Mindenre kiterjedõ válasszal örvendeztette meg Kozsó teaházát kritizáló olvasónkat az üzlet vezetõje:
Tisztelt cikkíró!Víg Andrea vagyok, a Zöld Teknõs Barlangja Teaház üzletvezetõje. Szomorúan olvastam írását a Teaházban tapasztalt kellemetlenségeikrõl. A tulajdonos és én sajnáljuk, ha elõfordul olyan eset, hogy bárki is csalódottan távozik a Zöld Teknõsbõl, hiszen a tulajdonossal egyetértésben és összhangban mindent elkövetünk azért, hogy a teaház minden igényt kielégítõ, gondtalan idõtöltést adjon minden kedves vendégünknek. A teaház vezetését február végén vettem át, és azóta ilyen jellegû probléma nem merült fel. Mivel azonban több hét telt el, úgy gondolom, sérelmének kivizsgálása utólagosan már nem megoldható.
Az Ön cikkében megjelentekre az alábbi részletes tájékoztatást szeretném adni.A Tealap árai soha nem voltak „tájékoztató jellegûek”, ebben az esetben csakis valamilyen félreértés történhetett, amiért természetesen ezúton is elnézésüket kérem. Sajnos, a teák beszerzési árai a világpiaci árakhoz igazodnak, ezért mi is kénytelenek voltunk árat emelni. Az új árakat tartalmazó új Tealap azonban (önhibánkon kívül) nem érkezett meg idõben, ezért kényszerültünk néhány hétig átmenetileg a javított régi Tealapot használni. Ahogyan bizonyára Önnek is feltûnt, Tealapunk egy nagy mûgonddal összeállított, igényes, 36 oldalas itallap, ezért elkészítése több hetet igényelt. A weboldalunkon az új Tealap 1 hét múlva lesz olvasható.
A tealapban, három árkategória szerepel. Az elsõ a helyben fogyasztható tea árát tartalmazza egy adagban, melynek mennyisége teafajtáktól függõen kb. 5 gr. Az ebbõl fõzött tea kannánként 5-6 dl, mint ahogyan a Tealapban is fel van tüntetve. A második és harmadik oszlopban 50 és 100 gr-os egységárakat talál, melyeket azért készítettünk, hogy vendégeink kedvenc teáikat megvásárolhassák és otthon is fogyaszthassák. Mint azt Ön is tudja, eladáskor a dolgozóink részletes tájékoztatást adnak a tea elkészítési idejérõl és a használatra szánt víz hõfokáról, melyet a csomagoláson is feltüntetnek.
A teáskannák kérdésében pedig az alábbi információt szeretném megosztani Önnel. A kannák Japánból kerülnek beszerzésre, ahol családi manufaktúrában, tradicionális eljárással készülnek. Ezek a kannák az õsi teafogyasztási kultúra alapján kézi mintázattal, öntött vasból készülnek. Erre azért van szükség, mert a teáskanna hõtárolási képessége elengedhetetlen a tökéletes minõségû és ízû tea elkészítéséhez. A teaház nyitásakor valóban jóval könnyebb, agyagkannákat használtunk, de az új, még minõségibb kannák jobban megfelelnek teaházunk magas színvonalának.
A felszolgáló személyzet utasítást kapott arra, hogy jelezze az érkezõ vendégek felé, hogy mely asztalok foglaltak és melyek szabadok. Ezért kérdezik meg a vendégektõl „Van-e foglalásotok?” Ez azért szükséges, mivel lehetõség van telefonon, vagy e-mailban történõ asztalfoglalásra. Véleményem szerint ez szintén a teaház vendégeinek kényelmét szolgálja.
A különtermek óránkénti díja teljes mértékben lefogyasztható, és a teák felszolgálásától számítjuk az eltelt idõt, tehát az esetleges (reményeim szerint max. 15 perces) várakozási idõt nem számoljuk fel. Éppen ezért a cikkben leírtak nem fedik a valóságot.
A kiszolgáló személyzet megfelelõbbé tételén, továbbképzésén folyamatosan keményen dolgozunk. Ha bármilyen problémát tapasztal, legyen szó a túl hosszú várakozási idõrõl, a felszolgálók modoráról, vagy bármi másról, kérem, legközelebb forduljon hozzám bizalommal, ugyanis nekem is az a célom, hogy ilyen dolgok ne forduljanak elõ. Ennek érdekében bármit megteszünk, a felszolgáló figyelmeztetésétõl kezdve az esetleges elbocsátásáig is!
Ha nem tartózkodom a Teaházban, kérem küldjön e-mailt a zoldteknosbarlangja@t-online.hu címre, vagy a személyzettõl megtudhatja telefonszámomat is, melyen bármikor elérhet. Elõre is köszönjük építõ jellegû kritikáját!
Azonban kérem, fogadja megértéssel, hogy az elszenvedett kellemetlenségekért sem én, és fõleg a tulajdonos nem hibáztatható, hiszen nekünk az a célunk, hogy minden vendég, így Ön és barátai is, elégedetten távozzanak, és a kellemes élményeknek köszönhetõen legközelebb is a Zöld Teknõs Barlangját válasszák! Éppen ezért esett rosszul a tulajdonost, mint magánembert bántó és ezért igaztalan kritikájuk!
Remélem, ha legközelebb is teaházunkat választják, kellemes élményekkel távoznak majd, és ezért felfedezik és értékelni tudják a Zöld Teknõs Barlangja erényeit és pozitívumait is!
Tisztelettel: Víg Andrea üzletvezetõ
eMM2 2007.08.03. 12:43:15
spanyol inkvizíció 2007.08.03. 12:44:18
Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.08.03. 14:47:46
Zaklató_Panda 2007.08.03. 17:55:01
teisfiambluetooth 2007.08.04. 17:50:25
Miért, ott voltál? Vagy át**szol minket, hülye p**csa, vagy téged b**nak át az alkalmazottaid, te hülye p**csa!
Bunkó Béla 2007.08.05. 11:22:45
Vegyél egy Expresst és nézz új munkahely után mondjuk valami betanított munkát keress gépsor mellett.
zöld teknős 2007.08.15. 01:23:53
Mielőtt bármelyikőtök elszálna magától, hogy mennyire kemény és tökös csávó, vagy csaj, szeretném a tudomására hozni, hogy a cikkben leírtakra a "sértettek" semmilyen formában nem vették fel velem a kapcsolatot. Talán elgondokodtató, hogy miért nem. Neketek pedig akik azt hiszitek nagyon okosak vagytok, talán figyelmetekbe ajálom a szöveg ismételt elolvasását. A szövegértés ugyanis általános iskola 4. osztályos követelmény. Kedves Bunkó Béla. Mint azt a neved is mutatja remek jelzővel áldott meg a jóisten. Kívánom neked, hogy egész életedben csak a neved legyen a legnagyobb problémád. Mivel stílusod alapján sosem engednélek emberek közé. És te is fiam bluetooth! Neked meg azt üzenem, hogy majd ha leteszel valamit a közösbe és az, mások hibája miatt rossz fényt vet rád, te is érezd magad át**szva. Nem hiszem hogy ismeretlenül jogod lenne bárkit is minősíteni. Te szánalmas, szerencsétlen, túlképesített kis k*csög.
Bunkó Béla 2007.08.15. 19:06:34
:)
Ritka nagy IQ huladék vagy.
De le se szard.Expressz tele van álláshirdetéssel.
Amúgy meg nincs szükségem az engedélyedre semilyen témában. Looser droid :))))
gyureee92 2007.08.16. 13:05:22
Bunkó Béla 2007.08.27. 22:32:33
Szánalom vagy erősen, szövegértelmezési problémád neked van erősen, olvasd el újra seggszőr! :)
Nem a magam nevében hurrogtam le de nem érdekes :). Lényeg hogy Te pösti vagy oszt nem gyűvő dzsondérraa erre!
Tudod nem az a paraszt aki kapálja a földet.
:)
Faszláma! :))))))
Bunkó Béla 2007.08.27. 22:37:20
:))))
gyureee92 2007.08.28. 12:11:15
kumori 2010.01.21. 16:30:47
egy nagyobb csoporttal mentünk oda,2órára foglaltunk egy kuckót egy óra után se jött a pincér hiába csengettünk,majd mikor végre megjelent,közölte hogy át kéne mennünk egy másikba,mert valaki szintén lefoglalta ezt a kuckót.Mondanom se kell nekünk még egy óránk lett volna itt de hát átpateroltak,na ismét egy fél órát kellett várni a pincérre,majd megint egy fél óra mire kihozta a teát-mindenki egyöntetűen azt mondta hogy sz@r a teája...megjelent a pincér,kértünk sütit amit valahogy nem sikerült kihoznia majd megjelent egy másik pincér 20perc múlva akinek szintén elmondtuk mit kértünk,na ő kihozta...persze reklamáltunk,hogy ugye ezek után nem számolnak fel 2órát,ami 12ezer forint lenne.persze csak 1órát számoltak fel,amikor kérdeztük,hogy miért ilyen lassú a kiszolgálás azt a választ kaptuk,hogy csak ketten vannak az egész teaházra.majd megkérdeztük,hogy miért nem vesznek fel embert?erre közölték,hogy hát felvennének de ők nem akarják,mert így több a jatt.
kérdem én:nem érné meg,ha felvennének még embert és menne a kiszolgálás-ezáltal több borravaló-plusz nem kéne ilyen-olyan engedményt adniuk folyton-ami a mi esetünkben mínusz 7ezer forintot jelentett a teaháznak... ezzel a kiszolgálással ne számítsanak jattra..ha ez így jó nekik,mindenesetre mi nem megyünk oda többet