Zoltán igen érzékletesen megírt kálváriája kellemes olvasmány, kár hogy a végén nincs ott a happy end, vagy legalábbis egy halvány reménysugár. Olvasónk az ajándékba szánt notebook-ot időben próbálta megvenni, de azzal, hogy a Telekom flottás ügyfele, minden reményét elvesztette arra, hogy egyszerűen hozzájusson a megrendeléséhez. Bár ahhoz először valakinek végre meg kéne rendelni azt a nyomorult notebook-ot, hogy végül ne is kaphassa meg, de valószínű, hogy eddig még ez sem történt meg. A sztorit elküldtük a Telekomnak, hátha ők meg tudják magyarázni, miért is lett ilyen nehéz Zoltán élete. Update: felvettük a kapcsolatot a Telekommal, válaszuk a poszt végén.
Tisztelt Tékozló Homár!
Megosztanám veletek a Magyar Telekommal kapcsolatos, már-már bohózatba illő kálváriámat egy notebook rendeléssel kapcsolatban.
A történet 2019 decemberében kezdődött. December 24.-én egy kora délutáni órában, felhívtam a Telekom ügyfélszolgálatát és érdeklődtem, hogy a webshopjukban lévő Lenovo C340 notebook Szegeden valamelyik boltjukban esetleg van-e készleten, mert a két ünnep között bemennék és vennék egyet a lányomnak diploma ajándékként. Az ügyintéző hölgy nagyon kedves és készséges volt, többek között megnyugtatott, hogy több, mint 440 boltjukban átvehető az általam kiválasztott notebook. Tájékoztatott arról is, hogy mivel flottás mobil telefoncsomagom van, ezért mindenképpen be kell fáradjak egy boltba, sem telefonon, sem online nem rendelhetek.