Tékozló Homár

Lassúsági rekordot döntött a Posta

2017.03.17. 15:57 | Homár Hilda | 83 komment

elmu_1_2.jpg

Ehhez nem nagyon van mit hozzáfűzni.

Tisztel Homar Blog!

Azt szeretnem kozolni hogy mar kb. 2 ev tart az az allapot hogy 1 vagy tobb honappal kesessel kapjuk meg a kozuzemi szamlakat. Nekem vegulis mindegy, mert a ceges szamlakrol lenne szo, de az igazsagtalan hogy nekunk kell mindig fizetni a kesedelmes fizetes utan a kamotakat.

Viszont ma, egy ujabb rekordot dontott a Magyar posta.

Megpedig azt, hogy majdnem 4 honapot tartott kezbesiteni az ELMU (ami mar azota ELMU-EDASZ lett) a villanyszamlankat!

Ami meg viccesebb, az hogy probalj talani egy kozvetlen panasz odalt az interneten a Postahoz – lehetetlen!

Ime a boritek es a szamla, amit ma sok levelezes az ELMUvel, es sok +munka nem cask nekem jelentett, hanem az ELMU kolleganovel aki teljesen megertoen kitette magat es a plussz munkajat annak ertelmemben hogy ne legyen tartozasunk es esetleg kikapcsolast.

Udvozlettel,

Thomas.

UPDATE márc. 22.

Siker, siker, siker! Köszi Posta! Köszi Thomas!

Kedves Hilda.

Szeretnem kozolni, hogy ket Magyar Posta kollega jart az irodaba meglatogatni ma delutan.   XY, postavezeto es kollegaja.

Nagyon, nagyon segitokeszek voltak, megbeszeltuk a problemakat ami a multev folyaman volt a postaval, es nagyon bizok abban hogy a posta a jovoben tudnak teljesiteni.

Hilda, nelkuletek ez nem tortent volna meg es koszonom hogy segittetetek ez ugyben hogy egy pozitiv konkluziot elerjunk.

Elnezest kerek a Magyar nyelvtudasommal, probalkozom, de nem egyszeru, orulok nagyon ha mar igy is tudok irni.

Mely udvozlettel, es koszonom megegyszer.

Thomas.

Csak a polcon létezik az Auchan akciója, és még nekik áll feljebb!

2017.03.17. 09:41 | Homár Hilda | 63 komment

to_rlo_kendo_a_r.jpg

Akár "Ki talál több fogyasztóvédelmi kihágást?" versenyt is hirdethetnénk az alábbi sztori kapcsán. Az Auchan nézzen magába, és szét a Savoya parki üzletében!

Március 11-én a Savoya Parki Auchanban a kosaramba helyeztem többek között egy Domet Nedves Törlőkendő csomagot, az árut tároló polcra kiírt 469 Ft-os, akciós áron. A pénztárnál fizettem, majd a blokkot átnézve vettem észre, hogy sem ezt, sem egy csomag szintén akciós Omnia kávét nem a kiírt áron rögzítettek, hanem az eredeti, áthúzott értéken.

Reklamáltam a vevőszolgálaton, ahol nagyon udvariatlanul kioktattak, hogy rosszul láttam, legközelebb rendesen olvassam le. A kávét pedig csak hétfőtől fogják akciósan árusítani. Visszaadtam a két csomagot, és kértem vissza az általam kifizetett ellenértékét. A vevőszolgálat munkatársa minősíthetetlen hangon adta a tudomásomra, hogy honnan veszem ezt, hogy ilyen esetben vissza kell venniük az általam már megvásárolt, minőségileg kifogástalan árut. Végül is nagyon kelletlenül elintézte a visszavételt. Én meg pironkodtam a többi, a vevőszolgálaton  várakozó  vásárló előtt, hiszen jócskán feltartottam őket.

Olvasson tovább!

Telenor-csapda vagy figyelemetlen ügyfél?

2017.03.16. 16:56 | Homár Hilda | 35 komment

free-question-mark-background-vector.jpg

"Tájékoztattak, hogy 2016. októberben módosították az ÁSZF-jüket, amiben az apró betűk közt elrejtve rákötötték a szerződésemet a netre, külön erre nem hívták fel a figyelmem és meg se kérdezték tőlem, kérem-e." Az ember azért úgy sejti, hogy ez nem így megy.

Kedves Homár!

Kiakadtam ma a Telenorra, úgy érzem, tisztességtelenül átvágtak: rám sóztak a tudtom nélkül valamit, amit nem kértem, nem is tudtam róla, és levonták az árát a kártyámról.

Történt, hogy feltöltöttem a kártyámat, erre ők ajánlottak egy hét ingyenes, korlátlan Hypernetet. Regisztráltam rá egy nyugis vasárnap. Mivel eddig nem volt mobilnetem, most derült ki hogy módosítani kell a telefonbeállításokon, hogy működjön. Megtettem, használtam, mikor lejárt, kaptam egy SMS-t újra, hogy megszüntették. Majd észre vettem, hogy egy nap múlva még mindig megy a net ott is, ahol tutira nincs ingyen wi-fi, amire csatlakozott volna a telóm.

Olvasson tovább!

"Az, hogy nálatok mi a hosszúlépés, és nálam mi, az szubjektív!"

2017.03.16. 08:30 | Homár Hilda | 100 komment

12948934_369a95b57ca8ef4347960050a428e2f7_m.jpg

A fröccspaletta igen széles, de azért az emberek nagy többsége nem vegzálja a vendéglátósokat bivalycsókkal vagy maflással, hanem a legnépszerűbb kisfröccs, nagyfröccs, hosszúlépés szentháromságból rendel, ami azt is jelenti, hogy egy házmesterrel vagy viceházmesterrel már az örök különcködők is simán ki tudnak tűnni a tömegből. Olvasónk sem egy kőművessel vagy egy bakteranyóssal próbálkozott, mégis fröccselméleti vitába keveredett a Nagykörúton.

Kedves Homár!

Az alábbi történet szombaton esett meg velem az Ördög Körút sörözőben az Erzsébet körúton. Egy viszonylag nagy volumenű bulira készültünk a barátnőmmel, ezért szerettük volna az időt előtte egy csendes, olcsó helyen, beszélgetéssel eltölteni. Az Ördög Körút majdnem üres volt, nem volt üvöltő zene, és a 160 Ft-os folyóbor 30 Ft-os szódával pont ideálisnak tűnt egy rövid beszélgetéshez a buli előtt. Be is mentünk, egy szőke pultoslány kérdezte,hogy mit kérünk. Én egy kisfröccsöt kértem (1 deci bor, 1 deci szóda), a barátnőm egy hosszúlépést (1 deci bor, 2 deci szóda).

Én nem vagyok vendéglátós, de egyszerű földi halandó létemre is ismerem az alapvető fröccstípusokat. Kisfröccs, nagyfröccs, hosszúlépés, házmester, vice-házmester, idáig még nekem is megy, és soha nem tapasztaltam ezzel kapcsolatban problémát egyetlen vendéglátó egységben sem. Megkaptam az italomat, majd a számlát is: 350 Ft. Nem kenyerem a balhézás, gondoltam, kérdés nélkül a drágábbik borból kaptam, de nem tettem szóvá, ennyi pénzért nem éri meg jelenetet rendezni. A barátnőm is megkapta a hosszúlépését, plusz a számláját, amin 540 Ft állt. Itt már kezdtem gyanút fogni.

Olvasson tovább!

Ember, dobj el mindent, jön a vízóra-leolvasó!

2017.03.14. 09:25 | Homár Hilda | 143 komment

screenshot_2017-03-01_11_31_16.png

Hát így első blikkre ezzel a délután 1 és 2 közötti érkezéssel nem adtak sok esélyt maguknak a Vízművek munkatársai, amin a másnapi 2-4-ig intervallum sem javít sokat. Azért, hogy ne legyünk igazságtalanok: az értesítő alján volt egy mobilszám, reméljük azt sokan igénybe vették, és mindenki boldog lett a végén.

Kedves Homár Blog, kedves Szakértők,

2017. 02. 24-én pénteken délután (!) 5 óra után tette ki a vízművek a mellékelt plakátot, hogy a kötelező éves leolvasás hétfőn, 2017.02.27-én 13-14 óráig lesz. Pótleolvasás másnap (kedden) 14-16 óra között.

Türelmes vagyok, de azt gondolom, hogy a határidő kissé mintha szűkre lenne szabva és ez nem teljesen szabályos eljárás a szolgáltató részéről. Elvárható, hogy mindenki ilyen rövid határidővel szervezze át az életét? Csak kb. tucatnyi lépcsőház lehet érintett...

Üdvözlettel:

egy mindig határidőre fizető fogyasztó

Olvasson tovább!

Ez neked helyettesítő termék?!?

2017.03.13. 15:18 | Homár Hilda | 103 komment

screenshot_2017-03-13_15_07_31.png

A posztba betettem szegény Homár-olvasónk levelét is, de valójában teljesen elég lett volna a fenti kép a webshopon még csodálatos és meggyőző Slimming belt fogyasztó öv helyett a korcs kis szürke gumiszorítót postázó XLO.hu oldalának linkjével.

Kedves Homár!

Őszintén megmondom, nem tudom hova forduljak, úgyhogy téged hívlak segítségül.

Édesanyám születésnapjára kinézett magának egy fogyasztó övet. Én meg gondoltam meglepem vele. Az XLO.hu oldalon találtuk meg fergeteges áron, 1490 Ft+ 990 futárköltség. Január 14-én le is adtam a rendelést,bankkártyával azonnal ki is fizettem. No,és itt jött a bonyodalom.... Jött egy e-mail hogy megérkezett a pénz,és ez után pedig nagy kuss. Se egy email, se semmi arról,hogy feldolgozták a rendelést, vagy valami.

Írtam emailt, semmi reakció. Telefonáltam. Az ügyfélszolgálat egy rakás kaka, napokig nem tudtam őket elérni, mire aztán végül január 23-án vagy 24-én (sajna a vezetékes telefon nem jelzi a dátumot :( ) el tudtam érni őket. Az ügyfélszolgálatos kollegina tájékoztatott, hogy másnap érkezik be a raktárba a termék, ami mihamarabb futárhoz kerül,így azon a héten megérkezik hozzám. Szupi. Közben jött egy válaszemail is tőlük,hogy nemsokára raktáron lesz a termék.

Olvasson tovább!

A Wizz Air elismeri, ha jár a visszatérítés az utasnak, csak nem fizeti ki

2017.03.13. 10:37 | Homár Hilda | 34 komment

wizz_air.png

Vajon mi akadályozza meg a légitársaságot abban, hogy hónapokig való ködösítés helyett elutaljon 13000 azaz tizenháromezer forintot, aminek a visszafizetését, mint opciót ráadásul ő maga ajánlott fel?

Kedves Homár!

Egy Wizzair sztorit szeretnék megosztani a Tisztelt utazóközönséggel, egyúttal kérdezni a hozzáértőket, hogy kinek van igaza.

Tavaly megvásároltam egy baromi olcsó jegyet a wizzairnél (13000Ft oda-vissza). A jegyet az indulási időponthoz képest viszonylag korán, kb. két hónappal előtte foglaltam le. Ez azért fontos, mert a Wizzair közben módosította a járat indulási időpontját, amiről értesítést is küldtek. Az ebben feltüntetett infok szerint 3 opcióm volt:
1. A JÁRAT(OK) ÁTFOGLALÁSA
2. FOGLALÁS TÖRLÉSE, ÉS A VITELDÍJ 120%-OS JÓVÁÍRÁSA WIZZ SZÁMLÁN
3. FOGLALÁS TÖRLÉSE ÉS A TELJES VITELDÍJ VISSZATÉRÍTÉSE

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása