Tékozló Homár

Narniából csetel az OTP online ügyfélszolgálata

2018.01.05. 15:24 | Homár Hilda | 70 komment

otp-bank-logo.jpg

Este 9-es műszakzárás? Hiperszigorú ügyfélszolgálati protokoll? Vagy esetleg tényleg az Idők Atyja beszélgetett Adrival Narniából, amíg belefért neki? Akinek van tapasztalata az OTP netbank csetjável, esetleg segíthetne megfejteni a rejtélyt! 

Sziasztok,

Szeretném veletek megosztani az esetet, ami az imént megtörtént velem.

Online szerettem volna módosítani a levelezési címemet az OTP Internet Bankban, de kétszeri próbálkozásra sem sikerült, mert hibaüzenetet kaptam. Fogtam hát magam, és chat beszélgetést kezdeményeztem. Így esett, hogy G.Zoltánhoz sodort a sors. Komolyan mondom most úgy érzem, hogy chateltem valakivel Narniából,akivel nem beszélünk közös nyelvet, segítséget kértem, értetlenkedett, majd faképnél hagyott....Hát milyen ügyfélélmény ez az ember lányának kérem szépen kedves OTP???

otp1.png

otp2.png

otp3.png

Holnap megpróbálom telefonon, bár a Jóisten tudja mi a frász az a telekód azonosíó...ha ott sem jutok át az IVR előőrsön, akkor marad a személyes ügyintézés, ami drágább a banknak, ami mindkét fél számára a legelőnytelenebb, és ami miatt kitalálták az online ügyfélszolgálatot, és a chat-et ahol nem képesek az olvasás értésre.

Üdvözlettel,

Adri

Túszul ejtett egy csomagot a Media Markt

2018.01.05. 12:29 | Homár Hilda | 26 komment

3282.jpgHogy mik vannak! A Media Markt gyakorlatilag zsarolja szegény Tamást a csomagjával! Csak akkor akarják neki kiszállítani, ha visszajuttat nekik egy laptopot. Ami nincs nála. Nem is volt. Csak ezt nem tudja bizonyítani. Mondjuk a Media Markt se az ellenkezőjét.

Sziasztok!

Legújabb ügyem a Media Markttal kapcsolatos kis incidens. Pont ma egy hónapja (11.02.) leadtam a rendelést 3 termékre, amit ajándékkártyával kifizettem. Egy hétre rá (11.09.) megkaptam az elektronikus számlát, még egy napra rá pedig tájékoztatást kaptam emailben arról hogy feladták a csomagot postán. A várható kiszállítást ekkor 1-3  napon belülre ígérték. A nyomkövető kód amit adtak a szokásos 13 karakter helyett 20 lett és így a posta oldalán nem is sikerült nyomonkövetni a helyzetét a csomagomnak, de ekkor még nem idegeskedtem emiatt. Egy héttel később (11.17.) emailben megköszönték hogy náluk vásároltam, és kértek hogy értékeljem a terméket. Itt már kezdett furcsa lenni az ügy, de arra gondoltam hogy esetleg a posta elkavarta egy kicsit és emiatt csúszni fog a kézbesítés.

Olvasson tovább!

Hogy lehet kalória a kalóriamentes feliratú termékben?

2018.01.04. 15:45 | Homár Hilda | 13 komment

20171128_163055s.jpg

György nyilván ironizál, amikor a 2 kalóriát tartalmazó Sprite-tól félti az alakját, de tuti nem csak benne merült fel, hogy hogy lehet kalória abban, ami mentes. 

Tisztelt Tékozló Homár!

A csatolt képeken szereplő üdítőt egy gyorsétteremben kaptam (tudom, sikeres ember nem lehetek, hogy ilyen helyre járok) és feltűnt egy apró hiba a dobozon.

Félek, ha sokat iszom ebből, elhízom. A képek magukért beszélnek.

Üdv,

György

Hát így:

Kedves György!

Uniós rendelet melléklete tartalmazza a tápanyag-összetételre vonatkozó állításokat, és az azokra vonatkozó feltételeket, így az „energiaszegény”, „csökkentett energiatartalmú, és „energiamentes” , „zero” állításokra vonatkozó feltételeket is.

A jogszabály szerint az állítás, amely szerint az élelmiszer energiaszegény, valamint a fogyasztó számára vélhetően ugyanezzel a jelentéssel bíró bármely állítás csak akkor alkalmazható, ha a termék energiatartalma nem haladja meg a 40 kcal (170 kJ)/100 g határértéket a szilárd anyagok esetében, vagy a 20 kcal (80 kJ)/100 ml határ­ értéket a folyadékok esetében. Asztali édesítőszerek esetében a határérték 4 kcal (17 kJ)/adag, amely mennyiség 6 g szacharóz (körülbelül 1 teáskanál szacharóz) édesítő hatásának felel meg.

A „zero” állításnak valamely „mentes” állításnak kell megfelelni, és meg kell adni, hogy mire vonatkozik a „mentesség”.

Élelmiszer biztonsági szabálytalanság felmerülése estén bejelentést tehetsz a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatalnál, akár az ingyenes hívható zöld számon is.

Felhasznált jogszabályok:

1924/2006/EK rendelet 

A Trans-O-Flexnek sikerült egy 81 ezer forintos csomagot elhagynia

2018.01.04. 09:58 | Homár Hilda | 46 komment

screenshot_2015-05-04_16_40_37_1.pngKarácsony előtti sztori még, de hogy ne csak mindig szegény Magyar Postát üssük. 

Kedves Tékozló Homár Blog!

Elég türelmes embernek tartom magam, ezért sem írtam eddig semmit, de a trans o’flex a pofátlanság egy olyan szintjét érte el, amit nem vesz be a gyomrom. Hogy úgy mondjam, soha nem gondoltam volna, hogy valaha azt fogom mondani, hogy van a Magyar Postánál lejjebb. Pedig van.
Van egy tematikus Facebook csoportunk, ahol bizonyos dolgokkal foglalkozunk és szoktunk külföldi oldalakról is rendelni, amennyiben találunk valami különlegességet. Ilyen az osztrák Tassenzeit is. Nos, van egy dolog, ami elég felkapott a csoport körében, ezért elég sokan rendeltünk tőlük. Az oldal az osztrák postával küldi a csomagjait, és nem tudom, milyen elképzelhetetlen oknál fogva, de ezek a csomagok mind a trans o’flex kezére kerülnek. Nos, csak pepitában: 1. van, akinek a csomagját kézbesítés nélkül visszaküldték, nem is egy ember, 2. értesítőt sem hagynak, ha esetleg a futárok ott járnak, és mivel az osztrák postával küldi a cég a csomagokat, senkinek nem jut eszébe ezeknél a jóképességűeknél kerestetni.

Nos, én már ennek tudatában kezdtem a csomagomat kerestetni.

Olvasson tovább!

Az IKEA feelingnek nem része a kitört kerék miatti kompenzáció

2018.01.03. 15:23 | Homár Hilda | 61 komment

ikea2.jpeg

Az IKEA hoszú-hosszú évekig egyet jelentett a vásárlóbarát kereskedelmi hozzáállással, a kompetens ügyintézéssel és az gondos panaszkezeléssel. Erre jön itt ez a levél. Lehet, hogy már a fasírt és a szerencsebambusz sem a régi?

Kedves Tékozló Homár!

Kálváriám az IKEA áruházzal nem csak azért fájó élmény, mert az eltelt évek során sok terméket vásároltam náluk, hanem azért is mert nagyon kedveltem az "IKEA feelinget": azt a hangulatot, amely az áruházaikban fellelhető, és ami miatt sok vásárló keresi fel őket. Csalódottságomat és felháborodottságomat nem egy hibás termék váltotta ki, hanem az áruházlánc magatartása, hozzáállása panaszomhoz:

- 2017. szeptember 24-én az IKEA Örs Vezér téri áruházában kívántam vásárolni, amikor a parkolóba történő lehajtáskor kátyúba döccentem, és a gépkocsim jobb első kereke kitört. A megelőző napokban nagyobb mennyiségű csapadék hullott, a parkolóban több helyen állt a víz, így a felület egyenetlenségét nem láthattam, arra semmilyen figyelmeztető tábla nem hívta fel a figyelmemet. A megengedett sebességhatárt nem léptem túl.

Olvasson tovább!