Tékozló Homár

Hiányzott a címke a cuccról, a kereskedő szerint ez rendben van így

2019.08.23. 10:00 | Homár Rezső | 167 komment

vangraaf.jpg

Ha egy drága holmit vásárolunk, különösen szeretjük tudni, hogy valóban azt kapjuk e a pénzünkért, amiért fizettünk. Vásárlónkat nem hagyja nyugodni, miért hiányzik a megszokott felszerelés a felsőről, a boltban viszont hiába kérdezte és utólag sem kap választ.

A napokban anyukám vásárolt egy Marc Cain felsőt a budapesti Van Graaf áruházban az Alle bevásárlóközpontban. A Van Graafról annyit érdemes tudni hogy egy német ruházati lánc ami a Peek-Cloppenburghoz  tartozik és több üzlete van Németországban, Ausztriában illetve Közép-Kelet Európában. Budapesten a drágább üzletek közé tartozik, főleg német prémium márkákat (Hugo Boss, Marc Cain, Lacoste, Joop) és a saját márkáit forgalmazza.

Olvasson tovább!

Nem nyomtatott jegyet az automata, de erről a BKK-nak más a véleménye

2019.08.22. 10:00 | Homár Rezső | 98 komment

5594954_fb46ef5cfb6b7c1cfb55ef29a7ba26ee_wm.jpg

Volt már, hogy bérletet nem nyomtatott a gép, a problémára 2016-ban válasz is született, de a probléma azóta is létezik. Fizettem, nem kaptam semmit, de én bizonyítsam, különben ennyi? Így.

2019. július 15-én Újpest Központban tömbjegyet kívántam vásárolni. Az automatában a szokásos a módon kiválasztottam a megfelelő menüt és amikor szükséges volt érintettem a bankkártyát a terminálhoz. A fizetés sikeres volt, de az automata egy darab jegyet sem adott ki, sőt semmilyen papírt sem. Olyan volt az egész folyamat, hogy a gép ment, mintha nyomtatna, de semmi nem jött ki.

Olvasson tovább!

Rossz jegyet adott el a kiwi.com, a gépen jött a pofáraesés - UPDATE!

2019.08.21. 10:00 | Homár Rezső | 96 komment

emergency-309727_1280.png

A repülőgépek vészkijárata melletti üléseken 18 éves kor alatti utas nem ülhet, ez minden gépen így van. De tegyük fel, hogy erre nem gondolsz, amikor online megveszed a jegyeket. És? Majd a rendszer úgyis szól, ha valami nem stimmel, igaz? Na, a kiwi.hu rendszere nem, bár születési dátummal kellett helyet foglalni, simán mentek a gyerekek a vészkijárat mellé, plusz költségért, naná. A gépen aztán jött a hoppá.

2019 áprilisában utaztam családommal Hollandiába, ez volt feleségem születésnapi kívánsága. A repülőjegyet a kiwi.com oldalon keresztülfoglaltam le a család számára (2 felnőtt+3 gyerek, legidősebb 9 éves volt az utazáskor). Mivel ez volt az első közös repülőutunk a gyerekekkel ezért fontosnak tartottam, hogy helyet ne elszórtan, a foglalási rendszer algoritmusára bízva kapjuk meg, hanem egymás mellé üljünk le a gépen. Emellett extra lábhelyet is igényeltem, hogy kényelmesen elférjünk, magasabbak vagyunk az átlagnál. Ezt a vészkijárat melletti üléseknél tudtam megoldani, ami adott esetben a választható helyek tekintetében a legdrágább megoldásnak bizonyult: a 120 EFt-os repülőjegyünket további 60 EFt-tal növelte. Sebaj, születésnap, a gyerekek első élménye legyen pozitív a repülés kapcsán, megvettem.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása