Tékozló Homár

Magasabb tarifát sózott az idős ügyfélre a Telenor?

2019.05.28. 09:00 | Homár Rezső | komment

telenor_logo.png

Hosszú várakozásaink során mind láttunk már olyan jelenetet, amikor egy ügyfélszolgálatos egyre türelmetlenebbül próbál elmagyarázni valamit egy idősebb ügyfélnek, akinek egész másra jár az agya és nem érti a dörgést. Rossz esetben ilyenkor jön a megvezetés, és a költségek hopp, megemelkednek, jó esetben viszont nem történik aláírás addig, amíg nem lesz mindenki tuti biztos a dolgában. De mi van ha egy fals infó alapján mégis aláírnak valamit, amit nem kellett volna? 

Tárgy: Jegyzőkönyv 2019. március 21-én szóban tett ügyintézéssel kapcsolatos bejelentésről és válaszadás Sorszám: xxx (Bizalmas) 

Panasz egyedi azonosítószáma: xxx 

Kedves XXX!

A 2019. március 21-én 18:10-kor, ügyfélszolgálaton szóban tett ügyintézéssel kapcsolatos bejelentésről és válaszadásra megkaptuk, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önt: 

Panaszában jelezte, hogy  Ön az érintett szám használója. Jelezte felénk, hogy a szülei személyes ügyfélszolgálaton voltak benn a Érden található Telenor üzletben. Ahol is nem valós információ alapján írattak velük alá 2 év hűséget egy korábbinál nagyobb tarifacsomagra. A szülők azt a tájékoztatást kapták, hogy a korábbi csomagban található hálózaton kívüli 200 perc mindig ki van használva, illetve a korábbi 2 GB internet is. A használó visszanézte a korábbi számláit és sosem volt kihasználva a 200 perc, illetve a 2 GB adatforgalom sem elmondása szerint. Ügyfelünknek nincsen szüksége olyan csomagra amit nem használ ki. Erre szeretne valami megoldást kapni, mivel úgy érzi át lettek verve a szülei az üzletben. 

Az ügyintézés során ügyintézőnk tájékoztatta Önt a Telenor álláspontjáról: a panaszát a beszélgetés során nem tudta kivizsgálni, ezért panasza továbbításra került az illetékes csoporthoz. 

Adminisztrációs rendszerünk szerint a +xxx-as hívószámhoz vásároltak egy Huawei Mate 20 Lite  típusú készüléket kedvezményes áron, és ehhez két éves tarifahűség nyilatkozatot is vállalt a differenciált tarifabesorolásszerint „L” tarifakategóriába tartozó Telenor Blue+ L csomag.   

Ön a szerződéssel elfogadta, hogy a tarifahűség időtartama alatt csak azonos vagy magasabb kategóriába válthat tarifát. Amennyiben a hűségidőn belül vált kisebb kategóriába tartozó tarifacsomagra, vagy olyanra, ami nem szerepel a differenciált kategóriában, esetleg megszünteti az előfizetést akkor a következő számlában kiterheljük a tarifahűség megszegéséből eredő kötbér összegét, melytől egyedi elbírálás alapján sem tudunk eltekinteni. (bruttó 137.989 Ft).

A tulajdonos a szerződés aláírásával vállalta a tarifacsomag igénybe vételének feltételeit, tovább elfogadta, hogy a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételek Számlás Díjszabásában részletesen tájékoztatjuk az előfizetőket az általunk nyújtott tarifacsomagokról és szolgáltatásokról. 

A fentiek értelmében panaszát nem tarjuk megalapozottnak, kötbérmentes tarifaváltásra egyedileg sem tudunk lehetőséget biztosítani.

Bízunk benne, hogy válaszunkat elfogadja. Kérdéseivel a jövőben is forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz írásban a honlapunkon elérhető elektronikus űrlapok segítségével vagy telefonon a 1220-as Telenor hálózatán belül, belföldről díjmentesen hívható számunkon. Ügyfélszolgálatunk minden csatornája készséggel áll az Ön rendelkezésére. 

Üdvözlettel:

XX Marianna

Egyedi Igénykezelési Csoport

Telenor Magyarország Zrt.

Biztató, hogy van lehetőség a szerződés megtámadására, de hogy bizonyítsunk egy élő szavas beszélgetést?

Kedves Homár Olvasó! 

A vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében aki a szerződés megkötésekor valamely lényeges körülmény tekintetében tévedésben volt, a szerződési jognyilatkozatát megtámadhatja, ha tévedését a másik fél okozta vagy felismerhette. Lényeges körülményre vonatkozik a tévedés akkor, ha annak ismeretében a fél nem vagy más tartalommal kötötte volna meg a szerződést. Megtámadhatja továbbá a szerződést. akit a másik fél szándékos magatartásával tévedésbe ejt vagy tévedésben tart. 

A szerződés megtámadása a szerződés megkötését követő egy éven belül a vállalkozáshoz címzett írásbeli nyilatkozattal vagy bírósági peres eljárás megindításával gyakorolható. A szerződés annak eredményes megtámadása következtében a megkötés időpontjától érvénytelenné válik. 

Egy bírósági peres eljárás során azonban jelen esetben a fogyasztónak kell a szerződés megkötésével kapcsolatos körülményeket bizonyítani, így a tévedés, illetve a megtévesztés tényét is a fogyasztónak kell igazolnia. Utólagosan a szóbeli tájékoztatás megtörténtének, illetve tartalmának bizonyítása esetlegesen tanúvallomásokkal történhet, azonban ennek az eredménye kétségesnek tűnik. 

A peres eljárással szemben – ahogyan az a panaszra adott válaszból is kiderül – érdemes megindítani az illetékes békéltető testület eljárását, hiszen a vállalkozás nyilatkozata szerint az együttműködési kötelezettségét teljesíti. Ebben az ingyenes eljárásban lehetősége van a szüleidnek a vállalkozással szemben egyezséget kötni a vitás kérdés rendezéséről. 

Felhasznált jogszabályok: 

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lalikám 2019.05.28. 09:15:27

@olvasóink írták: zavar van a homár rendszerében :)

Permetező 2019.05.28. 09:46:13

@Lalikám: rencccerhiba és a megnövekedet ügyfélszám miatt hívása fontos számunkra.

Xezs7 2019.05.28. 10:01:05

Állj. A poszter előfizetése a szülők nevén van? De minek? Fölösleges bonyolítás.

Terézágyú 2019.05.28. 10:14:58

@Xezs7: És miért bízta rájuk, hogy egyedül intézzenek el egy tarifaváltást/megújítást, ha egyszer gondolható volt, hogy fogalmuk sincs az egészről a szegény öregeknek...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.05.28. 10:41:31

@Xezs7: akkor itt most lehet a posztolót?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.05.28. 10:50:33

@Terézágyú: hát most ez inkább a minek nem ő ment oda, ahelyett, hogy a szülőket ugráltatja :D. Ahhoz képest reklamálni már tud ő maga...gyanítom van itt valami vaj a posztoló füle mögött, ami miatt neki már nem adnak el telefont.

Terézágyú 2019.05.28. 11:03:08

@onlajnok:
"gyanítom van itt valami vaj a posztoló füle mögött, ami miatt neki már nem adnak el telefont."

Az ördögbe is, Holmes, honnan veszi ezt?!

Permetező 2019.05.28. 11:08:45

@Terézágyú: "minek ment oda"
Hehe ez szép labda volt :D

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.05.28. 11:08:55

@Terézágyú: élek azzal a feltételezéssel, hogy a posztoló nem egy saját életét megkeseríteni akaró, lusta ember, aki a szüleit küldi el maga helyett, hanem valami érthető oka van, mint mondjuk az, amit írtam. De ha csak simán lusta vagy nem látja előre, hogy ebből majd mennyi nehézsége lesz, ne adj isten egy mazochista, aki szereti szívatni magát, akkor a legjobban cselekedett, mint a példa is mutatja. Ez esetben jár a taps, meg a keksz.

temprasordog 2019.05.28. 11:17:58

csaka huawei telefon nem teccik má neki

Csokis · http://csokis.blog.hu 2019.05.28. 11:22:08

Én ezt úgy oldottam meg, hogy a szüleim előfizetése van az én nevemen (anyósomé meg a nejemén), így nem lehet nélkülünk partizánkodni. :-)

Terézágyú 2019.05.28. 11:28:13

"A szülők azt a tájékoztatást kapták, hogy a korábbi csomagban található hálózaton kívüli 200 perc mindig ki van használva, illetve a korábbi 2 GB internet is. A használó visszanézte a korábbi számláit és sosem volt kihasználva a 200 perc, illetve a 2 GB adatforgalom sem elmondása szerint."

Nyilván az ügyintézőnek az a dolga, hogy rádumálja a zügyfelet mindenfélére - de simán lehet, hogy azt mondta a illető (az igazságnak megfelelően), hogy "ehhez az erősebb, modernebb telefonhoz, amellyel sokkal több mindent lehet csinálni, nagyobb adatforgalmat szoktak kérni az ügyfelek; ahogy látom maguk is eléggé kihasználták a 2 GB-ot, 1,8 szokott lenni..."

Amire persze mondhatta (volna) a tényleges használó, hogy sosem szokott 2 GB lenni...

Xezs7 2019.05.28. 11:31:11

@onlajnok: lehet :) ezt ő cseszte el. Miféle alak már az aki a szüleit küldi be maga helyett? Hány éves? 40?

Xezs7 2019.05.28. 11:32:57

@onlajnok: Van valami a füle mögött = rejteget valamit.
Vaj van a fején = bűnös valamiben.

A kettőt ne gyúrd egybe :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.05.28. 11:39:10

@Xezs7: jó akkor vaj van a fején :D A füle mögött is a fején van amúgy :P.

Permetező 2019.05.28. 11:53:03

@onlajnok: nem az a lényeg hogy hol van a füle hanem hogy mi van ott! A fejen vaj, a fül mögött valami, a lóháton túró.

juhaszvik 2019.05.28. 11:56:23

csak én nem látom a "levélíró" hozzáfűzni valóját? vagy a homár szintet lépett, és így kerüli meg, hogy "ha nem mond hülyeséget a posztoló, akkor belekötni sem lehet"? jelzem, hogy ez így nem fog működni :)

gondolom itt a fő problémája azzal van a posztolónak, hogy +4000ft-ba kerül az előfizetése, amiből háromezer olyan dologra megy el, amire nincs szüksége (+4 GB net, korlátlan beszélgetés), ezer pedig készülék "kedvezményre" (25ezerrel kevesebbe kerül a készülék, cserébe 24 hónapon át fizet plusz ezer forintot). bár igazából ő nem i M+-os, hanem sima M-es volt (a levélből feltételezem), így még nagyobb a differencia.

tanulság: csokiért, PEZ cukorkáért, kojak nyalókáért le lehet küldeni a gyereket a boltba, de komolyabb, döntést igénylő ügyekben magunk menjünk üzletelni. vagyis: ha a szülők annyira vannak képben, mint egy kisgyerek (vagy még kevésbé), akkor ne küldjük őket egyedül 2 éves hűségszerződés (teljes 2 éves díj + készülék = 313 ezer forint) megkötésére.

Terézágyú 2019.05.28. 11:59:15

@Permetező:
"A fejen vaj, a fül mögött valami, a lóháton túró."

Egy túróst!... a lóháton TÚR van, ugyanis közös lónak nem túrós, hanem túros a háta...

Xezs7 2019.05.28. 12:06:09

@Permetező: Na, szintén zenész. Nem túró van a hátán (mit keresne már ott?). Azt úgy hívják hogy túr. Túros a háta = izzadt, túlhajtott.

Terézágyú 2019.05.28. 12:15:06

@Xezs7:
Szerintem a TÚR habot jelentett: az izzadtságtól habos háta. Akár a Túr folyó neve is összefügghet ezzel, elég sebes folyású, "habzó" a vize... (a wiki cikk más etimológiát ír)

Snagal 2019.05.28. 12:21:51

@Xezs7 / @Terézágyú :

dejó, ma is tanultam valamit, ez a "túr" dolog nekem is új :D

a poszt meg sajnos így nem sokat ér, hogy a telenorvég válaszát látjuk valamire ami körvonalaz egy sztorit, de elég sok információ hiányzik így - ennél fogva reagálni se sok értelme van. (nekem pl úgy tűnik a készülék vásárlás volt az elsődleges cél... nem szimplán a tukmálós "jónapot kivánok, nem szeretnének kedvezőbb;) csomagra váltani" kezdetű direkt telefonos üzletkötések.)

Snagal 2019.05.28. 12:23:18

@Terézágyú:
wikiszótár ezt adja rá

"túr (főnév)
1. Sérülés, gennyes seb, amit dörzsölés, feltörés okoz

A nyereg miatt túr lett a ló hátán."

koprofágia 2019.05.28. 12:49:14

van olyan szolgaltato,aki a szemelyes beszelgeteseket is rogziti. Ha valoban elhangzott az a hazugsag, hogy a korabbi csomag ki volt hasznalva,ezert erdemes a nagyobbat valasztani, akkor nincs szukseg egyedi elbiralasra, a szerzodes semmi,hiszen megtevesztessel kotottek.
Ha nincs rogzitve a hivas, akkor neccesebb a helyzet. Az azert fasza, hogy magara a panaszra (hazudott az ugyintezo) ki sem ter a valasz. Ez nem is valasz igy

Permetező 2019.05.28. 12:57:19

@Terézágyú: bocs elírtam a román billentyűzetemem nincs rövid o. Egyébként a túro is megérdemli hogy az ő ó betűje is hosszú legyen, egyenlőséget mindenhova!!

Terézágyú 2019.05.28. 12:58:14

@koprofágia:
Erre írtam fentebb, hogy tényleg elhangzott a "mindig" szó?
Mi számít kihasználásnak? Ha a 2 GB-ból 1,99-et elhasznált akkor az kihasználás?
Ha nem "mindig" használta ki, akkor hányszor kell ennyinek lenni, hogy mégiscsak el lehessen mondani, hogy "kihasználta"...?

Terézágyú 2019.05.28. 12:59:29

@Permetező:
Mondd inkább azt, hogy fejérmegyei vagy: ott a hűtőt is hüttö-nek mondják :)

koprofágia 2019.05.28. 13:01:24

@Terézágyú:
Igen,erre nem tert ki a leveliro.
Az en 50 koruli ismeroseim,rokonaim nagyresze 1-200 megabyteot forgalmaz a mobilneten.
Nem tudom,ohgy az o szulei szoktak-e youtubeozni,vagy barmi mas nagyobb adatforgalmat generalo alkalmazast hasznalni.
nem kizart,de nem is valoszinu

Terézágyú 2019.05.28. 13:05:56

@koprofágia:
éppen erről van szó, hogy NEM a szülők használják ezt a telefont, hanem a pószter - tehát végképp nem tudtak ellentmondani az ügyintézőnek, akár használta a mindig szót, akár nem...

Snagal 2019.05.28. 13:06:41

@koprofágia: egy új telefonnál sokszor a frissítések is simán felzabálják a keretet.
Ha nem rutinos okostelefon júzerek a nagyiék és nem állítja be nekik senki, hogy frissítést csak wifiről engedélyezzen.

juhaszvik 2019.05.28. 13:17:32

@Terézágyú: hagyd, nem tudják, hogy szellem vagy...

koprofágia 2019.05.28. 13:24:32

@Snagal: forditva van. nem frisitenek a telefonok mobilnetrol. azt kulon be kell kapcsolni, hogy ne csak wifin menjen a frissites.

Xezs7 2019.05.28. 13:38:22

@Snagal: asszem az minden telefonnál alapból úgy van, hogy csak wifi. Legalábbis amik nekem voltak/van, nem kellett külön állítani.

Xezs7 2019.05.28. 13:42:22

Amúgy meg szerintem egy ilyen beszélgetés úgy zajlik, hogy az ügyintéző féligazságokat mond, meg nem fejt ki mindent bővebben, így a tapasztalatlan ügyfél fejében marad egy zavaros kép, ami alapján azt hiszi, hogy már érti hogy mi van. És legtöbbször pont emiatt nem támadható egy ügyintéző, mert mond dolgokat, amik igazak. A többi meg az ügyfél fantáziájára van bízva. Egy kevésbé szerény ügyfél mindenre rákérdez, még az ügyintéző mellméretére is. Ott nincs mellébeszélés.

koprofágia 2019.05.28. 13:45:23

@Xezs7:
Egeszen pontosan arrol van szo,hogy ertkesito ehen doglik,vagy kirugjak,ha az ugyfelek erdekeit nezi.
(tul magasak az elvart szamok,vagy tul alacsony a jutalek nelkuli alapber)
Akkor is kirugjak,hogy bizonyithatoan hazudik.
A jo ertkesito ugy ver at,hogy nem lehet megfogni vele.

DeiFlagellum 2019.05.28. 14:28:35

Ez a Telenor, egy undormány sz.revő banda. Nem véletlen, hogy én is eljöttem tőlük, és a megmaradt embereket is csak ilyen és ehhez hasonló aljas trükkökkel tudják ideig-óráig maguk mellett tartani. Egy mocskos banda, lehúznak, becsapnak, átvernek, stb., aztán az ügyfélszolgálat nagy kegyesen (szigorúan az ügyintézésre nyitva áló 30 napos határidő előtt 1 vagy max 2 nappal, tehát a panaszos 28-29.-ik napján!) válaszol, hogy "bocsika, cumedli!". Gusztustalan férgek.

fda 2019.05.28. 15:28:08

@Snagal: "a nem rutinos okostelefon júzerek a nagyiék és nem állítja be nekik senki, hogy frissítést csak wifiről engedélyezzen."
Ezt melyik operációs rendszerről írtad?

Tangooo 2019.05.28. 15:35:33

Mindenki tanulhatna Hadházy módszeréből. Ő még a wc-s nénivel folytatott tárgyalását is rögzíti, minimum hangfelvétellel.

Alternatív 2019.05.28. 16:22:39

@Xezs7: Szerintem inkább 20-22 lehet (egyetemista), aki ajándékba kapta a telefont a szüleitől. Ezért van a szülők nevén a szerződés.

CCnick 2019.05.28. 16:49:53

aki egy függetlenül 70ezres kínai telefonért 2 év szolgáltatói rabigát bevállaltat a szüleivel az megérdemli, hogy szivassa a stzolgáltató.

Alternatív 2019.05.28. 16:54:47

@CCnick: 178 ezres kedvezményt kell visszafizetni, nem lehetett 70 ezres az a telefon. Vagy már az eladásnál is nagyon átverték szegényeket.

Amikor az én fiam ment egyetemre, én is vettem neki új mindenfélét, ruhát, bőröndöt, telefont, laptopot. Csak szerencsére nem kellett részletre vásárolnom.

juhaszvik 2019.05.28. 16:54:53

@CCnick: nem feltétlenül rossz üzlet ez. +1000ft/hó a készülékkedvezmény része a havidíjnak, vagyis 2 év alatt 24 ezer forintjukba fáj. emellé 25 ezer a készülék, vagyis keresnek azon több mint 20 ezer forintot, hogy nem független a készülék.

egyébként kártyás* vagy, amiért "rabigát" emlegetsz?

Xezs7 2019.05.28. 17:03:22

@Alternatív: akkor is, ilyen idősen már mindent magamnak intéztem, Diákhitel, bankszámla, sőt anyám csekkjeit én fizettem be a postán.

bElannaTorres 2019.05.28. 17:13:57

azoknak akik szerint miért a szüleit küldte, vannak ám akik nem egy városban laknak a szüleikkel és csak ritkán tudnak találkozni.

CCnick 2019.05.28. 17:15:12

@Alternatív: gugli jóbarát, megmondja hol mennyiért árulják a posztbeli készüléket.
@juhaszvik1: Ha olyan jó biznisz lenne akkor nem sírna a posztoló

Egyébként igen kártyás vagyok, a simkártya egyetlen funkciója, hogy a telefon tudjon hívást fogadni és csatlakozzon az internetre ezeket a funkcióit tökéletesen ellátja a prepaid

CCnick 2019.05.28. 17:23:31

@bElannaTorres: És ahol ö lakik ott nem lehet telefonelőfizetést kötni?

martineden 2019.05.28. 17:54:25

@Permetező: Mem túró,hanem turo van a ló hátán.Nem ugyanaz.Utobbi sebet jelent

Baluci 2019.05.28. 18:09:05

Tényleg beleverem az egészbe!... Ma, amikor már 20-25 ezer forintért bármelyik áruházban lehet okostelefont vásárolni mi a retkes francért kell telefonszámlához, hűségidővel kapcsolni!... Nincs az a fejnek szorított fegyver amivel engem ilyen faszságra rávennének!... Pfffffff...

koprofágia 2019.05.28. 18:13:12

@CCnick:
Legyen 80k,mivel az afazos sufnigsmek arait ugye nem tekintjuk mervadonak.
blue l csomagban a keszulek 25k, tehat 55k kedvezmenyt kap.
A csomag havidija 2 ev alatt 290 ezer forint. 8GB net,korlatlan duma

A blue S csomagban
A keszulek 60k,tehat a kedvezmeny csak 20k
2 ev alatt itt 145k-t fizet ki.
Ha eleg nekik a 100 perc ,es a 2 giga net, akkor olyan 100k-t buktak a valtason.

2019.05.28. 18:36:00

@Baluci:
Azért, mert olyan emberekről van azó, akiknek 150 ezer alatt büdös a telefon, de annyira hülyék a személyes pénzügyeikhez, hogy sosincs egyben annyi pénzük, hogy megvegyék, ezért megveszik részletre a szolgáltatótól.

CCnick 2019.05.28. 18:42:46

@koprofágia: "Ha eleg nekik a 100 perc ,es a 2 giga net, akkor olyan 100k-t buktak a valtason. " Ezért nem fogalmatlanyut és mittudoménafiamnakleszaput küldjük előfizetést vásárolni magunk helyett.

Egyébként nem hiszem, hogy a vevőt különösebben érdekelni kellene az, hogy a cég akitől 2év gyári garival megvásárol egy készüléket az áfát hogy intézi. Ez a NAV dolga. De még az MM-ben is olcsóbb 80ezernél ingyen kiszállítással, azt meg csak nem áfacsalózod le :)

a fekete krindusz 2019.05.28. 19:46:41

@DeiFlagellum: tehát a panaszos 28-29.-ik napján!) válaszol, hogy "bocsika, cumedli!".

Kötve hiszem, hogy ilyet válaszoltak...

koprofágia 2019.05.28. 22:21:29

@a fekete krindusz:
mondjuk a
"borzasztoan sajnaljuk, de nem tudunk onnek segiteni"
es az
"igy jartal,faszfej"
pont ugyanazt tartalmazza,csak mas a csomagolas :D

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2019.05.28. 22:30:44

Nem értem. Egy makulátlan hírnevű, piacvezető szolgáltató értesül arról, hogy az ügyfél tévedésnek minősíti a nemrég megkötött szerződést, és szeretném visszaállítani a korábbi állapotot. Egy makulátlan hírnevű, piacvezető szolgáltató, gondolnám, azt mondaná az ügyfélnek, hogy hát, ebből nem csinálunk rendszert, de méltányosságból elfogadjuk a panaszt, és örülünk, ha ismét állhatunk a rendelkezésére. Ezzel szemben ha a szolgáltató dörzsöli a markát, hogy az ügyfél valahogy be lett terelve egy szerződésbe, és most már úgy kell neki, azt én nem érzem jó reklámnak. Pedig most ingyen azt olvasná pár ember a fészbukon, hogy a Telenor jó fej volt. De nem.

A TELENOR MEGSZÍVAT, HA TUD. Emeljük ki az eset tanulságát.

koprofágia 2019.05.28. 22:41:25

engem a 138k-s kotber is erdekelne. nem ugy mukodik a dolog,hogy van egy listaar,ami mondjuk 15k, te megkapod egy evre 11-ert,es ha ket honap utan kiszallsz,akkor kifizeted a 2x4k kotbert?
hogy lett rogton az elejen 100k plusz?
Abban mar a keszulek is benne van ?
meg ugy is sok.
ha igen,miert nem ter ki ra a level,ha nem,akkor ezt megis hogy gondoljak ?

Xezs7 2019.05.28. 23:18:46

@CCnick: aki ennyire sügér, mint a poszter, annak pont elég egy 40 ezres teló is :) mellesleg 70-80 ezerért már nagyon jó Xiaomik meg Huawei-k vannak a piacon. Soha nem kötnék semmilyen hűségnyilatkozatot telefonért cserébe.

Lószerafin 2019.05.28. 23:33:57

Lehet 2GB mar nem eleg es a regi keszuleken is szaggatott mar a faternak a porno, emiatt irtak ala a huseget ket evre nagyobb csomagra... csak a kislanyuknak szegyelltek elmondani es inkabb bemoszeroltak szegeny szolgaltatot :P

mt-03 2019.05.29. 07:56:35

amikor en eccer voltam bent akkor rogzitettek az eloszavas beszelgetest is, pont ilyen esetekre.

az se mindegy hogy a 200 perc+2G mennyire volt "kihasznalva". ha 100perc+1G akkor atbaxtak oket, ha 190+1.9G akkor jogos lehet az uj csomi.

en a posztert nem hibaztatnam azert mert nem o ment oda, ennek ezer gyakorlati oka lehet; pl. korhazban van, kulfoldon, stb. ettol meg nem kell atkurni senkit.

koprofágia 2019.05.29. 08:11:52

@mt-03:
Akkori baromi egyszeru.Ezt a valasz kuka,kuldenek egy ujat,ami ketele lehet :
1: a szemelyes beszelgetest rogzitettuk, vilagosan elmagyaraztuk,miert kell nagyobb,korrekt volt a tajekoztatas,igenis boven ki volt hasznalva a masodik csomag. Kuldjuk a felvetelt ahova keri,ha nem hiszi ezt el.

2: ez egy kisebb bolt itt nem rogzitunk,igy nem allithatjuk, hogy az ugyfelunk HAZUDIK, termeszetesen olyan csomagba rakjuk,amilyenbe o szeretne.

NINCS 3. opcio!

Terézágyú 2019.05.29. 09:30:24

"Egy makulátlan hírnevű, piacvezető szolgáltató, gondolnám, azt mondaná az ügyfélnek, hogy hát, ebből nem csinálunk rendszert, de méltányosságból elfogadjuk a panaszt"

????? Ha egyszer szerinted se kell ebből rendszert csinálni, akkor, miért foganák el méltányosságból? Honnan tudja ezt egy kivülálló, hogy hányadik ilyen eset ez???? Lehet hogy már a harmadik ebben az évben? De akkor se csináljanak rendszert???

Terézágyú 2019.05.29. 09:32:30

@koprofágia:
"2: ez egy kisebb bolt itt nem rogzitunk,igy nem allithatjuk, hogy az ugyfelunk HAZUDIK, termeszetesen olyan csomagba rakjuk,amilyenbe o szeretne. "

Persze, akárhányszor, utólag is.

Terézágyú 2019.05.29. 09:35:06

@mt-03:
"en a posztert nem hibaztatnam azert mert nem o ment oda, ennek ezer gyakorlati oka lehet; pl. korhazban van, kulfoldon, stb. ettol meg nem kell atkurni senkit."

azt nem is. ha megtörtént. vagy nem.

mondjuk külföldön nem lehet, mert éppen az van, hogy új telót vettek NEKI a szerződéssel. kiküldik neki a szülei a telefont külföldre, postával?

koprofágia 2019.05.29. 09:47:26

@Terézágyú:
Amikor valaki ennyire utalja az embereket (szinte minden posztnal nekiugrassz a levelironak), akkor ott altalaban arrol van szo,hogy az adott szemely sajat magat gyuloli,es ezt probalja igy levezetni.
Erdemes lenne egy pszihologussal elbeszelgetned,vagy kezdesnek par Csernus videot atnezni.
Egy lelki selejt vagy,segitsegre szorulsz.

killerkaller 2019.05.29. 10:09:59

@Xezs7: ...."A többi meg az ügyfél fantáziájára van bízva. Egy kevésbé szerény ügyfél mindenre rákérdez, még az ügyintéző mellméretére is. ".....

Rákérdezni csak akkor tud, ha előtte valamennyire felkészül: Milyen konstrukciója van; mit szeretne és annak mik a feltételei. A tarifacsomagok kesze-kusza világában másképp nem rúgsz labdába. Ezt fejeli meg, hogy az értékesítő adta infó nem mindig egyezik a szolgáltató honlapjáról szerzett adatokkal. Ha megegyeznek az alapokban, onnan lehet kérdezni.
Olyasmi ez, mint a kenyérvásárlás. Kérsz kenyeret, az eladó visszakérdez: magosat, kovászosat, korpásat, paradicsomosat, stb-stb..........
Bámulsz tanácstalanul -nem te szoktál vásárolni- majd rámutatsz az egyikre, és otthon derül ki, nem is ilyet kellett volna.

KaTe 2019.05.29. 10:37:52

A posztoló és a szülők nem bírtak előre/közben egyeztetni? Ha a papa bizonytalan, akkor nem az a megoldás, hogy aláír valamit, amit nem ért, hanem hogy az ajánlattal a kezében értesíti a drága csemetét és eldöntik, hogy elfogadják-e a feltételeket, vagy sem. A Telenor ügyintézője biztos nem tartott pisztolyt a papa/mama fejéhez, hogy ott és azonnal írja alá, mert különben... Mit kellene méltányolni a Telenornak? A posztoló nemtörődömségét? Nyugodtan menjenek át másik szolgáltatóhoz. Csak lehetőleg ne a papa/mama intézze, mert akkor majd jönni fog a következő panaszlevél...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.05.29. 10:52:23

@KaTe: ez van olyankor, amikor valaki annyira nem tud semmit, hogy még azt se tudja, hogy semmit nem tud. És lassan mindenki ilyen lesz, vagy olyan, mint a posztoló, aki az előbbi csoportra bízza az elintéznivalókat. Ha majd elég sokan lesznek és valaki fent meghallja az állandó nyávogásukat, akkor majd a szolgáltatók is lemennek egy bölcsődés dajkanéni szintjére. Az a maradék kisebbség, aki ennél kicsit erősebben bútorozott meg a fél életét ott tölti majd, ha bármit el akar intézni, hogy a bölcsődés szinten kommunikáló ügyintézőkkel egyről a kettőre jusson.

élhetetlen 2019.05.29. 11:25:57

@Permetező: Eddig jó volt, ne rontsd el. “a lóháton túró”. A lóháton nincs túró, túr van (seb, feltörés). Közös lónak nem túrós a háta, hanem túros.

Xezs7 2019.05.29. 11:39:32

@killerkaller: "ha előtte valamennyire felkészül" Pontosan. De miért megy oda bárki is úgy, hogy nem készül fel? Nekem sincs mindig a fejemben minden, de mielőtt valakivel beszélek, utánanézek, hogy mim van és hogy. Már csak azért is, mert ha esetleg az ügyintéző félreérti az óhajomat, akkor nem tudom korrigálni, ha nem tudom, hogy eredetileg mit is akartam.

Permetező 2019.05.29. 11:50:49

@élhetetlen: itt brüsszelben így mondjuk, elnézést a tejszólásomért, remélem meg tudsz valaha bocsájtani...

élhetetlen 2019.05.29. 12:06:31

@Permetező: Bocs, nem bántani akartalak, de fél Magyarország rosszul használja a közmondást, és örülök, ha szóba kerül, és van lehetőség javítani. Ez a “brüsszel” nem kellett volna, mert, gondolom, nem a belgáktól tanultad a közmondást.

Permetező 2019.05.29. 12:39:58

@élhetetlen: igaz a mondás miszerint nem minden szuperhős visel köppenyt, és brüsszel mindig is kelleni fog nekünk mert ha ők nem lesznek, akkor nem biztos hogy csak a lóhát lesz pirospöttyös, hanem mindenkié.

Snagal 2019.05.29. 13:17:59

@koprofágia:
"2: ez egy kisebb bolt itt nem rogzitunk,igy nem allithatjuk, hogy az ugyfelunk HAZUDIK, termeszetesen olyan csomagba rakjuk,amilyenbe o szeretne. "

én a svájci frank hitelemet sem kértem, csak szóban átbasztak (nem fog annyit romlani a forint)... mivel a beszélgetés nem volt rögzítve ezt is újra kéne tárgyalni az OTP-vel :)

Xezs7 2019.05.29. 14:30:38

@Permetező: köpenyt

@Snagal: Dehogyisnem kérted. Alá is írtad. Azt meg nyilván nem veszi értelmes ember készpénznek, ha az ügyintéző azt mondja, hogy nem fog romlani a forint. Könnyen belátható, hogy ezt senki sem tudja, nemhogy egy ügyintéző.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.05.29. 15:44:44

1. Lehet tudni,hogy az ügyintézőknek kb. ki van adva, hogy minél több cuccot varrjon rá mindenkire.

2. Ezért mindig résen kell lenni. Időseknek is. Gondolkodni kell.

3. Ettől persze az 1. pont nem lesz tisztességes, de a valóság ez :S

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.05.29. 17:32:06

@Androsz: Mind megszívat. Természetes kartell. Amennyi ügyfél elmegy, annyi jön is. A piac zárt.

Permetező 2019.05.30. 07:18:44

@Xezs7: bocs az emagos billentyűzetemen nincs csak egy ppé

koprofágia 2019.05.31. 15:06:06

@Snagal:
kicsit mas.
az csak tipp volt.

az emberunk azt allitja,hogy a szuleinek hazudott az ugyintezo. korabbi forgalmat nem tippelte,hanem megnezte a rendszerben,es mast mondott,mint a valosag.
süti beállítások módosítása