Tékozló Homár

Parkolóházas lehúzás a Westendben

2007.02.27. 07:42 | mvmv | 1 komment

János öt órát parkolt a Nyugati téri bevásárlóközpont parkolóházában, amiért ezer forintot fizetett, de csak kétszázról kapott számlát.

Február 24-én kb. fél háromkor parkoltam le a fenti mûintézmény jégpálya melletti parkolójába. Vásároltunk, nézelõdtünk, majd fél nyolc körül a parkolóhoz legközelebb található automatához zarándokoltunk. A gép a parkoló tickett behelyezésekor 1 000.- Ft. megfizetését kezdeményezte. Ezt elõbb egy db 1 000 Ft.-os formájában, - kisimítva, többször is megfordítva, kelet felé meghajolva, káromkodva, stb. – próbáltam leróni, de eredménytelenül. Ezután, 5*200 Ft következett, melybõl a gép 4-et elfogadott és levonásba helyezett, egyet pedig csak elfogadott, ám nem csökkentette vele az egyenleget. Akkurátusan folytattam a pénzügyi tranzakciót és érmékkel pótoltam az automata szerint hiányzó, ám általam már lerótt tartozást. Eredménnyel.

Ezután, kifelé hajtva, a kijárati sorompónál ácsorgó „személyzet” készségesen, sõt inkább tolakodóan, kivette a kezembõl az 1 000.- + ÁFA J díjjal tehermentesített tickettet és kiengedett. Ennyivel már máskor, máshol is vertek át ezét nem írtam volna nektek, ám a történet java csak ezután derült ki. Otthon,a vásárlásból származó blokkok között kezembe akadt a parkolás fizetési bizonylata, melyen csak az ÁFA azaz, 200 Ft. szerepelt, ami az utolsó WestEndben töltött óra - 18,35-tõl – 19,35-ig - parkolás díja.

Pestiesen szólva, ez nem semmi, ez ÜGYES!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.01.07. 18:16:11

háteztet beszoptad öreg.
süti beállítások módosítása