Tékozló Homár

Csak a jóisten segíthet Ferihegyen

2006.06.29. 13:12 | jackyll | Szólj hozzá!

Ferihegyen a helyzet változatlan, legalábbis a tavalyi életképhez képest, amikor 70 perc alatt léptették be a hazánkba látogatókat. Banderas beszámolója szerint a tulajdonosváltás óta igazából romlott a helyzet, mert õ 90 percet mért (bár ebbe beleszámolta a parkolóból kijutást is).

Alapvetõen privatizációpárti vagyok, mert hiszem, hogy csak a magánvállalatok mûködhetnek hatékonyan és ezeknél elemi érdek a vevõk/ügyfelek minél jobb kiszolgálása. Éppen ezért a sok huhogóval ellenben meg voltam gyõzõdve, hogy nem fog megártani a Budapest Airport-nak a privatizáció. Egészen a mai napig. Történt ugyanis, hogy ki kellett mennem a reptérre egy német kollégáért. A gép a terveknek megfelelõen leszállt 9.06-kor, én pedig szépen vártam, hogy felbukkanjon a jóember a kijáratnál. Ez végül meg is történt 10.03-kor.

A derék európai polgár habzó szájjal mesélte, hogy a 25 percen belül leszálló hat gép utasait három enervált útlevélkezelõ próbálta beengedni az országba. (Emlékeim szerint van vagy 6-8 ablak a Ferihegy 2B-n.) Na mindegy, végül is én nem unatkoztam, legalább elintéztem egy-két telefont.

Mire végre lecammogtunk a kocsihoz már 10.10 volt. Akkor ért a következõ meglepetés. A parkolóautomatán (a lentin, ahol utólag kell fizetni) egy "üzemen kívül" cetli volt így elbandukoltam a 200 méterre lévõ másikig, ahol ugyanez volt a helyzet. Gondoltam valami rendszerhiba lehet, de sebaj, akkor majd a kijáratnál fizetek. Addigra persze a hat gép utasaiból szép kis sor torlódott fel a parkolóban. Mivel kinézett egy fél órás araszolás, megnéztem van e valami elérhetõség a parkolójegyen és pechemre volt.

A vonal másik felén jelentkezõ kedves (tényleg!) hölgy felvilágosított, hogy "AZ AUTOMATÁK A MELEG MIATT NEM ÜZEMELNEK" de van egy harmadik, ami árnyékban van, és ha azt megkeresem, akkor soron kívül ki tudok menni. Kérdeztem, hogy ha már ilyen jóféle akciós automatákat vettek, nem lehetne e kinyitni az összes kaput az épp üzemelõ 1 azaz egy darab helyett, mire õ: "NEM, MERT AZ ÚJ ANGOL TULAJDONOS UTASÍTÁSBA ADTA, HOGY EGYSZERRE CSAK EGY SZEMÉLY LEHET SZOLGÁLATBAN A KAPUKNÁL".

Még megkérdeztem a hölgytõl (csak a magam szórakoztatására), hogy hol lehet panaszt tenni, mire felvilágosított, hogy a Fogyasztóvédelemnél, aztán azok majd ideküldik nekik és a vezetõség majd kivizsgálja. Nekem elég pókerarcom van, de itt majdnem felröhögtem. Végezetül, szintén csak a magam örömére megkérdeztem a pénztárost, hogy levonta-e a fél óra várakozást? "Nem, méééé?" Végül is nem panaszkodhat a kollégám egy EU tagállamban nem rossz eredmény bõ másfél óra alatt kicsekkolni egy repülõtérrõl...

Szóval az új angol tulajnak MANY THANKS AND WELCOME TO HUNGARY!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása