Olvasónk nem olvasta azokat a posztokat, amit a kamu cipőrendelős oldalakról írtunk, különben néhány kattintás után gyanús lett volna neki a http://www.ocrapidplumber.com/ is. Száz sebből vérző oldal, nem is csoda, hogy végül közel sem azt kapta, amit megrendelt. Az okos checklist-et érdemes elolvasni és jól megjegyezni.
Palladium bakancsot rendeltem tőlük, ráadásul kettőt. Az oldalon nem derült ki, hogy kínai lenne. Magyar nyelven szép bakancsokat árultak, tök jó áron. Előreutalás.. Aztán jött a hidegzuhany: vám.
Szilvi türelmét rendesen próbára tette a MÁV, amikor a szokásos jegyrendelés folyamatában hirtelen felbukkant egy apró hiba. Az agyégető ügyfélkezelésnek köszönhetően még a kiabálós bekezdést is érthető. Mert ahogy az életben, úgy itt is igaz: ha valami egyszerű, akkor miért kell bonyolítani?
Budapest-Bécs és Bécs-Budapest viszonylatban szerettem volna online jegyet venni. Végigmentem a szokásos dolgokon: jegykiválasztás, ellenőrzés és fizetés. Ekkor a bankszámlámról levonták az összeget, a Simple Pay rendszerében is látszik a levonás, a jegyet viszont nem kaptam meg.
Hívtam azonnal a MÁV ügyfélszolgálatát, ahol azt mondták, hogy nem fizettem ki a jegyet és sikertelen a tranzakció. Pedig az összeg levonásra került. Kaptam egy alternatív linket, hogy hátha menne a vásárlás tovább, de semmi.
Oké, hogy a homár is ember, de mégsem illet volna többször felröhögni a lenti sztorin, hiszen valójában egy komoly Vízművek általi szívatásról van szó. A lakásvásárlás után kapott 200 ezres számla önmagában súlyos, a többi szerencsétlenkedésről nem is beszélve, de nagyon szerettük olvasónk stílusát, elnézést.
A történet 2019 május 16-án kezdődik azzal, hogy vettem egy minigarzont, és becsületes fogyasztóként úgy gondoltam, hogy a nevemre veszem a közműveket. Mérőszámmal, adásvételivel és birtokba vételi jegyzőkönyvvel felszerelkezve nekifutottam a Vízművek telefonos ügyfélszolgálatának.
Az első meglepetés akkor ért amikor a hölgy közölte, hogy az ő rendszerükben ilyen vízóra nincs, de még csak ilyen cím se létezik, úgyhogy ez valami almérő lehet, nem az ő kompetenciájuk. Kissé hitetlenkedve megköszöntem a tájékoztatást, és ennyiben maradtunk. Megkerestem a lakás előző tulajdonosát, aki roppant készségesen rendelkezésemre bocsájtott egy régebbi számlakivonatot, amiből egyértelműen kiderült, hogy eddig a Fővárosi Vízművek számlázott erre az órára.