Sajnos a levélből nem derültek ki részletek, így érdekes rejtély, hogy Pórul járt fogyasztónál miért szakadt el a türelem cérnája a Szállás.hu-val való összetűzés után mindössze 14 órával (!) annyira, hogy egy Homárnak írt panaszlevélben keressen azonnali vigaszt és megnyugvást. Lehet, hogy idegállapotban trágár értérkelést hagyott az oldalon, vagy egy szupertitkos hétvégét sikerült véletlenül lebuktatnia a bejegyzéssel? Persze az is lehet, hogy egyszerűen igyekszik minimalizálni a beazonosítható nyomait az online térben - nagyon helyesen. Mindenestre levele jó ürügy volt arra, hogy rákérdezzünk, milyen szabályok vonatkoznak a személyes adataink kezelésére.
Kedves Homár!
A szallas.hu nem hagyott élni, hogy értékeljem a szállást, ahol jártunk.
Az értékelés végén van három lehetőség, arról hogyan jelenjen meg az értékelés írója. Egyértelműen az anoním verzióra kattintottam, ennek ellenére névvel együtt jelentették meg. Azonnal megjelent az oldalukon. Én nem férek hozzá semmilyen körülmények között a saját értékelésemhez.
Odatelefonáltam, mire a hölgyike azt mondta, írjak emailt. Írtam.. semmi. Odatelefonálok... írjak emailt, mert csak a felettese... mondom, szóljon neki, mert én nem tudok eljutni hozzá...erre ő... megbeszélésen van... Úristen!! Ezt ismerjük! Ennek 14 órája! és semmi.
Hol a GDPR? hol a jogom, hogy a saját bejegyzésemet töröljem? hogy jönnek ahhoz, hogy ha jelzem, hogy azonnal töröljék a nevemet, ők a fülük botját sem mozdítják?
üdv,
Pórul járt fogyasztó
Mennyi lehet ilyen esetben egy cég reakcióideje?
Kedves Olvasó!
A vállalkozás honlapján található felhasználási feltételek és az ehhez kapcsolódó adatkezelési tájékoztató is tartalmaz szabályokat a szálláshelyek értékelésére vonatkozóan. Ennek keretében a szolgáltató jogosult a felhasználó számára e-mailben vendégértékelési nyomtatványt küldeni akár több alkalommal is, amelynek a kitöltése nem kötelező. Az egyes értékelések tartalmát pedig a felhasználási feltételek 1. sz. mellékletét képező tartalmi szabályzat határozza meg.
A cég tartalmi szabályzata szerint a felhasználók életkoruk, nemük és családi állapotuk, vagy saját nevük megadásával írnak, és róluk kizárólag olyan személyes információ jelenik meg, amit saját magukról önkéntesen adtak meg. Az adatkezelési tájékoztató alapján pedig a felhasználó a személyes adatok kezeléséhez történő hozzájárulását bármikor visszavonhatja. A vállalkozás tehát az értékelések megjelenítése során csak a felhasználó által önkéntesen megadott adatokat tüntetheti fel, illetve a felhasználó jogosult ezt a hozzájárulását bármikor visszavonni.
A fogyasztó jogosult a személyes adatai kezelésével kapcsolatban elsősorban a szolgáltatónál írásban panaszt tenni, amelyre a vállalkozás köteles legkésőbb 30 napon belül szintén írásban, indokolással ellátott választ adni. Abban az esetben pedig, ha a fogyasztó a cég válaszával nem ért egyet, akkor az ezzel kapcsolatos igényét közvetlenül peres eljárás megindításával tudja érvényesíteni.
E mellett a fogyasztó jogosult a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz is bejelentéssel élni, ha álláspontja szerint a vállalkozás megsértette a személyes adatok kezelésére, illetve védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket.
UPDATE
A posztot néhány kérdéssel együtt (pl. melyik platformon érdemes őket probléma esetén keresni) elküldtük a Szállás.hu-nak is, gyorsan kaptunk is választ tőlük:
Kedves Tékozló Homár!
Köszönjük, hogy megszólalási lehetőséget biztosítanak számunkra az üggyel kapcsolatban.
A Szallas.hu oldalon történt foglalás, majd leutazás után vendégeink számára a szálláshely értékelésének lehetőségét opcionálisan ajánljuk fel, annak érdekében, hogy utazóink megoszthassák egymással valós élményeiket.
Vendégeinknek lehetősége van választani, hogy névvel vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésük, azt választásuknak megfelelően tüntetjük fel az oldalon.
Az értékelés utólagos módosítására, vagy annak anonimizálására természetesen van lehetőség, de már csak ügyfélszolgálatunkon keresztül. Rendszerhiba nem történt. A panaszok, feldolgozási idejét, még a nyári csúcsszezon ideje alatt is 48 óra alatt tartjuk.
Gyakorlatunknak megfelelően az elmúlt időszakban, minden ilyen jellegű megkeresést a vendég kérése szerint megoldottunk és vissza is jeleztünk részére.
A panasz bejelentésének leggyorsabb módja ügyfélszolgálatunk vagy vezetőink telefonos megkeresése, elérhetőségeink mindegyike (telefonszám, e-mail cím) publikusan megtalálható oldalunkon. Itt azonnal segítséget és tájékoztatást kapnak vendégeink, hogy milyen formában tudunk továbblépni megkeresésük kapcsán.
Ezúton is elnézést kérünk vendégünktől! Köszönjünk, hogy véleményét megosztotta velünk! A megosztott tapasztalatok alapján igyekszünk folyamatainkat fejleszteni, hiszen számunkra vendégeink elégedettsége és a minőségi szolgáltatás nyújtása kiemelten fontos!
Üdvözlettel:
Novák Mariann
Ügyfélszolgálati Csoportvezető
Darth Revan 2019.06.24. 11:31:13
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.06.24. 11:36:07
Szóval gond, hogy kikerült a neved... Miért is? Ha csak neved, s abból kiderül, hogy valami rosszban sántikálsz, akkor hadd ne sajnáljalak - ne sántikálj rosszban, az sokkal egyszerűbb. Vagy ha már, akkor ne írj értékelést. akkor 100% nem buksz le. (Amúgy általában a kutya nem nézi, hogy ki milyen értékelést hova írt.)
Vagy netán a konkurrenciát akartad lehúzni?
Az egyetlen gázt abban látom, ha tényleg az anonim értékelésre nyomott, és mégis névbvel jelent meg - ezt meg majd a szállás lerendezi a felület fejlesztőjével (már ha nem igazi magyarosan állnak hozzá).
2019.06.24. 11:38:44
Terézágyú 2019.06.24. 12:11:51
Roltii 2019.06.24. 13:08:03
Terézágyú 2019.06.24. 13:11:30
Drago Brutic1 2019.06.24. 13:14:03
Eszedbe jutott, hogy a feleséged is éppen azt a Romantic lakosztályt szeretné lefoglalni nyaralásra, amit már leteszteltél előtte?
Netán emberesen megtrollkodtad az oldalt és most a panziós, egy szénné gyúrt capoeirás hipszter bejelentkezett egy kis eszmecserére?
Vagy thriller verzió - az elmúlt napokban hat volt szállóvendég zuhant ki "véletlenül" az ötödik emeletről? Nem szeretnél Hetedik lenni?
Van ebben a posztban kraft, de még dolgozni kell rajta. "Úristen!! Ezt ismerjük! Ennek 14 órája! és semmi." Kifejezetten jó az időzár alkalmazás, feszültté, izgalmassá teszi a sztorit. Várom a frissítést!
Terézágyú 2019.06.24. 14:20:40
zeros 2019.06.24. 15:17:58
Ha pedig nem vírusmarketing, na akkor még nagyobb gratula a panaszkodónak, fordítva sült el a "fegyver"!!:-)))
killerkaller 2019.06.24. 15:19:05
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2019.06.24. 15:19:14
Erre a nép rajta nevet.
Terézágyú 2019.06.24. 15:24:08
Hát, hogy az utolsó kérdésem óta vajhh törölték-e már a bejegyzést, csak arra vagyok kiváncsi.
Itt izgulok...
clemens 2019.06.24. 15:30:37
Tanulság: ha nem tudsz célozni, legalább maradj csendben...
Permetező 2019.06.24. 15:34:43
Xezs7 2019.06.24. 15:34:51
BéLóg 2019.06.24. 15:37:06
Benő
Permetező 2019.06.24. 16:06:17
metal · http://electric.blog.hu 2019.06.24. 16:22:15
Nancsibacsi 2019.06.24. 16:27:19
Permetező 2019.06.24. 16:33:46
juhaszvik 2019.06.24. 17:29:54
Mármint rendben lenne, ha poénból a posztoló hibásan megfogalmazott szövegét idézte volna be Hilda, de ezt a mondatot pont sikerült helyesen leírnia a levélírónak, szóval nem értem mi van.
Plusz van ez az "idegállapotban" kifejezés, amitől futkos a hátamon a hideg. Muszáj propagálni a h*lyeséget?
Témához: hogyan járt pórul a kedves posztoló? (mármint így hivatkozik önmagára) Azzal, hogy egy hibát nem javítottak ki 14 óra alatt? Irigylem, ha neki ez a pórul járás.
szanalmas 2019.06.24. 17:52:47
Ha értékeltél, ne írd alá!
Ha aláírtad, ne reklamálj!
Ha reklamáltál, ne írd a homárra!
Ha a homárra írtad, duplán szopsz!
Permetező 2019.06.24. 17:53:21
szanalmas 2019.06.24. 19:57:12
www.youtube.com/watch?v=q4nRhN5EMcs
Kánikula 2019.06.24. 20:18:55
Im just here for the comments 2019.06.24. 20:27:42
tokÁtól iZéig 2019.06.24. 21:20:02
szepipiktor 2019.06.24. 21:31:59
MrZed001 2019.06.24. 21:39:30
Egyébként igen rühellem azt a jogi kettős mércét, hogy ha az ügyfél szeretne valamit akkor arra 30 nappal kell a T. szolgáltatónak lépni valamit ... no de a szolgáltató azonnal, meg 8 napon belül akar mindent.
Permetező 2019.06.24. 23:16:19
LocomotiveAnchoredman 2019.06.25. 09:35:18
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2019.06.25. 10:23:19
haXXor 2019.06.25. 13:14:06
Terézágyú 2019.06.25. 13:20:03
"Ha olyan szar nevem lenne, hogy "Pórul járt fogyasztó""
Az irodalomban szerepel a "Póruljárt Péter" név...
Lehet találgatni, hogy melyik műben - legalább feldobjuk ezt a halódó topikot...
Permetező 2019.06.25. 15:08:21
Waddy Snow 2019.06.25. 20:47:02
Majmász Gedeon 2019.06.26. 01:01:17
Már az sem oké, hogy Hilda egy ilyen címet kiír, na de hogy napok múlva sincs javítva?!
Továbbá:
Vendégeinknek lehetősége van választani,... -> Vendégeinknek lehetőségük van választani,...
Az értékelés utólagos módosítására, vagy annak anonimizálására... -> Az értékelés utólagos módosítására vagy annak anonimizálására...
A panaszok, feldolgozási idejét, még a nyári csúcsszezon ideje alatt is 48 óra alatt tartjuk. -> A panaszok feldolgozási idejét még a nyári csúcsszezon ideje alatt is 48 óra alatt tartjuk.
Gyakorlatunknak megfelelően az elmúlt időszakban, minden ilyen jellegű megkeresést a vendég kérése szerint megoldottunk és vissza is jeleztünk részére. -> Gyakorlatunknak megfelelően az elmúlt időszakban minden ilyen jellegű megkeresést a vendég kérése szerint megoldottunk, és vissza is jeleztünk részére.
Köszönjünk, hogy véleményét megosztotta velünk! -> Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Ja, a poszter szövegét most nem vettem górcső alá. Majd legközelebb.
Xezs7 2019.06.26. 10:18:27
Permetező 2019.06.26. 18:29:45
MrZed001 2019.06.27. 15:37:59
"Mondjuk az egyik termeszetes szemely, a masik meg jogi."
Azaz az egyik egyedül van ... és 8 nap
A másik meg 100-1000 fős személyzet, meg számítógépes rendszer ... és 30 nap.
Nem kifejezetten kiegyenlített a küzdelem ...
Head Honcho 2019.06.30. 20:08:46
PöcRöfJönMegyTesziADolgát 2021.04.14. 05:59:15