Van az a helyzet, amikor az embernek valami kisüti az agyát és nem jut eszébe a száz éve használt PIN kód. A Homár is járt már így, de olyankor nem a bank volt a hülye, hanem a Homár. Na de József hiába tudta és tudta és tudta, az OTP újra és újra és újra nem fogadta el a PIN kódját. Az új kártyával sem. Amiért aztán fizethetett egy csomó pénzt, amit azért végül visszakapott, de ő sem érti, mire volt ez a sok szívatás?
Tankolás után szerettem volna fizetni érintéssel, jó szokás szerint 10000 Ft-os összeg, pin kód beüt, hibás pin miatt elutasít. Újabb próba, már érintő nélkül régi módon, pin kód hiba. Ekkor úgy voltam vele, hogy elcsattogok a kb. 50 méterre lévő ATM-be és veszek fel készpénzt. Az automata elsőre elfogadta a pint, második körben összeg kiválasztás után pedig elnyelte a kártyámat hibás pinre hivatkozva. Hozzáteszem 2. éve ugyanazt a pin kódot használtam, és ezt megelőző nap sikeresen vettem fel pénzt vele. Szerencsére volt közelben ismerős, kifizettük.
Felhívtam az Otp-t, mi a menet jelenleg, hogy kapom vissza a kártyám? Jött a lesújtó tény, hogy alsó hangon 1 hét, de maximum 3 hét mire lezajlik, de tiltani nem kell, mert OTP automatáról van szó. Ő csak annyit lát, hogy hibás pin miatt nyelt az automata. Tényt elfogadja az ember, puffog magában stb. de ez van.
Eltelt első hét, gondoltam megcsörgetem őket mizu a kártyával. Sehol semmi, próbálkozzak jövőhéten.
Jövőheti próbám eredményeképp kiderült, hogy már a központban a kártyám, pár nap és mehetek érte. Júhú... gondoltam. Két nappal később újabb telefon, kártyám a számlavezető fiókban mehetek érte. Ez az... Számlavezető fiókba érve, kiderült, hogy se kép-se hang, nincs ott a kártya, az ügyvezető hölgy ugyan kedves volt, felvette a telefonszámom, szól ha ott a kártya.
Telefonos ügyfélszolgálat felhív, kioszt, sajnálják, de jelenleg ők csak a központban látják a kártyát, az előző kolléga tévedett.
A harmadik hét vége fele járunk, mikor kaptam az smst, hogy mehetek a kártyámért, a számlavezető fiókba ért. El is mentem érte, kártya kézbe, pin próba... hibás pin. Közöltem a pökhendi ügyintéző hölggyel a történetemet, mire mondta, hogy hát tudok vele fizetni 5000 Ft-ig, kérünk új pin kódot ami ismét max 3 hét mire megérkezik. Fejem XXL-be vörösen... oké ez van...
Másnap próbálkoztam az érintéses fizetéssel, szigorúan 5000 Ft alatt... lássatok csodát elutasítva, újabb próba, kártya hiba miatt elutasítva.
Irány a számlavezető fiók... Már ingerülten kértem hogy oldjuk meg a problémát minél hamarabb egy cserekártyával mert ha nem akkor átviszem a kis seggemet a szembe lévő konkurens bankhoz és biztos vagyok benne hogy előbb lesz használható kártyám. Kiderül, hogy mivel ehhez a kártyához már új pin van rendelve, nem lehet másik kártyát rendelni... Miért? Azt nem tudjuk... Na itt kértem a fiókvezető kihívását... Történetem elmesélése után már lehetett új kártyát rendelni express szolgáltatással (plusz 2000ft), új pin kóddal, amit át is vehettem rá két napra.
Új kártya kézben, működik, csodás. Számla csekkol, - 8000 Ft összköltség, kártyadíj, minden egyéb. Erről nem volt szó, elpanaszolom a dolgot az ügyfélszolgálaton, reklamáció felvesz, 30 napon belül intézik.
Kb. két hét után visszautaltak nagyjából 6000 Ft-ot! Ez az... nem is olyan gáz az OTP. Ám pár napra rá, kaptam tőlük egy levélkét, melyben az áll, hogy olyan bankkártyát kaptam, amit elvileg nem is lehetne az én számlacsomagommal. A két kártya ugyanaz, nem dombornyomott Mastercard, a különbség annyi, hogy az egyiken katica, a másikon darázs van... viccesen hangzik de ennyi. Ügyfélszolgálat felhív, ügyintéző bekérdez... mi van ha én leszarom ezt a levelet, és használom tovább boldogan a kártyát? Mert ha új kártyát kérek, kezdődik előlről a kártyadíj, pin kód, stb kálvária. Válasza egy valószínűleg semmiből állt. No de én rendes ember vagyok, szeretem a szabályokat, akkor kérjük az új kártyát, mellé helyből írtunk egy reklamációt a díj miatt.
Végső soron egy héten belül megkaptam az új kártyámat, méltányosságból elengedték az előző 2000 Ft-ot a kártyakészítés miatt, tehát gyakorlatilag nullán vagyok, és van egy használható kártyám. Két és fél hónap alatt. A sztori vége ugyan happy end, de az elején lévő szívatást nem értem... Többször említettem, kell a kártyám, a cirka 15 ügyintéző közül egyik se mondta volna, hogy tiltasd le, kérj egy újat gyorsított szolgáltatással és 2000 Ft-ért cserébe megspóroltam volna egy rakat idegeskedést, és a kétséget a szolgáltatásban.
Az utolsó 100 komment: