Forr a düh a Homár körül. Még a gyakorlott szemet is megtévesztheti (bár jobban megnézve jó sok az árulkodó jel) az a webshop, ahonnan szegény csalódott olvasónk megrendelte alaposan körüljárt álmai cipőjét, majd várt. És várt és várt és egyszer csak mi jött? Egy pakk Kínából egy olyan cipővel, amin csak zokogni lehet. Mindenesetre szóltunk az IGAZI adidasnak is, tudjanak a buliról. Aki szintén így járt velük, írjon nekünk és nyomja fel őket mindenhol!
Május elején kinéztem magamnak egy adidas női sportcipőt. Először a Deichmann oldalán találtam, aztán személyesen elmentem, hogy a méretet pontosítsam, illetve a tervem az volt, hogy ha lesz méret, akkor meg is veszem. Sajnos a keresett modell az általam kiválasztott színben nem volt már egyik üzletükben sem, így egy másik színűt próbáltam, hogy a méretet beazonosítsam. Majd később otthon elkezdtem bújni a netet és nagyon megörültem, hogy találtam egy oldalt, ahol színben és méretben is elérhető volt az álom cipőm.
Az oldal neve adidashungary.com volt. Nem először vásároltam online, semmi gyanúsát nem kerestem, illetve nem tapasztaltam. Pikk-pakk megtörtént a vásárlás. Azt írták 8-10 munkanap a szállítás. Két hét után fura volt, hogy semmi hír róluk. Gondoltam írok nekik. A kapcsolat menüpontban küldtem egy mailt. Válasz semmi. Pár nap múlva gondoltam telefonálok. Akkor már éreztem, hogy valami gáz van. Nem volt telefonszám hozzájuk. Csak írni lehet. Újra írtam. Válasz semmi.
Majd közel egy hónap múlva érkezett egy csomag, doboz nélkül, sima nejlon borítékban jött egy pár cipő Kínából. A varrás katasztrófa, a modell egy teljesen másiknak az utánzata, a szín totálisan különböző és a minőség katasztrofális.
Totális csalódás, kidobott nem kevés pénz és tanácstalanság, hogy most küldjem vissza (30 napos pénzvisszafizetési garanciát ír az oldal), vagy bukjak újabb pár ezer forintot a postaköltségen?
Röviden ennyi. Kicsit meginogtam az online vásárlást illetően.
Az utolsó 100 komment: