Tékozló Homár

A Centrum kft és a huncut kompjúterek

2005.10.13. 09:01 | homár sanel | Szólj hozzá!
A cég, ahol dolgozom, kitalálta, hogy elég a corporate csekkbefizetésekbõl, sms parkolás kell. T-Mobilet kérdeztem, hogymegyez, velük kell 1 szerzõdés, Centrummal másik. Ok, velük lenyomtuk egy perc alatt, uccu, Centrumék. Lehet hogy én vagyok béna, de weben semmi, se egy oldal, se egy mail. Telefonszámot keresek, telefonkönyvben van két vonalas, meg egy halom mobil. Vonalason ügyfélszolgálat, szokásos duma: "0 - kezelõ jelentkezése". Megnyomom, persze az összes kezelõ foglalt, de nem lehet várni, bontja a vonalat. Ezt eljátszottam óránként egyszer, ráment egy fél nap, najó ez nemmegy.

Hívom a mobilok közül az egyiket, erre: - Tessék, háromtizenegyes. - Khm, jónapotkivánok ezésezvagyok ettõlésettõl a cégtõl, sms parkolá.... - Ezen a számon nincs sms parkolás. - ...s ügyében. Elnézést. Tud esetleg segíteni kit keressek ezügyben? - Hát ugyfélszógálat az van az Iskola uccában, meg a telefonkönyvbe' bennevagyunk. - Köszönöm.

Oké, világos, ez csak személyesen fog menni, másnap reggel Iskola utca. Kis kalitka, 5-6 ablak, 80-as évek elejét idézõ nõi nevek, biztonsági õrök tömege. Szokásos szöveg, jöttem amiért jöttem. "Ezt a formanyomtatványt kell kitölteni, felsorolni a rendszámokat és a telefonszámokat, stb". Ok. Elhozom, kitöltöm, cégesen aláírjuk, visszaviszem. Kb 25 rendszám, 40-50 mobilszám. Ügyfélszolgálat again. Papírt elveszi, elkezdi írni, de szól, hogy kb 15 perc, úgyhogy majd nézzek vissza. Nemgond. 15 perc letelt, visszanézek, a kép a következõ: biztonsági õr a listával a kezében betûzi, csaj gépelgeti nagy bõszen:

- IKF-834. Te, ez most 1-es vagy I? (nem tudják eldönteni, engem kérdeznek). - Hát, szerintem I, mert ugye Magyarországon a rendszámok betû-betû-betû..... - Hát nekem ez egyes. Hogy van ez írva? - Hm. (Kezdek pepöccenni). Nincs esetleg erre vmi elektronikus megfejtés. Interneten vagy valami, akkor talán nem írnánk el, kevesebb lenne a hiba. - Jó-jó, mindjárt megvan. Visszaolvasnám jó. Maga meg nézze. (nekem mondja és nem viccel: elkezdi olvasni!) - Megvan, megvan, megvan, stb.

Lista rendben, végeztünk. Készülnék elhúzni a csíkot, de látom hogy valami nem stimmel. Gyûlik a fehérnép a monitor elõtt, értetlen tekintetek, egymásra pislogások. "Hivjuk a fõnökasszonyt", mondja az elmésebbje. És hívják. Fõnökasszony valamiért bentragadt a szoláriumban a mellplasztika után, de ez persze mindegy, értsen hozzá. És nézi õ is a monitort.

- Igen, nem engedi elmenteni. Hát nyomd csak meg a.... - De nem, nem módosítottam...

Jó, inkább felhívják a supportot. Most kb 35. percnél járunk, megfordul a fejemben, hogy ez nem biztos hogy kéne. Közben telefon:

- ...aha, és nem tudom lementeni. Micsináljak? - ... - Igen? Nem, úgyse engedi. Aha? - ... - Hogy megint az egészet? De akkor... (Nenenenenene, Atyám az égben, ne!) - ... - Jó megcsinálom.

Tudtam mit jelent, elkezdtem az órámat nézegetni. Nem segített. És mondja:

- Sajnos fel kell vinnem mégegyszer, de hamar megvan... Ingrid, segítesz? (Segít neki).

Elkezdik. Csinálják. 45. perc. Visszaolvassa Ingridnek. Stimmel. Submit. Nemjó.

- Hát tényleg nemtudom mivan ezzel a géppel... - (már remeg a hangom) Nézze, hagyják. Tényleg. Nem szeretnénk parkolni, smsezni, semmit sem szeretnénk. Legyen szíves dobja ki az egészet. Nekem tényleg mennem kell. - Jaj, hát elnézést, tényleg, kellemetlen, nem jó a rendszer, de ha megadja a számát felhívom és majd bejön a szerzõdésért.

Ok, deal, megadom neki, majd hívjon. Megyek a dolgomra, next stage 3 órával késõbb. Telefon.

- Jónapot, akárki vagyok a Centrum Parkoló Kft-tõl, blablabla. - Igen. Énvagyok. - Na, hát sikerült felvinni. De maga rontotta ám el! - ???????? - Mert kétszer volt az egyik telefonszám megadva, és úgy nem engedte felvinni a rendszer. - ???? (Aham. Csókolom. Hát meghekkeltem keményen.) - Nade megvan és a számlát is kiállítottuk (milyen számlát?), úgyhogy lehet jönni a szerzõdésért. - Mmm, rendben, de én ma már nem tudok odamenni, csak csütörtök délelõtt, ha már nem tudják kipostázni. - [csend] - Halló? - De hát ma már felvittük. És akkor most le kell stornózni. Mert amit ma kiállítottunk.... - Sajnálom, de ma nem tudok odamenni. Csütörtökön délelõtt. - (begurult). Jó, jöjjön csak akkor. Aztán majd újra felvisszük. Viszonthallásra.

És lebaszta.

Ma megyek :)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása