Ismeritek azt az ősrégi, ám soha meg nem unható oldalt, ahol bármilyen videó alá bekeverhető a Benny Hill Show klasszikus témája? Na, ez a Benny Hillifier jutott eszembe erről a Praktikeres áruátvételről, bár ez már önmagában, zene nélkül is olyan, mint egy közepes bohózat. Összehangoltabb munkavégzést és a vásárló-barátabb kommunikációt mindenkinek!
A mai napon egy internetes rendelést (Sanomix zuhanykabin), áruházi átvétellel hoztunk el. Egy vicc volt az egész. A visszaigazolásban 07.30-a szerepelt, 9 órai átvétellel. kb 9:45 kor érkeztünk meg. A webshop pultnál kezdtünk, hogy akkor szeretnénk a zuhanykabint. Az eladó hölgy annyit mondott, hogy menjünk fel a szaniter osztályra, ott lesz az összekészített áru. Jó rendben, persze felmentünk, ahol az osztályos dolgozó annyit mondott, hogy ő erről nem is tud semmit, biztos lent van az áruátvételen, menjünk keressük meg. Na irány az áruátvétel amit nem találtunk meg elsőre, kértünk útbaigazítást az egyik infópultnál, ahonnan visszakísértek minket a webshop pulthoz...(22-es csapdája első epizód)
Mivel ott nem volt senki, megkerestük mi az áruátvételt, ahol közölték, hogy náluk nincs, menjünk fel a szaniter osztályra, biztosan ott lesz. Visszatértünk, majd közölték, hogy nincs készleten (a webshopban 4 darabot mutatott a készlet + kaptunk visszaigazolást hogy mehetünk érte!!!). Na itt már feltettük a kérdést, hogy akkor most mi van??? De hát készleten 4 darab van. Erre a válasz, hogy mi ezt nem érthetjük! De azért megnézik. Kb egy órát vártunk, míg kiderült hogy a négy dobozból álló zuhanykabinból kettő van csak meg. Várjunk még egy kicsit, szerinte ez nem lesz meg, de még keresik.
És lőn CSODA, előkerült :D
Gyorsan le a pénztárhoz, ahol szerettünk volna fizetni, de egy iszonyat flegma megsavanyodott idős nő, elzavart minket, hogy mit képzelünk, ez egy webshopos rendelés, itt nem lehet fizetni, csak a webshop pultnál. Értetlen tekintettel átfáradtunk a két lépésre levő pulthoz, ahol a könyöklő webshopos hölgy ránk sem nézve annyit mondott, itt nem lehet fizetni, menjünk a kasszához (WTF?!, 22-es csapdája kettes epizód)
Persze a két dolgozó hallótávolságon belül egymástól két méterre küldözgetett volna minket. Erre Apám már olyan ideges lett, hogy elkezdte lobogtatni a számlát: hol lehet fizetni??? Fizetni akarok!!! A webshopos nő meg erre, maga miért kiabál, én nem beszéltem magával így (na itt legalább már ránk nézett), menjen az infó pulthoz, ott fizessen. Nem is értem ezt nekünk honnan a fenéből kellett volna tudnunk??? Egyedül az infós szőke hölgy volt normális, próbált poénkodni, meg úgy vevőnek nézni minket akik 85 eFt-ot hagynak a praktikernél. És lám 12 órakor ki tudtuk fizetni a terméket, amiért Székesfehérvárról utaztunk fel Budapestre, és holnap várja a szakember.
Snagal 2019.08.15. 10:54:11
(ha csak a benzinköltséget számolom fehérvárról az meg van kb 5ezer oda-vissza)
Jól szervezett ez a praktiker :) én maximum a 3. "menjen ide, kérdezze meg ott" utasításnál feladtam volna és vagy oda hozza valaki a kasszához ahol fizetni kell vagy itt sem vagyok...
GiaMarie 2019.08.15. 11:06:22
Darth Revan 2019.08.15. 11:07:10
Darth Revan 2019.08.15. 11:11:31
KaTe 2019.08.15. 12:44:22
A Sanimix zuhanykabin a leghitványabb, legócskább kínai melléktermék amivel valaha találkoztam. Csak azoknak ajnálom, akiknek nem gond 1-2 évente lecserélni a zuhanykabint. Ha mégis emellett a förmedvény cég mellett döntötök, akkor már inkább a saját webáruházukat keressétek, általában 10-15%-kal olcsóbban megkapjátok ugyanazt, mint pl. a Praktikerben, sokszor még a szállítással is olcsóbban jön ki.
Csak hogy elvegyem a kedvüket a leendő Sanimix zuhanykabin vásárlóknak:
- Rengeteg panaszt olvastam már, hogy szétrobbant az üveg még beszerelés előtt
- Nem érdemes Sanimix zuhanykabint venni, ha nem velük szerelteted össze. Hidd el, megszívod.
- A keret mérete általában nem stimmel, gányolni kell a furatokon néhány mm-t, hogy beférjenek a fix üvegek. (ezt maga a Sanimixes szerelő mondta, sőt, nekem még állítólag szerencsém volt a kb. 2mm eltéréssel, merthogy szerinte fél centi az alap)
- Az ügyfélszolgálatuk egy kész vicc, semmiben nem tudnak és nem is akarnak segíteni. Felelősséget gyakorlatilag semmiresem vállalnak onnantól, hogy átvetted a terméket a futártól.
KaTe 2019.08.15. 12:53:10
Darth Revan 2019.08.15. 12:59:10
Coyote82 2019.08.15. 13:51:43
body_andras 2019.08.15. 14:28:18
Én csak azt hánynám a posztoló (és minden hasonló kifogásokat találó sértett) szemére, hogy nem lehet engedni ezt a flegma tempót, mégis megengedte, mert ő "Fehérvárról utazott fel és várta otthon a szerelő". Engem megdöbbent, hogy ilyenkor az ember kompromisszumot vállal annak érdekében, hogy az előre kitervelt kis menetrendje ne dőljön dugába. Néha megéri odabaszni a megrendelés visszaigazolását a webshopos asztalára, közölni vele hogy akkor most elállunk a vásárlástól és kérjük a vásárlók könyvét. Hadd nézegesse a főnök hogy ott maradt X ezer forintnyi megrendelt áru, csak azért mert tapló vagy inkompetens volt a személyzet. A vevő ezzel semmit nem nyer, sőt veszít 2 hetet amíg végre hozzájut áhított négyszázwattos meztelencsiga-szekcsázójához, ám néhány ilyen visszajelzés után az áruházi munkatársak is leszoknak arról a kellemetlen tévedésről, hogy egy ügyfelet csak úgy telibe lehet szarni.
Sluck Ödön 2019.08.15. 14:32:07
Darth Revan 2019.08.15. 14:59:10
Mondjuk ilyenkor kello forraskritikaval erdemes olvasni a posztot. ha valami kis hibat ejt a ceg akkor a vevo szereti ezt kisse felturbozva eloadni.
Nem mondom, hogy nem lehet inkompetens az elado, de akkor sem er ez egy posztot. jajj, fel orat csusztunk, mert nem talaltak a cuccot egybol. Zag schon
Sluck Ödön 2019.08.15. 15:07:44
Horváth Toya 2019.08.15. 15:09:36
body_andras 2019.08.15. 15:10:16
Stephanus Magnus 2019.08.15. 15:21:50
connector 2019.08.15. 15:39:40
Darth Revan 2019.08.15. 15:55:34
a webshopos pultnal ulo alkalmazott miert kuldte volna oket a kasszahoz, ha egyszer tudta, hogy az infos pultnal kell fizetni?! No, emiatt kezelem fenntartassal a tortenetet.
ebella 2019.08.15. 16:18:11
Darth Revan 2019.08.15. 16:31:51
schlumbergerna 2019.08.15. 18:07:48
MrZed001 2019.08.15. 20:17:13
- Az idő pénz ... és engem itt éppen KIZSEBELNEK !
Külön dühítő amikor 10 pénztárból 2 üzemel csak, na az már a szervezett (idő)rablás kategória.
A CBA "varázsról" meg órákat/ódákat lehet zengeni ... az a mocskos kommunista ABC-ből CBA-ba átfacsart förmedvény, a tahó icus nénikkel, meg számolni (és visszaadni) nem képes pénztárossal ... szörnyű.
gergo1000/2 2019.08.15. 20:55:40
Praedikator 2019.08.15. 21:20:54
schlumbergerna 2019.08.15. 22:04:49
Kishazánkban a mobiltelefonnak nincs kultúrája. Napi szinten hallgatom -a faszbúk csipogásai mellett- hogyan, kivel, hányszor, mennyire volt jó, stb.
Nem is érti a bunkója, ha megkéred, kapcsolja ki a csipogást
Egyfogúak, több a fülük, mint az IQ-juk. Itt tartunk.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.08.16. 06:57:35
Escaped 2019.08.16. 08:41:52
juhaszvik 2019.08.16. 09:15:22
Egyébként érdekes helyzet áll fenn ma idehaza. Egyrészt mindenki az igen csak felhígult munkaerőt hibáztatja a gyatra kiszolgálásért, miközben nekem az sem rémlik, hogy ez valaha másképp lett volna (mármint, hogy lett volna valamiféle színvonal). Vagy tényleg volt különbség? Jelzem, hogy a nosztalgia nem más, mint az agy leépülésének egyik jele...
Persze lehet sokféle magyarázatot adni, de egy-egy vállalkozás esetében azért szintén elmondható, mint amúgy szinte mindenre, ami valamilyen rendszerben működik, hogy általában a fejétől bűzlik a hal, vagyis a menedzsment is ugyanúgy hibás, ha nem tud többet kihozni a dolgozóiból. De gyanús, hogy a legtöbb helyen a alsó/középvezetők kiválogatását is érinti a jelenlegi munkaerőhelyzet, szóval lényegében ugyanott vagyunk.
Ja és a közvetlen poszthoz: szeretnék egy zuhanykabint (utálok kádban zuhanyozni), de a posztból valahol az jön le, hogy lehetőleg ne a praktikerből szerezzem be a hozzávalókat...
body_andras 2019.08.16. 09:16:17
Darth Revan 2019.08.16. 09:31:06
de neha jarok otthon es olyankor tuntetoleg nem megyek a cba-ba :)
Boar. 2019.08.16. 13:33:26
-az eladóknak le kell vizsgázni flegmaságból, hozzánemértésből. Áruismeret, udvariasság kizáró ok. Pénztáros a tizes bunkósági skálán legalább nyolc pontot kell, hogy elérjen.
aefzuj 2019.08.16. 13:56:23
Másrészt aki nem tudtatos vásárló és nincs annyi vér a pucájában, hogy a webshop átvételi pultnál állva, császkálas nélkül lerendezzen egy ilyen problémát az vessen magára, mint a földnélküli paraszt.
Nyilván olcsóbb itt lelket kiönteni, mint a sarki kocamában/pszichológusnál. Szánalmas.
Az országban maradt inkompetens csőcselék, mint alkalmazotti munkaerő problematikájához csak annyit, hogy "tetszettek volna forradalmat csinálni" , alkalom és lehetőség adódott már többször is, oszt' valahogy mégse.
Treff Bubi 2019.08.16. 14:10:13
Samott 2019.08.16. 14:14:52
fda 2019.08.16. 15:12:31
Egy dolgot nem értek: Székesfehérváron nincs praktiker? Miért nem ott akarták átvenni az árut?
Nancsibacsi 2019.08.16. 15:23:10
Zorci 2019.08.16. 15:35:59
Gondolom már közel a nyugdíjazás és védett korúként dolgozhat...
dr. vuvuzelafan 2019.08.16. 15:47:24
saul fika 2019.08.16. 16:04:58
dr. vuvuzelafan 2019.08.16. 16:10:41
Milyen németről is beszélsz?
24.hu/fn/gazdasag/2016/04/20/magyar-kezbe-kerult-a-praktiker/
És amúgy sincs igazad. Ha valakit sz.rul fizetnek, az akkor sem ok arra, hogy ne végezze a munkáját. El lehet menni máshová dolgozni, ha úgy érzi, hogy nincs megfizetve. Az, amit írsz, egy borzasztóan szar, mondhatnám, jellemzően magyaros hozzáállás.
VT Man 2019.08.16. 18:17:57
"Munkaerőhiány van, a selejtet tudják csak aprópénzért alkalmazni."
Na igen, mert mindenki elment kozmunkasnak, igaz, hogy csak netto 47 ezer, cserebe nem nagyon kell dolgozni.
VT Man 2019.08.16. 18:19:52
"Legalabb tudtal fizetni, a rohadt Tescoban manapsag kassza sincs csak az a nyomorult automata amihez mindig eladot kell hivni. "
Ez azert van, mert Magyarorszagon sokkal szigorubbra van allitva a merleg tureshatara.
Kulfoldon siman megy a dolog az automata kasszanal, szinte soha nem all meg, Magyarorszagon meg bejelez, ha 0.005 gramm elterest lat.
antika890 2019.08.16. 18:48:39
ekat 2019.08.16. 19:04:32
élhetetlen 2019.08.16. 19:05:30
ekat 2019.08.16. 19:05:54
élhetetlen 2019.08.16. 19:11:42
élhetetlen 2019.08.16. 19:49:18
“miközben nekem az sem rémlik, hogy ez valaha másképp lett volna (mármint, hogy lett volna valamiféle színvonal). Vagy tényleg volt különbség?”. Volt. Nézzük csak a méterárut. Anno minden eladó tudta, hogy melyik anyag fog kinyúlni (ne vedd meg), melyik fog összemenni (be kell avatni, vegyél 15 cm-rel többet). Most bemész, az eladó fogja a mérőrudat, és leméri az anyagot. Ennyit tud. Vagy nem kell szakképesítés az eladáshoz, vagy nem specializálódnak, és nem tanulják meg a szükséges anyagismeretet. Még pár éve is volt az Üllői úti megállónál egy bolt, ahol volt egy öregúr, aki még tudta, hogy mit árul. Benéztem, ha nem volt ott, be se mentem. És azt, hogy ezt látom, tudom, nem biztos, hogy az agyi leépülés jele.
Ez már csak kiegészítés. Ágynemű anyagot vettem interneten. Abban a színben csak 140 cm széleset árultak, másik színben ua. mintával volt 150 cm-es, de a kisker azt árul, amit a nagykerben talál. Felhívtam őket, hogy mennyit megy össze széltében az anyag. Á, 1-2 cm-t. Mevarrtam kimostam 40 fokon, 7 cm-t ment össze. Abban már nem lehet elsimítani a paplant. Ez volt a blabla. Ugyanez a bolt, ebből az anyagból varrat garnitúrát, és, ha valaki megveszi, és összemegy, nem tudja bizonyítani, hogy nem 90 fokon mosta. Fogyasztó védelem? Necces, és babrás, annyit egy ágynemű nem ér.
Teréz_Pitykéz 2019.08.17. 02:47:06
Permetező 2019.08.17. 17:11:36
Péter 2 2019.08.17. 17:24:41
Péter 2 2019.08.17. 17:27:06
lobster thermidor 2019.08.20. 18:18:10
Ahoj- 2019.08.20. 18:28:19
Etniez 2019.08.23. 09:29:52