Tékozló Homár

Időhiány, kapacitáshiány, futárhiány = csomaghiány UPDATE

2020.01.08. 10:00 | Homár Rezső | komment

30440935_1865029420456174_4149989674196140032_o.jpg

Dénes csomagja november közepétől egy hónapon át tekergett a futárszolgálat különböző futárjai és depói között. A nyomkövetés szerint többször is megpróbálták a kézbesítést, ám Dénes szerint ennek egyszer sem volt nyoma. Vajon mi történik ilyenkor a valóságban? Begurul a cucc az ülés alá? Update: A csomag végül célba ért. 

Update 2: Az Express One reagált az esetre, levelük poszt végén.

Németországból rendeltem egy elektronikai eszközt november közepén. A feladó 2 napon belül fel is adta a csomagot a német Hermes GmbH szolgáltatóval. Teltek a hetek, de a csomag sehol nem volt, illetve a Hermes-es nyomkövető sem mutatott semmilyen frissített állapotot azt leszámítva hogy november 19-én megérkezett kis hazánkba. Némi internetes kutatómunka után kiderült, hogy az Express One a Hermes magyarországi partnere, így megkerestem őket. 

Az ügyfélszolgálatos hölgy elmondása alapján hiányos volt a címzés, ezért nem tudták kézbesíteni, de most hogy írtam egy emailt nekik, minden rendben lesz... 

A nyomkövetőjük tanúsága szerint viszont 20-án felvette a futár a csomagot, de "időhiány" miatt nem sikerült kézbesítenie, majd másnap "depó kiszállítási kapacitás hiánya miatt" nem sikerült a kézbesítés, 22-én a "címzett nem elérhető, nem tartózkodik a címen", 25-én "várakozás után nem vették át".

Na mármost minden nap a címen volt valaki, az ablakok az utcára néznek, ahol gyakorlatilag semmilyen átmenő forgalom nincsen, azaz minden egyes elhaladó autót lehet látni és hallani. Így ezek a bejegyzések nettó hamis állítások, arról nem is beszélve hogy ha hiányos a címzés akkor mégis mi a francot keres a futár a címemen, és miért nem hagy 3 alkalommal sem legalább egy fecnit, hogy "itt voltam, szerettem volna kézbesíteni, de nem voltál itthon"?!

A legutolsó bejegyzést nem is értem: várakozás után nem vették át?! Azaz becsöngetett, kijöttem, hogy "szuper itt a csomag, egy pillanat mindjárt jövök", majd eltűntem? És szegény kénytelen volt visszamenni a depóba a csomaggal?

Ennek ellenére ez a drága jó Express One futárszolgálat nem adja fel ilyen könnyen, 26-án ismét jött elvileg (gyakorlatilag nem, mert továbbra is otthon voltak, de nem jött sem autós, sem biciklis, sem talicskás futár), így "címzett nem elérhető, nem tartózkodik a címen". Továbbra is azon a címen, ami elvileg hibás és ezért nem tudták kézbesíteni! 

A fentiek megismerése után úgy döntöttem, hogy a legjobb ha a munkahelyemre kérem a csomagot, mert ott 0-24 órás portaszolgálat van és gyakorlatilag nem tud olyan időben jönni a futár hogy ne vegye át valaki. Az ügyfélszolgálat másnapra (november 29) időzítette a csomagot, és biztosított arról, hogy megkapom. 

Másnap azonban nem jött természetesen, ahogyan egy hét múlva sem. A nyomkövetőn  "on hold" azaz tartáson státuszú volt november 29., december 2., december 3. napokon, majd december 4-én a központi raktárba érkezett amit 13 perccel később el is hagyott, hogy december 6-ai "egyéb" bejegyzést követően töretlen lendülettel folytassa az "on hold" státuszt december 7. illetve december 10. dátumokkal. 

December 10-e óta nem történt semmilyen update, az ügyfélszolgálattal eddig 20 emailt váltottunk oda-vissza, de két napja ők sem válaszolnak.

Egyébként nagyon kedvesek voltak és nyugtattak, illetve sűrű elnézésemet kérve ígérték a másnapi kiszállítást, de úgy tűnik ők sincsenek ráhatással a depókra.

A csomag egyébként kis méretű, a kiszállítási cím pedig az 5. kerületben van, azaz nem is a világ végére kéne elvigyenek egy konyhaszekrényt...

Itt tartunk per pillanat, lehet bedobok egy fogyasztóvédelmis, kártérítéses emailt, hátha akkor történik valami, de nem vagyok túl bizakodó.

Nevetséges, hogy egy ilyen "szolgáltató" meg tud maradni a piacon és kapnak munkákat ilyen hozzáállással és munkatempóval. Gyanítom, hogy halvány lila gőzük sincsen merre van a csomag, de ezt valamiért nem tudják bevallani.

Üdvözlettel,
egy újabb elégedett és megbecsült Express One kuncsaft

Reagált az esetre az Express One, következzék a nemzetközi szolgáltatási vezető levele: 

Tisztelt Szerkesztő,

 

Szeretnék reagálni a panaszos esetre, mely egy külföldről érkező küldemény kapcsán merült fel. Sikerült beazonosítani a feladást, az adatvédelmi szabályozások szerint nem áll módomban megnevezni az érintetteket, viszont el tudom mondani, hogy mind a küldemény történetét mind a kapcsolódó kommunikációt kivizsgáltam. 

Bár az eset már megoldódott és nem tudjuk biztosra, hogy tudunk e még tenni az ügy érdekében, viszont ahogy a közvetlen levelekben is, mindenképp szeretnénk elnézést kérni a történtekért. A pontosság igénye nélkül azt el tudom mondani, hogy a küldemény a meghatározott szállítási időn túl került kézbesítésre több oknál fogva. Az egyik ilyen, hogy az év végi időszak a CEP piaci szereplők egyik legzsúfoltabb időszaka és ilyenkor sokkal nehezebb egyéni problémákat megoldani, sőt a normál szállítási idők is meg szoktak hiúsulni a megnövekedett küldeményszám miatt. 

Ezt tovább fokozta, hogy adott területért egy közvetlen csúcsszezont megelőző időszakban kezdett új alvállalkozónk volt felelős, akit a tehermentesítés céljából csatlakoztattunk hálózatunkhoz. Bár a kezdeti és betanulási időszak jól sikerült a többlet teherre nem voltak teljes mértékben felkészülve. Futárjaink számos esetben nem tudtak időben adott területeket elérni ezért a csomagok kézbesítése is késett. Több kézbesítési kísérlet is volt, majd kollegáim segítségével (különböző osztályok munkatársainak részvételével) sikerült végül a címre juttatni a csomagot. 

Cégünknél folyamatosan azon dolgozunk, hogy hasonló esetek ne forduljanak elő és a lehető legrugalmasabb módon szolgáljuk ki megbízóinkat. Bízunk benne, hogy válaszunk tudja valamelyest enyhíteni az okozott kellemetlenséget. 

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borso 2020.01.08. 10:43:46

Az én csomagom 3 nap alatt itt volt kínából, majd a magyar fostánál 3 hónapig állt. Mikor kivertem a balhét megakarta vámolni a fosta. Körberöhögtem őket a 18 dolláros csomag vámolásával kapcsolatban majd 3 nap múlva a kezemben volt. Szóval még jól állsz kiszállítás terén. És igen, sumákolnak hazudoznak miközben a csomagod ki sem mozdult, mert nem volt aki kivigye.

Darth Revan 2020.01.08. 12:12:22

decemberben rendeltem egy hatizsakot az amazontol.
egy het mulva kellett volna megjonnie, ehelyett azt jelezte a rendszer, hogy elveszett.
felhivom oket, azt mondjak tenyleg elveszett, kuldjenek ujat vagy kerem a penzt.
mondom kuldjek ujat. azutan elutaztam.
mikor visszajottem vart az ertesites, hogy csomagom jott postan.
Mind a ket hatizsak megerkezett :)

juhaszvik 2020.01.08. 12:31:06

Vajon a német cég kapott visszajelzést, hogy a posztoló nem elégedett a kiszállítással? A futárcég letolja nagy ívben, hogy az átvételnél mit hőbörögnek az emberek, ha a következő megbízást és vele a pénzt ugyanúgy megkapják.

káposzta 2020.01.08. 13:17:26

December 10-én éjfél előtt pár perccel rendeltem Amazon DE-ről, 14-én, szombat reggel hozta a futár (Express One). Csodálkoztam is :)

KaTe 2020.01.08. 13:25:13

Rendes a posztolótól hogy így átvállalta a feladó feladatát és elintézte magának a kézbesítést, de szerintem több értelme lett volna, ha a központtól elkéri a futár telefonszámát és közvetlenül a futárral beszéli le a szállítást.

arnyjaro 2020.01.08. 14:13:50

Jól bevált gyakorlat, eddig bejött! A kézbesítés reggelén felhívom a futárszolgálatot, hogy kérem a futár számát. Ha ideadja akkor én hívom, ha nem akkor hívják Ők. Otthon vagyok, csengő a kapun, ha esetlegesen mégsem érkezne meg "valamilyen" oknál fogva a csomag, akkor vagy séta vissza, mert vártam, otthon vagyok reggel óta és a csengő is jó, vagy jelzem a feladó felé hogy meg sem próbálták kézbesíteni. Eddig egy MPL csomag nem akart megérkezni, de mivel 24 órás kézbesítésen vannak szerződve, kénytelen volt a futár visszajönni 30 km-ről, különben bukta az MPL felárat a posta :)

Baluci 2020.01.08. 14:35:04

Beleverdesem az egészbe!... Én ettől kiborulnék, mint a sicc!... Pont az ilyen mindennapos sztorik miatt nem rendeltem semmi szart életemben egyszer se! Nekem tökéletesen megfelel amit magam veszek le a polcról, megtapogatom, megszagolom, kifizetem a kasszánál és az enyém!

vanek ur 2020.01.08. 15:25:35

@káposzta: Megvan az oka (szerintem): nekem is az Express One hozta az Amazonról rendelt cuccot, 1 nappal az Amazon által jelzett határidő után. Másnap kaptam levelet az Amazontól, hogy mivel késve kaptam meg a csomagot, Amazon kupon formájában visszakapom a szállítási díjat. Ők meg gondolom a fuvardíj egy jó részét leverik a futárcégen... Vagyis erősen érdekelt a futárcég abban, hogy időben leszállítsa az árut - legalábbis ebben az esetben.

a fekete krindusz 2020.01.08. 15:34:10

az expressone meglepődött, hogy novembertől szerzon van. Poszter meg meglepődött, hogy szezonban késik minden...
@juhaszvik1: vajon a német központ mit kezdjen azzal a jelenséggel, hogy országszerte karácsony volt az év vége felé ?

Terézágyú 2020.01.08. 16:15:28

"Az ügyfélszolgálatos hölgy elmondása alapján hiányos volt a címzés, ezért nem tudták kézbesíteni, de most hogy írtam egy emailt nekik, minden rendben lesz... "

Mármint ez után már a rendes címen kereste a futár a pósztert????

Egyébként, már többször megbeszéltük itt a homáron, hogy a címnek abszolút pontosnak kell lennie. Utcaházszám kevés, emeletajtó is szükséges (a pószter az 5. kerületben lakik, tehát aligha családi házban...)

Tehát egy húszlakásos társasháznál nem elég az utcaházszám, meg hogy Kovács János, mert mondjuk eleve van két Kovács a házban, és mondjuk egyiknél sem szerepel a János, mert az egyik direkt nem írja ki a keresztnevét, a másiknál meg az apa neve szerepel stb.
Ha a futár a másik Kovácsot találta meg, aki éppen nem volt itthon, akkor simán írhatta, hogy "a címzett nem tartózkodik otthon"... (igen, tovább is böngészhette volna a kapucsengőt/postaládát, dehát ezek a futárok állandóan rohannak...)
Bonyolítja a helyzetet ha a megrendelő csak albérlő, és a kapucsengőjén/postaládáján csak egy vékony papírcsíkra van kiírva, hogy Kovács (és már félig lekopott, kifakult), és igazából csak a tulajdonos neve látszik, hogy Tóth Lajos...

Szóval nem akarom védeni se a futárokat, se a postásokat (és én egyik sem vagyok), csak már egy rakás (közvetett) tapasztalatom volt ilyen ügyekben, amikor valaki megadott egy olyan címet amellyel igazából semmit sem lehetett kezdeni...

juhaszvik 2020.01.08. 16:26:19

@a fekete krindusz: mondjuk ebben van valami. Csak ezzel az a gond, hogy ne vállaljanak el egy feladatot, ha nem tudják elvégezni, vagy jelezzék, ne pedig hazudjanak róla (lásd poszt).

FDToth 2020.01.08. 16:55:16

GLS mindig kézebesít időben, DPD-nél csomagfelvétellel vannaka gondok, MPL meg... hát ott elég sok a kamu jelentés arról, hogy cmízett nem vette át, nem tartózkodott otthon, stb, pedig csomagon telefonszám...
magyar posta: rendeltem egy órát, kb 250 USD. nem voltm itthon, feleségem mondat, hoyg a postát bedobta a kapun belülre és elment! (csengő nincs, telefonszám a csomagon).
Bejelentem a postánál, hogy nem ez a kézbestsé módja, learom a pontos időponot amikro itt volt a postás. Erre hív a posta, hgy adjak csomagszámot, hogy be tudják azonosítani, stb. Minek? Erre lezárják az ögyet, hogy nincs inromciójuk a csomag kapcsán... ezek ennyire hülyék, vagy bármit megtehetnek? Ott az időpont, megnézik ki a helyi postás, azt számonkérik, miért kell csomasgszám?

a fekete krindusz 2020.01.08. 18:08:02

@juhaszvik1: egyértelmű. tavaly legalább november végén felraktak a főoldalra, hogy Budapest és környéke kapacitáshiány miatt késik, megtesznek minden tőlük telhetőt, de semmiféle időgaranciót nem tudnak vállalni. Kiváló disclaimer volt az összes partnernek.

Mi Pesten, illetve Szigetmiklóson bérlünk raktárt a visszáruknak. Nem kell hívni, nem kell sms-t küldeni, ímélezni, hiszen jellegéből elég, ha naponta odajön és minden portó nélküli csomagot válagatás nélkül átvesznek. Megszokott volt az "on hold" sztátusz, megértjük, sok van, legfeljebb hozzák hetente egyszer, vagy amikor tényleg befér az autóba. Na de a marha futárja, mit csinált dec. tizedikén? Rákúrta az összes visszárura, hogy nem vették át, későbbi kiszállítást kérnek. El tudod képzelni azt a patáliát és pánikot, amikor küldöd vissza 14 napon belül a csomagot és nem veszik át ?

@FDToth: már megint játszod az eszed? Pont neked kell megmagyarázni, hogy "miért kell csomasgszám?" egy panasz kivizsgálásához?

Húzd bele 2020.01.08. 18:18:12

@FDToth: Nagyon sántít a történet! 250 dolláros tétel bőven vám kezeléses, nem hajigálják csak úgy sehova, a csomagszám? meg azért kell hogy igen betudják azonosítani hogy ki kézbesített, csomagos?vállalkozó?kézbesítő?

Nick-son 2020.01.08. 18:42:03

@a fekete krindusz: Ti mit árultok, hogy ennyi visszajön, hogy külön raktár kell? Cipőt? Vagy nagyon sokat adtok fel:) Nálunk kb 5 000 csomagra esik egy elállás.

FDToth 2020.01.08. 19:02:45

@a fekete krindusz: nincs csomagszam, gondolom levelkent adtak felmezert nem mpl hozta ki hanem a postas aki a leveleket is.
Na ezert nem kell semmmilyen azokosito

FDToth 2020.01.08. 19:07:05

@Húzd bele: nem volt. Leveet volt feladva nem mpl hozta. Ezert a postas - mivel nem fert bele egy kocka a postaladaba - bedobta a kapun belulre.
Ne azom ragadj le h ki meg h kezbesit itt azon van a lenyeg h ha nem fer a postaladaba akkor bedobjak kapun belulre, es ennyi. Ja es nem vizsgaljak ki mert kell cskmagazonoaito. Ehhez minek is?

a fekete krindusz 2020.01.08. 20:55:48

@Nick-son: fitneszcuccokat árulunk, 18 EU-s ország, illetve Törökország felé. Arányaiban egy százalék alatt a visszáru, ami így abszolút értékben sok és tömegben nagy. Ezenkívül itt végzik az át nem vett utánvétes csomagok Magyarországról.

Péter 2 2020.01.08. 22:31:55

@FDToth: Figyi, te miért nem olvasod el, amit írtál, mielőtt megnyomod a piros gombot?

FDToth 2020.01.08. 22:51:34

@Péter 2: Nem, mert aki akarja megerti es a tema a fontos nem pedig ki hogyan ir.

havrilla 2020.01.09. 02:37:44

@FDToth:
Minőségről, igényességről nem hallottál?

Fakanál69 2020.01.09. 08:16:31

@Baluci: én is beleverdesem az egészbe!tíz éve NEM vásárolok fizikai boltban semmit a kaján kívül,sürgősen lett volna szükségem egy 1colos szivattyútömlőre ,ezért gondoltam megveszem boltban az gyorsabb mint a kiszállítás,16(!) boltban ,szaküzletben nem volt megyeszékhelyen(!)...két napom ment el futkározással ami alatt megjött volna a webshopból is...Ez megerősített abban h a fizikai boltoknak lassan így semmi értelme ,én tuti h nem próbálkozok velük többet....

Horváth Toya 2020.01.09. 08:16:39

@FDToth: Én olvastam, de nem értem. Biztos nem akartam...

szelidorzo 2020.01.09. 12:07:28

Szerda 17.20-kor csomag feladva Lille-ben (Fr.o.) Éjfélkor Berlinben másik repülőre átrakják, Csütörtök reggel 09.10-kor a futár csönget az ajtónál a csomaggal. (TNT)
Így is lehet.

ekat 2020.01.09. 13:51:33

@szelidorzo: Lehet, csak az teljesen más, költségben is, hogy a TNT (vagy DHL, vagy UPS) hoz-e Neked valamit 1-2 napos határidőre vállalva, vagy egy magyar futárcég kihoz Neked valamit, amit más adott fel külföldön, és esetleg több kézen (cégen) is átment.

georgenius 2020.01.09. 19:53:29

@FDToth: Neked nemi örömöt okoz, hogy ékezet nélkül írsz? Ha nem magyar a billentyűzeted, akkor állítsd át!

SaturnV 2020.01.09. 21:47:25

Meglett,ez a lényeg. Én az USA-ból rendeltem még tavaly nyáron néhány dedikált képeslapot hivatalos eladótól. Rendben fel is adta,szépen nyomonkövethető volt,hogy New Yorkból még megérkezett Varsóba,majd augusztus 26-án Budapestre. Onnantól eltűnt az éterben. A postánál reklamáltam miután két hét alatt sem érkezett meg. Válaszlevelükben közölték,miszerint "nem került a rendszerükbe". Tudjuk,hogy rendszeresen dézsmálják valahol valakik a postai csomagokat
(is),de azért vicc,hogy lecsekkolják a gép kirakodás után a küldeményt,és az utána eltűnik. A posta meg mossa kezeit; "ez van".. Bele sem merek gondolni,hogy... esetleg... a vámraktár?..

lófasz 2020.01.10. 00:51:38

Én is rendeltem anno Kínából egy faszentos alsógatyát, nyomkövetéssel, el is ért a X. kerületi postáig, ahol aztán demanifesztálódott valahogy, és nem tudták megmondani, mi lett vele. Ez Magyarország, szemét tolvaj banda. :(

ekat 2020.01.10. 07:42:35

@georgenius: Én a hosszabb hozzászólásait nem is próbálom elolvasni, de sosem értettem azokat, akik az ékezet-nemírás miatt kötekednek. Miért baj az, ha neki - akár itthon is - egyszerűbb? Minden tökéletesen érthető úgy is.

Terézágyú 2020.01.10. 08:58:42

@ekat:
Ez igényesség kérdése.
És aki ilyenben igénytelen az nyilván másban is.

És minden ertheto?
Akkor te egy okor vagy.

De ha megsertodnel, akkor kozlom, hogy nincs ra okod, mert o'kor-ra gondoltam.

havrilla 2020.01.10. 08:58:59

@ekat:
Akkor írjon csak saját magának.
Minőségrőlés igényességről nem hallottál?

Kelpo 2020.01.10. 12:23:02

Áhh, a legendás express one, akik igazából a Trans-O-Flex csak muszály volt nevet változtatniuk nyílván aa jó hírnevük miatt, szóval így a poszt teljesen érthető, mit várt a pószter?

Brokkoládé 2020.01.11. 06:02:57

Sajnos a névváltoztatás sem hoz jobb minőséget! A Hermes is szereti/szerette a depoban várakoztatni a termékeket, de a néhai Trans O Flex sem a megbízhatóságáról-on line nyomkövetéséről volt híres. Namármost megértem, ha mondjuk a futár nem tudja kézbesíteni mert : Sok a csomag, kevés a futár, nem ellenőrizték stb...Csak azt nem értem meg, hogy miért kell sikertelen kézbesítést (nem vette át..stb miatt) írni, amikor az ember 00-24 ben otthon van és várja a csomagot de a postás nem is járt a környéken sem. Ezt nem tudom megérteni. Sok ezer emailt el lehetne kerülni, ha a valós helyzetet írnák le, minthogy összevissza irogatnak a rendszerbe mindenféle valótlan történeteket ahol úgy jön le minthe az ügyfél lett volna a hibás pedig a futár mindent megtett, de hát...:D

ekat 2020.01.11. 10:59:32

@Terézágyú:
Szerintem ez nem igényesség, a helyesírás, vagy a fogalmazás, na az igényesség, de nekem ez nem.

ekat 2020.01.11. 11:01:16

@havrilla:
Kinek mi az igényesség és minőség. Neked ezek szerint az, hogy ékezetet használsz, miközben teleszájjal és ordináré módon pocskondiázod az ideírókat.

havrilla 2020.01.11. 14:25:14

@ekat:
Csak a viszonossági alapon. Én nem vagyok hazug senkiházi ostoba seggfej, mint te.

feketehaju 2020.01.13. 10:38:54

@a fekete krindusz:
Persze, szezon van, de az, hogy NEM HAGY ÉRTESÍTÉST a küldeményről, az szerintem független a szezon lététől vagy nem lététől.
Szerintem.

feketehaju 2020.01.13. 10:50:08

Hozzáteszem, szerintem január 3. óta azért már nincs olyan nagy szezon, velem mégis sikerült eljátszania a drága Hermes (= Express One)-naknek, hogy amit a feladó egyszerre, 2 csomagban adott fel, abból az egyik korrekt módon megérkezett, míg a másik értelmezhetetlen módon kering az éterben.
A legvérlázítóbb persze az, hogy
1. A Hermes drágaságom nem ad ki információt, csak a feladónak. Persze, mert majd a feladó fog otthon gubbasztani, és várni, hogy mikor érkezik a csomag, vagy majd ő fog időpontot egyeztetni. (Ugyan a Hermes oldala rendkívül felhasználóbarát - nak tűnik - mert elvileg online is tudnék kiszállítási címet és időpontot is módosítani, gyakorlatban mégsem, mert nincs megadva a várható kiszállítási dátum, azzal együtt, hogy állítólag már 2x megpróbálták kézbesíteni.
2. A nyomkövetésben 2x ott a megjegyzés, hogy kiszállították, de nem értek el, blabla, ezért értesítőt hagytak. DE NEM.
Így gyakorlatilag sanszom sincs, hogy valakit kontaktáljak, hogy hogy jutok a csomagomhoz.
A Hermes ügyfélszolgálatán meg gondolom karfiolok ülnek, mert lassan naponta többször levelezünk, de még egyszer nem jutott eszükbe azt írni, hogy ugyan vegyem már fel a kapcsolatot a magyar partnerrel, aki ez és ez. Szerencsére a gugli a barátom, nade miért kell nekem oknyomozó riporterré válnom csak azért, mert rendeltem valamit Németországból.

PS.: Tudtam, annyira tudtam, hogy kicsit erőszakosabbnak kellett volna lennem a feladóval, és nem hagyni, hogy Hermessel küldje. Ott az Ecoparcel, amit egyébkét mindenkinek csak ajánlani tudok. Fele annyiba került volna, és már itt lenne nálam a szajré.

kalman13 2020.04.11. 11:49:23

Sajnos nekem is volt szerencsém ehhez a céghez. Miután nem teljesítette a futár a megadott idővakumban a száltillást felhívtam a megadott telefonszámon. A futár kapásból azt hazudta hogy nem kapta még meg a csomagot. Másnap ismét hívtam akkor azt hazudta hogy nem tudja hol a csomag mert ő lepasszolta egy másik kollégának. Kértem adjon elérhetőséget a kollégához. Azt válaszolta nem tudja mert ehhez neki fel kéne hívnia egy diszpécsert. Mondtam hát rajta erre ő nem akarja és lerakta a telefont azután nem vette fel és ki is kapcsolta. A központot hiába hívtam ők se voltak a topon. Aztán délután hívott a feladó hogy mi történt miért nem vettem át a csomagot. Elmeséltem neki hogy a futárcég nem szállította le a csomagot. Még is mit lehet ilyen esetben tenni amikor értesítést küld a futár cég hogy hozzák a csomagot és ezt nem teljesiti. A 3 ik nap meg meg hiv a feladó hogy visszakapta a csomagot.
süti beállítások módosítása