Amikor egy konkrét féltétel miatt vásárolunk meg valamit valahol, akkor elég zavaró tud lenni, ha utólag kiderül, hogy az egész valójában csak kamu volt. Olvasónk egy mobilt vett meg, ráadásul drágábban azért, mert 24 hónap garanciával hitegették, aztán jött a pofáraesés.
A napokban olvastam a jótállási jeggyel kapcsolatos bejegyzést az oldalatokon. Az én helyzetem is hasonló, de némiképp mégis kicsit más. 2019. januárjában rendeltem egy okostelefont az Euronics webshopjából. A telefont 24 hónap garanciával reklámozták. Amikor megérkezett, észrevettem, hogy nincs kitöltve a garanciajegy. Ezt jeleztem is feléjük, ígéretet tettek a postázására, ennek ellenére többször kellett telefonálnom, mire -ha jól emlékszem- áprilisban meg is érkezett. Egy bibi volt, hogy a 24 hónap helyett csak 12 szerepelt.