Úgy látszik egyre több helyen sajtófigyelik a Homárt, ugyanis a Praktiker másfél órája elismerte, hogy kommunikációs hiba történt és természetesen beváltják az utalványokat, amiket õk adtak ki:
A vásárlási utalvánnyal kapcsolatos kálváriájáról tudomást szereztem. A Ticket Prémium felhasználási jogosultsága, illetve beválthatósága sajnos nem került megfelelõ nyomatékosításra áruházainkban, melyért egyértelmûen minket terhel a felelõsség. Szeretném leszögezni, hogy szándékosságról és tudatos megtévesztésrõl szó sincs, inkább egyszerû kommunikációs problémáról.
A vásárlási utalványokkal kapcsolatos összes tudnivalót még a mai napon az áruházak felé ismételten elküldöm. Amennyiben az egész ügynek "köszönhetõen" elállt vásárlási szándékától, megmaradt utalványait készpénzre cseréljük. Az Önt ért kellemetlenséget rendkívüli módon sajnálom, melyért a Praktiker Kft. nevében szíves elnézést kérek.Üdvözlettel:
Németh Gyula Értékesítési Vezetõ - Vertriebsleiter
HZCs 2007.10.19. 17:53:18