
Szevasz Homár!
Bátorkodtam egy egyszerû kis cipõvásárlási mizériát leírni:
2005. december elején elérkezettnek láttam az idõt egy meleg , BÕR, bombabiztos csizma vásárlására.
Egy egész napos mászkálás után betértem az AL BANDY nevezetû cipõboltocskába.
Rögtön szembeötlött végig egy sorban: BÕR CSIZMÁK! Remek, fel is próbáltam egyet, az ára sem volt ördöngõs (10.000 FT) majd 5-ször rákérdeztem,hogy ugye bõr-e a cipõ. A kedves eladólány mondta,hogy természetesen bõr a cipõ.
Kifizettem, hazavittem.
Másnap egy ici-pici latyak volt a városban, mire beértem a munkahelyemre, a cipõ beázott, a zoknim tocsogott a vízben. Ezt felülmúlva harmadnap a cipõm orráról cafatokba jött le felsõ réteg - ami én úgy gondolom a bõrre nem lenne jellemzõ,- így úgy döntöttem, visszavisszem a boltba, küldjék el a Kermi-be,és derítsék ki, ugyan mitõl bõr ez a bõrcipõ.
A válasz a következõ volt: "Nem küldjük el, vigyék el maguk, egyébként sem kell itt vásárolni, menjenek a Szalamanderbe". Plusz: " Bokszolni kell a cipõt, és egyébként is: nincs a világon olyan cipõ, ami (akár bõr, akár nem) nem ázik be."
Éljen.
No, ezután kitöltöttek egy papírt,hogy vigyem el bevizsgáltatni, (ami egyébként 7000 ft-omba került volna). Majd búcsúzóúl: "KIHÍVJUK A RENDÕRSÉGET" mondattal nem éppen udvariasan kitessékeltek a boltból. Hát ennyit az udvarias reklamációkezelésrõl, ill. a magyar fogyasztóvédelemrõl.
Azóta is azon töprengek,hogy tulajdonképpen milyen valós jelentéssel bír az a szép magyar szavunk, hogy FOGYASZTÓVÉDELEM?!!
Üdvözlet:
D. Renáta Budapest 2006.02.10
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.