Számlacsomag-váltás egy bankban? Ugye, hogy nem hangzik ördöngősségnek? Nem is kéne, hogy az legyen. Olvasónknak mégis ritka kalandosra sikeredett, amin mi szerencsére nem érintett félként elég jól szórakozhatunk.
Kedves Homár!
Nem egy egetverő történetről van szó, nem is biztos, hogy az oldalra való, de a párom már lassan unja hallgatni a puffogásomat, nekem viszont könnyítenem kell a lelkemen. Valószínűleg egy mindennapos bohózatot éltem át, de számomra új "élmény" volt.
Bevezetésnek annyi elég, hogy az OTP Banknál van számlám cca 16 éves korom óta, Junior számlacsomaggal kezdtem, húszas éveimben áttettek automatikusan a Jump nevű, fiataloknak szánt csomagba és boldogan éltem, míg... nem, nem haltam meg, csak betöltöttem a 28. életévemet. Ekkor ugyanis számomra megszűnt a csomagom, váltani kellett. Hogy miért éppen OTP, jó kérdés, annak idején oda mentem be, minden ingyen volt, bankfiókot csak kívülről láttam azóta is, probléma sosem volt.
Lelkiismeretesen becsattogtam a legközelebbi bankfiókba, 15 nappal a születésnapom = a számlacsomag lejárta előtt, hogy akkor eljött a jeles alkalom, a bankban is hivatalosan felnőttnek számítok, tessék elém tenni a százezer +1 aláírnivalót és megyek is élni tovább az unalmas és boldog életem - Fantáziáltam én.
Round #1:
1,5 órát kellett várnom, mégis az ügyintéző hölgynek volt olyan feje, mint nekem kellett volna hogy legyen. Elég kelletlen volt, de mindenkinek lehet rossz napja vagy lehet alapból is pokróc, ilyenen nem akadok fent, mert egyiken se lehet segíteni. Felkészülten érkeztem, mondtam, hogy melyik csomagot néztem ki, minden ingyen van, cserébe nem zaklatom őket személyesen, hanem megoldom az életem a netbankon. Tökéletes. Neki csak be kellett klimpírozni a gépbe az adatokat, amíg én várakozok. Próbáltam kérdezgetni, de nem volt túl informatív - menjek haza és nézegessem meg magamnak amire kíváncsi vagyok a neten. Hah! Elvégre pont azért nincs díja semminek, mert én vállalom, hogy nem zargatom őket, ez úgy tűnik, el is kezdődött az aláírás előtt, végülis oké, én akartam. Csak nem gondoltam, hogy ennyire komolyan veszik az első pillanattól.
Egyszercsak eljött az idő, amikor rám emelte tekintetés az ügyintéző (kb 10 perc után, először): már elpostáztak nekem egy bankkártyát, ennek díja 4000 Ft lesz. Öööö, hogy mi? Most váltok a még érvényes számlacsomagról egy olyanra, melynél 35 éves korig nincs díja a kártyakibocsátásnak, meg semmi másnak kb. Háát, ez van, ezt már levonják. Nekem ez nagyon nem oké, így nem hagytam annyiban. Ekkor kiszenvedett magából a hölgyike, hogy ha még 06.30. előtt bemegyek a kipostázott kártyával valamelyik OTP-be, akkor nem vonják le. Ha nem megyek be, akkor levonják, de később még akkor is kérhetem az időarányos jóváírását ennek az összegnek. (Figyelünk! Egy kártyát, amit nem kértem, kifizettetnek velem, és majd egy újabb fél délelőttös sorban állás után visszakérhetem EGY RÉSZÉT, mert ők jófejek. Mi van akkor, ha nem erőszakolom ki ezt belőle? Benyelik a 4ezret?) Ekkor már kolompolhattak volna a vészharangok, na de ilyen ez a bürokrácia, istenem. A horrorfilmekben is bemegy a főszereplő a sötét szobába, ahonnan fura hangokat hall, ez így megy és kész. Csomag módosítva, várom a bankkártyát.
Round #2:
06.27.: érkezett 2 boríték, 1 VISA és 1 MasterCard kártyával
06.28.: Fogom a 2 db új kártyámat és az 1 db régit, majd ismét elgaloppozok az új kedvenc helyemre. Ekkor már egyetlen bankkártya és a netbankom sem működött. Kivártam a sort, kiterítettem a kártyáimat (ha-ha), majd megkértem az elsőre sokkal szimpatikusabbnak tűnő OTP-hölgyet, hogy ebből a 3 használhatatlan kártyából varázsoljon nekem 1 db működőt, ill. a netbankba is jólesne belépnem. Csiribú-csiribá, röpke fél óra alatt a kezemben tartottam őt, az egy kártyát mind felett (a másik kettőt elvette azzal, hogy rendben vagyunk, így nem kerül levonásra a 4000 Ft sem), illetve és őrült biztonságos: 1111111 jelszót is beállítottak az internetbankhoz, ami egyszeri belépésre jogosít és rögtön meg is kell változtatni valami állandóra otthon. OK, mi sem egyszerűbb. Ügyintézőnk egyébként leszervezett egy randit ügyintézés közben. Nyomkodta a mobilját, és egyszer odanéztem.
(Azt időközben senki se mondta vagy kérdezte, hogy az elmúlt 12 évben aktív sms szolgáltatást kérem-e továbbra is a jóváírásokról, csak mint utóbb kiderült, ez ki van kapcsolva és pont.)
Hősünk elindul haza boldogan, 1 db csillogó, fénylő, működő Master Carddal és egy igencsak nem biztonságos netbank jelszóval.
Otthon: nem jó a jelszó (jól írtam be). Második próbálkozás: a rendszer 24 órára letiltott. Péntek délután fél 5-kor. Éljen éljen.
Szombaton ugyanez (de miért? 24 óra eltelt). Hétfőn már beengedett, de akkor meg érdemben nem jutottam előre, mert mindenre azt írta ki, hogy a tranzakció meghiúsult. Nem láttam, mennyi az egyenlegem, sms-t sem kaptam , vakon jól elvoltam. Nem. (Persze tudom, az atm-ben pár száz forintért lekérdezhetem, de ne már.) Nekem csak nagyon kellene ez a netbank, hát ha egyszer azt írja ki, hogy próbáljam később, én azt fogom tenni. Fél óra múlva ismét próbálkoztam: 24 órára letiltott, mert csak. Nem szeret már engem. Ekkor délután volt, próbálkoztam a telefonos ügyfélszolgálatot hívni, de elvéreztem az automatában vagy ötször, mert sehol nem találtam az ezer oldalas friss-ropogós szerződésemen 10 jegyű számot, sem telebank azonosítót, amit kért. Ismét maradt a várakozás.
Round #3:
Kedden (07.02.) bank, sorban állás, és lőn ott tündöklött teljes glóriájában Az Első Értelmes és Dolgozni Akaró Ügyintéző. Mennyei öröm. Felsorolta, hogy nem érti, az internetbankhoz tartozó jelszómódosítást miért nem ott helyben, a fiókban csinálták meg az előző alkalommal, ezt úgy kellene. Látja, hogy már első alkalommal is benne volt a feleslegesen küldött kártya a rendszerükben, azt akkor is lehetett volna törölni. Stb, stb.
Minden beállítva, kiállítva, aláírva, elintézve, netbank működik, ügyfél örül.
Egészen kb 30 percig, amíg hazaérvén be nem lép az OTP Direktbe és meg nem látja, hogy 06.27-én levontak 2101 Ft Bankkártya kibocsátási díjat és 4741 Ft "Bankkártyával kapcs. díjat" (Összesen 6842 Ft) Ezt 2 ügyintéző sem vette észre/közölte velem ,miközben emiatt voltam bent részben, netbankom meg nem volt, hogy én lássam. Hogy mi?! Vissza nem megyek a bankba, mert már 3x voltam és sajnos nem rendelkezem a világ minden idejével, másrészt pedig eddig ahányszor mentem, mindig rosszabb lett.
+1 just for fun: Jöjjön a telefonos ügyfélszolgálat, megérdeklődöm, hogy mirefel a levonás. Ha nem írom be a két számsort, amit az automata kér, akkor kis várakozás után bontja a vonalat. Gondoltam, ha beírok valamit, de nem jót, akkor majd az ügyintézőhöz kapcsol és neki megadok minden adatot, amit csak kér. Nem értem célba, OTP Robobarbie kijelentette, hogy ezekkel az adatokkal sikertelen volt az azonosítás. Továbbra se volt halvány fogalmam sem, mi lehet ez a két azonosító, így barátom a google: a kártya utolsó 10 számjegye és a kártya utolsó 3 számjegye. Ismét telefon, a jó azonosítókat beírtam, a robot pedig azt mondta:
"Köszönjük, a megadott adatok helyesek, sikerült beazonosítani. Az előző, sikertelen próbálkozás miatt 24 ÓRÁRA LETILTJUK A HOZZÁFÉRÉSÉT A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATHOZ. HOLNAP UGYANEBBEN AZ IDŐPONTBAN ÚJRA HÍVHAT BENNÜNKET! Köszönjük hívását, visszonthallásra!"
Ez hát (egyáltalán nem) rövid történetem egy díjmentes számlacsomagról egy másik díjmentes számlacsomagra való váltásról az OTP-nél.
Most ülök és próbálom feldolgozni, hogy nem nyerhetek ebben a történetben :D Egyébként nem vagyok se szerencsecsomag, se peches ember. Csak ez most így jött ki.
Igazából már magam sem értem, hogy miért kapaszkodok egy szekérbe, amire nem akarják, hogy felszálljak, de van egy olyan érzésem, hogy a többi szekér se lehet kipárnázott luxusjárgány.
temprasordog 2019.07.16. 11:29:02
V. Cézár 2019.07.16. 11:31:25
2019.07.16. 11:36:51
Nem tudom milyen a Magnet és a Gránit, de az OTP-t sokan amiatt választják, mert kiterjedt a fiókhálózata. Nem a Magnettel és a Gránittal kell összehasonlítani, hanem a K&H, Erste, CIB, Raifeissen, Budapest Bank, MKB (bár az már Lölöé...) az alternatívái. Ebből kettővel volt tapasztalatom, az egyik olyan, hogy az OTP-t ezerszer visszasírnád ügyintézésben, a másik meg még mindig az őskori, használhatatlan netbankját erőlteti (szerintem ebből kitalálható, mely 2-re gondolok...).
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.07.16. 11:41:41
V. Cézár 2019.07.16. 11:57:43
Darth Revan 2019.07.16. 12:06:11
Jake Peralta 2019.07.16. 12:47:29
Akkor most ingyen van, vagy havi 1000Ft ?
a Lojalista 2019.07.16. 12:56:30
Nick-son 2019.07.16. 13:00:31
Szerintem írj nekik, vagy nem tudom ott lehet-e üzenetet küldeni a privát banki felületről, az én bankomnál lehet, azzal nem tudnak mit kezdeni foglalkozni kell vele. Minden válasznak van valamilyen határideje, majd csak rábírják valamelyik alkalmazottat, hogy dolgozzon. A szabadidőd ne hagyd, hogy elvegyék.
Brion 2019.07.16. 13:44:39
Megírtam nekik a litániát, kedvesen 10.000 FT fájdalomdíjat jóváírtak. Ami manapság egyrészt nevetséges összeg, másrészt gondolom ők is érzik mekkora cink volt ha ekkora összeget kiadnak (eddig nem erről voltak híresek, akárhogy is ők bénáztak az ügyeinkkel).
A fő számlám nekem sem OTP már rég, nem véletlen ezek után :D
Xezs7 2019.07.16. 13:46:45
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.07.16. 14:23:45
káposzta 2019.07.16. 14:34:29
káposzta 2019.07.16. 14:36:00
Baluci 2019.07.16. 14:47:13
HULLIK A KÖNNYEM!... :)))) Ez a legnagyobb!!!
Lalikám 2019.07.16. 14:52:23
peppe83 2019.07.16. 16:39:45
Az nem szempont hogy sok automatája van az otpnek, mert nyilatkozva 150ezerig bármely automatából ingyér van a pénzfelvét.
Treff Bubi 2019.07.16. 16:40:46
nagyzee 2019.07.16. 17:28:51
The Good Boy ! 2019.07.16. 19:26:15
kopaszsop 2019.07.16. 19:39:26
The Good Boy ! 2019.07.16. 19:39:34
(...)
"Köszönjük, a megadott adatok helyesek, sikerült beazonosítani. Az előző, sikertelen próbálkozás miatt 24 ÓRÁRA LETILTJUK A HOZZÁFÉRÉSÉT A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATHOZ. HOLNAP UGYANEBBEN AZ IDŐPONTBAN ÚJRA HÍVHAT BENNÜNKET! Köszönjük hívását, visszonthallásra!" "
Az nagy köcsögség lenne tőlem, ha azt mondanám erre a részre, hogy ez így fake, nem hiszem el????
Hogy lehetséges az, hogy valaki kamu adatokkal akar egy rendszerbe belépni, aztán miután ez nem jön össze és később a jó adatokkal (beazonosítható módon) be tud jelentkezni, akkor neki tulajdonítják a rossz bejelentkezést? Vagy az otépé már a telefonszámokat is hozzárendeli minden egyes telefonhíváshoz? mert addig szerintem még semmilyen szerződésben foglalt dolgot nem követek el, ami miatt nekem korlátozzák egy korábban azonos számról indított téves kapcsolódást. És ha valakinek két vagy több számlához is ugyanaz a telefonszám van regisztrálva (nálunk ez van, mindenhol a feleségem száma szerepel)? akkor a rendszer az összes számlához való ügyintézésről kihajít, hogy egy körből kimaradsz? Vagy mi van akkor, ami pl. nálam ugyancsak tavaly esett meg, hogy új telefonszámomat akartam a netbankban regisztrálni, amit nem engedett a rendszer, és a bankfiókban derült ki, hogy még mindig a kb. 15 éve megszűnt telefonszámom az elsődleges, de a céges telefonszámomtól kezdve a pár éve kényszerből számcserés számomig mindegyik még szerepelt a rendszerükben annak ellenére, hogy minden alkalommal töröltettem? Ha valaki az én korábbi számomat kapta a mobil szolgáltatótól és azzal tévesen próbálkozik bejelentkezni, akkor az én ügyintézéseimet is kizárják egy napra, merthogy nálam is az a szám szerepel? tényleg nem értem, hogy dobta ki a poszt tolót a társasjátékból a rendszer egy dobásból...
ekat 2019.07.16. 20:12:14
Volt már AXA és Citibank számlám is az OTP mellett, de csak őket még nem hagytam ott, mert nekem az ő szolgáltatásaik és a netbankjuk a legjobb/ak. Persze csak online; valamiért bankfiókba menve tragédia, félretájékoztatnak, két ügyintéző nem mondja ugyanazt, és ha utánaolvasol az ügyednek a netes oldalukon, akkor biztos te leszel a felkészültebb kettőtök közül.
Az ügyfélszolgálat meg egyenesen egy vicc.... kérdésedből kiragadott szóval valami kimásolva valahonnan, amit a kérdésedre / problémádra abszolút nem ad választ.
De ami a költségeket illeti, csak az fizet sokat náluk, aki nem figyel oda, hogy milyen csomagja van, és abban mit csinál. Múltkor pont összeszámoltam, tranzakciós adókkal együtt olyan 1.200-1.500 Ft/hót számoltam a rendes- és a hitelszámlán költségként, kártyák a forgalmuk miatt ingyen, a hitelkártyára évvégén majd még érkezik a visszatérítés. Nekem nem hangzik sokkal rosszabbnak, mint az ezerforintos "ingyen" (:D) számla....
2019.07.16. 21:46:39
Xezs7 2019.07.16. 23:41:12
The Good Boy ! 2019.07.16. 23:55:33
a másik: én mindig jeleztem a banknál, hogyha új számot szerettem volna rögzíttetni (ez azért is fontos, mert arra jönnek a banki értesítések). tavaly viszont magam szerettem volna az otpdirektben módosítani, de ezt nem engedte, viszont ott az látszott, hogy a módosítandó szám van csak a rendszerben. aztán mikor bementünk a bankba, akkor elkezdte kérdezni az ügyintéző, hogy él e még a 15 éve megszüntetett számom? először azt sem tudtam milyen számról beszél
ebella 2019.07.17. 04:19:35
Akinek kedve van, vagy csak lusta egy max. fél napos ügyintézésre, fizesse ki ezt az összeget a baknak! Nekem nincs.
(És akkor még az üzleti számláimről nem is beszéltem, csak a magánról.)
ebella 2019.07.17. 04:23:30
haXXor 2019.07.17. 08:12:27
Egyik ismerősöm pont a netbankot fejleszti az otpnél és amiket mesél, hogy mi megy ott... le sem merem írni, mert büntetőjogi felelőssége is lenne de nagyon gáz néha (bár itt talán nem is a netbank volt a szar, hanem az otp humán oldala)
Funfact: volt nekem is junior számlám ami negatív egyenlegű volt már egy ideje. Na ez volt 15 éve kb, szóval várom már az OTP-től, hogy mikor talál meg egy többmilliós felduzzasztott tartozással (nem, papírt nem kaptam azóta sem róla, egyszer próbáltam utánajárni de semmit nem 'találtak' de mivel bank és mivel tartoztam nekik, így ki tudja... :D Lehet egyszer előkerülnek és viszik a lakásom :D )
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.07.17. 08:31:16
A magyar bankszektorban az OTP-nél a legalacsonyabb a bérszint.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.07.17. 08:39:52
okleveles naiv 2019.07.17. 08:40:22
Ezalatt láttam, h az egyik idősebb üi hölgy annak ellenére, hogy ott ült előtte két ügyfél (egy fiatal bár), a legteljesebb nyugalomban elintézett egy hosszú-hosszú magánhívást a telefonján. Ezt jó hangosan tette, hallja már mindenki az ő privát mennyországát, ügyfelek meg-megránduló arcizmaival nem törődött, lényegtelen, nem túl zavaró momentumoknak minősítette őket. Ok, teló, ügyintézés ment tovább.
De hopp, előkerült egy nem ügyfelező kolléganője, vlmi huhuhúdenagyontosat át kellett beszélniük hosszasan. Itt a párocska férfitagjának már nem hogy nem volt őszinte a mosolya, de kb úgy nézett ki, h mindjárt dezintegrálja a fiókot.
Közben a várakozók száma nőtt. Egy másik munkaállomáson egy kolléganője szintén ügyfelezett, a harmadik kolléganőjük vlmi mást csinált, ezért nem hívott üfeket - több üi pedig nem volt, a maradék 3-4 munkaállomásra már nem jutott dolgozó, mert kell a pénz a főnököknek, az üfek meg úgyis kivárják a sort.
...és ha sorra kerülnek, akkor jönnek a klasszikus csehszlovák vígjátéki elemek, mert hiába akar pl az üf bankkártyát intézni, ha otp mancikának a szivárványszínű napernyő értékesítését írták elő aznapra a főnökei, akkor pont leszarja üfet kártyástul, elvégre a statisztikákból tudják, h ezért még nem fog bankot váltani.
Jól tette a poszter, h a netes ügyintézést tervezte be magának a jövőre nézve, mert sajnos az ilyen szintű fióki ügyintézők egyetlen dolgot tudnak üzembiztosan: reklamációkat generálni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.07.17. 08:46:27
A kis fizetés nem motivál.
Az OTP-nél azok vannak, akiket máshová nem vettek fel. Ez plusz demotiváló tényező.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.07.17. 08:48:02
"csak beleszarik abba, amit csinál, gondolom otthon meg panaszkodik, hogy mennyire nincs megfizetve"
S ha nem szarna a munkára, akkor magasabb lenne a bére? Nem. Szóval ezzel te magad adtad meg a választ.
okleveles naiv 2019.07.17. 08:49:13
A probléma ott van, hogy te ügyfélközpontú kiszolgálást vársz, azonban a dolgozó azt nem teheti meg.
Neki azt kell tennie, amit a főnöke (v a főnöke főnöke) előír. Ha neki a főnöke előírja, h a napi munkaideje alatt szolgáljon ki 100 db üfet és közben adjon el nekik 50 csomag otps szívószálat, akkor bizony az ügyfelek szívni fognak.
És mivel a statisztikákból tudják, h a 100 üfből csak 0.5 üf fog reklamálni és csak 0.001 üf fog bankot váltani (természetesen nem valós adatok), viszont az 50 eladott szívószál sokkal többet hoz a konyhára, ezért pont leszarják az ügyfél sirámait és hogy mi miatt is ment be ügyintézni.
Amit te beleszaromnak látsz kívülről, az esetleg belülről pontosan elvégzett munkát és egy jó nagy negyedéves értékesítési bónuszt jelent például, és máris jó pénzt visz haza, hiába kicsi az alapfizetése, ráadásul a főnöke megsimogatja a buksiját, h milyen ügyes vagy gizike, még az előírtnál is több szívószálat adtál el. Ennyike.
Xezs7 2019.07.17. 09:11:59
Xezs7 2019.07.17. 09:16:10
Uni1002 2019.07.17. 09:16:25
Terézágyú 2019.07.17. 09:25:49
Ja igen, meg a webboltok ügyfélszolgálatosai...
Ja meg a....
kalbász 2019.07.17. 10:14:24
Csak hogy tudd. Innen ugyanis még léphetsz előre, de sokkal könnyebb úgy, ha ezzel tisztában is vagy.
Yossarian_M 2019.07.17. 10:15:55
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.07.17. 10:17:01
Yossarian_M 2019.07.17. 10:31:06
XXXXXL 2019.07.17. 10:39:07
Van aki élete végéig sem jut el idáig.
arty1977 2019.07.17. 10:49:21
Terézágyú 2019.07.17. 10:50:21
"de ha azt látnám, hogy ajánlgat valami más terméket, vagy pörög mint a gép, hogy meglegyen a kvóta, akkor ezt gondolnám, amit te. De minden ügyféllel elszaroznak, mindent 6x megkérdeznek valakitől"
Alapvetően ez is része a munkájuknak, és az ilyesmi csak téged (meg engem) zavar - nagyon sok ember ezt élvezi, hogy sokáig foglalkoznak vele. Az ilyen persze kérdez is jó sokat, illetve magyaráz is jó sokat...
Permetező 2019.07.17. 11:07:26
Lalikám 2019.07.17. 11:08:39
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.07.17. 11:39:23
arty1977 2019.07.17. 12:02:30
első melóhely, fiatalon... "postabankba vagy otp-be utaljuk?"
aztán sok-sok év szívása, mert eljönni nehézkes volt a kedvezményes céges hitel miatt...
ma nem az otp és a postabank közt kell/lehet választani.
aki ezekután mégis otp-s, szopjon csak...
gergo1000/2 2019.07.17. 12:19:52
Halibuli 2019.07.17. 12:48:20
minden másnap volt nyitva. Később a másnapok félnapokra csökkentek, végül be is zárták.
Az elérhető közelségben lévő fiók ügyintézőjének szakmai tudása nem tette lehetővé az adategyeztetést délelőtt 11 órakor, mert nyitás óta nem tudott lezárni egy folyamatban lévő tranzakciót. A folyószámláról házon belül Nyesz számlára utalás és állampapír vétel konstrukció egészen ismeretlen fogalmak voltak számára.
Maradt a debreceni Bethlen utcai fiók. Sok nyugdíjassal viszont rendesen kicsesztek.
Magyar Takarékszövetkezeti Bank (MTB). Shit!
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.07.17. 12:56:06
A ráfázol bankkal meg egészen a békéltető testületig jutottam.
OTP-s vagyok.
Terézágyú 2019.07.17. 13:16:45
"miért töltöttük az idő 90%-át azzal, hogy én nézem, hogy az ügyintéző kattintgat"
Minden új munkahelyi rendszer bonyolultabb, nehezebben kezelhető (mármint az ott dolgozóknak is!) mint az előző.
Nekem ez a tapasztalatom, a munkahelyeimen, illetve pl. amit látok a postán, a mávnál stb.
Már írtam, hogy régebben a máv-pénztárakban a "dosos" képernyőn egy szempillantás alatt beállította a pénztáros a jegyet - az új "windózos" képernyőn, ide kattint, oda kattint, homokórázik a gép, megint kattint, másik ablak nyílik meg stb. stb.
ekat 2019.07.17. 14:51:48
VT Man 2019.07.17. 15:17:22
"Megy a vadász az erdőben, egyszer csak meglát egy barlangot. Belelő kettőt, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
A vadász nem tud mit tenni, megteszi amit a medve kért. Másnap megint megy a barlanghoz, ezúttal egy géppisztollyal. Beleereszt egy sorozatot, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megint megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
Hát a vadász megint megteszi, hogy mentse az életét. Harmadnap teljesen felfegyverkezve megy a barlanghoz. Ráereszt 3 aknát. A barlang teljesen összeomlik, nagy por száll fel. Kis idő múlva sértetlenül előjön a medve a vállát porolva:
- Vadász, vadász te szopni jársz ide..."
májnémiz nobádi 2019.07.17. 16:42:14
Im just here for the comments 2019.07.17. 17:55:10
beste 2019.07.17. 19:50:35
beste 2019.07.17. 19:59:43
Balfredo Alfredo 2019.07.17. 20:32:17
kiszamolo.hu/vege-az-erste-szupernullanak-is/
Balfredo Alfredo 2019.07.17. 21:03:49
@májnémiz nobádi: Minden ilyen bankos topicban hozzászól valaki, aki olcsó vagy 0 ft-os havi költségű bankszámlát tud. Amikor megkérdezik tőle, hogy konkrétan melyik bank melyik termékéről van szó, a válasz néma csönd. Most sem lesz egy másképp.
Yossarian_M 2019.07.17. 21:09:05
okleveles naiv 2019.07.17. 21:42:43
okleveles naiv 2019.07.17. 21:52:00
Alapvetően ez is része a munkájuknak, és az ilyesmi csak téged (meg engem) zavar"
Nem, ez engem is, és még sokakat zavar.
Miért kérdez meg olyat, ami ott van előtte a képernyőn?
Miért kérdez meg olyat, ami teljesen irreveláns az ügylet szempontjából?
Miért kérdez meg olyat, amiről ott van a rendszerükben, h ne kérdezze meg?
Mert egy idióta főnök, v egy még idiótább külső tanácsadó cég, pl a mckínzi, kitalálta, h meg kell kérdezni. De sajnos pont szart se érdekli őket, h az üf mit akar, v ami még rosszabb, nem érdekli, h mi a jó az üfnek. Pedig ennyi fingreszeléssel már olyan precíz igényfelmérést is végezhetnének, h simán összerakhatnák az üfnek álmai bankszámlacsomagját.
ekat 2019.07.17. 22:25:14
ebella 2019.07.18. 02:50:01
Aki szeret fizetni ahelyett, hogy utánanézne, az fizessen, akár évente néhány tízezret ugyanazért, amiért én évi 3.600-at! ! És legyen továbbra is "nagyon okos"!
ebella 2019.07.18. 02:51:51
V. Cézár 2019.07.18. 11:10:50
Az ismerős az OTP-nél 1400-at fizetett havonta Prémium számlacsomaggal és még minden pénzmozgásért jól leszedték, amikor pedig meghalt, és nem jött rá több nyugdíj, akkor hirtelen 4 ezer fölé ugrott a havidíj. Valószínű ez a banknak volt prémium...
És persze csomagváltásnál a foglalt időpontra érkezve az ügyintéző kijelentette, hogy ő nem tud prémium csomagot váltani, arra külön ügyintéző van, de órákat kell rá várni. Vicc...
ekat 2019.07.18. 17:20:08
Balfredo Alfredo 2019.07.18. 18:27:05
Az, hogy kinek milyen banki szolgáltatások kellenek, az részben egyén függő, részben a gazdasági környezet kényszeríti ránk. Ha bérből-fizetésből élő vagy, akkor gyakorlatilag muszáj valamilyen bankszámlát fenntartanod. A különféle közüzemi szolgáltatók jó része nem készült fel az online fizetésre, így marad a csoportos beszedési megbízás. Sok helyen lehet bankkártyával fizetni, de jó ha van nálad készpénz is.
Először is megnéztem a Gránit oldalait, ahol nem találtam 200+100 Ft-os terméket: granitbank.hu/lakossag/bankszamlak/osszehasonlito-tablazat
Másodszor vagy a különféle pénzügyi műveletek, mint csoportos beszedési megbízás, vagy nem 0 Ft-osak vagy ha igen, akkor a havi alapdíj nem 200+100, hanem mondjuk 990.
Harmadszor a bankkártya díjak, ideértve a 0 Ft-osat is, csak az első évben érvényesek.
Negyedszer, egyik változatban sem találtam virtuális bankkártyát, pedig a mai online világban ez is elvárható lenne.
Összegezve: vannak kétségeim, hogyan lehet az összes banki költséget havi 3 kilóból megúszni. Mester, kérlek oszlasd el a kétségeimet! :-D
beste 2019.07.18. 21:40:39
beste 2019.07.18. 21:45:01
pragmaP 2019.07.19. 09:53:09
Ott a kártyadíjat nem évente, hanem havonta szedik be, 205 vagy 324 ft (attól függően, dombornyomott-e). A számlavezetési díj a legtöbb csomagban (pl. Csillag) "becsületkasszás", vagyis 0-1000 forint között eldöntöd, hogy mit szeretnél, mennyi legyen.
Hátránya, hogy az utalásoknak van költsége, azaz nincs "minden ingyen".
ebella 2019.07.19. 11:31:40
Ha nem hiszed, legyen a te bajod! Mit érdekel engem, hogy te mit találtál a neten?
Balfredo Alfredo 2019.07.21. 13:48:13
www.magnetbank.hu/lakossagi/szamla
Amúgy meg a hasonló eszmecserék tanulsága továbbra is ugyanaz. Valaki jön azzal, hogy az ő bankjánál milyen olcsó vagy éppen ingyenes a számla. Közelebbről megnézve kiderül, hogy ez nem teljesen igaz. Mert az olcsó vagy ingyenes bankszámla valamikor létezett ugyan (és akik akkor kötöttek rá szerződést, ma is használhatják), de ma már nem lehet ilyen számlát nyitni. Vagy hogy tényleg olcsó a számla, de bizonyos megkötésekkel, például szükséges havonta egy minimál összeget ráutalni vagy szükséges a bankkártyával havonta valahányszor vásárolni. Vagy jobban megpiszkálva a részleteket kiderül, hogy az alacsony havidíjban nincs benne "minden". Mint példaként írtad, az utalásoknak van külön költsége.
Hogy mi a "minden", az egyénenként változó és pénzköltési szokásoktól függ. Az alapelvárás, hogy a számlához tartozzon internetes bankolái lehetőség, miképpen az is, hogy tartozzon hozzá bankkártya. Számos további szolgáltatás lehet még, mint például második bankkártya, rendszeres átutalás, csoportos beszedési megbízás, hitelkártya, virtuális kártya. Azt, hogy melyik a "legjobb" bankszámla, amiben "minden" benne van, nem lehet megállapítani. Azt lehet megmondani, hogy az illető személy pénzköltési szokásainak ismeretében melyik bank melyik terméke kerül a legkevesebbe.
Balfredo Alfredo 2019.07.21. 13:52:04
Nem volna túl szellemes azt válaszolni, hogy ha meg te nem hiszed, az legyen a te bajod. Maradjunk annyiban, hogy mindenkinek másak a pénzköltési szokásai. A te igényeidet teljesen lefedi az, amit havi 300 Ft-ért kínálnak, ami igazán remek! Ha viszont valaki olyan helyzetben van, hogy valamiért rendszeresen kell utalnia, akkor nem ússza meg havi 300-ból, sőt az is lehet, hogy egy másik banknál tudja megoldani alacsonyabb költséggel a pénzügyeit. Ha meg valaki rendszeresen vásárol online, neki jól jön egy virtuális bankkártya, ami egyrészt nem ingyen van, másrészt nem minden bank kínál ilyet. Röviden: kinek a pap, kinek a papagály.