via GIPHY
Ezen a borongós novemberi csütörtökön olvasónk levele gondoskodik az elmélyülő letargiánkról. Vannak azok a történetek, amiknél nincs mit tenni. Hiába csinált mindent jól (jó, a bőrönd méret kicsit necc, de ezt meg ismerjük), hiába tett meg mindent, amit lehetett, végül ott áll egy halom ablakon kidobott pénzzel. Jobbulást kívánunk.
Ugyan nem sokat repülök, ezért ha mégis, próbálok mindent a szabályoknak megfelelően végezni, de hát emberek vagyunk. Hibáztam; egyrészt azért írok, hogy ha más tanuljon belőle, illetve a tanácsát kérem, harcoljak e tovább a repülőtársasággal és a parkolócéggel, vagy semmi esélyem.
Olvasson tovább!
Andrea egy nagyon fontos kérdést feszeget és még a Homárt és a szakértőket is dicséri, gyakorlatilag ilyen egy tökéletes e-mail! Na de a lényeg: mi a helyzet a szállítási költségekkel?
Sok jó dolgot irtok, gratulálunk érte! Jók a szakértők is, ezért szeretnék kérdezni tőletek én is. Szerintem másokat is érinteni fog. Annyira nem tiszta a kép amivel kapcsolatban kérdezni fogok, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelem sem tud biztosat mondani, csak ismételgeti a törvény, de nem tudja értelmezni. A kereskedők meg nyilván a saját hasznunkra cselekszenek.
Olvasson tovább!
Olvasónk kifogásolja, hogy egy webáruház mindenféle előzetes tájékoztatás nélkül a csomag átvételekor fel akarta írnia a személyi igazolványa számát. A személyes adatok kezelése nem vicc, érdemes róla beszélni. A legtisztább az, ha előre tudjuk, milyen adatokra lesz szükség és az alapján döntjük el, hogy nekünk az belefér, vagy sem.
Egy elég érdekes esetre szeretném a figyelmeteket felhívni. Miért kéri egy webáruház a személyi igazolványom számát? Nemrég az ajandek24.hu webáruházból rendeltem valamit. Meg is kaptam az értesítőt, hogy elkészült a csomagom. Azonban amikor érte mentem, csak akkor akarták odaadni, ha elkérik a személyi igazolványomat és felírják az igazolvány számát. Miért?
Olvasson tovább!
István egészen addig boldog volt, hogy a Magyar Postán feladott csomagját nyomonkövetési információk alapján követheti, amíg rá nem jött, hogy milyen is az. Össze vissza ugráló státuszok, helyszínek és dátumok alapján próbált rájönni, mikor érdemes várnia a csomagos postást. Hiába.
Rendszeresen rendelek internetről, és sokszor külföldről. Most Magyarországról sikerült rendelnem A kereskedő cég neve nem fontos, mert a hibákról nem ők tehetnek. Ha tehetem, akkor a külföldi oldalakról is nyomkövetési információval rendelek. Nekem megér 2-4 dollárt az, hogy tudom, hol tart a küldemény. Viszont most egy magyar oldalról rendeltem, ahol sajnos csak a Magyar Posta volt válaszható, mint szállító. (Megjegyzés: Már több mint 10 éve ugyanaz a postás hordja ki a csomagokat nálunk, és VELE semmi problémám nincs.) De van nyomkövetési információ!
Olvasson tovább!