Tékozló Homár

"Vagy megjött vagy nem. Vagy eladták másnak vagy nem. Vagy ügyfeletek maradok vagy nem." UPDATE

2020.01.30. 13:52 | Homár Rezső | 83 komment

main-qimg-9350f2c94bcdc71a14dacfd1077e4fe1-c.jpg

Zoltán igen érzékletesen megírt kálváriája kellemes olvasmány, kár hogy a végén nincs ott a happy end, vagy legalábbis egy halvány reménysugár. Olvasónk az ajándékba szánt notebook-ot időben próbálta megvenni, de azzal, hogy a Telekom flottás ügyfele, minden reményét elvesztette arra, hogy egyszerűen hozzájusson a megrendeléséhez. Bár ahhoz először valakinek végre meg kéne rendelni azt a nyomorult notebook-ot, hogy végül ne is kaphassa meg, de valószínű, hogy eddig még ez sem történt meg. A sztorit elküldtük a Telekomnak, hátha ők meg tudják magyarázni, miért is lett ilyen nehéz Zoltán élete. Update: felvettük a kapcsolatot a Telekommal, válaszuk a poszt végén.

Tisztelt Tékozló Homár!
 
Megosztanám veletek a Magyar Telekommal kapcsolatos, már-már bohózatba illő kálváriámat egy notebook rendeléssel kapcsolatban.
 
A történet 2019 decemberében kezdődött. December 24.-én egy kora délutáni órában, felhívtam a Telekom ügyfélszolgálatát és érdeklődtem, hogy a webshopjukban lévő Lenovo C340 notebook Szegeden valamelyik boltjukban esetleg van-e készleten, mert a két ünnep között bemennék és vennék egyet a lányomnak diploma ajándékként. Az ügyintéző hölgy nagyon kedves és készséges volt, többek között megnyugtatott, hogy több, mint 440 boltjukban átvehető az általam kiválasztott notebook. Tájékoztatott arról is, hogy mivel flottás mobil telefoncsomagom van, ezért mindenképpen be kell fáradjak egy boltba, sem telefonon, sem online nem rendelhetek.

Olvasson tovább!

Hiába az országos fiókhálózat, ha csak a számlavezető fiókban intézhetjük az ügyeinket

2020.01.28. 13:00 | Homár Rezső | 86 komment

otp-bank-logo.jpg

Remek hírünk van: idén újabb szakértő erővel gazdagodott a Homár! Új partnerünknek, a Pénzügyi Navigátornak köszönhetően mostantól a bank- vagy biztosító ügyben hozzánk forduló kedves és naiv ügyfelek pénzügyi fogyasztóvédelmi tanácsot is kapnak. A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat díjmentes és országszerte elérhető, de már nálunk is megtaláljátok őket, úgyhogy jöhetnek a bankos-biztosítós levelek!

Kezdjük is Gergellyel, aki ugyan vállalkozóként fordult hozzánk, de a problémája mindenkinek ismerős lehet. Miért nem lehet minden fiókban ügyet intézni, miért csak ott, ahol megnyitottuk a számlát?otp-bank-logo-480.jpg

Tisztelt MBN Pénzügyi Fogyasztóvédelem!

Az OTP Bank Nyrt-vel kapcsolatban merült fel egy problémánk, mely kapcsán szeretném állásfoglalásukat kérni! 

Cégünk vállalati bankszámláját az OTP Bank vezeti évek óta. 

Akkor kerültünk az OTP Bankhoz, amikor annakidején az AXA Bank beolvadt az OTP-be.
A beolvadás során az OTP kérdés nélkül cégünk akkori székhelye szerint választott helyettünk számlavezető bankfiókot, mely így az egyik tatabányai bankfiók lett. Cégünk már akkor is főleg Budapesten működött, a cég képviselői is Budapesten laktak. 

Olvasson tovább!

A digitális újság is el tud veszni, de hogyan?

2020.01.27. 11:00 | Homár Rezső | 22 komment

via GIPHY

Újság előfizetés témában aránylag kevés levél érkezik a Homárhoz, Girhes macska panasza is unikum. Az online előfizetések nagyszerű korában már nem a postás, vagy a kihordó nem dobja be, nem is a szomszéd lopja ki, hanem az előfizetésünk felületére nem kerülnek fel az aktuális lapszámok. Az egyszerű rendszer, vagyis a fizetsz előre, majd minden hónapban letöltöd a példányt tavaly májusig működött is, de akkor valami történt. Persze létezik technikai probléma, de azt olyan bonyolult kideríteni, hogy fél év alatt semmi érdemi válasz ne érkezzen? Előfizető elvesztése: pipa.ujsag.jpg

Több éve digitálisan olvasunk hetilapokat, folyóiratokat. A www.dimag.hu oldalon fizettünk elő egy évre előre, megkaptuk a belépési kódokat, letöltöttük az aktuális példányt és már hozzá is jutottunk kedvenc lapjainkhoz. Így ment ez 2019. májusáig, amikor a Kaliber című folyóiratnak csak nem akart megérkezni az aktuális száma. Ügyfélszolgálatnak levél, türelmünket kérték.

Olvasson tovább!