Kaptunk egy válaszlevelet a Subway Westend üzletvezetõjétõl, aki szerint a száraz szendvicsre panaszkodó olvasónk vélhetõleg a szándékosan bagettmorzsoló konkurencia ügynöke. A Homár ezt nem tudja megállapítani, de a gyakorlat azt mutatja, hogy ilyenkor egy "elnézést" elég szokott lenni a kedélyek lecsillapítására, ráadásul ingyen van.
Kedves Olvasó, illetve Tékozló Homár, vagy bárki aki a Subway - WestEnd kritikát írta! Sajnos az az érzésem, hogy ez a cikk valami ellenérdekû csoportnak, láncnak stb. lehetett csak érdekében. Ha ez így lenne, hogy valaki ilyen száraz bagettben kapta nálunk a szendvicsét, nagyon szégyelnénk magunkat. Én rendszeresen készítem a szendvicseket magam részére olyan bagettbõl, ami a lehetõ legrégebben sült, de még azok sem szárazak, ilyet meg még csak nem is láttam, hogy egy bagett a képen látható módon morzsákra hullott volna...hacsak a tisztelt fogyasztó, gondosan nem morzsolgatta, a kép kedvéért.
A bagetteket sohasem tároljuk a megengedetnél hosszabb ideig, már csak azért sem, mert addigra rég elfogynak. Olyan bagettek esetében, amik felvágásnál vagy betöltésnél esetleg sérülnek, azokat sem adjuk el. Az ilyen bagetteknél tapasztalt kiszáradáskor a termék nem hogy nem szakad vagy hullik morzsáira, hanem "betonkeményre" szárad, ezért is furcsa az a kép, ahol a bagett szét van szakadva, mert ezt tapasztalataink szerint csak puha állapotában tudja produkálni a termék.Egy másik észrevétel. "Ezért aztán örömmel konstatáltam néhány hónapja, hogy beköltözött a Subway", fogalmaz a cikk írója. Felmerül a kérdés, hogy ha hónapokkal ezelõtt örült meg a Subway érkezésének, akkor miért most volt nálunk elõször? Vagy ha rendszeresen járt, akkor eddig elégedett volt? Mindenesetre ez ellentmondásosan hangzik.
Számos vásárló jár rendszeresen hozzánk, akik még a többi Subway étterem közül is kiemelik a mi éttermünket, mint a legjobb vagy az egyik legjobb hazai éttermet. A vásárlók könyvébe is még csak egyszer írtak be, de akkor sem panasszal, hanem azért, hogy megdícsérjék az éttermet és a személyzetet. Ha ez a vélemény is érdekli Önöket - nem csak egy számunkra egyébként érthetetlen negatív cikk - szívesen scanneljük, és elküldjük.
Mindent összevetve szerencsésebb lett volna, ha a kedves vendég visszahozza a megreklamált szendvicset, hogy megbizonyosodhassunk arról, hogy valóban száraz bagettet kapott-e, vagy pedig - ami szerintünk valószínûbb - valamilyen oknál fogva csak egy lejárató cikket szeretett volna írni.
Gál Péter - üzletvezetõ
update 12:00 A poszt élesítésének idõpontjában kaptunk egy másik levelet az elsõ két budapesti Subway éttermet megnyitó John Holmtól, aki felvilágosított minket, hogy majdnem minden üzletet más futtat (fõként magyarok), így semmilyen anomáliát nem lehet általánosítani. Idézzük a levelét:
I read your article and thought that it would be good to give you an idea of how exactly works.. For example, there will be in November a total of 11 Subways in Hungary in 28 months...Faster growth than even McDonalds ever experienced.. The reason behind this is the fact that we have 13 Subway Franchisees...that means 13 different owners.... Meaning every store has a different owner...and most of these owners are Hungarian...I think it would be interesting for you and your readers to give some insight that every Subway is run differently and not every Subway is run like the West End...Some are better than others...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.