Tékozló Homár

Saját seggel tesztel széket a webáruház, de meddig?

2019.07.26. 10:00 | Homár Rezső | 57 komment

via GIPHY

Az ülőmunka jó szék nélkül öngyilkosság, jól tudja ezt Viktor gondoskodó barátnője is. Épp ezért meglepte Viktort egy jó kis irodaszékkel, ami sajnos pár hét után magától leliftezett. Szerviz széket rendbe hoz, szék hazakerül, Viktor örül. Szék újra leereszt. A sztori végén meg kiderül, hogy a robotok nem is veszik el a munkánkat.

Párom 2018. augusztus végén úgy döntött a névnapomra egy székkel lep meg. Sajnálatos módon úgy döntött, ezt a PCX webáruházából fogja megvásárolni. Egy RAIDMAX DRAKON széket választott, ami picit több mint 50 ezer forintba kerül. Szeptember elején meg is kaptam a széket nagyon szép, megbízhatónak tűnő darab. Itt megjegyzem az összeszereléshez semmilyen útmutatást nem kaptunk, egy YouTube videó alapján raktuk össze.

Olvasson tovább!

Bankkártyás happy end, rossz szájízzel

2019.07.25. 11:00 | Homár Rezső | 112 komment

100px-edwardsad.jpg

Van az a helyzet, amikor az embernek valami kisüti az agyát és nem jut eszébe a száz éve használt PIN kód. A Homár is járt már így, de olyankor nem a bank volt a hülye, hanem a Homár. Na de József hiába tudta és tudta és tudta, az OTP újra és újra és újra nem fogadta el a PIN kódját. Az új kártyával sem. Amiért aztán fizethetett egy csomó pénzt, amit azért végül visszakapott, de ő sem érti, mire volt ez a sok szívatás?

Tankolás után szerettem volna fizetni érintéssel, jó szokás szerint 10000 Ft-os összeg, pin kód beüt, hibás pin miatt elutasít. Újabb próba, már érintő nélkül régi módon, pin kód hiba. Ekkor úgy voltam vele, hogy elcsattogok a kb. 50 méterre lévő ATM-be és veszek fel készpénzt. Az automata elsőre elfogadta a pint, második körben összeg kiválasztás után pedig elnyelte a kártyámat hibás pinre hivatkozva. Hozzáteszem 2. éve ugyanazt a pin kódot használtam, és ezt megelőző nap sikeresen vettem fel pénzt vele. Szerencsére volt közelben ismerős, kifizettük.

Olvasson tovább!

Fekete lyuk nyelte el a Praktikeres megrendelést?

2019.07.24. 11:00 | Homár Rezső | 86 komment

black-hole_1.jpg

A Praktiker, a szállító és a fuvarozó között valahogy elkallódott olvasónk három megrendelt terméke, majd ebből hosszas könyörgés után kettő mégis előkerült. De hol lehet a harmadik?

Rendeltem 3 terméket a webáruházon keresztül, amihez házhoz szállítást is kértem. A termékeket és a szállítást is mind a vásárlás idején maradéktalanul kifizettem. Ez történt 2019.07.02-án. A szállítást 2-6 nap alatt végzik el. Legalábbis ez az amit írnak. Nyilvánvalóan ez mind csak kamu. 

Az első meglepetés akkor ért minket, amikor 07.09-re kaptunk egy sms-t, hogy érkezik az áru. Az egy dolog, hogy ez nekünk egy egész napos készenlétet kell, hogy jelentsen, hiszen a Praktiker és a fuvarozó társaság még csak egy időintervallumot se ad arra, hogy mikor érkezik. A meglepetés mégis akkor ért minket, amikor nem szállítottak. 

Olvasson tovább!

Lopott mobil webshopból, fóliázva, számlával? Ez az igazi gondoltad volna!

2019.07.23. 11:00 | Homár Hilda | 97 komment

via GIPHY

Ha az egyiptomi tíz csapás mai megfelelőit kéne számbavenni, a netes csalásokat nyugodtan felvehetnénk a listára a dögvész vagy a sáskahad helyére, nemcsak az anyagi veszteségek miatt, hanem a károsultak idejét és idegrendszerét  igénybevevő ügyintézés miatt is. Nem lehet elégszer elmondani: legyünk extraóvatosak a neten, mert a legnagyobb körültekintés mellett is beleszaladhatunk egy nem várt pofonba.

Kedves Homár,

Egy tanulságos történet a netről vásárolt mobilokkal kapcsolatban.

2017. őszén vásároltam a Digipartner.hu oldalon keresztül egy vadonatúj, kártyafüggetlenként meghirdetett Samsung S8-as mobiltelefont, 176 ezer forintért. A telefont bontatlan dobozban, számlával, és garancialevéllel kaptam meg a cégtől.

A készüléket egészen több mitn egy évig használtam, majd a egy napon a reggeli bekapcsolásnál „a telefon nem engedélyezett, csak segélyhívásra” üzenet volt rajta látható.

Bementem jelenlegi szolgáltatómhoz (Telenor), akik az IMEI szám lekérése után azt az információt adták, hogy a telefont a Vodafone lopott készülék címén letiltatta.. Ezt a tényt a Vodafone némi átfutási idő után meg is erősítette.

Olvasson tovább!

A csalódott vásárolónál csak az Extreme Digital volt kitartóbb

2019.07.22. 11:00 | Homár Rezső | 77 komment

edigital-e1447242897302-1024x575.jpg

Olvasónk belefutott abba a helyzetbe, amikor egy kereskedő más áron kínál valamit, mint amennyiért adni szeretné. A vásárló fizet és vár, az Extreme Digital szerint viszont elírás történt, ezért nem tehetnek semmit. 

2019.07.05-én rendeltem egy Asus Lyra mini 3 darabos mesh routert online. Nagyon megörültem Neki, mivel pont erre a termékre volt szükségem, hogy a lakásunkban megoldjam a jó wifi lefedettséget, továbbá egész kedvező áron volt kapható a termék. Mivel ennek a terméknek van 1 és 2 darabos kiszerelése is, ezért a rendelés után fel is hívtam a figyelmüket e-mailben, hogy nekem mindenképpen a rendelt 3 darabos kiszerelésre van szükségem. Az e-mailemre válasz nem érkezett, ugyanakkor a terméket a futárszolgálat 2019.07.09 kedden kiszállította. Feltételeztem, mivel nem jelezték, hogy nem a rendelt terméket kapom, akkor nem lehet probléma. Sajnos a csomag átvétele és kibontása után szembesültem, hogy nem a rendelt terméket kaptam meg, hanem az 1 darabos változatot.

Olvasson tovább!