Olvasónk sztorija után hálás szívvel emlékszem vissza arra a saját élményemre, amikor nagyon vártam valami apró csomagot, a postás pedig felcsengetett és azt mondta: "csókolom, megint jött valami szar". Na hát a következő sztoriba nem hangzik el sajnos hasonló sem, pedig olvasónk boldog átvette volna elsőre a sok szarakodás helyett.
Kedves Posta!
A mai napon, 2019. 07. 03-án a tárgybeli küldeményt (azonosító száma: xxx) vártam egész nap, miután egyszer már sikertelenül próbálták kézbesíteni. Egész nap nem mozdultam ki a lakásból, se boltba, se máshova nem mentem emiatt. Kb ötpercenként ellenőriztem az online nyomkövetés rendszerében, hogy hol tart a kézbesítés. 16.15-kor azt láttam, hogy 14.55-ös időponttal bejegyzésre került, hogy "sikertelen kézbesítés, értesítő bedobva".
Ez már csak azért is konkrétan hazugság, mert háromszor is lementem a postaládához (nyilván mert nem először fordul ez elő velem), de egyszer sem volt értesítés bedobva. Egyszer 13 órakor, majd 14.30-kor, és végül 16 órakor is lent voltam. Most, 16.42-kor sincs értesítő a ládában. NEM TÖRTÉNT kísérlet a kézbesítésre!
Próbáltam telefonon felvenni azonnal önökkel a kapcsolatot a Városmajor utcai központi postán, de egyszeri kísérlet után a továbbiakban már csak foglaltat jelzett a készülék.
Szeretném, ha a kézbesítést soron kívül, ingyenesen megoldanák, mert nem tudunk bemenni a küldeményért, ami az ORFK-tól érkező hivatalos irat. Itthon leszek csütörtökön és pénteken is, ha szükséges. Kérem továbbá, hogy az érintett kézbesítőt legyenek szívesek megkérdezni, miért nem próbálta meg kézbesíteni a levelünket. Felháborítónak tartom, hogy noha a múlt héten, sőt, a héten is átvettem 4 másik küldeményt sikeresen, pont a legfontosabbat meg sem kísérlik eljuttatni hozzánk.
Köszönöm.
Olvasónk a levél elküldése után elindult otthonról és nahát ki jött szembe? A postás! Végre megvan a levél, de érthető, hogy itt már nem lehetett megállni.
A jelzett levél elküldése után, 16.50-kor elindultam a dolgomra otthonról. Lent a postaládáknál, mit ád az ég, találkoztam a postással, és megtaláltam az értesítőt is, amit nyilván épp azelőtt dobott be a ládámba, tekintve, hogy tíz perce ellenőriztem, és üres volt. Megkérdeztem, hogy ezt vajon hogy képzelte, mire ő hebegett, habogott, hogy "miért, hát 14.55-kor is itthon volt"? Mondtam, hogy igen, nagyon vártam. Erre annyit kérdezett: "akkor átveszi a levelet"? Nem ordítottam vele, szépen átvettem és mentem a dolgomra.
Vettem a fáradságot arra még aznap este, hogy leírtam kiegészítésként a posta felé is, hogy igen, aznap ÁTVETTEM a küldeményt, de a fent leírt körülmények között. Feltettem a kérdéseimet, többek közt azt, hogy hogy lehetséges, hogy a kézbesítő órákkal korábban regisztrál egy sikertelen kézbesítést, anélkül, hogy egyáltalán megpróbálná, becsengetne, vagy bármi, aztán később, az értesítő bedobása után simán átadja. Minden követhető az elektronikus rendszerben, tehát érthetetlen, hogy ezt hogy képzelik?
A posta válasza 2019.07.16-án az üggyel kapcsolatban meg is érkezett, bár sok mindent nem derült ki belőle.
Hivatkozva a 2019. július 3-án tett bejelentésére az alábbiakról tájékoztatjuk.
Nyilvántartási rendszerünk adatai alapján az xxx azonosítószámú hivatalos iratot először 2019. június 26-án adtuk át munkatársunk részére kézbesítésre.
Az Ön címén a kézbesítés feltételei – csengő, kaputelefon, valamint biztonságos, beazonosítható levélszekrény – adottak, ezért a személyes kézbesítés megkísérlésének és az értesítő elhelyezésének akadálya nincs.
Tájékoztatjuk, hogy a kézbesítési kísérlet megtörténtének igazolására további lehetőségünk nincs, az értesítőket nyilvántartásba vétel nélkül kezeljük, kézbesítésük utólag nem kimutatható.
A hivatalos irat kézbesítése a másodszori kézbesítési kísérlet során, 2019. július 3-án, megtörtént.
Munkatársunk és az Ön között elhangzottak utólagos igazolása nem állt módunkban.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a posták elsődleges feladata a közvetlen ügyfélkiszolgálás. Telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet abban az esetben tudnak ellátni, ha azt a közvetlen ügyfélforgalom engedi. Így előfordulhat, hogy az ügyintézők elfoglaltsága miatt nincs lehetőség valamennyi hívást fogadni.
A történtek miatt szíves elnézését kérjük.
Ha a naiv ügyfél nem naiv, akkor jön a következő: ha nem kap választ, újra kérdez.
"Kedves (ügyintéző neve)!
Ez a "válasz" semmit nem magyaráz meg a kérdéseimből, ezért újra felteszem őket, ezekre kérek pontos, tételes választ.
1. Ön szerint hogy lehetséges, hogy kézbesítőjük SIKERTELEN kézbesítést regisztrált július 3-án 14.55-kor, ami általam is pontosan nyomon követhető volt az elektronikus rendszerben, úgy, hogy nem is járt nálunk, nem csengetett be, pedig végig itthon voltam pontosan emiatt a küldemény miatt? (Képernyőképem természetesen van róla.)
2. Ha sikertelen kézbesítés történt (márpedig szerinte ez történt), hogy lehetséges, hogy ugyanaznap kb 16.45-kor jelent meg a lépcsőházban, és a kezembe adta a küldeményt, miután bedobta az értesítést a részemre ugyanekkor? Nem 14.55-kor!
3. Beszéltek az érintett kézbesítővel? Megkérdezték, mi történt és miért?
4. Az önök válasza szerint semmi nem követhető, semmi nem igazolható. Így tehát a kézbesítők gyakorlatilag azt csinálnak a küldeményekkel, amit akarnak? Ismétlem: nem az első eset, hogy így járok.
Ezekre a kérdésekre várom a választ.
Köszönöm."
És végül a Posta utolsó válasza is megérkezett július 31-én, amitől az egész csak még érthetetlenebb lett. Hogy mit tetszett csinálnia a kézbesítő úrnak?
"Hivatkozva a 2019. július 16-án tett bejelentésére az alábbiakról tájékoztatjuk.
A 2019. július 3-ai panaszára, az xxx iktatószámon megküldött válaszunkat jelen kiegészítéssel fenntartjuk.
Vizsgálatunkat a kézbesítésben érdekelt posta, valamint munkatárs bevonásával folytattuk le.
Kézbesítő kollégánk nyilatkozata szerint, az RL000000 azonosítószámú hivatalos irat 2019. július 3-ai kézbesítését csengetéssel kísérelte meg, melyre válasz nem érkezett. Ezt követően az elektronikus kézbesítési rendszerből értesítőt nyomtatott, melyet azonban figyelmetlenségből nem helyezett a levélszekrénybe.
Fentiekre való tekintettel később visszament a címhelyre annak pótlására, mely során a küldeményt sikeresen átadta az Ön részére.
Az okozott kellemetlenségért munkatársunk nevében is szíves elnézését kérjük."
Összegezve tehát: a kézbesítő azt tesz a küldeménnyel, amit akar, azt mond, amit akar, és akkor írja be sikertelennek a kézbesítést, amikor akarja. Ezt a választ már nem méltattam reakcióra, hisz mit kezdjek ezzel a nyilvánvaló hazugsággal, hogy csengetett, és nem érkezett rá válasz, miközben az előző levelükben ők maguk erősítették meg, hogy minden feltétel adott volt a kézbesítésre, működik a csengő, stb.? Figyelmetlenségből nem tette be a ládámba, de amikor szerintük másodsor visszajött (eimatt), akkor SEM csengetett be, csak bedobta az értesítőt? Ugyan már.
(Az már csak hab a tortán, hogy immár három hete várunk Győrből Budapestre egy elsőbbségi levelet. Természetesen nem érkezett meg, és valami azt súgja, hogy már nem is fog...)
2019.08.05. 10:44:15
Snagal 2019.08.05. 11:08:44
2019.08.05. 11:17:56
Xezs7 2019.08.05. 11:22:07
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.08.05. 11:34:54
Neked ez még új...?
Teljesen rendszeres.
Tudnak jobbat is,pl. random emberek hivatalos leveleit a ládádba dobálni. Panaszra közlik, hogy az nem sért adatvédelmi jogszabályt (s a levelek továbbra is jönnek).
spulni 2019.08.05. 12:32:54
ekat 2019.08.05. 12:36:21
juhaszvik 2019.08.05. 12:45:00
Mondjuk teljes mértékben megértem a posztoló idegességét, de azért van némi anomália az általa felrajzolt idővonalban:
16.42 - utoljára megnézi a postaládát, hogy van-e benne valami
16.42 vissza felmegy a lakásba, ezután megírja a fenti levelek közül az elsőt (négy bekezdés), elküldi
16.50 - találkozik a postással a postaládánál
ez így egy kicsit sűrű, nem?
2019.08.05. 13:00:59
Nem csak saját döntésed, hiszen kaphatsz szolgáltatótól, állami hivataltól ajánlott levelet vagy küldeményt. Vagy barkitől, aki naivan azt hiszi, célbaérkezik, amit feladott.
juhaszvik 2019.08.05. 13:12:05
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.08.05. 13:14:42
juhaszvik 2019.08.05. 13:42:26
Alf56 2019.08.05. 14:02:18
Futár hív, hogy mért nem engedem be, amikor csönget?
Mert nem vagyok otthon, dolgozok.
Akkor holnap?
Holnap is dolgozni fogok. De ha esetleg délután ...
OK, beírja délután
Másnap 11-kor másik futár csörög: mért nem engedem be, ha csönget?
Mert nem vagyok otthon, dolgozok. Nincs ráírva? DE!
Mivel ez volt pénteken, az egyébként csütörtökre a postán átvehető lett volna küldeményemet EGY MÁSIK postán csak hétfőn kaptam meg.
Furák.
Alf56 2019.08.05. 14:06:39
"nem lehetett volna személyes átvétellel vagy valahogy máshogy megszerezni azokat a papírokat"
De. Simán befárad az ügyfél a 200 km-re lévő ügyfélszolgálatra és már meg is kapja kézbe azonnal.
Amúgy viszonylag kevés cég foglalkozik készpénz címre történő kihordásával az országban.
Hivatalos, nyomkövetett (tértivényes) iratok célbajuttatásával szintén.
juhaszvik 2019.08.05. 14:23:28
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.08.05. 14:33:18
Nick-son 2019.08.05. 14:47:09
Amennyiben minden ideális megtörténhet, hogy megkapod a küldeményt. Nem lehet kizárni. Aki intézkedni tudna azt nem fogod elérni, aki nem tud az meg csak a vállát vonogatja és ugyanazt látja mint te.
Talán valami változhat, mert a postásunk pár hete PDA -val rohangál - szidja is mindig - persze abba is lehet írni bármit, de talán jobb lesz.
KaTe 2019.08.05. 15:16:28
A posta évek óta súlyos munkaerőhánnyal szenved és a MÉG meglévő, túlterhelt munkaerőt is nehéz a "versenyképes" fizetéssel marasztalni, így ne is várja a posztoló, hogy a kézbesítőt bármilyen hátrány éri emiatt az eset miatt. Maximum legközelebb bosszúból kidobja a kukába a nem nyilvántartott leveleid/csomagjaid.
body_andras 2019.08.05. 15:25:39
Ez sajnos azért van, mert rengeteg szolgáltató, hivatal, stb küldözget tértivevényes levelet, mert nekik kell egy írásbeli visszajelzés arról, hogy átvetted-e vagy sem, ill. megpróbáltak tájékoztatni vagy sem. Ezek a rohadt tértivevények perdöntő ténynek számítanak sokszor.
Namármost egy szem postás egyedül a rozzant robogójával lefed akkora környéket, hoggy jó ha estig a végére ér. Ha minden tértivevényes küldeménnyel becsengetne és jóhiszeműen csak az otthon lévők fele csigalassú nagymama, akkor túlórázhat vagy nem kézbesít mindent. És mivel a címzettek 90%-a remélhetőleg dolgozik és qrvára nem őt várja otthon, időt spórol ha egyszerűen nem csönget.
Ez több dolog miatt bosszantó. A túlterhelt és alulfizetett postásoknál kialakult tendencia miatt egyre bátrabban szarnak a fejünkre azok a kézbesítők is, akiknek nincs százezer levele. A másik nagy szemétség pedig az, hogy ha hétfőtől péntekig, reggeltől estid dolgozom, akkor szombaton reggel 8tól 12-ig kell eljutnom a levélért abba a postába, ahol gyűjtik ezeket. A cetlire írt firkából nem tudom megállapítani, hogy valami tájékoztató marhaság jött a Belügyminisztériumtól, vagy egy csekk a Vas megyeitől. És nem magától értetődő, hogy szombat délelőtt ne lenne jobb dolgom mint a postára menni és órákig sorban állni.
Egyszer a postást rajtakaptuk, épp rámolt volna a ládába. - Jó napot, kérjük a leveleket. Átnyújt pár közműves borítékot és egy CETLIT. - Ezt mégis hogy tetszik gondolni? - Miért, átveszi? - Nem, basszameg, magára hagyom a végrendeletemben.
Szóval ezt az egész tértivevényezést újra kellene szabályozni és radikálisan csökkenteni a kéretlen meghívókat a helyi postára. A hivatalok is használhatnák az ügyfélkapu tárhelyet hogy a marhaságaikat közöljék, a cetlizést meg hagyják a jogi procedúrákra. Otthon meg nincs más védekezés, mint a biztonsági kamera a postaláda fölé, jól megfogalmazott tájékoztatóval hogy a lebukás garantált.
Pozitív sztori: Helyi szemétszállító bedobott egy figyelmeztetést, hogy május van ideje felragasztani a kukára az éves matricát, amit már januárban kiküldtek. Hívtam is az ügyfélszolit, néni kérdezte: Önnek se csöngetett a postás? - Az még hagyján, de cetlit se dobott. - Na akkor küldünk egyet tértivevény nélkül. Ezután még 2-3 hétig az egész környéken eltekintettek a kukamatrica-kihelyezési határidőtől, mert tudták hogy a Posta a hibás.
@Xezs7: A főnök a következő fizu borítékba mellékel egy pozitív tesztet, a "kézbesítés sikeres" aláírással :)
Blobov 2019.08.05. 15:47:38
"A hivatalok is használhatnák az ügyfélkapu tárhelyet hogy a marhaságaikat közöljék, a cetlizést meg hagyják a jogi procedúrákra."
A rendelkezési nyilvántartásban ( rendelkezes.gov.hu/rny-public/ ) beállítod, hogy az ügyfélkapus tárhelyed a hivatalos elérhetőséged és hogy mindent elektronikusan szeretnél kapni. Ekkor elméletileg csak elektronikusan kaphatod. Elméletileg, persze.
kiscsilla 2019.08.05. 15:48:58
Hozzáteszem még, hogy nagyon sok évvel ezelőtt dolgoztam postán. Láttam ajánlott levelet az asztal alatt, ami napokig ott volt! (Nem vettem fel, mert kíváncsi voltam, mikor hiányolják. Ma már másképp tennék. De legalább értem, miért olyan a posta, amilyen.)
Nancsibacsi 2019.08.05. 16:02:33
"a kézbesítési kísérlet megtörténtének igazolására további lehetőségünk nincs"
De van, mert pl. az esetünkben is "próbavásárlást" tartottak.
"Ezt követően az elektronikus kézbesítési rendszerből értesítőt nyomtatott, melyet azonban figyelmetlenségből nem helyezett a levélszekrénybe."
Aha, tehát kinyomtatta, és nem dobta be - HIHETŐ :-D
Nagyon nincs mit tenni, mert ennyi pénzért senki se fog rendesen dolgozni. Ugyanaz az eset mint az Auchanos futár, aki nem viszi fel a vásárolt terméket az emeletre, mert neki nem szabad emelni :-)
body_andras 2019.08.05. 16:03:44
juhaszvik 2019.08.05. 16:44:59
És az alacsony fizetés nem mentség, hanem állapot. Sok embert ismerek, akik a kis pénzért is odateszik magukat. A "probléma" az, hogy most a rendesen dolgozóknak több esélyük van nem ennyire alulfizetett/túlhajszolt munkát találni.
Xezs7 2019.08.05. 17:00:00
Xezs7 2019.08.05. 17:03:54
Xezs7 2019.08.05. 17:09:06
juhaszvik 2019.08.05. 18:14:19
Baluci 2019.08.05. 18:15:05
Sajnálom a posztolót, de az utolsó mondatában van a lényeg!
Tényleg meglepődik majd ha el-el tűnnek levelei pláne ezután miután eláztatta a postást?... :)))) Persze ettől függetlenül igaza volt, de hát a világ már csak ilyen, megerőszakolni úgyse lehet...
FDToth 2019.08.05. 18:25:38
Babavaros szar tb igazolas, elosbbsegivel, tertivevennyel 3 munkanap bp-n belul!
Postas ha ott vagyunk ha nem dobalja be az ertesitoketY aszonyga h minkencsongessen ugy sem vagyuk otthon... meg akairha helyetted a level atveteteler azt bedobja. Aztan reklamalsz es te vagy a hibas...
Allami hivatal...
Fülig José 2019.08.05. 18:31:01
1ébként a posta kb ugyanolyan kifizetőhely mint a pompás bkv/bkk v. mi a tököm. ahhoz képest, hogy a hivatalos küldeményeken meg 1-2 csomagon kívül pont sedolguk van, elég szépen elbaxxák ezeket is. grat.
cascade 2019.08.05. 19:15:00
plokmi 2019.08.05. 19:18:50
asdf 2019.08.05. 19:31:59
Koltozz videkre, es nem lesz ilyen gondod, szombaton NINCS nyitva a posta. Hetkoznap 8-16-ig es kampo. Az, hogy te reggel hetkor mar a vonaton ulsz, du 4-kor meg meg meloban seggelsz, az meg a te problemad. Ha barmi csomag, ajanlott vagy tertis jon, ha nem tudsz valakinek meghatalmazast adni, eselyed sincs atvenni. Az, hogy kedden, csutortokon csak 10-tol nyisson a posta, szerdan meg 2-kor zarjon, csereben szombaton nyitva legyen barmennyit, akar ket nyomorusagos orat is, az termeszetesen elkepzelhetetlen.
élhetetlen 2019.08.05. 19:52:12
KékFény6 2019.08.05. 20:02:11
Brion 2019.08.05. 20:02:49
De nekem az valahol furcsa, hogy egész pici ebay-es csomagokat nem szállítanak valahol ki, mert hogy túl sok van, nem bírja el a kézbesítő (WTF).. pedig ezek általában akkorák, hogy simán beférnének a ládába.. de hát értesítőzni egyszerűbb.
Kisfalu egyik előnye, tudja a postás, hogy kinek adja, ha nem vagyok otthon, mert tudják, hogy jobb, mintha utána munkaidőben akarok rohangálni. Igaz nálunk ez GLS-el is működik, ha nem vagyok, rám csörög, mondja letette a szokásos szomszédnál. Mindenki happy :)
Nem értem, miért jó az a kézbesítőnek, hogy ugyanazzal a levéllel pár nap múlva ismét szív, ahelyett, hogy tényleg megpróbálna túladni rajta első alkalommal. De persze meg nem lepődök, kb 10 éve is ez volt BP-en amikor még ott laktam.
Mondjuk az nálunk is játszik, hogy X ember banki kivonatait bedobálják, aki igaz itt lakott, de a postás is jól tudja, hogy 10+ éve Norvégiában él a családjával. A bankkal is beszéltem, ők is tehetetlenek, hisz nem az enyém a számla vagy akármi, nem tudják megszüntetni a címet.. Így aztán ezeket reménytelenül kapni fogom az idők végezetéig :)
élhetetlen 2019.08.05. 20:13:21
Rot 2019.08.05. 20:20:04
Nancsibacsi 2019.08.05. 20:29:22
Figy, az a postás aki egy Szabolcsi faluban dolgozik, ahol elmegy egy nap 10 autó, majd feljön 5 hétre Budapestre, az örülj ha a házat megtalálja. Nem fog az csengőt keresgélni, a postaládát is csak jó esetben találja el, mert annyi küldeményt kell kiszórnia 1 nap, mint otthon 3 hét alatt.
"És az alacsony fizetés nem mentség"
Nem, de az egy olyan tényező, ami magyarázatot ad, és nem tudunk vele semmit se kezdeni.
Egyébként az még hagyján volna, ha a fizetés volna alacsony, de az össz bértömeg kevés. Értsd: kevés az ember is, és azok se kapnak sok pénzt. Elindul reggel mondjuk 7-kor: nem reális hogy este 11-ig kézbesítsen, ha annyi küldeményt bíznak rá.
Egyébként a (fix) postások idomíthatóak - de nem egyedi esetre. A mi leveleinket pl. mindig felviszi (a nem ajánlottat is) az anyósékhoz, mert mindig kap egy 200-ast. Nekik gyűjt az egész család fémet :-) Ha nincsenek anyósék otthon - mert mondjuk vásárolnak -, kihozza másnap. Nem tudom hogy csinálja, de még a csomagokat is kihozza, amit be tud gyömöszölni a táskájába:-)
Nancsibacsi 2019.08.05. 20:31:12
Ha 1x arra kap szóbeli utasítást, hogy mindenhová értesítőt dobjon, és ne csöngessen fel, akkor szerinted puffogni fog?
2019.08.05. 20:49:18
Én mondjuk meg lennék elégedve, ha bedobnának legalább értesítőt, de a legtöbb esetben csak bekamuzzák...
cso zsi 2019.08.05. 21:06:59
Amiről kiderült, hogy már visszaúton van Kínába.
A levelek sosem a (saját) ládában, hanem vagy fenn a ládák tetején, vagy más ládájában.
Ha a házszámot eltalálta. Tartok tőle, hogy analfabéták.
Bezzeg a vizes-gázos spamet be tudja dobni minden ládába.
Mert az nem igényel olvasni tudást.
Nyugati főposta körzete.
aranyláz 2019.08.05. 21:31:40
Sajnálom a posztolót, tudom hogy sok ilyen eset van, de nagyon sok a rendes, elhivatott kézbesítő is, higgyétek el. Csak abból nem születik cikk, ha megkapod a leveled, ahogy kell.
@Nancsibacsi: olyan utasítást nem fog kapni sehol(szerintem), legalábbis nálunk(nagyváros) ez elképzelhetetlen volt, hogy könyvelt(aláírandó) küldeményt ne kísérelje meg kézbesíteni., csak az értesítőt dobja be.
illiberális 2019.08.05. 21:40:45
Shanarey 2019.08.05. 21:57:52
Xezs7 2019.08.05. 22:32:15
Xezs7 2019.08.05. 22:36:36
heidt 2019.08.05. 22:53:47
Bizonyíték:
- eddig minden nemzeti konzultációs levelet időben megkaptam,
- az Erzsébet-utalvány sem késett,
- miniszterelnökünk tájékoztatói sem kallódnak el,
- a fideszes polgármesterünk EU szavazásról szóló levele is megjött.
Mit akartok azzal a pár levéllel? Ti is adjatok fel egyszerre 8 millió levelet, elsőbbségi kézbesítéssel és akkor majd megkapják a címzettek.
Az eddig én ezeket kaptam meg, annak ellenére, hogy nem kértem:
2010. Nyugdíj konzultáció, 2,8 millió példány, 200 ezer válasz, postai költségek 230 millió forint,
2011. Állampolgári kérdőív, 5,9 millió példány, 920 ezer válasz, postai költségek 800 millió forint,
2011. Szociális konzultáció, 6,2 millió példány, 872 ezer válasz, postai költségek 960 millió forint,
2012. Gazdasági konzultáció, 6,1 millió példány, 700 ezer válasz, postai költségek 976 millió forint,
2012. Munkahely-védelmi akcióterv, 508 millió forint,
2015. bevándorlásról és a terrorizmusról szóló nemzeti konzultációs kérdőív, 8 millió példány, 915 ezer válasz, postai költségek ?
2017. Állítsuk meg Brüsszelt! című konzultációs kérdőív, 8,1 millió példány, 105 ezer válasz, postai költségek 881,5 millió forint.
2017. Nemzeti konzultáció a Soros-tervről, 8,2 millió példány, postai költségek becslés szerint 1,2 milliárd forint,
2018. Családvédelmi nemzeti konzultáció, 8 millió példány, postai költségek becslés szerint 1,1 milliárd forint.
sysTEM 2019.08.05. 23:16:26
djz 2019.08.05. 23:39:52
FaBRiK 2019.08.06. 00:17:35
De volt olyan is, hogy a Postáról telefonáltak, hogy van egy csomagom ott ősidők óta, és nem venném-e át. Szerencse, hogy a csomagon ott volt a telefonszámom.
Azért szeretem még a soroksári postát, mert csak hétköznap van nyitva és úgy, hogy egy normál munkarendben dolgozó ember még véletlenül se tudja átvenni a levelét.
Leooo 2019.08.06. 00:20:50
Gerberus 2019.08.06. 00:30:47
2019.08.06. 07:26:18
2019.08.06. 07:29:32
Teljesen mindegy, hogy mennyit dolgoznak, ha az átlag dolgozó ember meghal, mielőtt a bürokrácia útvesztőjében bármiféle ellátást kapnak. Hacsak nem ismeri a kerülőutakat, mint a rutinos betegek...
2019.08.06. 07:51:52
2019.08.06. 08:06:18
Ha van pénzem és átlatom a kerülő utakat, tudom kihez kell fordulni, kinek kell fizetni, valamint a gyomrom is kibírná azt, ami ott folyik. Ezek együtt már nem teljesülnek, ezért tekintem nem létezőnek.
body_andras 2019.08.06. 08:44:01
2019.08.06. 08:51:43
2019.08.06. 09:05:37
Nálunk lehet, bár örülnék ha csak 8 órat kellene dolgoznom, de ha nagyon kell, le tudok lépni, így volt ez korábbi munkahelyeimen is. Viszont a lakhelyhez kötött ügyintézés eleve necces, hiszen nem lakok a munkahelyem környékén. Amit lehet máshol, az még általában oké, bár jobb ha valami reggel is nyitva tart, és nem 10 után nyit.
body_andras 2019.08.06. 09:13:23
@sysTEM: Nem kell nagy képzelőerő, 3-4 évente bekerül a hírekbe olyan postás, akire hirtelen rájön a kapuzárási pánik, fogja a nyugdíjakat és elindul szerencsét próbálni. Persze úgy csinálja hogy mire elkapják, ne maradjon egy fillérje se és minden élmény megegyen neki ami sok pénzért vehető.
Újabb cégek beengedése a szektorba nem rossz ötlet, főleg hogy már van sok konkurens futárszolgálat is megfelelő infrastruktúrával. A Postának országszerte rengeteg ingatlana van, melyeket nem bír kihasználni, több százezer négyzetméternyi szellemkastély tátong üresen, a földszinten úgy-ahogy felújított ügyféltérrel. Ezeket kapásból eladhatná olyan cégeknek akik úgy érzik, megyei vagy regionális szinten le tudnak fedni minden szolgáltatást. Hosszú távon viszont az lenne a legjobb ha minél több hivatalos levelezés teljesen papírmentesre váltana. Őszintén rohadtul nem érdekel hogy az "öregek nem tudnak netezni", mert dehogynem.
Xezs7 2019.08.06. 10:13:03
Dé Neighbor 2019.08.06. 10:20:44
Személyes átvétellel nem tudtam volna átvenni, mert ez már második kézbesítés volt, és utána nyaralás jött, szóval csak az a nap jöhetett szóba.
A levél egyébként egy ORFK-s 30 ezres bírság volt
Dé Neighbor 2019.08.06. 10:24:25
Vercsi V 2019.08.06. 10:40:17
Dé Neighbor 2019.08.06. 10:40:23
Egyébként én nem azt szerettem volna elérni, hogy a kézbesítőt kirúgják vagy megbüntessék (aki amúgy nő, nem pasi), csak hogy értelmes választ kapjak arra, hogy ezt mégis így hogy???
2019.08.06. 10:44:15
Azért vállaljak el, mert latszólag munkaerőhiány van, viszont olyan munkát ettől még baromi nehéz találni, ami tényleg csak 8 óra és még jól is fizet. Az, hogy neked nem nehéz, jelentheti azt, hogy nagyon jó képzettségű képességű vagy, a munkavállalók krêmjrbe tartozol.
Xezs7 2019.08.06. 11:23:27
ekat 2019.08.06. 11:40:05
Uni1002 2019.08.06. 11:50:21
2019.08.06. 12:04:26
Egyetértek, de irodai munkáknál is az esetek többségében megvan a 10 óra, csak 8 órát írnak be, olyan munkát meg nagyon nehéz találni, ahol ne így lenne
ekat 2019.08.06. 12:40:31
Shanarey 2019.08.06. 12:54:55
Igen, ez így van.
3 éve adtam fel magamnak egy csomagot. A csomag indulási helye Budapest volt, az érkezési Angliában. A postás hölgy magyarázta hogy fizessek ilyen, olyan biztosítást és nyomkövetést a csomagra. Erre mondtam neki, hogy az átlag angol postás esetleg nem tud olvasni, de nem lop. Nem volt boldog, amikor ezt mondtam neki, pedig ez az igazság.
M. Péter 2019.08.06. 14:53:43
2019.08.06. 15:00:33
Jó, de ên Magyarországon élek.
spulni 2019.08.06. 15:43:52
ekat 2019.08.06. 15:58:18
2019.08.06. 16:08:07
Xezs7 2019.08.06. 16:49:58
kovasany 2019.08.06. 17:20:23
2019.08.06. 17:32:49
Sehol sem elvárás elvileg...
2019.08.06. 17:34:12
Nem kerülöm, a sürgősségi esetet leszámítva egészségesen sincs akkora érdekérvényesítő képességem, hogy bekerüljek, ha egyszer kell.
Xezs7 2019.08.07. 09:04:29
Snagal 2019.08.07. 13:00:11
"azt mondja a főnökének, hogy be kell ugrania ide meg oda, 1 órával később jön, vagy hamarabb megy"
szerintem a nyitvatartással kapcsolatos panasz ott merül fel aki nem városban lakik hanem környező településen ahol kötve vagy az adott busz vagy vonatjárathoz.
Nekem is van olyan kollégám aki fél8as busszal jut el a időben a munkahelyére, ha azt lekési a következő 11kor indul és délre lenne bent a munkahelyén. Bár délután gondolom kicsit sűrűbben vannak buszok, de ha a posta maximum 4ig van nyitva (van ahol 3ig) és 5ig vagy 6ig tart a munkaidő akkor minimum 2 de inkább 3 órával előbb kéne lelépjen a melóhelyről, hogy még oda érjen zárás előtt.
Szóval az az egy órás "lógás" szerintem sok helyen beleférne csak a kis települések postáihoz ez kevés.
(mondjuk rokon az önkormányzatnál dolgozik, ott még azt is megtiltották, hogy ebédszünetben el merjen menni vásárolni... vagy ebédel vagy nem, de más ügyes bajos dolgot te csak ne intézzél az ún. "ebédszünetben" .... vicc, de van még sok helyen modern rabszolgatartás)
M. Péter 2019.08.07. 15:52:15
Snagal 2019.08.07. 16:18:36
Nyilván azt nem tudják ellenőrizni, hogy nem megy be egy bankba vagy postára étterem helyett, hiszen nincs rajtuk nyomkövető :)
Viszont ha megrakott szatyorral jössz vissza az ebédről akkor jön a lebaszás.
2019.08.07. 16:38:39
Nem, az kimaradt, de rákerestem, a jelenetet megnéztem, és meg fogom nézni egyik este az egész filmet is. Köszi a tippet!
Balfredo Alfredo 2019.08.07. 18:44:00
Friss hír, hogy a posta szeptembertől elektronikus kézbesítési rendszerre tér át és akkor majd nem fognak elveszni a levelek.
Aki ezek után azt mondja, hogy ja mégse, az el fog veszni.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.08.07. 19:00:48
2010. Nyugdíj konzultáció, 7% siker, költség: 1150 Ft/agyhalott
2011. Állampolgári kérdőív, 16 % siker, költség: 870 Ft/agyhalott
2011. Szociális konzultáció, 14 % siker, 1101 Ft/agyhalott
2012. Gazdasági konzultáció, 11 % siker, 1394 Ft/agyhalott
2012. Munkahely-védelmi akcióterv
2015. bevándorlásról és a terrorizmusról... 11 % siker
2017. Állítsuk meg Brüsszelt! 1 % siker, 8395 Ft/agyhalott EZ IGEN!
2017. Nemzeti konzultáció a Soros-tervről
2018. Családvédelmi nemzeti konzultáció
Kb. hatvanmillió felesleges boríték; minimum ugyanennyi nyomtatott oldal, de inkább két-háromszor ennyi; csomó festék; valamint több, mint HÉTEZERMILLIÓ ELÉGETETT FORINT.
Viszont a posta legalább kapott megrendelést. Meg a haveri nyomdák.
Xezs7 2019.08.07. 19:50:40
ekat 2019.08.07. 21:14:18
2019.08.08. 08:33:30
Bennem meg egyrészt az, hogy az amúgy nem fizetett ebédidőben (nem tudom ott hogyan van, de még nem találkoztam fizetett ebédidővel) milyen alapon mondja meg a munkáltató, hogy mit csinálhatsz.
Snagal 2019.08.08. 10:13:10
A tetű főnök meg egy ilyen helyen mindig az aktuális politikai helyzettől függően változik; pártállástól függetlenül volt jobb és szarabb időszakok is - de az elmúlt 2 -3 évben tömegesen "menekülnek" a munkavállalók onnan, csak a hozzá hasonló idősek maradnak akikre rá tolják a kiesők munkáját kb ugyan azért a pénzért - tényleg brutál dolgok mennek ott, csak kiváncsi leszek ki végzi el a munkát ha az pár csóró nyugdíjhoz közeli bérrabszolga "leszerel")
Xezs7 2019.08.08. 10:21:03
encir 2019.08.08. 10:44:37
ekat 2019.08.08. 11:08:04
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:08:48
Mert ha van papír, akkor történt kísérlet? Ugyan már... NEm is csönget, csak bebassza a "nem sikerült elérnem senkit, mert meg se próbáltam" papírt a ládába, aztán már húz is el a picsába, gondolom rejszolni otthon. Egyszer rajtakaptam egy ilyet, véletlenül pont a otthon voltam (ami ugye ritka, mert hát melyik dolgozó ember ér rá 11-kor postást várni?) és láttam, kimegyek, kérdem ez mi a fasz? Hebegett-habogott, hogy rossz a csengő meg ilyenek, megnyomom, szól. Mondom neki talán meg kellett volna nyomni, nem sunyiskodni. ÉRTELEM SZERŰEN a küldemény nincs nála, dzsaljak be a postára érte ha kell, de ne aznap, mert ott sincs, csak valami nagyobb központban, és majd 1-2 nap mire lecsordogál oda, akkor mehetek ha akarok. EZ POSTA? Ha jól tudom még mindig állami cég, ki kell baszni az egészet a gecibe, menjenek el kömunkásnak! Ha már úgyse csinálnak semmit.
A legjobb sztorim amikor pénzt kaptam (volna), megyek be a postára, hát nem tudják odaadni, mert odaadták másnak. És ez engem hol érdekel, ti bajotok, ide a lóvét! Azt ők nem tudják megtenni, menjek be a központba. Anyátokat, de hát bemegyek. Ott is pingvineztek hogy nem tudnak mit tenni, menjek vissza a kispostába. Mondom tudjátok mit bazmeg? Én csak a rendőrségre vagyok hajlandó innen elmenni. Végül is nem történt nagy baj, csak pénzügyi bűncselekmény, majd valaki jól leüli, ti meg majd kamatostul kifizetitek a lóvémat. Na erre egyből lett rend és fegyelem, egyből sikerült megoldaniuk a kifizetést ott helyben. Így kell ezekkel beszélni. Állami kommunista cég, nincs benne a kultúrájukban hogy az ügyfélért vannak, azt hiszik nekünk kéne örülni hogy szaladgálhatunk a pénzünkért. Hát a faszt! Asztalra kell csapni, yarddal fenyegetőzni.
Xezs7 2019.08.08. 11:09:11
ekat 2019.08.08. 11:11:32
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:22:01
Igen, bazmeg? És ezt az OLAF is tudja? Tudjátok, az az európai csalás elleni hivatal, ami az ilyen projektekre, mint az "elektronikus rendszer kiépítése" adott német-francia milliárdok ellopását követi figyelemmel. Na ott kell feljelentést tenni, hogy a sokmilliárdos "fejlesztés" selejtes terméket eredményezett, szedjék vissza a lóvét a hungarisztáni rezsimtől!
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:24:51
Mivel kézbesítőt is már lasszóval kell fogni"
Nem csak azt. De ha meg nincs munkás, akkor zárják be az alibihivatalt, ne munkának látszó semmittevésre fizessék már ki azt a kevéske kis fizut! Dolgozni úgyse dolgoznak, az hogy bebasznak egy "itt jártam, meg se próbáltam" papírt a ládába, az nem munka. A munkájuk az hogy kihozzák.
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:27:31
Csak nekem van az az érzésem, hogy a történet folytatása a "POSTÁS KEGYETLEN BOSSZÚJA" címet fogja viselni?"
Ennél is kevesebbet fog dolgozni? Azt meg hogyan?
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:32:33
A faszt, bemegy 200 km-re, húz egy sorszámot, aznap már nem kerül sorra, jöjjön legközelebb. Ez a reális.
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:35:19
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:39:29
Így se kézbesít, akkor mi a változás? Hogy akkor legalább a fele megkapná, és csak a másik fele szopna, nem az összes? Hát ezért nem lenne nagy kár. Az "itt vótam de baszok dolgozni" fecni behajítása az nem munka!
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:41:54
És így lesz? A te aláírásod nem kerül rá, mert nem is tudsz róla hogy jött valami, x idő után meg kézbesítettnek minősül, mert valami kommunista törvény kimondja hogy tekintsék annak, ha baszik dolgozni a postás. Se így, se úgy nem érkezik tőled visszajelzés, csak a postástól egy hazudozás.
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:44:09
1. szarom le az ő idejét. Munkában van, nem? Munkaidő alatt az a dolga hogy kézbesítsen. Majd meló UTÁN mehet haza recskázni, nem helyette!
2. Becsenget, vár 10 másodpercet, ha nem jön senki, megy a szomszédhoz. Aki lassú, az is utoléri legfeljebb az utca végén. Feltéve ha tud róla hogy ott járt. Feltéve....
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:46:24
Gyanítom még így is több lóvé, mint a közmunkás segély, különben már rég ott keccsölne mind. Értem én hogy nem milliomos állás, az enyém se az, de 1. tanult volna tovább, akkor talált volna jobbat, 2. ha nem dolgozik, menjen segélyesnek, a 47.000 Ft biztos jobban jön neki mint a mondjuk 100.000 Ft postás fizu.
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:50:38
Na ez pontosan így van, Hungarisztánban a régi kommunista "papirozzunk le mindent, még a papírt is" mentalitás van, és még nem tűnt fel senkinek hogy eljött a 21. század. De miért is tűnt volna fel, ha egyszer a focirajongó diktátorunk büszkén bevallottan nem ért még a mobiltelefonhoz se, nemhogy számítógép, internet... És gondolom senki nem merte még felvilágosítani hogy erre is el lehetne lopni pár 100 milliárdot az EU-tól, mert lehet hogy a Gulágon/Recsken találná magát az elvtárs.
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:53:03
kolomparlole1114 2019.08.08. 11:59:23
Dehogy működne! Aki képtelen megnyomni a csngőt, mert kurvára nem is érdekli hogy van-e otthon valaki, sőt annál jobb neki ha nincs, azt szerinted érdekelni fogja?
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:02:15
body_andras 2019.08.08. 12:03:14
Szeretett Vezérünket ne féltsd, a kedvenc analfabétája épp most vásárolja be magát mindenbe ami 5G-t fejleszt. Mire lecserélik a postásodat addigra leolvad az agyunk is, hála a Szerencse Fiának.
@juhaszvik1: Csatlakozom az előtted szólóhoz. A notórius munkakerülő bepöccen az ilyen üzenettől és egy életre az ellenségeddé válik, mindent meg fog tenni hogy szenvedést okozzon.
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:04:24
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:07:29
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:10:15
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:14:15
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:18:56
Dehogynem. Szűntessük meg az egész postát a gecibe, majd jön helyette a konkurrencia. Nem erre dobjuk össze a súlyos adómilliárdokat hogy egy szaros értesítőt kapjunk a ládánkba. Erre nem vagyunk kíváncsiak, ha csak ennyit tudnak, menjenek el segélyesnek, a megspórolt pénzünk meg mehet egyenesen a nyugdíjkasszánkba. A magánpostás nyilván drágább lesz, de legalább dolgozik. És talán a hivatal is rájön hogy nem kell minden szirszart postázgatni, ha neki is pénzbe kerül. Egyből lesz elektronikus ügyintézés.
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:19:58
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:22:35
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:27:00
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:29:13
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:33:20
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:34:18
2019.08.08. 12:35:33
Tehát akkor mindig vegyen ki szabit...
kolomparlole1114 2019.08.08. 12:36:02
"én vagyok a poszter
A levél egyébként egy ORFK-s 30 ezres bírság volt"
Akkor azért nem jött, mert ki akarta fizetni helyetted! Te meg geci módon megakadályoztad benned ezt az emberszerető embert.
body_andras 2019.08.08. 12:46:33
Ebben az a jó, hogy a hétvégén sosem kinyitó rohadékoknak muszáj kinyitni, a közvetlen ügyfélkapcsolat nélküli munkahelyeken meg szépen kiadják "stikibe" szabadnapnak ezt a szombatot is, így ha épp nem kell hivatalba vagy postára menni akkor élvezhetjük a rendes hétvégi pihenést.
@Dé Neighbor: Akkor csak simán egy szemét volt a postás, mert látta Vas megyét a feladónál. Hadd szopjon a hülye címzett.
Snagal 2019.08.08. 13:48:44
+ én bevezetném, hogy ha a munkaszüneti nap hétvégére esik akkor azt meg le kell pihenni a következő munkanapon :)
Snagal 2019.08.08. 13:53:20
Xezs7 2019.08.08. 15:19:49
cso zsi 2019.08.08. 15:31:43
Ahogy a postáskisasszony tukmálja a kaparós-sorsjegyet, úgy a levélhordó dobálja be a reklámcetliket, víz-gázszerelőt hirdetve.
Ez is, és egyéb reklámkiadványok is fordulásból, olvasatlanul kerülnek a közeli papírgyűjtő kukába.
kolomparlole1114 2019.08.08. 16:35:30
kolomparlole1114 2019.08.08. 16:36:46
2019.08.08. 17:08:39
Viszont ott meg ez az áttevős szombat nincs.
Balfredo Alfredo 2019.08.08. 19:35:22
Mindössze az a baj, hogy ehhez olyan munkahely kell, ami ismeri a 'felezett szabadság' fogalmát. Ez inkább kivételesen fordul elő.
MrZed001 2019.08.08. 21:28:31
Ezer számra tudjuk szállítani a sztorikat, dokumentált eseteket, alátámasztandó, hogy itt már kézbesítetlenségi vélelem áll fent. A postai kézbesítés tényszerűből esetlegesbe ment át.
Úgyhogy kapott a kapu egy videót folyamatosan rögzítő kapucsengőt.
Mert ez az egyetlen amivel bizonyítani tudom, hogy:
- nem, nem járt itt az utcában sem postás
- járt, de meg se állt postaláda előtt
- járt, de csak bedobta értesítőt és már száguldott is tovább (esetleg bedobás után csengetett, majd taplógázzal el).
2019.08.09. 05:55:36
Látom megint habzik a szád a fosblogon te hazátlan büdösbunkó.
Nem csodálom, hogy lelépett a feleséged. Egy degenerált barom vagy.
Tueno 2019.08.09. 09:17:39
Nagyjából már csak így lehet rávenni a postást a munkája elvégzésére. Aki rendszeresen kínázik, annak egyenesen kötelező.
Lehet nyavalyogni, hogy miért ilyen szar a rendszer, lehet terjengős panaszlevelekkel bombázni mindenféle ügyfélszolgálatokat, a játékszabályok attól még nem változnak.
Akármennyire alulképzett egy kézbesítő, a borravalót azért mindegyik érti és szereti.
Soha nem is tűnnek el a leveleim-csomagjaim, pedig van vagy havi tizensok. Ha önérzeteskedek és csakazértsem adok, akkor nekem is lesznek olyan sztorijaim, amiket itt olvasok. Ilyen ez a popszakma.
Tueno 2019.08.09. 09:42:22
Aminek a felvételét jogosan nem lehet felhasználni, mert a közösségi teret és a közterületet nem rögzítheti kamera, de még csak rá se láthat a közterületre, szomszédra és nem rögzíthet felismerhető képet emberekről. Ha ilyesmivel próbálkozol, máris ott a személyiségi jogi per.
2019.08.09. 09:52:02
Ha majd elég sokan kiírják, akkor megjelennek a borravalóra hajtó álpostások :-)
Xezs7 2019.08.09. 10:05:05
Shanarey 2019.08.09. 11:19:32
Neked meg arra áll fel hogy engem piszkálsz ? :-)
Mesélj, mi baj van a jelenlegi gyógyszereiddel, hogy mindig rám ugrasz, ha meglátsz valahol? Hiszen te nekem nem érsz ennyit, hogy a te baromságaidra reagáljak, akár merre hánysz be valamit, s főleg nem alpári módon, hiszen a szókincsem fejlettebb annál, hogy szükségem lenne effélére vetemedni. Értem én hogy savanyú a szőlő. s az a te fő problémád, hogy nem tudtál külföldre menni ahogy én és sokan mások a Határátkelő blogon. Ha anno a bunkóségra fordított energiádat, nyelvatnulásra fordítottad volna, akkor te is mehettél volna valahová. Én még emlékszem arra, amikor azon siránkoztál hogy lenne az az 1500 euró, amiért te is eldolgozgatnál valahol Ausztriában, de nem beszélsz németül. Persze más néven írtad, hisz lévén skizofrén, neked sok van, nekem egyik elég. S ha már az ex feleségemnél tartunk, aztán hány olyan ex feleség avagy barátnő akad a te életedben, aki még szóba áll veled? Mert az exem, velem szóba áll, s ha éppen Magyarországon vagyok, akkor szívesen lát.
Shanarey 2019.08.09. 11:22:16
Illetve van még egy ok, hogy ennyire szeretsz belém kötni. Csak nem látens homoszexuális vagy? Ha igen, akkor nem nyertél, én maradok hetero, nem vagyok elég fiatal, ahhoz hogy megváltozzak :-)
2019.08.09. 13:14:12
Maradjunk annyiban hazátlan patkány, hogy te itthon is egy senki voltál. Lehet, hogy van aki bevette a hülye dumádat, hogy micsoda nagy vállalkozó voltál, de egy lófaszt. Kókler vagy, ráadásul a NAV is megmerített. Ezért tette ki a szűröd a feleséged, na meg azért, mert randa vagy mint a friss hányás.
Kimenekültél Londonba trógerolni állandó éjszakás melóba pakikkal, meg román cigányokkal, se otthonod, se családod, se hazád.
Egy genetikai hulladék vagy, egy tehetségtelen fasz, aki előadja a nagy arcot a fosblogon, mocskolja Magyarországot, miközben az értéked vetekszik egy rakás szarral.
Shanarey 2019.08.09. 15:53:34
Te nagyon sötét vagy, mint mindig. Hazátlan? Nos az sem vagyok, persze ha rajtad múlna, akkor az lennék, de a te véleményed, csak 4 embernek fontos, tán menj oda isteníteni magad. Kókler? Meglehetösen sok ügyfelem hiányolja a tudásomat, s én magamat úgyszintén. Több olyan is akadt aki csak azért akart velem találkozni, hogy meghívjon egy italra, s hogy elmeséljem hogy és mint élek. A NAV megmerített? Mi bajod van, netán tudsz valamit rólam, amiről én sem tudok? :-) A feleségem válni akart és én nem ellenkeztem, s mégis a válás után, a jó kapcsolat megmaradt. Gondolom a te exeid, csak a temetőben látnának téged szivesen. Ám még mindig nem nyilatkoztál, miért is jössz utánam szinte mindenhová. Na és a másik, ha amit mi írunk, mondunk annyira nem jó, akkor miért érdekel az titeket. Ideje lenne belenyugodnod, hogy te sosem fogsz külföldön dolgozni, mert ahhoz neked újra kellene születned. Az hogy te hogyan ítélsz meg engem, az egy dolog, de miért jössz utánam, mint az éhes kutya? Ha homoszexuális, vagy akkor ne nálam próbálkozz.
Shanarey 2019.08.09. 18:09:00
Értem én hogy szar az életed, és ezt rajtam próbálod levezetni. Nos akkor elmondanám te favágók szégyene, ami nekem nem tetszik, azt nem olvasom. Ha te mégis azt teszed, azzal bizonyítod, hogy pszichikai eset vagy. Csak a családodat, sajnálom, hogy egy ekkora tahóval kell együtt élniük. El vagyok bújva? Te nagyon nem normális, nem voltam elbújva, akkor sem, amikor te blogodra is odamentem anno, mert sok hülyeséget összehordtad rólam. Ha el akarsz taposni, gyere ki a reptérre, szombat reggel jövök Nümbergből, egy Regensburg sapkás fickót keress, napszemüveggel. :-)
Dé Neighbor 2019.08.09. 22:10:51
Dé Neighbor 2019.08.09. 22:19:50
Kirakhatnánk a lépcsőházba egy kamu kamerát, és kiírhatnánk, hogy ez rögzíti a postás (leolvasó, kéményseprő, stb) mozgását, ténykedését
Dé Neighbor 2019.08.09. 22:21:18
ekat 2019.08.10. 10:10:45
Shanarey 2019.08.10. 11:35:12
Van családod, mégis siránkoztál hogy te mennél külföldre, akár 1500-2000 Euróért is. Ha én degenerált lennék, akkor te Taigetosz pozitív vagy :-) Na meg emlékszem miket írtál a feleségedről és a lányaidról. Okoska, nekem nem kell Cavinton, én sok mindenre emlékszem, arra is hogy anno a Diggert is hogy ócsároltad, ám most haverok vagytok.
Na ki is írta ezt?
eagles 2013.06.23. 09:07:33
Őszinte legyek? Kurva nagy ívben leszarnám,mit mondanak rólam, ha cserébe 1500-2000 eurót tudnék keresni havonta.
Mert lehet, hogy az alja munkát kell elvégezni, de legalább van munka.
Magyarországon ugyan is az alja munkáért is közelharcot kell vívni. Ráadásul nevetséges pénzt fizetnek érte.
Én erdész vagyok, fakitermeléssel foglalkozom. Ill. foglalkoznék,ha lenne munka. De ha van is munka, azt nem fizetik meg, ráadásul vagy az időjárás, vagy az erdőtörvény előírása miatt nem tudunk dolgozni. Pl. ebben az évben jó ha 2 hónap meló volt.
Gondolom, Ausztriában az "őslakosoknak" nem az a szíve vágya, hogy 35 fok melegben, vagy tökig sárban megszakadjanak az erdőn. Ha nekem ott adnának havi 1500 eurót azért a munkáért, amit itthon csinálok, szívest-örömest mennék.
És szarnék Magyarországra, meg arra, hogy az echte osztrák mit mond rólam.
A régi szép idők amikor még ember voltál.
Shanarey 2019.08.10. 12:08:24
Örülj hogy vagyok, hiszen ez tart életben, utálhatsz engem :-)
Nos fanyűvők legegyszerűbbike, mesélj, mikor tanulsz meg normális szavakkal kommunikálni, ahogy más normális emberek teszik. Akár én is le mehetnék a te szintedre, de te nem érdemelsz ekkora energia befektetést.
2019.08.10. 12:51:15
Gyűjtöd a kommentjeimet faszfej? Helyes, sokat tanulhatsz belőlük.
Majd ha nem bújsz fosblogos gyuszika gatyájába, majd ha a egyszer is fölvállalod a véleményed olyan blogon, ahol nincs cenzúra, na akkor majd ember módjára kommunikálok veled is meg a többi fosblogossal is. De amíg gyáva hulladékok vagytok, és csak gyuszika szaros gatyájában van nagy arcotok, addig ütlek-váglak benneteket.
És még valamit te súlyosan hülye. Látod a dátumot az általad beidézett kommenten? Na te majom, én azóta megoldottam a kérdést. Itthon. Nem kellett kitántorognom Londonba, pakikkal, cigányokkal éjszakás műszakba robotolni ahhoz, hogy meg tudjak élni, Jól élni.
2019.08.10. 13:05:25
Aztán mesélj már arról te baromarcú, hogy is van az, hogy ti leszarjátok amit mondok, de lassan nem lesz olyan fosblogos, akinek ne lenne meg kötve-fűzve az összes eddigi kommentem, posztom?
Gyűjtitek az utókornak? Helyes. Ha majd a gyerekeitek, unokátok olvassák, minden esélyük meg lesz arra, hogy percek alatt éveket okosodjanak.
Shanarey 2019.08.10. 14:22:10
Nyomi tomi új néven, gratulálok, nos akkor nekem miért elég egy nick név?
Felvállalom a véleményem olyan blogon? Te tényleg ennyire hülye vagy? Voltam anno a te blogodon, hogy felvilágosítsalak, mennyire félre vezettek a segédsugalmazóid. Tényleg milyen érdekes, ők is szétszaladtak azóta. Itt sincs cenzúra de te már alzheimeres vagy és nem emlékszel, sem erre sem arra, amikor a blogodon voltam. Nekem, itt is nagy az arcom, és nem csereberélem a neveket, amin hozzászólok a témához, és nem lopakodok vissza a Határátkelőre, rendszeresen, ahogy te teszed. Pedig azt mondtad anno, hogy oda vissza soha többé. Mellékesen, nem oldottál te meg semmit, csak azért nem nyavalyogsz, mert kellemetlen lenne, ha valaki rákérdezne, ennyi év alatt miért nem tanultál meg németül.
Nem gyűjtöm a kommentjeidet, csak tudom hol keressem azokat. Momentán a mostani bunkóságaidat gyűjtöm, ahogy ígértem, ha a majd alulról szagolod az ibolyát, akkor a családod megkapja, az összes ocsmány üzenetedet, kinyomtatva. Így legalább megértik, miért is vagy te olyan "népszerű" :-)))))))))))))))))))))))))))
2019.08.10. 16:26:20
Látom büdösbunkó nagyon rá vagytok kattanva a farkamra.
Nos az a helyzet, hogy nekem még föláll. Neked viszont nem. Ezért baszott félre a feleséged, és tett lapátra. Most elégedett vagy azzal, hogy ellébecolsz gyuszika gatyájában, és cumizod a bránert. Nagy dicsőség.
taga20 2019.08.10. 16:29:03
erdész most már fejezd be, mert kurva gyerekes vagy!
döbbenet, hogy egy ilyen állat, mint te, még szabadon mászkálhat.
Shanarey 2019.08.10. 17:03:24
2019.08.10. 17:12:44
Látom kopasz, fogatlan köcsög, kezd elfogyni a lendület, meg a hatalmas arc.
Tedd föl magad töltőre, és pihenj.
taga20 2019.08.10. 18:38:00
fossál is te szerencsétlen sunyi hulladék, mert csak a diggerfosblogon nagy a pofád, ahonnan kitiltják azokat, akik a pofádat a saját szarodba basszák:)))
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:31:59
Shanarey 2019.08.10. 19:34:53
Pici huszár, mi lenne ha korrekt választ adnál verbál szex helyett. netán hogy is van azzal a cenzúrával, és akkor tényleg nem emlékszel arra hogy a te szutyok blogodra is elmentem anno? Szedjél több Cavintont, és netán válaszolj korrekt módon, nem pedig úgy mint a kebel barátod, a Birca.
Shanarey 2019.08.10. 19:36:17
Ő csak verbál szexelni jár ide, mert a valódi szexhez, ő már öreg :-)
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:36:57
A "fosblogon" nem tudlak elküldeni a halál f.szára,viszont nem tudjátok szétrombolni a blogot,amolyan jó fideszes módra!
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:41:05
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:45:09
Jójó tudom,mindenki mosogatni megy,de azért mégis.
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:49:18
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:52:18
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:54:44
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:56:53
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 19:59:39
Sem aki itt maradt,sem azt aki elment.
Valszeg ha egyszer kijutok,okádni fogok visszafelé,de senkit sem nézek le.
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 20:03:59
He?@fűegérokosító: ?
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.10. 20:05:50
Miért is baj ez?
Shanarey 2019.08.10. 20:12:51
Ha tudnád, miket írt akkoriban, hogy ócsárolta a feleségét és a lányait, na meg a Diggert is időnként. Aztán eltelt pár év ő agyilag elborult, s a család rögtön oké, a Digger is barát, a segéd sugalmazók, akik rólam meséltek ennek a nyominak, szintén eltűntek. By the way, azok egy pár voltak s nagy egyetértésben ócsárolták a Határátkelőt, majd elmúlt a varázs és már nem egy pár és hangjuk sincs már.
taga20 2019.08.10. 20:28:00
sokszor csak nézek, hogy mi folyik a diggeréknél.
döbbenet, hogy ez a húgyagyú erdész mit művel:( broáf!
2019.08.10. 20:29:17
Látom tanulsz tőlem faszfej. Helyes. Nagyon rád fér, hogy okosodj. Persze azért az értelmi szinted még mindig az ásóbéka segge alatt van.
Mert ha nem ott lenne, te majom, akkor úgy tennéd fül a kérdést: Hogy van az, hogy te reagálhattál, kommentelhettél az én blogomon cenzúra mentesen, míg ez fordítva nem igaz. Mert a te törzshelyeden, a fosblogon, ahol tolod a degenerált egybites hülye dumádat, na ott cenzúra van, és azért lehet mocskos nagy pofátok, mert tudjátok, hogy szarjankó gyuszika megvéd benneteket.
Ha valóban olyan tökös gyerek lennél, mit amilyennek megpróbálod eladni magad te idióta, akkor ezen kellene agyalnod, és ez ellen kellene szót emelned.
De csak egy szimpla gyáva szar vagy.
Shanarey 2019.08.10. 20:34:58
Bamba lény, netán idézzem mit is mondtál? azt írtad nem merek kimozdulni, s furcsamód mégis itt vagyok, s anno a te szutykos blogodon is megjelentem, miután én voltam a téma, illetve, amit te rólam hiszel, mert tudni csak annyit tudsz, amit én elmondtam magamról. S veled ellentétben én nem teszek úgy minta mást mondtam volna. itt sincs cenzúra, akkor most mi is a valódi nyomorod?
taga20 2019.08.10. 20:45:39
diggerfosblogon mindenki ki van rakva, aki nem az elfajzott fityeszmaffiád narratíváját tolja.
2019.08.10. 20:49:39
Most hogy mondod faszfej, itt tényleg nincs cenzúra. Igaz a quercus nickem kitiltották.
Na most húgyagyú. Miután a fosblogon viszont van cenzúra, így az történik, hogy minden egyes alkalommal, mikor az olyan hulladékok mint te kitolják a pofájukat onnan, na akkor én belelépek. És nem csak a te pofádba, hanem mindenkiébe, aki kimerészkedik onnan. És ez addig fog így működni, amíg cenzúra lesz a fosblogon.
Shanarey 2019.08.10. 20:50:32
Gyáva? Az te vagy picinyem, nem én bujkálok, többedik nick név mögé, hanem te, s én voltam az aki elment egy HA találkozóra, nem te, valahogy te sosem jutottál el egyre sem. Én adtam az arcomat a nick nevem mellé, s meg is lett az eredménye, lett két segédsugalmazód, amint összerúgták a port a Diggerrel. Te meg boldogan használod az elavult értesüléseidet, hiszen te ettől érzed magad jobb és nagyobb embernek. Nos nekem ehhez nem kell ez, segéd sugalmazó.
Shanarey 2019.08.10. 20:55:35
Tán nem kellene bunkónak lenni, s nem kellene mások után csak azért idejönni, hogy belehányj a blogba egy kommentet, csak azért mert én itt vagyok, ám a témához egy szót sem szólsz, mert neked az acsarkodás a fontos, nem pedig az hogy normális kommunikáció legyen. Menj vissza a Digger blogra, ott a korod és az agyi állapotod miatt nem törölnek téged. Máshol, nem biztos hogy a bloggazdák türelme végtelen.
Shanarey 2019.08.10. 20:58:33
Ez ügyben netán keress fel egy pszichiátert. Ez már veszélyes is lehet, de nem rám
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
taga20 2019.08.10. 21:08:46
digger a legnagyobb fosblog, a legnagyobb ruszki ügynök!
te miről pofázol hulladék?
taga20 2019.08.10. 21:11:02
2019.08.10. 21:11:38
Egyre többet ismétled magad sekkfej. Hiányos a szókincsed. Na ez nem újság, tapasztaljuk a fosblogon. De ez nem fog megmenteni attól, hogy folyamatosan szétrúgjam a segged. Akár itt, akár máshol. Mert ugye ha tényleg olyan vagány gyerek vagy, mint ahogy előadod magad, akkor nem csak gyuszika gatyájában fogsz arcoskodni, hanem kimerészkedsz onnan. És akkor mindig találkozunk. Mert minden alkalommal rálépek az orcádra.
De szerintem ugyan úgy visszafogsz bújni oda, mint a többi hulladék.
Cáfolj meg. Aktivizáld magad más blogokon, olyanokon, ahol nincs cenzúra. És akkor sokat fogunk találkozni. Lesz rá lehetőséged, hogy érvekkel -nem pofával- előadd a mondandódat. Amit én ízekre fogok szedni. Amit te majd érvekkel újra fölépítesz.
Mikor kezdünk?
Shanarey 2019.08.10. 21:16:11
Nem, nem az, 5 éve még normális volt, de aztán bekattant, s ez a félresikerült zagyvaság maradt belőle. Berágott a határátkelőre, s emiatt bármely blogba képes behányni, ha valaki onnan másfelé is kommentel. Tudod, addig faragta a kivágott fát, míg bunkó nem lett belőle.
Shanarey 2019.08.10. 21:20:30
Picinyem ha játszani akarsz, használd a pöcsödet. S hogy én, hol és mikor kommentelek, az az én dolgom, te meg ha ilyen hülye vagy akkor dolgozz meg a koncért. Mellékesen te ismét téveszmés vagy. Veled ellentétben, én nem azért kommentelek hogy bizonyítsam a létezésemet. Én azért kommentelek, ha van mondanivalóm, és veled ellentétben, én nem hányok be senki blogjára.
2019.08.10. 21:27:54
Neked soha nem volt mondanivalód faszfej. Nagypofád volt, és van gyuszika gatyájában.
De még mindig nem válaszoltál a kérdésre. Mikor bújsz ki a fosblogról? Mikor kezdünk el értelmesen beszélgetni? Mondanivalód van? Helyes. De azt miért egy cenzúrázott blogon vezeted elő? Félsz? Mitől? Hogy lesz olyan aki pillanatok alatt ízekre szedi a mondandódat? Na de te egy igazi hős vagy, aki nem fél.
Szóval kicsihuszár, mikor, hol kezdünk? Diggernél, vagy máshol?
taga20 2019.08.10. 21:28:23
korábban azt írtad, hogy már akkor is meg volt zakkanva, mert rájött, hogy egy nulla, és a lajtától nyugatra az ilyen hulladékokat nem várják.
egyébként, szórakoztató a kisköcsög:)))
Balfredo Alfredo 2019.08.10. 21:33:08
"Lehet nyavalyogni, hogy miért ilyen szar a rendszer, lehet terjengős panaszlevelekkel bombázni mindenféle ügyfélszolgálatokat, a játékszabályok attól még nem változnak."
Akkor különösen nem, ha a posta rajtad keresztül ezt sugalmazza :-((
Shanarey 2019.08.10. 21:35:46
:-) Tényleg azt hiszed hogy napi kommunikációt folytatok majd veled, beszélgessen veled a temetkezési vállalkozó. A Digger is tudja vajon hogy így akarsz neki közönséget verbuválni? Persze ha úgy nézzük, te vagy az oka hogy arrafelé is egyre kevesebben járnak.
Shanarey 2019.08.10. 21:38:40
Netán szedd be a gyógyszert és gyere vissza Feketeeper néven.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))
taga20 2019.08.10. 21:54:09
előadta, hogy ő nem ő. aztán a feketeeper átváltott tölgyre:)))
bakker, ez hülyébb, mint feketepákó és németsziszi együtt:)))
taga20 2019.08.10. 21:56:49
fűegér szétkúr sec-perc alatt, mert egy féreg vagy.
szerintem a disznóiddal, vagy a családoddal keménykedj szardarab!
Shanarey 2019.08.10. 22:20:23
Anno írta, hogy otthon neki nem osztanak lapot.
taga20 2019.08.10. 22:30:27
szerintem benne keveredik a köcsög, meleg, stb.
eszébe nem jut, hogy akiket támadnak azokat kell bevédeni.
na zene!:))
www.youtube.com/watch?v=cAnOt74e9_Q&list=PLcpBBg8UA1Oxz7973OVcCzyBR-caH7hCQ&index=11
2019.08.11. 07:39:31
Tehát vissza az alapokhoz, maradsz aki vagy. Szarházi takonygerincű patkány. Helyes.
Shanarey 2019.08.11. 16:43:38
Mi van Feketeeprecske eltörött a mécses? Kitaláltál egy jó játékot, s én a gonosz nem akarok veled játszani? Perelj be :-) Avagy menj panaszkodni, oda ahol gondolkodás nélkül helyeslik amit teszel, tudom az sem otthon van, ott te senki vagy ezért kell itt valakinek lenni. Ez a te nagy bajod, nem tudsz rólam semmit így csak találgatsz, ki is lehetek. Sebaj, engem ez nem zavar. Vagyok aki vagyok, s ezt nem te szabod meg, ki vagyok valójában. Neked van családod, ám otthon senki vagy, itt meg osztod az észt, én legalább nem tagadom le, mi történt velem. S mint már mondtam, a te exeid, a temetőben látnának csak szívesen, nálam ez a helyzet,. még véletlenül sem áll fenn. S ez önmagában bizonyítja, ki is vagyok, ha engem egy ex sem akar a temetőben látni. Értem én hogy irigy vagy, mert én megtettem azt amit te nem mertél, s külföldön élek, utazgatok, te meg örülsz ha Budapestre eljutsz :-) Amúgy, pont te vagy az aminek engem elmondasz, mert egy sötét sarokból ugatsz, arc nélkül, és több tucat nicknévvel, mert gyáva szar alak vagy. Nekem elég egy nick is. Persze a skizofrénia, más eset. :-) Na meg a szokásos beoldalgás a Határátkelőre, mindig más névvel, mert különben szinte senki nem szól hozzád.
Shanarey 2019.08.11. 17:40:28
Igazad van, egy ilyen hulladékot mint te senki sem akar megismerni.
:-)
Pedig szeretetre vágysz, ez rád van írva, s ezért is oldalogsz vissza a Határátkelőre.
Látod, neked hajad is van, mégis utálnak, nekem nincs, és mégsem utálnak.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))
Shanarey 2019.08.11. 17:51:22
Ezért jártál anno iskola mellé, hogy efféle "okos" következtetéseket tudj levonni? Ezért kár volt odamenni. A patkány az te vagy, te művelsz olyasmit, ami miatt a fél világ kutyába sem vesz, nem én. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.11. 20:58:02
Basszus!Pedig ez az idióta f.sz birca néha még tud normális is lenni.
Szerintem odajár kiereszteni a gőzt!
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.11. 21:40:04
Escaped 2019.08.16. 09:19:26
Ha meg egész nap várni kell a fostásra, nem pár perc késés, hanem egy nap szabi ugrik.
Mondjuk, az sem rossz, ha a küldeményt át lehet venni a munkahelyen.
Balfredo Alfredo 2019.08.20. 18:09:31
"Langyos a sör, de nekünk így is jó..." (Zorán)
Tueno 2019.08.23. 10:05:00