Újság előfizetés témában aránylag kevés levél érkezik a Homárhoz, Girhes macska panasza is unikum. Az online előfizetések nagyszerű korában már nem a postás, vagy a kihordó nem dobja be, nem is a szomszéd lopja ki, hanem az előfizetésünk felületére nem kerülnek fel az aktuális lapszámok. Az egyszerű rendszer, vagyis a fizetsz előre, majd minden hónapban letöltöd a példányt tavaly májusig működött is, de akkor valami történt. Persze létezik technikai probléma, de azt olyan bonyolult kideríteni, hogy fél év alatt semmi érdemi válasz ne érkezzen? Előfizető elvesztése: pipa.
Több éve digitálisan olvasunk hetilapokat, folyóiratokat. A www.dimag.hu oldalon fizettünk elő egy évre előre, megkaptuk a belépési kódokat, letöltöttük az aktuális példányt és már hozzá is jutottunk kedvenc lapjainkhoz. Így ment ez 2019. májusáig, amikor a Kaliber című folyóiratnak csak nem akart megérkezni az aktuális száma. Ügyfélszolgálatnak levél, türelmünket kérték.
Ugyanez júniusban, júliusban, augusztusban: új szám nincs, mi levelet írtunk, ügyfélszolga türelmet kért. Végtelen türelmünk októberben kezdett fogyni, akkor már nemcsak jeleztük a problémát, hanem felsoroltuk az eddigi levélváltásokat, melyeknek számunkra semmi kézzelfogható eredménye nem volt és intézkedést kértünk, ismét. A válasz a szokásos, dolgoznak a problémán.
Novemberben csoda történt, felkerültek a számok júliusig, azonban tovább nem.
Decemberben levélben megkerestük a folyóiratot kiadó céget, nekik is megírtuk a gondunkat és reménykedtünk, talán a kiadói oldalról érkező ráhatás végre előrelépést produkál.
Ezzel párhuzamosan ismét levelet írtunk a dimag-nak, kértük a hiányzó lapszámok pótlását, illetve ha ez nem lehetséges, az előfizetési díj arányos részének visszautalását.
30 napos határidőt adtunk a cégnek az intézkedésre. A válasz a sztenderd szöveg volt, munkatársaik dolgoznak a problémán.
A folyóiratot kiadó cégtől nem kaptunk választ.
A 30 napos határidő a múlt héten lejárt, a dimag-tól természetesen nem érkezett vissza az előfizetési díj.
Ma felmentem a dimag-oldalunkra, hogy mielőtt ezt a levelet Nektek megírom, megnézzem, hátha mégis megkaptuk a hiányzó példányokat. Ha csodában bíztam, tévedtem. Egyetlen új letöltésre váró kiadványunk sem volt.
Természetesen már nem vagyunk a dimag ügyfelei és nem javasoljuk senkinek, hogy bármire előfizessen náluk. Az elveszett összeg nem eget rengető, 5*500 Ft-ról beszélünk, azonban az, hogy nem kapunk semmit a pénzünkért, számunkra felháborító.
És végül, miért nem megyünk le az újságoshoz? Mert Külföldiában, ahol élünk, nem igazán forgalmaznak magyar lapokat.
Üdvözlettel:
Girhes macska
nagyonköcsögduda 2020.01.27. 11:10:53
Örülök, hogy segíthettem.
Kérem a következőt!
Kotit 2020.01.27. 11:12:51
Lalikám 2020.01.27. 12:09:31
juhaszvik 2020.01.27. 12:34:05
Amúgy sokat mondóan az androidos olvasóprogramjuk 1.1/5 csillagos értékeléssel áll a google play-en.
ekat 2020.01.27. 12:35:09
/Én meg itthon élek, és Külföldiából/-ban fizetek elő időnként magazinokra. :) Sosem volt még semmilyen gond./
Darth Revan 2020.01.27. 12:55:28
Nem tudtam volna hona[pokig turelemmel viselni, hogy nem kapom meg a kifizetett ujsagot.
SZIGMA 2020.01.27. 14:53:33
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.01.27. 18:09:04
Vagy nem találtak megfelelő kaliberű újságírókat.
De hogy miért nem lehet normálisan kommunikálni a vevőkkel, az rejtély.
Illetve, postoló nem kérdezett más előfizetőket, hogy nekik megjelennek-e az újságok? Mert ha másnak sem, akkor nem a céggel kell levelezni, hanem a yarddal/ügyvéddel, csalásért :D
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.01.27. 18:11:27
Girhes macska 2020.01.27. 20:58:17
Girhes macska 2020.01.27. 21:00:22
Girhes macska 2020.01.27. 21:05:28
Girhes macska 2020.01.27. 21:08:17
Mayerling 2020.01.28. 05:26:44
Permetező 2020.01.28. 07:45:32
Lalikám 2020.01.28. 09:05:40
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.01.28. 12:58:29
nagyonköcsögduda 2020.01.28. 14:52:53
yerico1 2020.01.28. 17:53:34
Girhes macska 2020.01.28. 18:38:43
Maxim Isayev 2020.01.31. 16:10:40
Laptopra, Win10-re lejött az MS Store-ból az alkalmazás de a legutóbbi elérhető lapszám a 2015 decemberi.
Android verzió: Teljesen használhatatlan. Ha le akarom tölteni a lapot, akkor azt a hibaüzenetet kapom, hogy "Önnek még egy vásárlása sincs!".
Ügyfélszolgálaton jeleztem, egy automata válaszon kívül semmit nem kaptam.
Maxim Isayev 2020.01.31. 16:14:02