Tékozló Homár

A T-Online a toszásra tett

T-Online/vírusreklámfilm

2007.04.02. 11:57 | szily | komment

Terjed a neten? Terjed, de mi speciel az egyik alkotótól, egy nagyon híres magyar blog gazdájától kaptuk levélben a hírt, hogy a vírusmarketinget doktriner keménységgel imádó T-csoport megint belecsapott a vulvába. Most a netes tévét próbálják eladni nekünk egy egészen szellemes ál-film noir segítségével. A mozi szolidan indul, aztán-- Aztán Simó György vezérigazgató jelenik meg, hogy meztelenül elszavalja Maksa Zoltán egyik istenes versét.

Szóval a film okés, a hozzá tartozó szájt viszont szar, mert egyfelõl az elsõ kötõszónál nyilvánvaló, hogy mirõl van szó, másfelõl egy cseppet sem viccesek a szövegek. Na de túlzás is lett volna, hogy a konkurencia túlzottan kivágja a rezet. Haha, nekünk vannak T-csoportos barátaink, sõt ismerünk rendes T-csoportost is. Csak maradjanak otthon és ne hirdessék az utcán a másságukat.

Zárójelben jegyezzük meg, hogy a magyar reklámkészítõk nem értették meg, mit jelent az a vírusmarketing. Nem, lányok és fiúk, a vírusmarketing nem azt jelenti, hogy az RTL Klub és a TV2 helyett a netre tesszük fel a filmet. Nem, azt sem jelenti, hogy a vonatkozó weboldal legalsó linkje a vállalati weboldalra visz. A dolog lényege pont az lenne, hogy ne azonnal ordítson róla, hogy ezt direkt csináltatta a médiamogul. Hanem ellenkezõleg.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frucsasz 2009.07.23. 09:20:53

Első, csak azért is! :)
Amúgy nekem tetszik a stílus.
süti beállítások módosítása