Minden jó, ha jó a vége, avagy már nem éltünk hiába. Nem igazán szoktunk ilyet csinálni, de most azért biccentünk egyet az OTP felé, amiért két nappal a történet publikálása után, sikerült megoldaniuk naiv ügyfelünk addig feloldhatatlannak tûnõ problémáját:
Az idõutazás az OTP-vel címû irományommal kapcsolatban a következõ levelet kaptam 26-án reggel:Tisztelt Ügyfelünk! Olvastuk a Tékozló Homár Naív Ügyfél rovatában megjelentetett írását. Ügye kivizsgálása céljából ceglédi fiókvezetõnkkel egyeztettem, aki kérte, hogy vegye fel vele személyesen a kapcsolatot bizonyos részletek és adatok tisztázása kapcsán, hogy hatékonyan segíthessen Önnek a probléma megoldásában.
Az ügyem azóta MAGÁTÓL és varázsütésre elintézõdött ki se kellett érdekes módon mozdulnom a karosszékembõl.
Egy pontosítást azért közölnék az OTP-s ügyintézésben látható ellentmondásról: Nem a CEGLÉDI, hanem a SZOLNOKI ügyintézõket kellene egy kicsit visszaröpíteni a mába,ugyanis pont Cegléden voltak nagyon kedvesek velem és próbáltak mindent megtenni az ügyem érdekében,viszont Szolnokon hajtottak el lényegébe a ..csába..Mit is mondhatnék? Köszi, Homár a gyorsaságért :D
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.