Jaj, a Homár össze-vissza tekereg kínjában, mint egy tengeri laposféreg. Szinte fizikai fájdalmat éreztünk ennek a zseniális reklámnak a láttán, ami mintegy megkoronázza a mozgóképes Dumb és Dumber-stílust, mindent idézõjelbe tesz, ugyanakkor ezerszeresére fokoz, megtagad és felmagasztal.
Az ihlet ritka gyümölcse – megtekinthetõ itt és itt, az elsõ jobb minõségû - az olasz száramazású Air Action Vigorsol rágó nevét teszi örökkévalóvá. Annyira végtelenül és rettenetesen undorító, hogy az elsõ pillanatban éreztük: porba hullott a Mentos évtizedekig viselt debil koronája. Kellet, hogy jöjjön egy sokkal hülyébb trónkövetelõ. Örök hálánk érte Sipos Péternek, végezetül álljon itt a szinte teljes stáblista,a nevük maradjon fenn sokáig:
Ügynökség: BBH, London Ügynökségi producer: Bradley Woodus Copywriter: Jon Fox Art direktor: Rick Brown Kreatív direktor: Nick Gill Gyártó cég: Harry Nash Producer: Amy Appleton-Smith Rendezte: Erik van Wyk Fõszereplõ: Ben Graves Mellbimbó: Jim Henson's Creature Shop, London
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.