Tékozló Homár

Idõutazás OTP-vel

2006.05.24. 12:15 | jackyll | Szólj hozzá!

Kicsiny hazánkban többen is próbálkoznak a tér-idõ kontinuum hajlítgatásával. Legfrisebb levélírónkat egy bejáratott idõgép, az OTP repítette vissza az analóg rendszerek, aktahegyek és körbeküldözgetések korába:

A sztori azzal kezdõdött, hogy az OTP-ben nyitottam egy folyószámlát, amihez kértem webkártya kiegészítést is. Ezzel nem is volt probléma minden szépen mûködött. Május elején növelni szerettem volna a kártyám hitelkeret összegét (ha jól emléxem náluk ezt B-hitelnek hívják), ezért beballagtam a ceglédi otp fiókba. Ott egy nagyon kedves ügyintézõ hölgy el is indította volna a kérelmemet, ami kb. 5 percig tartott volna de elõjött egy olyan szitu, hogy kb. 5 évvel ezelõtt egy Junior kártyámon volt egy bizonyos 10.215 Ft-os tartozás ami közben lejárt (ekkor éppen külföldön tartózkodtam), ezért édesapám beballagott a számlanyitó fiókba és helyszínen befizette az összeget. De emiatt a rendszerben egy ideiglenes tiltás szerepelt a kártyámon (az újon, nem a régin, ugyanis az aznap megszûnt), ezért a hölgy nem tudta ez a tranzakciót végrehajtani. Nagyon kedves volt, próbált telefonálgatni, sõt, még a fõnökét is megkérdezte, mi ilyenkor a teendõ.

Jött a válsz: a számlanyitó fiókban kell igazolást kérnem a befizetésrõl. Nos ez a fiók Szolnokon van. Nosza, semmi baj, autóba be 30 km nincs messze. Szolnok, Szapáry úti OTP fiók. Az ügyintézõ kb. 40 év körüli hölgy, agresszív arckifejezés, fáradt tekintet némi õrülettel vegyítve. Mikor elõadtam a kérésemet és a régi bankszámlaszámomat, utánanézett a rendszerben. Kb. 5 perc turkálás a gépben, tudálékos tekintet majd közli hogy nála nem szerepel más, mint hogy 0 Ft, azaz nulla forint tartozás szerepel az elõzõ kártyámon (naná mivel be lett fizetve, ki hitte volna). Kérdésem: akkor? Válasz: 10.000 Ft felett minden tartozást kiad az OTP egy külsõs behajtó cégnek, tehát onnan kell az igazolásomat bekérni. De hát édesapám itt, ebben a fiókban fizette be a tartozást, tehát itt kell hogy szerepeljen. Az õt nem érdekli, ez szabályzat tehát így kell legyen. 5 perc huzavona után feladtam a harcot (okos enged alapon) és felhívtam a behajtó céget.

Természetesen még véletlenül sem szerepeltem a rendszerben (logikus), tehát használjuk az internet adta lehetõséget, netes ügyfélszolgálat, problémabejelentés. "Pontosan akkor hol is fogom megkapni ennek a tartozás megfizetésnek a bizonylatát? Mert Cegléden nem tudják feloldani, Szolnokon szintén nem hajlandóak elõkeresni az ügy dokumentációját, a külsõ behajtó cégnek pedig nincs az ügyrõl feljegyzése. Kérem mielõbbi reagálásukat."

Ez történt 2006 május hóban. Válasz azóta sincs....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása