Tékozló Homár

Extreme-Royal duó: se csomag, se pénz

2019.02.25. 14:31 | Homár Hilda | 31 komment

unacceptable.jpg

Egy akkora webshoppal bíró cégnél, mint az Extreme Digital, az ember úgy képzeli, hogy üzemszerűen mennek a dolgok: a vásárlásnak, a csomagküldésnek és a panaszkezelésnek is megvan a protokollja, amin csak végig kell tuszkolni az egyes rendeléseket. Ehhez képest a sokadik levél jön, ami alapján az ED-nél sok területen nem stimmel valami. 

Extreme Digital&Royal Futárszolgálat! Zsák foltját!-se csomag, se pénz

Kedves Tékozló Homár!

Annyira elegem van, hogy már nem tudom mit csináljak, hogy haladjon a dolog és ma reggel eszembe jutotttok Ti, hátha.... de legalább kipuffogom magam:

Na szóval a sztori ott kezdődött, hogy január 9-én rendeltem a tárgyban nevezett, megbízhatónak (?) minősített bolttól egy mikrót és egy tablet tokot és én nagy bátran ki is fizettem a vételárat (24 ezer ft), hogy kézbesítéskor már ne kelljen kp-val bohóckodni és bárki át tudja venni férjem munkahelyén.

Az ígért kiszállítási időben (5 munkanap) kaptam is az sms-t, a Royal fuárszolgálattól fuvarszámmal mindennel, hogy aznap érkezik a csomag. Szuper! Munahelyi címet adtam meg, ahol egész nap van valaki, aki át tudja venni a csomagot. Este 6óra csomag még sehol. Másnap felhívtam a futár központi számát, hogy nem kaptam meg a csomagot: az egyszerűség kedvéért megadták a futár közvetlen számát, hogy egyeztessek vele. Felhívtam őt is: bevallotta, hogy aznap sajnos nem volt ideje kiszállítani minden csomagot köztük az enyémet is és átadta (?) egy kollegájának, aki másnap kiviszi, jelzi neki, hogy minél hamarabb reggel, mert várom. Értékeltem, hogy bevallotta férfiasan, hogy nem fért bele a napjába és megköszöntem az igyekezetét, hogy valahgy próbál engesztelni. 

Másnap csomag még mindig sehol. Most már ismertem a futár közvetlen számát hívtam, hogy akkor mizu? Válasz:Nem találják a csomagot, mindjárt visszahív. Visszahívott és közölte, hogy a kollega visszaküldte a központba a csomagot. (???????) Okot nem tudunk, telefonon nem keresett, a  kiszállítási címet pedig meg sem próbálta megkeresni, hiszen akkor észrevette volna a cégtáblát és a mellette levő csengőt is. (Esztergomról beszélünk, ami egy nagy falu! Csak az nem találja meg a címet, aki nem akarja). Na ekkor akadtam ki úgy igazán először, de a futár ELNÉZÉST kért (az egyetlen ebben a történetben, aki megtette a futárszolgálat oldaláról!) és megígérte, hogy reggel megy a központba Tatbányára és visszahozza a csomagot 9-re legkésőbb nálam a pakk.

Nyilván délben még sehol semmi, újra telefonálok és közölte, hogy nagyon sajnálja, de visszaküldték a csomagot előző nap a feldónak, vagyis az Extreme Digitalnak, vagyis január 17-én! Úgyhogy arra kért hívjam fel az E-Digitalt és beszéljem meg velük mi legyen. Igen, én! Na akkor elszakadt nálam a cérna, hogy az ő bénázásuk miatt még én telefonáljak.

Gondoltam először a Royal futárszolgálat központi ügyfélszolgálattól kérek segítséget. Vázoltam a helyzetet és a segítőkésznek nem nevezhető ügyintéző 20 perc szájtépés után azt tudta mondani, hogy írjak emailt, mert csak úgy tudják a részleteket. Mi van????? Normális????? Aláírom, hogy én sem voltam már túl kedves, de hogy még neki álljon feljebb és ő telefon alapján nem tudja az ügyet kezelni. Halkan jegyzem meg azonosításomhoz kellett egy fuvarszám, név, telefonszám és persze egy rögzített telefonhívásról beszélünk, na mindegy is......

Akkor hívtam izibe az E-Digitalt, hogy ez van, szeretném visszakapni a kifizetett csomagomat. Megerősítette az ügyfélszolis úr, hogy "címzett nem található" megjegyzéssel a csomag visszament. Csak úgy tudja elindítani, ha újra leadom a rendelést. Na modom akkor hajrá, intézzük. De sajnos a két termék közül az egyik már nem renelhető. Akkor köszönöm szépen, sztornó , kérem szépen a pénzem. Az ügyfélszolis munkatárs rögzítette a kérésemet, ígérte, hogy küld egy levelet, amiben bekéri a számlaszámom, mert azt csak írásban közölhetem és tájékoztatott, hogy ha megérkezik a sztornó számla (1-2nap) miután a raktár feldolgozta, hogy visszajött a csomag kiutalják a pénzt 14 napon belül. Rendben köszönöm, korrekt volt és jó hétvégét kívánva elbúcsúztunk egymástól.

Eltelt 1 hét sztornó számla sehol, azért megnéztem a számláat is, hátha voltak olyan jó fejek, hogy visszautalták. Hát nem, úgyhogy gyors telefonáltam volna egyet, de az E-Digitalnál az átlagos várakozási idő 20 perc!!! Szóval laza 35perc utá sikerült elmondanom, hogy légyszi küldjétek a sztornó számlát. Az ügyfélszolgálatos hölgy elmondta, hogy ezt a pénzügyi osztály fogja küldeni a raktár jelentése alapján, ha feldolgozták, hogy visszament a csomagom, mert ugye ekkor már 1hét alatt nem sikerült. Ennél többet nem tud tenni!

Eltelt még egy hét, semmi. Újra telefonáltam a fenti paraméterekkel, ugyanaz a válasz.... 

3 ilyen sikertelen próbálkozás után a következő hívás alkalmával már azzal kezdtem, hogy az ÁSZF szerint mennyi az az objektív idő, ami alatt a raktárnak fel kell dolgoznia egy csomag beérkezését. Mire megtudtam nincs erre vonatkozó iránymutatás, de 1-2 nap elég szokott lenni. Aha, akkor joggal feltételezhetem, hogy 2 hét bőven elég kellett volna, hogy legyen. Válasz: "öööhhhh, igen!" NA akkor árulja már el, miért nem kapom meg a sztornó számlát és a pénzemet? Válasz: Nagyon sok a munka, a raktár leterhelt....Tényleg, valaki mondja már meg mekkora ez a raktár? Vagy talán a mikulás manói dolgoznk és a világ ajándék ellátását ott intézik???? Vagy ennyi elégedetlen vásárló van, aki visszaküldte a csomagját? Ha érdemben megkapják a választ a raktártól, akkor küldik az emailt, amiben tájékoztatnak az ügy állásáról. Aha, mondom ezzel csak az a baj, hogy január 18 óta ezzel hitegetnek. Lassan egy hónapja ki van fizetve a csomag és sem csomagom, sem pénzem nincs. 

Ami biztos: a rendelésemet kifizettem, a Royal futárszolgálat visszaküldte az E-Digitalnak a csomagot január 17-én, de az E-Digital ezt azóta nem taálja a raktárjában!!! Mert ugye a raktár nem adta meg a megfelelő infot a pénzügynek, hogy a sztornó számla elkészüljön. És akkor most csak annyit kérdezek: Szerintetek létezett ez a csomag???????

Extreme Digital a név kötelez:
- Extreme hosszú várakozási idővel lehet csak az ügyfélszolgálatra telefonálni, anélkül, hogy felajánlanák annak a lehetőségét, hogy visszahívnak
- Extreme lassú a kérések feldolgozása és a legkevésbé sem hatékony.
- Extreme felháborító, ahogy az esetet kezelik.

A futárszolgálatnak is írtam egy panaszt, ők még nem válaszoltak.

PLS HELP!!!!!

Köszönöm, ha megjelenik!

Edit

UPDATE febr. 21.

A panaszomra írásban is reagáltak: leírták ugyanazt, amit eddig szóban is elmondtak és január 18 óta mantráznak és természetesen még türelmet kérnek, mert a sztorno számlát még mindig nem állították ki és ha jól értem nincs is módjuk rá (mert akkor megtalálták volna a csomagot) Csatolom válaszukat, megér egy misét! Írásban megkértem őket, hogy ha a futárszolgálattal problémájuk van, akkor azt meccseljek le nélkülem, és addig is lehetőleg ne az én idommel és penzemmel gazdalkodjanak.

UPDATE  febr.22.

Egy kis update: Tegnap este megkaptam végre a sztorno számlát, talán most már a penzemet is megkapom!

Edit

 

Kedves olvasó!

Amikor interneten keresztül vásárolunk, akkor szinte minden esetben bekapcsolódik a folyamatba egy futárcég, akinek a feladata az, hogy a csomagot A-ból, B pontba juttassa. Ennek megvalósítása érdekében az eladó és a futárszolgálat között jön létre jogviszony.  Ha arra gyanakszunk, hogy a futár hanyagul, nem megfelelően végezte a munkáját, akkor érdemes ezt jelezni a futárcégnek is, azonban az eladó az, aki jogviszonyban van a futárszolgálattal, és ha nem érkezett meg a csomag, akkor a köztük lévő szerződés, illetve a közöttünk és az eladó közötti szerződés sem teljesült, vagy csak késedelmesen. Ilyen esetekben minél hamarabb írásban jelezzék az eladó felé, hogy nem történt meg a kiszállítás.

A Korm. rendelet alapján elállás esetén a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni köteles a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. Amennyiben ez a határidő letelik, és a felszólításod sem jár eredménnyel, Békéltető Testületi eljárást vagy közjegyzői fizetési meghagyást kezdeményezhetsz az eladó vállalkozással szemben.

Felhasznált jogszabályok:
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizsla_barat 2019.02.25. 14:51:44

Fejlettebb orszagban a user rarakja a hitelkartyajara a terhelest es ha nem jon ki a csomag akkor charge-back. Fejletlenebb orszagban bacc papucs es ravatal. Nem vagy eleg homi. Homee? Homey? Na mindegy is.

juhaszvik 2019.02.25. 16:00:30

"kézbesítéskor már ne kelljen kp-val bohóckodni"

normális helyeken így gondolkodik az ember, de sok-sok poszt van, ami arról árulkodik, hogy mégis muszáj

mondjuk a futárnak jár a sün, jó eséllyel kamuzott, és beírta a lapra, hogy "címzett nem található", így tudta tartani az aznapi tervet.
komolyan gondolkodom rajta, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy okostelefonon (androidon) felvegyem a telefonbeszélgetéseket?

KaTe 2019.02.25. 16:02:32

"hogy kézbesítéskor már ne kelljen kp-val bohóckodni és bárki át tudja venni férjem munkahelyén."
- Én nem szoktam bohóckodni a kp-val. Előveszem és kifizetem a vételárat. Amúgy, biztos, hogy jó ötlet, ha BÁRKI át tudja venni a nevedre érkező, előre kifizetett csomagot?

"Gondoltam először a Royal futárszolgálat központi ügyfélszolgálattól kérek segítséget. "
- Ezt rosszul gondoltad, ugyanis az Edigitallal vagy szerződéses viszonyban.

"Válasz: Nagyon sok a munka, a raktár leterhelt....Tényleg, valaki mondja már meg mekkora ez a raktár?"
- Nem a raktár méretével van a gond, hanem az alkalmazottak számával. Az Edigital az utóbbi években egyre megbízhatatlanabb és ezen nyilván a fokozódó munkaerőhiány sem fog javítani.

"Szerintetek létezett ez a csomag???????"
- Igen, létezett, elvégre volt csomagszáma. Nem?

"ha jól értem nincs is módjuk rá (mert akkor megtalálták volna a csomagot) "
VS
"Megerősítette az ügyfélszolis úr, hogy "címzett nem található" megjegyzéssel a csomag visszament. "
- Gondolom el tudod képzelni, hogy aznap valószínűleg nem a tied volt az egyetlen csomag, ami visszament... Megjegyzem, bármennyire is igazad van, azért az "ügyfélszolis" kifejezés még nekem is sokkoló volt.

Laredo 2019.02.25. 16:09:28

Megoldás: érdekeltté kell tenni a céget és a futárszolgálatot a pontos teljesítésben.
Hogy lehet ezt elérni? Utánvéttel kérjük a csomagot! Meglásd,legközelebb úgy kell majd őket ,,leráznod”ha utánvéttel hívod,annyiszor fognak hívni hogy mikor hozhatják,aztán meg dörömbölnek az ajtódon,mint a TEK

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.02.25. 16:12:31

Hm. Annyi rosszat hallottam már az edigitalról, hogy inkább a Mall-tól vettem meg egy terméket, még úgy is, hogy az edigitalnál egy ezressel olcsóbb lett volna.

Jake Peralta 2019.02.25. 16:15:02

@juhaszvik1: Pl Xiaomi telefonok (amelyiket MIUI rendszer van alapból tudja. (nekem is ez van) De van ACR nevű program is a play-en. Az is jó.

Baluci 2019.02.25. 16:16:03

Jézusom!... Hány ezer milliárd sztori kell még a posztolónak, hogy Abszurdisztánban NEM UTALUNK előre semmiért???... CSAK utánvétel!

NagyonTitok 2019.02.25. 16:24:42

Nekem is volt már vitám vmelyik röhejes futárszolgálatukkal (nem tudom, hogy a Royal volt-e), de mivel csak UTÁNVÉTTEL rendelek, viszonylag könnyen tudtam törölni a rendelést.
Már csak olyan cuccot rendelek tőlük, amit a jelenleg közeli üzletükben személyesen át tudok venni!

Nem tisztem védeni az Edigitalt, de már több tucat dolgot vettem náluk (talán én vagyok a szerencsés kivétel), s eddig semmi megoldhatatlan gondom nem volt velük.
Pedig megesett már olyan is, hogy a tv 4 nap után hibás pixelsort produkált.
Az adott típus már nem volt nekik, ezért minden probléma nélkül visszakaptam a pénzemet. A náluk vásárolt új tv azóta is remekül üzemel. :)
A teljes rendszerünk szerintem sem jobb, sem rosszabb más, hasonló cégekénél, viszont rengeteg múlik az adott eladó/ügyfélszolgálatos munkamorálján!

Jóska Pista 2019.02.25. 16:37:40

@Jake Peralta: ACR a 9-es android óta nem működik, iphonon soha nem is működött.
Így jelenleg nem sok esélyed van a beszélgetés automatikus rögzítésére.
huaweiblog.hu/az-android-9-cel-eltunik-a-hivasrogzitesi-lehetoseg-a-telefonokrol/

Stefaits Előd 2019.02.25. 16:57:19

Sajnos, nem egyedi. Tanulság annyi, hogy a sikeres ügymenetért érdekeltté kell tenni a csomagunkkal foglalkozó cégeket, embereket, hogy mindenképp megkapjuk időben. Tehát ha egyszer úgyis meg kell várnom a futárszolgálat általi kézbesítést, akkor egyértelmű, hogy készpénzes utánvéttel kérem. A legkevesebb komplikáció ezzel szokott lenni. Ugyanis természetes, hogy a futár is nagyobb elkötelezettséget érez azon csomagok irányában, amelyekért még pénzt fog beszedni. Arról nem is beszélve, hogy vevőként se kockáztatjuk a pénzünket, amíg nem kaptuk meg a cuccot. Tehát: Legközelebb tessék utánvéttel kérni és készpénzzel várni a futárt...

szabidoki 2019.02.25. 18:00:13

@Jóska Pista: egyrészt nincs még annyira sok android 9-es telefon másrészt meg az ACR működik továbbra is 9 alatt csak nem közvetlenül az adatfolyamot veszi fel mint korábban hanem a mikrofon hangját rögzíti. Messze nem ideális ez tény, a hangminőség sokat romlott de némi kisérletezéssel be lehet lőni használhatóra.

Nick-son 2019.02.25. 18:16:09

@Stefaits Előd: A futár mért lenne elkötelezettebb, ha egy csomag utánvételes? Nem magának szedi a pénzt, a nap végén elszámol vele

beste 2019.02.25. 18:55:30

@juhaszvik1: az simán megy, van hozzá menüpont. Ami viszont meglehetősen kérdéses, az az adatvédelmi szabályozás...

M. Péter 2019.02.25. 19:53:49

@KaTe: "Amúgy, biztos, hogy jó ötlet, ha BÁRKI át tudja venni a nevedre érkező, előre kifizetett csomagot?"
Nekem jó, mert így akárki van a recepción, át tudja venni, nem kell a recepciósnak odaadni a pénzt, meg emlékeztetni arra, hogy amikor elmegy ebédelni, akkor adja oda annak, aki helyettesíti, utána meg kérje vissza.

Xezs7 2019.02.25. 22:00:26

Az Edigitalnál valószínűleg nincs elég ember. Az én rendelésem kiszállítása is kb. 1,5-2 hónapig tartott, pedig október végén rendeltem meg, nem is közvetlenül karácsony előtt. Ráadásul én hülye kifizettem előre, mert én is utálok a készpénzzel bénázni. Aztán eszembe jutott a Homár, hogy itt hányszor olvastam mindenféle rosszat az Edigitalról :) De türelmet erőltettem magamra, azt mondtam magamnak, hogy meglesz az. Meg is lett, csak ki kellett várni. Szerintem a poszter dolga is meglesz, csak rohadt sokat kell rá várnia.

Xezs7 2019.02.25. 22:02:09

@KaTe: Biztos, hogy bárki? Ha ott van a címben, hogy Fos utca 5 szám III/13 akkor majd jól kijön Juliska néni a III/12-ből, és azt mondja a futárnak, hogy jajkedveskémadjamáride?

Xezs7 2019.02.25. 22:04:59

@Jóska Pista: Mert miért is tartanának meg egy hasznos funkciót. Én ezt utálom a legjobban a mobilos világban. Valamelyik dev fingik egyet, elcsesz valamit, és ráfogják, hogy feature, és utána kénytelen vagy azzal élni tovább.

Zsoltbacsi 2019.02.25. 22:35:04

@Nick-son:
" A futár mért lenne elkötelezettebb, ha egy csomag utánvételes? Nem magának szedi a pénzt, a nap végén elszámol vele"

Fizetős csomagnál sokkal több a jatt, ha más nem, minimum felkerekítés.

Zsoltbacsi 2019.02.25. 22:52:26

@Nick-son: Régebben futárkodtam, és akkoriban kb 5szörös különbség volt jattban egy csomagra leosztva. Velem is előfordult kb 2hetente, hogy túl sok csomagot tettek rám/egyszerűen csak túlvállaltam magam vagy lerobbant a kocsi, és 1 órával a pénztárzárás előtt még volt 30 csomagom hátra. Ilyenkor "csemegéztünk" a csomagok között, és a fizetősöket vittük ki főleg, mert 10-15 csomagnál átlagosan fogtunk rajta 1000-1500at, míg a nem fizetősöknél ugyanez 2-300 lett volna.
(persze másnap általában a maradékkal kezdtünk, szóval az ügyfél csak fél napot bukott)

JonnDoe 2019.02.26. 02:17:07

Telefonban meg kell említeni nekik, hogy ha nem utalják vissza a pénzt konkrét időpontig (pl: x-edikén y óráig) akkor közjegyzőnél fizetési meghagyási eljárást fogsz kezdeményezni.
Ha ezzel fenyegetőzül az általában használ. Ha nem használ, akkor eldöntheted, hogy megér-e 5000 jó magyar forintot, hogy tényleg elindítsd az eljárást (most már lehet online is, ami gyorsabb) vagy fogyasztóvédelemet, ajánlot leveles felszólítást vetsz be előbb.

FDToth 2019.02.26. 06:34:55

Az Edigital ezt csinalja sajnos.
Mar tobbszor elmarasztaktak eniatt (nem utalnak idoben), kaptak buntit is, de mivel a buntezes merteke csekely (muktkor 200-at kaptak csak), igy tovabbra is ezt jatszak h 30 napon tul fizetnek, stb.
Amig a buntetesi tetelek minimalisan es nibcs hatosag aki kobktetan eljarna, addig ez lesz.
Anyit kehet tenni h jelenteni kell vmelyik jarasi hivatalbak, minel tobb ilyen van, annal nagyobb az esely h lesz fordulat ilyen ugyekben!

juhaszvik 2019.02.26. 07:55:51

@FDToth: "nibcs hatosag aki kobktetan eljarna"

muhaha, és még milyen idők jönnek majd mostantól. kb 20-30%-os létszámhiány volt a hivatalokban, mielőtt ősszel elküldték az emberek kb. 20%-át. márciustól pedig újabb csökkenés várható a létszámban, mivel tippre maguktól fognak felállni a hivatalokban, köszönhetően annak, hogy a több munkáért a kormány egy fillérrel sem akar többet fizetni.

Zöldegér 2019.02.26. 09:15:52

@juhaszvik1: Ha találsz olyan alkalmazást, amivel fel tudod venni a beszélgetést, oszd meg velem is, pls. Hasznát venném...

Nick-son 2019.02.26. 11:32:34

@Zsoltbacsi: ja persze, tudom hogy van ilyen, habár akikkel mi vagyunk szerződve ők kimennek ha törik, ha szakad a címre, legfeljebb a címzett nincs otthon. Gagyibb futárszolgálatoknál van inkább ez, hogy nem bírják kihordani.

enipeni 2019.02.26. 19:45:42

multkor ups azt hazudta hogy megprobalta kikezbesiteni a csomagot de az ugyfel nem vette at. probalkozas idopontja este 9 (!!!!) mar nem azert ennel jobban is tudnanak hazudni.

Zsoltbacsi 2019.02.26. 21:00:21

@Nick-son: Nem tudom mi számít neked gagyinak, de a tapasztalataim a DHL-től és a TOF-tól vannak, egyik se kis garázscég.

Quuuziii 2019.02.27. 07:39:42

@Zsoltbacsi: nem attól gagyi valami hogy kevés embert foglalkoztat. Egy ember is tud kiváló munkát végezni, és 100 ember is tud szarul dolgozni, illetve 100 emberből biztos találsz olyat, akinek a munkája hagy kívánnivalót maga után.

fiktiv állat 2019.02.27. 08:01:43

@Zöldegér: A telefonomban (Xiaomi) gyári beépített alkalmazás van, ami felveszi a beszélgetéseket automatikusan, ha úgy állítod be, és fel is szinkronizálja a saját tárhelyedre (ha van ilyen), nulla törődést igényel, és igen, visszahallgatható, jó minőségű, kereshető, stb.

Zorci 2019.03.08. 18:10:42

Szerintem eleve nincs raktáruk,nekem egy lámpát ami kiírás szerint "raktáron" volt,közel 2 hét alatt tudták személyes átvételre az egyik üzletükbe varázsolni...A sok negatív vélemény okán már csak apróbb dolgokat veszek tőlük és szigorúan személyes átvétellel.Kissé átverős cégnek tűnik,csak óvatosan velük!

kolomparlole1114 2019.03.10. 06:11:03

"és én nagy bátran ki is fizettem a vételárat (24 ezer ft), hogy kézbesítéskor már ne kelljen kp-val bohóckodni"

Magyarul felrúgtad a vásárlás 1. aranyszabályát (előre soha semmit!), aztán meg csodálkozol hogy be is következik aminek be kell következnie? Ez user error!

kolomparlole1114 2019.03.10. 06:28:15

@kekecke: Pedig valszeg nem rosszabbak mint a többi, csak többen vásárolnak ott, tehát ugyanaz a hiba% több embert jelent náluk. A többi noname webshop se fogja jobban kinyalni a seggedet. A megoldás nem a webshopok váltogatása, hanem a kiszállító érdekeltté tétele a teljesítésben. Amíg nem kapott pénzt, addig nagyon szorgalmasan fogja utánad vinni a szajrét, és nem fog lába kelni a csomagnak. Ha mégis, az az ő baja, neked majd hoz másikat, a hiánnyal meg elszámolnak egymás között a bolttal, téged nem érhet kárt. Tehát: ELŐRE SOHA SENKINEK SEMMIT!
süti beállítások módosítása