Tékozló Homár

Az sms-matrica is korrigálható

2006.10.10. 11:06 | jackyll | Szólj hozzá!

Ritkák a Homáron a pozitív sztorik, de ez a mostani ráadásul közérdekû információt is hordoz:

nem tudom hogy ti szoktatok-e sms-matricát vásárolni, én igen mert mindig akkor kell mennem, amikor nem jutok máshogy matricához, de augusztusban is vásároltam egyet. szept 6-án jött egy levél az ÁAK rt-tõl, hogy nem volt érvényes matricám aug 12-én és úgy használtam a pályát. nekem még meg volt az sms a tranzakció visszaigazolásról. nagy nyugodtan felhivom az üfot, erre mondja a csajszi, hogy az nem arra a kocsira szólt hanem az ...-640 re nézzem meg én is az smst, hogy arra vettem meg. megnézzem igaza van a csajszinak. az én kocsim rendszáma ...-540. szal elütöttem az elsõ karaktert. nincs mit tenni kifizetem a 13800ft.

elkezdtem érdeklödni, hogy hogyis van ez, ha kutnál veszek matricát és ott elírom a rendszámot és megbüntetnek, hogy nem érvényes a matrica akkor az üfon ezer ft-ért átirják a rendszámot, akkor ez miért nem müködik sms vásárlásnál is. elkezdtek hápogni, hogy az nem olyan egyszerû, nincs tranzakcios szám így nem tudnak mit átirni. tirra-dirra...

közben felhívtam a mobilszolgáltatómat (pannon) és elmondtam mi történt velem. õk küldtek egy levelet amin le van írva, hogy ekkor meg ekkor vásároltam ezzel a tranzakciós sorszámmal matricát. elmentem az ÁAKrt üfojára, és mutattam nekik, hogy van már sorszámom. és ha hiszitek ha nem a csajszi szó nélkül átírta a gépben egy ezresért, s majd utalják vissza a bünti pénzt. szal a lényeg az: a szolgáltatótól kell kérni egy nyilatkozatot, hogy vásároltál smsben ekkor+ekkor, s most már visszafizetik a büntetést. HURRÁ

ui az üfos csajszi tök normális volt s mondta hogy ettõl a hónaptól van ez így, hogy az sms-matricákat átírják.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása