Tékozló Homár

Nemlétezõ szerelést számláz a Digi TV

2007.05.07. 14:32 | jackyll | komment

Nornora látszólag egyszerûen megoldható piszlicsáré problémája - egy téves számlázás - immár a Hírközlési Hatóságról is lepattant, pedig:

Meggyûlt a bajom a Digi Tv-vel. :( Még tavaly novemberben kötöttem velük szerzõdést, és decemberben jött a szerelõjük. Felszerelte a kültéri egységet, és hozzácsatolta az egyik beltérit. Mivel van egy olyan akciója a DigiTv-nek, hogy 2 beltérit kaphat 1 elõfizetésért, ezért megigényeltük a 2. beltérit is. Azonban a szerelõ csak 1-et hozott, és azt mondta, hogy pár nap múlva menjünk be a Digi Tv kirendeltségébe, és ott átvehetjük a másodikat. Ha azt is be akarjuk szereltetni, akkor egy kis zsebbõl-zsebbe pénzért kijön hozzánk, mert azért a szerelésért a Digi Tv már nem fizet neki. Mi erre nem tartottunk igényt, mivel a férjem is mûszaki szakember, és nem okozott gondot neki a beüzemelés. Idáig minden ok. De egyszer csak kaptunk a Digi Tv-tõl egy csekket, hogy fizessünk be 5000 Ft áfát, a 2. beltéri beszerelése címen. (Az elsõ beszerelése ingyenes).
Mivel nálunk nem szerelték be, így írtam egy e-mailt, hogy töröljék az egyenlegünkrõl az 5000 Ft áfát, mivel saját magunk szereltük be a készüléket. Erre jött a válasz, hogy "A 6000 Ft a kártya aktiválási díja". Erre visszaírtam nekik, hogy az ÁSZF-ben szerelési díj van, azt meg mivel nem végezték el, így nem fizetek. Ott szó sem volt aktiválási díjról. Ezután a következõ választ kaptam: "Rendszerhiba miatt került kiszámlázásra a 6.000,- szerelési díjként." Érdekes rendszerhiba. Persze küldtek még egy csekket, már "aktiválási díjként".

Itt meguntam a dolgot, és írtam egy levelet a Fogy.védelemnek, õk meg továbbították a Nemzetközi Hírközlési Hatóságnak, ahonnan ma kaptam egy levelet, hogy fizessek be 2200 Ft eljárási illetéket... Szép. Ezenkívül a NHH levelében volt egy részlet a Digi Tv ÁSZF-jérõl, amit ápr. 9-én megváltoztattak: a szerelési díjat aktiválási díjra változtatták. Csak az a gond, hogy az én szerzõdésem novemberi dátumú...

De fizetni akkor sem fogok egy el nem végzett munka után.

Még valami: A DigiTv úgy gondolja, hogy kiszámlázza az embereknek a szerelési díjat, abból nem fizeti ki a szerelõt, hanem az ügyfél még zsebbõl fizessen még a szerelõnek is???? Vagy csak a szerelõ próbált meg még egy kis pénzt kicsikarni?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erry 2008.07.19. 20:32:59

A digi.tv.nek egy havi számlát nem csekken adtam fel hanem utaltam. Természetesen nem tudtak vele mit kezdeni pedig minden fel volt tüntetve az átutaláson, nem irták jóvá. Kikapcsolták a szolgáltatást. Hiába hivtam fel Őket nem jutottam velük semmire az összes befizetés a kezemben volt, "természetesen" csak nekik lehet igazuk. Hétfőn elfaxolom az átutalási megbizást amit 06.10-én feladtam.Tudom a másik szolgáltató sem külömb, de átmegyek azokhoz. Csak azt nem tudom, hogy miért mi húzzuk a rövidebben, pedig belőlünk léteznek. Nem tudom milyen dolgozóik lehetnek, hogy nem tudják lekönyvelni a beérkező dijjakat.
süti beállítások módosítása