Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a helyzet attól sem lett volna jobb. A 72 órák újra és újra eltelnek, a letöltési sebesség pedig még mindig harmatos.
Az van, hogy a Digivel 1 hónapja ádáz harcot vívok, mivel az ígért 300 mb/s-os letöltés helyett kapok maximum 20 mb/s-ot. Ezzel nincs probléma, először a mi routerünket hibáztatták, vettem újat, azzal se volt jó, megint azzal jöttek, hogy a mi roterünk a szar. Oké, végül meggyőztem őket, hogy nem, azt mondták, hogy 72 órán belül javítják a hibát, mivel akkor már fél mb/s-os letöltési sebességgel rendelkeztünk (aki nem tudná, az 20 éve volt menő, konkrétan Vissza a Jövőbe effektus). Ez volt 17-én.
23-án felhívtam őket, hogy mégis mi a tosz van, miért nem jött senki, miért nem jelentkezett senki, miért vesznek semmibe. "Hát tényleg nem nyúlt hozzá senki és nem ment ki senki, de 72 órán belül mostmár tényleg megyünk!" Ok, akkor 72 óra megint, türelmes ember vagyok.
25-e van, elmegy az internet, felhívom őket, hogy már megint nem jó a szolgáltatás, erre kapom a választ, hogy tudják, mivel 10:40-kor érkezett már egy hibabejelentés a részemről (???), nem kell még egyszer bejelenteni. Hiába mondtam az ügyintézőnek, hogy nem, én most hívtam őket először (10:53-kor), ő váltig állította, hogy márpedig erről a számról, erről a címről és erről a megrendelőről lett bejelentve.
A végén kiderült, hogy a 23-i bejelentés lett rögzítve 2 nappal később, tehát 25-én 10:40-kor, majdnem 48 óra csúszással. Most megint 72 óra várakozás, de már nem fűzök hozzá túl sok reményt.
2020-ban ez amúgy tényleg megtörténhet, itthonról kell dolgozzak, de nem tudok, mivel 1 órás munkáim mennek kárba azért, mert nincs internet, és nem veszem észre, és én vagyok a hibás - valóban.
Kérdésem: mit lehetne csinálni, hol lehetne hivatalos panasszal élni, egyáltalán lehet-e, ha nem én vagyok a szerződött fél? Ugyanis ezzel takaróznak, hogy nekem nem adhatnak ki semmit, hiába tudom a szerződésszámot, hiába tudom a szerződött fél (édesanyám) születési nevét, idejét, helyét, illetve az anyja nevét.
A bejelentés módja benne van az ÁSZF-ben, attól eltérni nem szép.
Kedves Olvasó!
A szolgáltató általános szerződési feltételi részletesen meghatározzák a hiba bejelentésének módját, kötelező tartalmi elemeit, a nyilvántartásra vonatkozó szabályokat, illetve a hiba elhárításának határidejét is. Ezek közül ki kell emelni, hogy a szolgáltató köteles az egyes bejelentéseket nyilvántartani, a hangfelvételeket visszakövethető módon rögzíteni és az adatkezelési szabályok betartásával egy évig megőrizni. A szolgáltató az érdekkörében felmerülő hibát köteles legkésőbb 72 órán belül elhárítani.
A hiba elhárításának nem lehet akadálya, hogy azt nem az előfizető jelenti be személyesen. Jelen esetben a hibabejelentés rögzítése késedelmesen történhet meg és ez okozza a hibaelhárítás megkezdésének késedelmét.
Ezzel kapcsolatban javasolható elsősorban a szolgáltató részére írásos panasz megtétele, amelyre a vállalkozás köteles szintén írásban, indoklással ellátott választ adni 15 napon belül. Ha a szolgáltató válasza ellentétes az általános szerződési feltételivel, illetve a cég részéről követett eljárás feltehetőleg ellentétes a jogszabályi rendelkezésekkel, akkor ezzel kapcsolatban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz tehető bejelentés.
guANoiD 2020.04.03. 11:30:47
Ha megfeszülsz sem tudsz mit csinálni, ha nem optikán kapod a netet.
Javaslom válts szolgáltatót, ha van rá lehetőséged.
Ezzelaz indokkal próbálhatod felmondani a szerződést hűségidőn belül:
"A szolgáltató megszegte a szerződést a szolgáltatás nem nyújtásával, tehát ezzel a magatartásával eláll a szerződéstől."
(fontos hogy a szolgáltató áll el a szerződéstől, nem pedig te, különben kötbért kell fizetni a hűségszerződés miatt)
Kelpo 2020.04.03. 12:01:19
a fekete krindusz 2020.04.03. 12:23:33
Lalikám 2020.04.03. 12:46:10
KaTe 2020.04.03. 14:05:20
HarryKlein 2020.04.03. 15:59:10
Nálunk kb másfél éve mondták, hogy mindjárt itt az optika, azóta semmi, jó esetben van egy 1.3MB-s netünk, de havonta könyörgünk a t-comnak, hogy legalább ennyi legyen, mert folyton szakadozik. Persze a t-com az egyetlen itt. Most, hogy ketten dolgozunk itthonról elég nagy szívás.
Budapest, 2020
Zuzer78 2020.04.03. 16:06:57
Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.04.03. 18:44:17
Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.04.03. 18:46:58
Zuzer78 2020.04.03. 19:23:05
P1sty 2020.04.03. 20:18:56
P1sty 2020.04.03. 20:21:45
KaTe 2020.04.03. 20:47:42
Reactor 2020.04.04. 02:42:12
ebella 2020.04.04. 04:02:36
Azóta az újnál bő húsz százalékkal drágább az új kuncsaftoknak, de a régieknek továbbra is háromezer hétszáz, plusz az öt forintos telefon percdíj, ami nekem legtöbb eddig ötszáz forint volt, de van amikor egy plusz forintom sincs, mert otthon nem kezdeményeztem hívást.
ebella 2020.04.04. 04:14:44
Im just here for the comments 2020.04.04. 06:01:01
A Digi mellesleg elég pofátlan, de a többi még náluk is szarabb. Ha semmi gondod, akkor persze a legjobb szolgáltató evör, de ha baj van, akkor nehéz étverekedni magad a faszerdőn.
Dezsike 2020.04.04. 08:48:35
aptijankót kedvelő Kompínó 2020.04.04. 09:15:02
@Dezsike: mivel küldted meg? A telefonos csajszikat fel kell darabolni. Ritka káros népség.
@Im just here for the comments: mint a mailnél, hogy a végén nyeli el a szerver/köztes dimenzió, ha épp a küldésnél van gixer. 2 dolog miatt dögöljön meg a posztoló is: "kell dolgozzak" anyád szent ravatalán erőszakold anyanyelvedet ily' serényen + akinek a bevétele-kenyere múlik a perszonnel kompjúter abuzálási módján, az nem engedheti meg magának a fenti, e-mailes amatőrködésnek megfelelő amatőrködést.
jegeskaveee. 2020.04.04. 13:24:46
Club Sandwich 2020.04.04. 14:23:30
aptijankót kedvelő Kompínó 2020.04.04. 19:27:06
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2020.04.04. 19:58:00
"2020-ban ez amúgy tényleg megtörténhet, itthonról kell dolgozzak, de nem tudok, mivel 1 órás munkáim mennek kárba azért, mert nincs internet, és nem veszem észre, és én vagyok a hibás - valóban."
Ha nem veszi észre, hogy nincs internet, akkor az azt jelenti, hogy offline-ban dolgozik, ebben az esetben viszont nem tud kárba veszi a munka az internet hiánya miatt.
Permetező 2020.04.04. 20:45:12
Péter 2 2020.04.04. 22:30:25
Nem, ez nem történhet meg. Ha ilyesmi megtörténik, akkor nálad valami nagyon nagy baj van azzal a rendszerrel, amit munkára használsz. Nézz utána, mert ez Digitől függetlenül sok bajt okoz majd még neked.
Aréna 2020.04.04. 23:18:26
ebella 2020.04.05. 03:16:24
Egyébként meg nem akartam reklámot csinálni a Flippnek, ami tulajdonképpen a Matáv, vagy T akármi. De elégedett lehetsz, most már csináltam nekik!
aptijankót kedvelő Kompínó 2020.04.05. 15:01:38
Szubrina 2020.04.05. 23:12:08
"A bejelentés módja menne van az ÁSZF-ben, attól eltérni nem szép."
Talán inkább BENNE van, nem?
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.04.06. 09:27:41
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.04.06. 22:24:23
Most tényleg ennyi a szint?
Miért foglalkoznának veled, ha nem te vagy a szerződő?
Hogy hol lehet panaszt tenni : NMHH, DIGI.
@guANoiD: Szívás? Nekem még nem volt optikás Digim, és semmi gond nem volt egyikkel sem...
@Péter 2: :D Azaz :D
@jegeskaveee.: Zárt piac. Mindegyik tahó, de megtehetik, mert az ügyfelek kevés konkurrenciából választhatnak. Amennyi elmegy, annyi jön is a többitől.