Tékozló Homár

A mindentolcsón lelkes csapata nem segít, de legalább félretájékoztat

2019.10.25. 10:00 | Homár Rezső | 93 komment

via GIPHY

A MINDENTOLCSON.HU lelkes csapata (ez áll minden aláírás alatt) egyszer már szerepelt nálunk, akkor egy lombfúvó nem akart működni. Most még akár működhetne is a megrendelt termék, ám Andrea sajnos nem azt kapta, amiért fizetett. Ezzel viszont a lelkes ügyfélszolgálat látványosan nem tudott, vagy akart mit kezdeni. Andrea elküldte nekünk a levelezést, amit olvasni is fárasztó. A végére ráadásul az ügyfélszolgálat szerint kicsúszott az elállási joghoz szükséges időből, amiről viszont minden olvasó tudhatja már, hogy nem igaz: a webshop általános feltételeinél is olvasható, hogy a vásárlónak az átvételtől számítva 14 napja van rá, Andrea pedig az átvétel napján írásban jelezte, hogy nem kéri a terméket. 

Tisztelt Címzett! 

 A megrendelt árú  hibásan érkezett meg! Amit rendeltem önöktől az: https://mindentolcson.hu/ Kijelzos_atfolyos_vizmelegito_ falra_szerelheto, egy képet is mellékelek hozzá!

ezt_kertem.png

Ami tévedésből jött egy  zuhanyzós  fajta. amire nincs szükségem, és nem is kell. 

ez_jott.png

Kérem  mihamarabb cseréljék ki az árút !

Köszönöm: Andrea  

Kedves Vásárlónk!

Legyen szíves megrendelésszámot küldeni mely így kezdődik: 81687.
Kérnénk, hogy begépelve írja le, mert a rendszerünk így ismeri fel. 

Köszönettel,
Tamás

Megrendelés száma:  81687-842870

Kedves Vásárlónk!

Ön azt a terméket kapta, amit rendelt. 

Köszönettel,
Tamás

Tisztelt címzett!

 Én nem azt kaptam amit rendeletem. Bár igaz, az is falra szerelhető vízmelegítő. 
Kérem írja meg, miképp lehet  vagy kicseréltetni arra amit én kértem, vagy hogyan lehet visszárúzni, mert ami jött, az nem alkalmas arra, ahová én felszereltettem volna.

Én ezt kértem, ennél jelöltem be vásárlási szándékom: https://mindentolcson.hu/ Kijelzos_atfolyos_vizmelegito_ falra_szerelheto  

Ami jött csomagba azt  meg fotón mellékelem.

a_csomag_foto.JPG 

Mindenképp kérem a cserét 

Kedves Vásárlónk!

Ez az a termék, amit rendelt. 

Köszönettel,
Tamás

 Tisztelt címzett  !!

 EZ  NEM AZ A TERMÉK  amit én bejelöltem, azóta már nem is kapható amint látom.
 Gondolom ezt a másikat küldték ki helyette. 

Amennyiben nem cserélik ki  vagy nem tudom visszajuttatni, mert nem segítőkészek, a fogyasztóvédelemhez leszek kénytelen fordulni.
 
A  tévesen küldött terméküket nem kérem, így a visszáruzást  írják meg, hogy miképp tudnám lebonyolítani.
 
És kérem ne azt írják, hogy ez az a termék az amit rendeltem !! mert ez nem az !!!! 
 
Mellékelem még egyszer a fotókat. Azt is amiket az önök oldalán lehet látni,  ott egyértelmű, hogy mit kértem az-az, fizettem is a csomagért 8.490 Ft-ot. Viszont amit önök küldtek az más árkategória  az-az 9.990 ft.   

Kedves Vásárlónk!

Ahogy az Ön által küldött képen is látszik, Ön a megrendelt terméket kapta. 

Köszönettel,
Tamás

Most szórakoznak velem?

Kedves Vásárlónk!

Ez a termékünk van, nem tudunk másikat küldeni.

Köszönettel,
Tamás

Tisztelt Tamás !

Mint fentebb már említettem, ha nem tudnak cserét küldeni akkor visszárúztatást kérek.
Kérem küldjék meg miképp lehet megoldani. Azaz visszamegy a  kiküldött árú és én vissza kérem a vételárat. Sajnos ez az árú nekem a konyhai mosogatóhoz nem jó.

Üdvözlettel: .Andrea

Kedves Vásárlónk!

Elállásra 14 nap áll rendelkezésre, Ön ebből az időből kifutott. 

Köszönettel,
Tamás

Tisztelt Címzett!

 Én nem csúsztam ki ebből az időből, mivel  ezt a szándékomat  időben jeleztem!
 Arról CSAKIS ÖNÖK tehetnek, hogy direkt húzzák az időt, és nem válaszolnak, csak hetek múlva!!
Tehát kérem az árú árát vissza!!!!!!
És vigyék el azt, amit ahelyett kaptam, amit rendeltem, mert azt használni nem tudom.

Andrea 

Kedves Vásárlónk!

Mi nem hozzuk el a csomagot. 

Köszönettel,
Tamás

Tisztelt Tamás !

Mint fentebb már említettem, ha nem tudnak cserét küldeni akkor visszárúztatást kérek.
Kérem küldjék meg miképp lehet megoldani.
Az-az viasza megy a  kiküldött árú és én vissza kérem a vételárat.
Sajnos ez az árú nekem a konyhai mosogatóhoz nem jó.

Üdvözlettel: Andrea

Kedves Vásárlónk!

Ahogy korábban írtuk, nincs személyes ügyfélszolgálat, személyesen nem tudja behozni a csomagot. 

Köszönettel,

Tamás

 ***

Nincs semmi fejlemény. tulajdonképp feladtam. Az árú az itt van, nem cserélték ki, nem vették vissza.
Bár azonnal jeleztem nekik a hibát, hogy nem azt küldték, és kérem a cserét, direkt mindig  jó későn válaszoltak, flegmán,  vagy nem megfelelően.
A Mindent Olcsóntól  ezentúl semmit se fogunk rendelni, mert megbízhatatlanok, és csalók. És rokonaim  a baráti köröm  is óvatosabb  lett azóta.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jake Peralta 2019.10.25. 10:05:33

Andrea a női vadászok tiszteletbeli elnöke

Jake Peralta 2019.10.25. 10:08:06

Amúgy kicsit el kéne olvasni ami a weboldalukon van.

ÁSZF:
Visszaküldési címzés: BigSale Online Kft., 1183, Budapest, Gyömrői út 85-91., Pécsi Épület, 2. EM.

napalm 2019.10.25. 10:09:51

És ha a zuhanyfejet használaton kívül helyezi?
Úgy is élvezhetetlen az élet?

kulup 2019.10.25. 10:10:46

Az első mondat után abbahagytam. Mit jelent az, hogy " A megrendelt árú hibásan érkezett meg!" ?? Teljesen értelmetlen.

Jake Peralta 2019.10.25. 10:11:37

de megkeresheted őt is:
A vezető tisztségviselő(k), a képviseletre jogosult(ak) adatai
Pásztor Gábor (an.: Gungl Mónika)
Születési ideje: 1980/01/15
2330 Dunaharaszti, Bartal Antal utca 6/A

Terézágyú 2019.10.25. 10:50:46

ANNYIRA kényelmes és egyszerű ez a neten rendelés, és ímélben kapcsolatteremtés...
Sokkal jobb, mint a személyes vásárlás....

Kotit 2019.10.25. 10:56:41

@napalm: Ezt mondjuk én sem értettem, még az is lehet, hogy a zuhanyt le is lehet szerelni, ha pl. útban van.
Azért, ha tamásnak lenne humorérzéke, visszakérte volna a különbözetet...

Kotit 2019.10.25. 10:58:26

@Terézágyú: Azért lásd be, ha nem lennének webáruházak, kicsit mi is unatkoznánk.
Na meg szegény informatikusok is munka nélkül maradnának...

ptspts 2019.10.25. 11:00:08

Köszönjük a posztot! A levelezést elolvasva mindenki eldöntheti, fog-e valaha a mindentolcson.hu-n vásárolni.

Xezs7 2019.10.25. 11:01:39

Van aki képes egy ilyen nevű URL-re kattintani? Bakker egy ilyen láttán az én fejemben egy nagy piros átverés felirat villog.

Jake Peralta 2019.10.25. 11:04:48

@Xezs7: És 2018-ban mégis fél év alatt csinált 365 millió árbevételt.

Xezs7 2019.10.25. 11:05:13

Ja és jegyezzük már meg végre:
áru = termék
árú = értékű

zserzsenne 2019.10.25. 11:08:24

Utálom, hogy már megint a posztolót kell szidni, de mégis:
Mire gondol, mikor ilyen bazári gyagyit vesz? Szerinte, még ha jót is kap, meddig tudja ezt használni? 1-2 hét vagy hónap? Mennyi idő után csapja agyon az áram?
Ennyi pénzért nem kap még normális Mofém csaptelepet sem!
És a szokásos kérdés: Hogy találnak rá emberek az ilyen sutyerák oldalakra?
Az "ügyfélszolgálatos", meg tuti nem az, kizárt, hogy itt ügyfélszolgálat legyen. Szegény buta vásárlót direkt és élvezetbők szívatta, meg is érdemli, hogy szarjon sünt.

zserzsenne 2019.10.25. 11:09:34

@Jake Peralta: Ez azért elég szégyen a társadalmunkra nézve.

juhaszvik 2019.10.25. 11:29:08

Most azt leszámítva, hogy a posztoló nem tud helyesen írni, random facebook reklámokra kattint és fillérekért akar elektromos csaptelepet, azért minden másban igaza van, és az ilyen kisstílű csalócégek tehetnek róla, ha valaki nem tud gazdaságosan fenntartani egy sufni netes kereskedőcéget, mert az ilyenek pofátlanul lehúznak mindenkit.
Teendő: ne légy h*lye, de ha mégis az vagy, akkor tájékozódj!

CsakLajosAz 2019.10.25. 11:58:21

@zserzsenne: Mofém azért nem a legolcsóbb a normálisak közül, de kétségtelenül minőségi. És nem csak csaptelepben...

Kellett nekem 4" méretben golyóscsap. Mert megette a fene a gumi tömítéseket. Nem csak az o gyűrűt, hanem a belső pogácsákat is. Mindkét fele belső menet... Szóval már lélekben felkészültem a lángvágóra, hegesztgetésre. Elmentem a csapért. És nem vettem. :) Mert volt a bótban komplett felújító készlet is. Gombokért.

Azóta mindenből Mofém terméket veszek, ami csap. Szelep. Stb..

Post tolónak: ne használja... Ez maga az életveszély... Meneküljön tőle..

Fel kell jelenteni, tisztességtelen üzleti gyakorlat... Ilyen nincs.

2019.10.25. 11:58:59

Hogyan jut valakinek az eszébe barkinek is, hogy egy ilyen domain nevet komolyan vesz? Komolyan, ha még nem foglalt, csinálok egy baleklehuzlak.hu-t, szerintem sikere lenne.

Snagal 2019.10.25. 12:02:03

" És rokonaim a baráti köröm is óvatosabb lett azóta."
ezért a mondatért kár volt, pedig komolyan vettem addig a posztert.
De valahogy nem látom magam előtt, ahogyan a családdal boldogan rendelnek olcsóbbnál olcsóbb szarok, noname weboldalról, majd jön a hidegzuhany és most az egész család és a teljes ismeretségi kör realizáltal, hogy a netes vásárlás nem csak móka és kacagás :)
Persze az elkeseredettséget értem, de ennél kicsit többet is lehet tenni, mint hogy baromarcúakkal levelezünk és a végén homárra írunk. Ez azért elég tiszta ügy, nem teljesítettek.

Tamás meg egy igazi kis fasztarisznya lehet.
Kár, hogy mindig vannak annyian a balekok akik az ilyen "lófaszolcsón.hu" weboldalakat életben tartják :(

VonBraun 2019.10.25. 12:02:43

Ó, posztoló, drága ember. Láttam a hahu-n egy Lexus LS-t 59.990 Ft-ért, érezd meg a lehetőséget!

CsakLajosAz 2019.10.25. 12:11:44

Na. Megnéztem a weblapot.

Ilyen sok gagyi szar egy helyen... Nem láttam egyetlen vackot sem, ami ne egy fospunnnpa tesztre való lenne..

Ebből meg lehet élni?!?!?!?

Xezs7 2019.10.25. 12:33:46

@Jake Peralta: az szép. Akkor több a hülye, mint gondoltam.

KaTe 2019.10.25. 13:02:21

"És rokonaim a baráti köröm is óvatosabb lett azóta."
- Fő az óvatosság!

KaTe 2019.10.25. 13:08:13

www.olcsobbat.hu/boltok/mindent_olcson/

Azért az elég ritka, hogy 20-ból 20 értékelés 1 csillagos legyen.

Xezs7 2019.10.25. 13:08:40

@KaTe: Azóta az utSZára se mennek ki, olyan óvatosak.

Zuzer78 2019.10.25. 13:17:38

Jó árú az áru? Borzasztó helyesírás, borzasztó poszt.

végrehajtó helyettes 2019.10.25. 13:19:15

Azért ez tényleg az a helyzet, hogy ez a poszter azért született meg, hogy nekünk legyen kin kacagni. :)

Alapjában ilyen nevű helyről bármit rendelni eléggé merész próbálkozás, pláne olyan eszközt, ami még elektromos áramot is vezet, jobb esetben nem a használójába.

Ákcijós, féláron, csakmacsakmostveddmeg. Tényleg, még mindig itt tartunk?

Az ügyfélszolgálatos Tamás viszont a szakma legalja a négyszavas válaszaival. Bár... Hűen tükrözi az oldaluk színvonalát.

CsakLajosAz 2019.10.25. 13:25:13

@KaTe: bizzos van ISO minösítésük, konstansan kell a szar minőséget tartani. Külömmmmben elveszítenék..

ekat 2019.10.25. 13:45:49

@Xezs7: És miért pont ezt? Honfitársaink 90%-a nem tud se megfogalmazni, se helyesen leírni egy összetett magyar mondatot. :) And counting.

havrilla 2019.10.25. 13:52:49

1. Biztosan írnak azok is, akik szerint szörnyűek azok az emberek, akik a panaszost hibáztatják,, pedig ő csak bízott abban, hogy fillérekért kap olyan minőségi árut, melyért normálisan sokezret kellene fizetni.
2.Jönnek (már van is ) , akik szerint ilyen a magyar, a magyar gazdaság és a magyar politika. Felvilágosítom ezeket, hogy az ilyen átrázásos dolgoknak a múvelt nyugaton is nagy bázisa van, sőt onnan "gyűrűzik be". A milliós nagyságban előállított szaroknak igen kis százaléka kerül hazánkba. A többit máshol szívják meg, a "csodált" és fejlett nyugaton.

Amúgy bírom ezt a csaptelepet. 3 KW, de azt írják, hogy csak a konnektorba kell dugni. Igen, ha elég vastag a vezeték és elég nagy a biztosíték....ja és van életvédelmi relé. Pár embert már lebeszéltem az ilyenről ( már mint az olcsóról! ) a saját élet érdekében és sokat elutasítottam javitási felkérésként a saját védelmem érdekében. Mert a vevő megy a temetőbe én meg a sittre.
Nem tudom ki emlékszik rá, de 20 éve a sláger az elektromos hősugárzó volt ( infralámpával, olajjal, stb ) ami 100 wattal kifűtött 200 négyzetmétert.
Mindig csodálkoztam azokon a híreken és embereken, akik halálos ármaütést szenvedtek, amikor a fürdőkádban a hálózati töltőn lévő mobiljukat használták. És rengeteg ilyen van. Tetemes mennyiség az angol és német nyelvű bulvárban főleg. Hiába, na egyre több a hülye. Hogy nálunk kevesebb van, az talán még a sokat szidott "emaradott" oktatás eredménye. De nem sokáig maradunk le ebben sem.

ekat 2019.10.25. 13:57:07

@végrehajtó helyettes: Már a nevük hűen tükrözi mindennek a színvonalát. Ettől persze még a posztolónak igaza van abban, hogy nem kellene neki mást küldeni, és egy 'ügyfélszolgálat' (ha, ha) nem levelezhet(ne) ilyen hozzáállással és stílusban.

végrehajtó helyettes 2019.10.25. 14:06:31

@ekat: Tamás megmagyarázná, hogy

"Tisztelt Vásárlónk!

Ebből is víz folyik.

Köszönettel,
Tamás"

Ezt a részét én se értem. Lehet a cikkszámokkal van valami keveredés, de azért nyilvánvaló hogy van különbség a termékek között.

Nick-son 2019.10.25. 14:14:00

Azért nem kellene a posztolót szidni, mert nem véletlen van az elállási jog kitalálva. Pont erre.

Azt írták, hogy a termék valamilyen, valamire alkalmas, megkapta, kiderült hogy nem olyan, visszaküldené.

Ez tényleg az az eset amikor az email váltással be kell ballagni a fogyasztóvédelemhez.

zserzsenne 2019.10.25. 14:55:57

@CsakLajosAz: Lehet kísérletezgetni, biztos vannak jók is, de én még Mofém-en és Grohe-n kívül mást nem mertem venni. Egyikkel sem volt baj sosem, csak én költöztem el :)

CsakLajosAz 2019.10.25. 15:01:16

@zserzsenne: úgybiza :)

Bár a termosztátos grohe is egy kalap szar, de termosztátos csaptelepből mind az, hacsak valaki nem deszt.vízzel használja :)

CsakLajosAz 2019.10.25. 15:04:03

@havrilla:
www.youtube.com/watch?v=cNjA0aee07k&t=8s

Nem lepne meg, ha ez is ilyen elvű lenne. Oda nem tudom, milyen méretű szigetelt fűtőbetét fér be..

Aki nem érti, mi a baj a videón látható megoldással, szépen csendben használja csak :)

spulni 2019.10.25. 15:28:15

Tök jó. Egy rendelőben van ilyen, egy bóvli spriccelő van a végén, kézzel együtt mindjárt lábat is lehet mosni. Gagyi hulladék, TV-shopos szar. És még mindig van olyan birka amelyik megveszi.

havrilla 2019.10.25. 16:35:19

@CsakLajosAz:
Az elvvel nincs baj. Energiaátadás., aminek van időtényezője is. Hogy az gyors legyen a pillanatnyi energiaátadás csúcsa nagy kell legyen. Azaz nagy áramerőség. És ez nem megy átlagosan kiépített hálózaton. A technológia is létezik, de nem filléres dolog, pláne biztonságosan.
Ez nem az a kategória.
Az eseteimből.
Be kellett volna kötni egy boldogan, frissen vásárolt csoda modern villanytűzhelyet. Fogyasztása 10,8 KW és az óra 16 amperes. Nagyon nehezen értették meg, hogy az nem " csak egy konnektor" kérdése.
Német nyaralótulajdonos. Panasz: a 4 KW-os átfolyós bolylere nem melegíti fel a vizet eléggé. Kimegyek. A ház villanyhálózatát a német barátja csinálta meg. A mérőtől 20 méterre lévő 4 kw-os vízmelegítőhöz 1-es (!) rézvezetéket használt (és mindenhová ) . Miután megtagadta, hogy át kellene huzalozni nagyobb átmérőre és megtagadtam a további munkát, de azért figyelmeztettem, ha nem akarja leégetni a házát, ne nagyon használja az igen csak túlterhelt vezetéken lévő vízmelegítőt.

Amúgy a technológia jó. Létezik ilyen megfelelő és biztonságos megoldás, de nem ennyiért. Egy hasonló csap kiépítése készülékkel biztonsággal minimum 50 000-FT. De azért inkább sokkal több. Ugyan nem értem, hogy, ha ott van a víz, az áram akkor miért nem lehet egy 25 literes boylert felszerelni. Ja, hogy ez olyan dögösen modern.
Egy német cég kínál a megfeleő vásrlói rétegnek ilyen dögösen modern megoldást. A legolcsóbb csaptelep 3000 -Eu, de van 10 000-ért is és kinézésre ugyanaz. A panaszos mennyiért vette? 30-Eu?
No comment.

heptakontanonaéder 2019.10.25. 17:19:03

@Jake Peralta:
...mert Abszurdisztán a balekok országa!

Im just here for the comments 2019.10.25. 17:52:49

Azért Tamás egy ritka nagy faszkalap.
"Most szórakoznak velem?" Ez meg az év levele.

Anita a bátor nyussz 2019.10.25. 18:22:23

ha létezne az országban bármiféle valós fogyasztóvédelem, az ilyen senkiházi, fos webes rablók rég nem működhetnének...

CsakLajosAz 2019.10.25. 18:56:22

@havrilla: az elv jó. A kínai megoldás rossz.

Nekem is van a műhelyben átfolyós stiebel eltron vízmelegítö. 3x20A betápot kér. Viszont ott a melegvíz.. a kübli gumiból van. Ha vízköves, villany le, csap kinyit, és a gumizsákot nyomodni kell. Ennyi a vízkőtelenítés. Kimegy a csövön.. :)

De nem 10e volt, hanem 180e :)

lutria 2019.10.25. 19:05:17

-Kedves Vásárlónk!Ez az a termék, amit rendelt.
-Nem ezt rendeltem,abból is látszik hogy fizettem is a csomagért 8.490 Ft-ot. Viszont amit önök küldtek az más árkategória az-az 9.990 ft.
-Ja,akkor szíveskedjen átutalni még 1500ft-ot különben végrehajtóhoz fordulunk!!!

kolomparlole1114 2019.10.25. 19:40:33

Fizetési meghagyás, rendőrségi feljelentés.

Esetleg 10-20 nagyobb értékű cucc rendelése utánvéttel, amit nem veszel át, hadd fizessék ki a kárt fuvardíjban

Xezs7 2019.10.25. 20:42:14

@ekat: Mert régóta bosszant :)

Xezs7 2019.10.25. 20:45:17

@végrehajtó helyettes: Biztos vagy te abban, hogy nem a posztoló nézte be, és Bunkó Tamásnak történetesen igaza van? Azért az látszik, hogy a posztoló nem egy tanult ember, szóval én élek a gyanúval, hogy téved.

havrilla 2019.10.25. 20:50:34

@kolomparlole1114:
Csak ennyi jutott el az agyadig?

havrilla 2019.10.25. 20:52:54

@heptakontanonaéder:
Te meg a csalág barma. Nem bírtad ki faszkalap, hogy ne politizálj , de azt is hülyén?

havrilla 2019.10.25. 21:14:12

@CsakLajosAz:
Erről beszéltem.
Amúgy azt sem értem, hogy valaki vásárol egy olyan cégtől, melyre 20 méteres betűkkel van kiírva, hogy csak átverésére jött létre, attól miért vár korrekt reklamációs ügyintézést?

Bombaló 2019.10.25. 23:40:50

@Xezs7: Köszönöm az áru és árú közötti különbség feltüntetését. Minden pillanatban fájdalmat éreztem az árúval kapcsolatban...

Permetező 2019.10.26. 04:30:38

Aki ilyen oldalakról rendel annak ajánlanàm az innenvegyelmertatbaszlak.hu-t

DarkWolf 2019.10.26. 04:56:25

Dràga levélìró!

Te is csukott szemmel vàsàrolsz és csakis a leggagyibb gyanùsan kinézö oldalakról?

Google a jóbaràtod

végrehajtó helyettes 2019.10.26. 09:30:24

@Xezs7: örök optimistaként próbálom a posztert védeni, hátha legalább ebben igaza van. :D
De valami nem kerek, az egyértelmű. Azért ez egy kétbites vita, hogy "ön ezt a terméket rendelte", "de nem", "de igen", "de nem", "de igen".

Horváth Toya 2019.10.26. 10:10:47

@Nick-son: Azért hibás a pószter mert egyértelmű a helyzet. Valaki linkelte az oldal fórumát ahol 20-ból 20 hozzászólás szidja az oldalt. Mivel manapság sok a gagyi oldal ezért én elsőre a vásárlói hozzászólásokat olvasom el. Aki ezek után is innen rendel annak úgy kell. Tipikus esete a sorban állás lóf@szért felállásnak!!

megamedve 2019.10.26. 11:47:33

Nálunk egy ilyen szar 2 éve hibátlanul működik.
És még ennyi sem volt, én 5 990,- -ért vettem ezt a szart.
Jó szar ez.

havrilla 2019.10.26. 12:18:39

@megamedve:
Végeredményben a lottón is nyernek egyesek.

Xezs7 2019.10.26. 13:43:48

@végrehajtó helyettes: én abból indulnék ki, hogy mi van a visszaigazoló emailben. De ha ennek a trágya oldalnak még az sincs, akkor máshogy kell igazságot tenni.

CsakLajosAz 2019.10.26. 14:50:36

@havrilla: vagy az életüket...

Oroszoknál néha jó lehet. :) Meg Észak-Kóreában, Afrika egyes részein. Ott földfüggetlen a hálózat :)

muv 2019.10.26. 14:57:21

kerni kell a banktol a penz visszateriteset (hiszen gondolom kartyaval fizetett), mivel hibas a teljesites. az aruert meg vagy jonnek, vagy nem. azon mar nem kell izgulni.

megamedve 2019.10.26. 15:23:19

@havrilla:
Én is szoktam nyerni a lottón.
Àltalában 3x egymás után szoktam nyerni.
Ugyanis azt nem mondtam, hogy 3 ilyen szar működik 2 éve....

ekat 2019.10.26. 16:34:27

@muv: Ezt mindig mindenki úgy mondja, mintha mondjuk csak rá kellene klikkelni az internetbankban egy <vissza a pénzem> felületre. :) A bank előbb ugye megvizsgálja a dolgot, hogy jogosnak találja-e, tehát felé is bizonyítani kel tudni. Ha meg tudja tenni, akkor persze oké.

Xezs7 2019.10.26. 17:12:58

@CsakLajosAz: Kórea, az. Korea esetleg?

CCnick 2019.10.26. 17:20:12

mindentolcsón

bammeg ilyen helyen vásárol és csodálkozik a faszerdőn amibe tátott szájjal sétált be.

CCnick 2019.10.26. 17:23:08

@megamedve: hány liter vizet melegít fel hány fokra egy perc alatt?

@Terézágyú: Tényleg az, csak nem a legaljawebshopokban kell vásárolni

CCnick 2019.10.26. 17:40:25

@végrehajtó helyettes: " "de nem", "de igen", "de nem", "de igen". " Mondjuk ebből a Monty Python tök jó jelenetet írt anno :)
www.youtube.com/watch?v=ohDB5gbtaEQ

megamedve 2019.10.26. 18:21:51

@CCnick:
Ez nem arra való, hogy kádszám melegítsd vele a vizet.
Arra tökéletes, hogy egy szuterénben meleg vizet csináljon egy kézmosóban, ahol napi 10x kezet mosnak, és nincs odavezetve a melegvíz.
Egyébként elég érdekesen működik, mert minél lassabban folytatod annál melegebb vizet ad.
Ha teljesen kinyitod, akkor csak kb. 35-38 fokra bír melegíteni, de ha félig elzárod, és lassabban folyatod, akkor csinàl akár 50 fokos vizet is.

megamedve 2019.10.26. 18:24:48

@kolomparlole1114:
Sajnos a netes rendelésnél fizetési kötelezettséged van.
Ha nagyon keménykedik a webshop, be tudja rajtad hajtani a csomagolási és postaköltségét, + még hozzácsapódhat némi közjegyzői költség is, ha odáig fajul a dolog.

Parasite 2019.10.26. 19:10:38

miért kell ilyen trágya aliexpress reseller oldalakról egyáltalán rendelni?

gdobo76 2019.10.26. 20:22:27

@megamedve: Mindegyik átfolyós így működik...

muv 2019.10.26. 23:06:16

@ekat: bizonyitasnak ott a levelezes. mi kene meg?

igazi hős 2019.10.26. 23:46:21

@megamedve: "Egyébként elég érdekesen működik, mert minél lassabban folytatod annál melegebb vizet ad." Ebben mi az érdekes? A teljesítmény állandó, ha adott idő alatt kevesebb vizet melegítesz vele, annál nagyobb a hőkülönbség. (Ez a gázos vízmelegítőre is igaz, csak ott jóval nagyobb a teljesítmény, nem 2-3, hanem 15-25 kW.) 3 kW-tal percenként 1 l vizen 42 foknyit lehet melegíteni, 3 l vizen 14 foknyit. Egy félcolos csapon 1 perc alatt akár 10-20 l is kijön, ha nagyon megnyitod.

btprg 2019.10.27. 00:22:26

@megamedve:
Szerintem egy ilyen kínai gagyi műanyag hulladékot egyszerűen bűn megvenni. Egy ilyet kötsz rá a vízhálózatra ÉS az elektromos hálózatra? És ebben bízol meg, hogy nem fog szétmenni benne valami és eláztatni a lakásodat, meg a villany nem ver agyon használat közben? Mi lehet ennek a belsejében, mikor egy normális csaptelep önmagában ennek a kétszeresébe kerül?

Törpvadász 2019.10.27. 02:07:52

Helyesírási hiba ide v oda, létezik a fogy.véd. törvény, tehát (bár a dátumokat nem látni) a törvény szerint Minden e kereskedőnek kell ügyfélszolgálatot ill. egy boltot működtetnie és Köteles visszavenni a terméket, ha Bármilyen okból eláll a vevö. Ha tetszik, ha nem...

zsaruvér 2019.10.27. 06:40:25

Alapból értetlenül állok az ilyen szart megvásárlók előtt. Ránézésre és odafigyelve a fizika órán az általánosban alapból nem vásárolok meg ilyen szart. A hírdetett funkcióját nem tudja betőlteni mert nem elég nagy hozzá a teljesítménye mert nem tudja felmelegíteni a rajta átfolyó vízet a nyílásának nagysága és a víz sebessége okán.

ekat 2019.10.27. 07:44:01

@Parasite: Neked olyannak tűnik a poszter, mint aki beszél idegen nyelvet, és meg tudná rendelni magának akár az Aliexpress-ről, akár más külföldi oldalról?

ekat 2019.10.27. 07:47:48

@muv: Nem tudom, mi van olyankor, ha azért akar(t) elállni, mert azt állította, hogy mást kapott, ha az utóbbit nem tudja bizonyítani. Csak úgy persze elállhat 14 napon belül. :)

megamedve 2019.10.27. 08:20:34

@btprg:
Te sem tudod, hogy mi van benne.
Egyébként nem minden szar ami kínai, és nem minden szar kínai.
Én érintésvédelmileg kimértem, és eddig (3 év) nem volt gond vele.
Sőt még védelem is van benne,mert ha nincs elegendő víznyomás, akkor a fűtés nem kapcsol be.

btprg 2019.10.27. 09:35:34

@megamedve:
Hát jó, te tudod, én csak örülök ha neked eddig látszólag bevált, de én biztos nem vennék ilyet.

KaTe 2019.10.27. 17:23:14

Ha a posztolót érdekli, most itt van 4.990-ért (10E-ről akciózva) FÉLÁRON!

Minden fillért megér!

https://www.lealkudtuk.hu/keres-vízmelegítő

Jó vásárlást!

Xezs7 2019.10.27. 20:00:38

@KaTe: Bakker, itt röhögök. Honnan a pékből szeditek ezeket a noname oldalakat? Gugli dobja ki?

beste 2019.10.28. 20:17:05

Kedves Vásárlónk!

A magyar helyesírás szabályai szerint az árut rövid u-val írjuk.

Péter 2 2019.10.29. 15:26:04

@megamedve: "Egyébként elég érdekesen működik, mert minél lassabban folytatod annál melegebb vizet ad."

Hmm. És erre azt írod, hogy érdekes. Esetleg eszedbe jutott már, hogy három másodpercig gondolkodj rajta, hogy miért, és akkor talán rögtön nem jutna eszedbe érdekesnek minősíteni, ami kábé olyan magától értetődő, mint a kétszerkettő? :-))

megamedve 2019.10.29. 16:23:16

@Péter 2:ezen a dolgon már túl vagyunk.
Egyébiránt lehetne hőfokszábályzója is, és akkor nem az àtfolyó víz mennyiségétől függne a kifolyó víz hőmérséklete.
De nincs neki.
Igen tudom, te akkora tudású vagy, hogy ezt egyből meg kellett csillantani mindenkinek.

megamedve 2019.10.29. 16:26:05

@zsaruvér: az, jó hogy a fizika órán ennyire figyeltél, de azért egy kicsit a nyelvtanon se ártott volna....

Permetező 2019.10.30. 07:26:02

mostmartenylegatbaszlak.hu webshopokból érdemes rendelni még y kenyeret is

KaTe 2019.10.30. 17:35:12

@Permetező: Nekem jobban bejön az "egyforintotsemerek.com"

Permetező 2019.10.30. 18:35:50

@KaTe: mindenolcsocsakutaljelore.hu nálam az etalon, apróhirdetésekben is utaznak

Kondom Keselyű 2019.10.31. 17:53:43

amikor a "cikket" elolvastam, az elso gondolatom az volt, h egy kurva nagyot belerugnek Tamas fejebe. aztan jottek a commentek. a tizedik hozzaszolasnal mar osszesen 11 ember rugdaltam volna le :D

Permetező 2019.10.31. 19:54:47

@Kondom Keselyű: addig jó amíg nem téged rúgnak, tartja egy triászkori román közmondás.
süti beállítások módosítása