Avagy így tömegközlekedj havi húszezerért. A duplán vett bérlet oka, hogy az automata az utas szerintem nem nyomtatott, de a gép mást mond. Volt már ilyen sztorink, ott még egy korrekt választ is találtok. Panaszosunknak egyébként egészen jó megoldási javaslatai lennének, de sajnos egyelőre ott tart, hogy volt egy kétbérletes hónapja és megkezdheti a fellebbezést.
Nem szeretek szorongva utazni a BKK járatain, ezért minden hónapban megveszem a havi bérletet, ha szabadnapom van, akkor is nyugodtan ki tudok mozdulni a városba. Köszönhetően annak, hogy komplett "bűnszervezetek" jöttek létre az automaták pénzvisszaadó részének eltömítésére, engem örömmel töltött el, hogy megjelent a bankkártyás fizetés lehetősége, így legalább nem a benyelt 500 Ft-tal kezdődött minden hónapom.
Az áprilisban vásárolt bérletem május 12-ig volt érvényes, valami oknál fogva úgy alakultak a dolgaim, hogy a következő bérletet csak május 13-án munkába menet tudtam megvásárolni. Azaz csak tudtam volna... Ha a Flórián térnél lévő BKK automata helyesen üzemel... Minden a szokásos módón ment, bérlet kiválaszt, bankkártya érint, a kijelzőn megjelenik a nyomtatás felirat, de a bérlet sehol.
Természetesen rögtön hívtam az ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol mintegy 5 percig hallgattam a hívásvárakoztató zenét, de nem kapcsoltak senkit, úgyhogy újrapróbálkoztam. Második próbálkozásra ugyanaz, 5 perc zene, operátor sehol. Időközben beértem a munkahelyemre, ahonnan a harmadik próbálkozás már sikeres volt. Az ügyintéző rögtön egy keresztkérdéssel indított, mi az automata száma. Erre a kérdésre persze nem tudtam a választ ( a pipától nem láttam, örültem, hogy egyáltalán a munkából nem késtem el). Mintegy 5-10 perc alatt felvette a panaszt, majd közölte, hogy kivizsgálják az ügyet, 30 NAP az átfutási idő.
Június 11-én meg is kaptam a tájékoztatást, szóval hihetetlen gyorsasággal 28 nap alatt sikerült kivizsgálniuk ezt a bonyolult ügyet. A tájékoztatásban közlik, hogy ez alatt a majd egy hónap alatt sikerült megállapítani, hogy a gép levonta az összeget a kártyáról és a gép kinyomtatta a bérletet, szóval nem utalják vissza az általuk valószínűsíthetően kiadott bérlet árát és mellékelten küldik az általam felvett panaszt. (ezt is megtaláljátok a mellékletben)
Elolvasva az általuk felvett panaszt, rögtön meglepődtem, hiszen a kártérítési igényre 5 opció van felsorolva, melyeket a kedves ügyintéző nem is ismertetett velem, és önmagától választott egyet, hogy én a pénz visszautalását kérem a bankszámlámra.
Nos kérdezem én a kedves BKK-t:
- Ha és amennyiben egy bizonyos személyazonosító okmányra kérem a bérlet kiállítását, akkor egy ilyen esetben miért nem tudják annyival orvosolni ezt a hihetetlen problémát, hogy behívnak a kis ügyfélszolgálatukra, nyomtatnak egy 'pót' bérletet ugyanazzal az okmányszámmal, így véletlenül sem tudok visszaélni az "új" bérlettel, hisz személyim csak egy van...
- Ha és amennyiben feltételezik, hogy visszaakarok élni a bérlettel (holott csak egyetlen vágyam volt, hogy a munkahelyemre be tudjak jutni, szabadnapjaimon meg eljussak a városban A-ból B-be), akkor miért vásároltam egy másik bérletet pár nappal később (szintén csatolmány)
- Én magam relatíve szerencsés helyzetben vagyok (bár én is felháborítónak tartom az így cirka 20.000 Ft-os májusi bérletemet), de ha valakinek fillérre be van osztva a havi pénze és hasonló szituációba kerül, akkor egész májusban gyalog jár mindenhova...Természetesen közölték, ha nem értek egyet a döntéssel, akkor forduljak fellebbezéssel nyugodtan a lakóhely szerinti járási kormányhivatalhoz...
Az utolsó 100 komment: