Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tud és akar segíteni, akkor mit lehet tenni? A kereskedő szerint rendelhetne tőle pótlást a forgalmazó, de a forgalmazót ez nem hatja meg. János lámpája meg soha többé nem halványul el.
Egy évvel ezelőtt vásároltam egy LED-es mennyezeti lámpát az OBI-ban, melyhez adtak egy távirányítót, amivel a fényerőt lehet állítani, kikapcsolni, bekapcsolni lehet. Néhány hónappal később azonban elköltöztünk, vittük magunkkal a lámpát is. Sajnos azonban szőrén-szálán eltűnt a távirányító. A lámpa ugyan működik, mert a villanykapcsolóval fel- és le lehet kapcsolni, de nyilván a fényerőt nem lehet állítani.
Megkerestem a német gyártót, akinek a weboldalán az szerepel, hogy lehetséges vásárolni pótalkatrészként távirányítót, de mivel ők nagykereskedés, így közvetlenül nekem nem adnak el ilyesmit, forduljak a magyarországi forgalmazóhoz.
Ezt is tettem, de az OBI ügyfélszolgálaton (email-ben) azt közölték, hogy központilag szerzik be ezeket a lámpákat, ami azt jelenti, hogy minden áruházba szállítanak belőle. Így tehát egy darab távirányítót nem áll módjukban megrendelni számomra.
Azt szeretném megtudni, hogy ebben az esetben mit tehetek, amikor van egy lámpám, amit 52000-ért vásároltam, és alig egy év múlva nem tudom úgy használni, ahogyan vettem, mert akitől vettem, nem hajlandó rendelni nekem egy nyamvadt távirányítót, de még csak foglalkozni sem hajlandó egy vásárló problémájával.
És én értem, hogy az OBI kellőképpen nagy cég ahhoz, hogy leszarja a vásárlóit, de azért mégiscsak felháborítónak tartom, hogy még csak meg sem próbálnak segíteni.
Szerintetek, hogyan juthatnék egy ilyen távirányítóhoz? Ebay, Vatera, stb. már kipipálva...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Az utolsó 100 komment: