Tékozló Homár

Interware "hülyeségnyilatkozat"

2005.10.19. 13:50 | jackyll | komment

Van, hogy az internetszolgáltató nem elégszik meg azzal, hogy hûségnyilatkozattal alázza meg ügyfelét. László az Interware elõfizetõjeként tapasztalta meg az igazán kövér, tipikus balkáni apróbetûs lehúzás esetét, amit rajta kívül már sokan benyaltak:

Történt, hogy 2004-ben egy évre internet elõfizetésre volt szükségem ugyanis már akkor tudtam, hogy kb. ennyi idõ múlva elköltözöm az akkori lakóhelyemrõl. Sikerült is az interware Rt.-nél találnom egy tûrhetõ csomagot amihez csupán egy évet kellett rabszolgaként vállalnom. Telt, múlt az idõ mint a népmesében (hozzáteszem soha semmi probléma nem volt a szolgáltatással) és egy év plusz két hónap után le szerettem volna mondani az elõfizetést. (Már máshol lakom és ide már be is köttettem a Chellot.) Ekkor jött a hidegzuhany, ugyanis a szolgáltató közölte, mivel nem jeleztem a felmondási szándékomat az egy év lejárta elõtt minimum harminc nappal, a szerzõdés újabb egy évre meghosszabbodott. Lemondani pedig csak úgy lehet ha kifizetem a teljes hátrelévõ díjakat (Kb. 100000 Ft)!

Elõször persze azt hittem, hogy ez valami tévedés, de hosszas utánjárás árán megtudtam, hogy ez tényleg benne van a szerzõdésben. Elkövettem azt a hibát, hogy csak szóban tájékozódtam a feltételekrõl és (nahát hogy mik vannak?!) soha egyetlenegyszer sem hívták fel erre a figyelmemet!

Az egyéni elõfizetõi szerzõdés idevágó része: "5.3 Határozott idejû szerzõdéskötés esetén amennyiben a határozott idõszak lejárta elõtt legalább 30 nappal az Elõfizetõ írásban másként nem rendelkezik, úgy a szerzõdés újabb 12 hónap határozott idõtartamra meghosszabbodik."

Csak egy mondat, de 100000 forintot ér. Jelen esetben.

Az volt a probléma, hogy rutinos hûségnyilatkozat-aláíró vagyok, de még egyszer sem találkoztam ezekkel a kondíciókkal és ezért nem is gondoltam ilyesmire. Elképesztõen inkorrekt eljárásnak érzem a szolgáltató részérõl, hogy: 1. Egyszer sem hívták fel a figyelmemet erre a kitételre 2. Nem értesítettek az esedékességrõl mondjuk e-mail útján (jó vicc, internetszolgáltató cég...) 3. Elzárkóznak mindenfajta megoldástól ami akár tíz forinttal kevesebbe kerülne nekem

(Aztán az is aranyos volt amikor az ügyfélszolgálatos hölgy kijelentette, hogy nekem mennyire nincs igazam, mert ha õk tõlük kérdeznek valamit akkor õk igenis mindent, de mindentám elmondanak a kedves felhasználónak... Na igen. Csak tudnám minek hívni egyáltalán az ügyfélszolgálatot, ha úgyis csak egy jól idomított biorobottal lehet beszélni?!)

Most ott tartok, hogy fizetem tovább a havi elõfizetési díjat (9990 Ft) és már most rendelkeztem írásban, hogy ugyan meg ne hosszabbítsák már a szerzõdésemet még egy évre majd. Egyébként az Interware weboldalán jelen pillanatban sem lehet semmilyen utalást találni erre a kitételre nézve!!! Persze a szerzõdésben benne van, de csak ott!

Ráadásul már olvastam fórumokban, hogy jó néhányan megszívtuk ezt a kis csapdáját a cégnek.

A hülyeségnyilatkozatot persze saját magamra értem, mert amit aláírtam, az tényleg nem csak hûség, de sajnos ez esetben valóban hülyeség nyilatkozat is volt részemrõl.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása