Tékozló Homár

A Smart Wings elfelejti utasait?

2007.02.23. 00:01 | jackyll | Szólj hozzá!

A legrizikósabb dolog a fapadossal repülésben talán a járattörlés fenyegetõ réme. Szar lehet az utazás napján szembesülni a ténnyel, hogy mégsem sikerül megszökni az országból, nincs több járatuk/ésvagy televan mind. Ennél csak az rosszabb, amikor a kiút sikeres, de a visszautat törlik. És mondjuk nem szólnak róla. Vagy mégis, de emailben, ami nem jön meg. Bogyó egy ilyen szituációba futott bele a Smart Wingssel:

Magyarországra 2006. novemberében belépett egy új fapados repülõtársaság, nevezeteses a csehekek által üzemeltetett SMART WINGS. 2007. január 11-tõl január 14-ig szerettünk volna utazni Barcelonába. A többi fapadoshoz képest 25%-al volt olcsóbb a repülõjegyük. Megvettem a 2db jegyet oda-vissza a neten 2006. november 30-án. Várom a visszaigazoló emailt, ami 1 nappal késõbb meg is érkezett. Ó remek, gondolat én..a kis naív. December 21-én küldtek egy mailt, amiben közölték, hogy bocsesz, de a január 11, január 14-i Budapest-Barcelona járatnak a járatszámát megváltoztatták, és még leszáll Prágában is. Ha ez nekem jó, küldjem el a foglalási kódomat, és átrakják a jegyeimet a jó járatszámra.

Így is tettem. Foglalási kód, új járatszám megadás és elküldtem e-mailben. Egy bizonyos Veronika Kutlikova válaszolt, hogy oké küldi a jó beszállásra jogosító e-mail amit csak ki kell nyomtatnom. Várok türelmesen... 2óra múlva se jött egy árva mail. Írok ennek a Kutlikovának, hogy most mi van, mert nem jött meg a mail. Egy óra múlva Jana Zezukova reagált, kioktat, hogy küldjem meg a foglalási kódomat, és õ is készséggel átírja a jegyemet. Jó ennek a Zezukovának is elküldtem az adatokat. Másnap délben reagál rá, hogy oké átírta és elküldte nekem emailben. De az email ismét nem jött meg. Most már taktikusan az összes adatomat elküldtem nekik, hogy legyenmár kedvesek és azt a nyamvadt emailt küldjék el. Ehelyett ismét a Kutlikova küld egy mailt, amiben elõször is: le lettem urazva (nõ vagyok), másodsorban Prága-Párizs járatra szólt a jegy. Küldtem neki egy mailt ismét, amiben egy kicsit erélyesebben közöltem vele hogy már 3 napja levelezgetünk, de a jó beszálláshoz való emailemet még mindig nem tudták elküldeni. Végül is december 24-én este meg is jött.

Odafelé semmi gond nem volt, sõt a Ferihegy 1-en lévõ kicsi irodájukban a pilóta ott kávézgatott. Január 14-én kifáradtunk a reptérre, de a járat nem volt kiírva. A katalán információs hölgy közölte, az utolsó SMART WINGSES repülõ január 11-én landolt és majd valamikor márciusban száll fel Barcelonából legközelebb.

Ekkor a barcelonai repülõtérrõl próbáltuk elérni a Ferihegy 1-en lévõ Smart Wings irodát. Nagy nehezen sikerült kapnunk egy mobilszámot, amin egy bizonyos Schneider Péterrel sikerült beszélni. Kérdezte hogy jött e valami email, mondtam neki hogy nem. Adjuk meg a foglalási kódot, és megnézi. Megadtuk, és valóban nem küldött a Smart Wings semmiféle értesítést a járat törlésérõl. Abban maradtunk hogy vissza hív minket egy órán belül, megpróbálja elérni a Prágai Anyacéget. Addig mi nagynehezen vettünk jegyet két nappal késõbbre egy másik fapados légitársaságtól, persze most már mindenrõl számlát kérve.

A Schneider úr persze nem hívott vissza minket, ezért mi hívtuk vissza. Közölte a vonal végén a kedves úr, hogy sajnos a Prágaiakat nem tudta elérni. (Ennyit a Smart Wingsrõl.)

Mikor hazaértünk, felvettük a kapcsolatot ismételten ezzel az úrral. Kiderült, õ nem a Smart Wings alkalmazottja, hanem a Travel Service Kft-nek. Megkerestük õket is. Peren kívûl szerettünk volna megállapodni, ezért írtunk egy tartalmas levelet, melyben kifejtettük, mi is történt ott valójában. Mellékletként a számlákat a tucatnyi emaileket amiket váltottunk egymással a jegyvásárlás során. A Travel Service Kft lefordította cseh nyelvre a levelünket, és kiküldte Prágába.

Múlt héten jött egy email, amiben csatolva ott volt az a levél, ami elküldtek még december 28-án a mailcímemre. Az az érdekes a sztoriban, hogy Schneider Péter szerint, a foglalási kód alapján a SMART WINGS nem küldött emailt nekem. Akkor hogy is van ez? Folytatása lesz a történetnek, mert én ezt nem fogom annyiban hagyni, és akkor a Tékozló homár lelkes olvasóinak beszámolok a fejleményekrõl. Smart Wingset meg mindenki kerülje el jó messzire.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása