Tékozló Homár

Magyarországra csak a szart hozzák

2007.07.02. 13:48 | jackyll | 48 komment
Egy utcai papucs utáni nyomozás során döbbent rá K. arra a közhelyre, hogy kicsiny hazánkba nem érnek el drágább termékek, csak a középszart forgalmazzák, mert azt viszik a népek. Illetve, ha mégis van, akkor mintadarab egy példányban, amit általában már lezúztak a t. vásárlók:
2007. június 29-én arra szántam el magam, hogy veszek magamnak egy Dr. Batz utcai papucsot. Akkor még nem sejtettem, hogy ilyen kalandos délután vár rám. Kirándulásom a WestEnd áruház legalsó szintjének egyik cipőboltjában kezdődött, ahol ki is választottam a szimpatikus modellt, 39-es méretben. Viszont ebben a cipőboltban ez a példány sérült volt, gyűrött volt a bőr és több helyen mélyen meg volt karcolódva és állításuk szerint csak ez az 1 db volt belőle. Sebaj, átmentem a WestEnd-ben lévő másik cipőboltba, ahol szintén forgalmaznak ilyen papucsokat, de ott nem volt 39-es méret. Gondoltam megér pár kilómétert és átmentem a Mamut bevásárlóközpontba. A felső szinten van egy cipőbolt, ahol volt ugyan méret, de szintén hibás, karcos volt a papucs. Még mindig nem adtam fel, így elmentem a MOM pakrba, ahol az alsó szinten lévő gyógynövény boltban forgalmaznak Batz papucsot, de sajnos nem volt méretben.

A boltok mindegyike azt állította, hogy minden modellből méretenként csak egy van, ha elviszik, akkor rendelnek másikat. Ezen a ponton már majdnem feladtam, de mivel úgyis útba esik beugrottunk a budaörsi Auchan előterében lévő gyógyszertárba, ahol volt méret, de csúnyán gyűrött volt a bőr. (itt pont egy másik hölgy is szeretett volna egy másik modellt megvásárolni, de minőségi hiba miatt ő sem vette meg, az Auchan előterében volt szerencsére egy másik cipőbolt is, ahol Batz papucsot forgalmaztak, itt is volt méret, de a helyzet ugyanaz. Karcos, csúnya.

Az eladó hölgy szerint a vásárlók tehetnek arról, hogy ilyen karcosak a cipők, hiszen a bemutató állvány fém részével összekarcolják. Csak azt nem értem, hogy lehet az, hogy minden boltban a belső raktárból kihozott (dobozos) 39-es méret az, amit előtte összekarcoltak a vásárlók a bemutató állvánnyal. - Magyar talány?

Már csak kalandvágyból átmentem a törökbálinti Cora előterében lévő cipőboltba. Csodák csodájára volt belőle 39-es méret és csaknem hibátlan volt a lábbeli, viszont drágább volt pont egy ezressel, mint az összes többi boltban és az eladó hölgy nem volt hajlandó ráírni az áfás számlára a termék nevét "Dr. Batz", azt állította, ő csak annyit írhat, hogy "papucs". Így viszont az egészségpénztárral nem lehet elszámoltatni. Tehát itt sem vettem meg a terméket.

Összegzés: Világváros 1 db; cipőkeresés 4,5 óra, cipőbolt 7 db, megfelelő méret 5 db, selejt áru 4 db, számlázási és ár hiba 1 db, megvásárolt termék 0 db.

Úgy gondolom, hogy egy ilyen nagynevű, sokat reklámozott, korábban jó minőségű termékeket gyártó cég nem engedhetne meg magának ennyi forgalomban lévő hibás terméket. Vagy ez esetben is Európa selejt árusító országa vagyunk?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Répalaki Edömér 2007.07.02. 13:58:21

Én a jó öreg klumpára szavazok, bár a Dr. Braz biztos kényelmesebb. Viszont a fapapuccsal jól lehet verekedni - összes kamionos ismerősöm azt hordja, rakomány-védelemnél hasznos (rúgni, ütni, dobni vele felér egy 8 napon túl gyógyuló súlyos testi sértéssel).
(Amúgy abban a (sport)boltban nem, ahonnan az úr mindig megkérdezi, hogy "Aprópó, voltam ma már?")

Melankólika 2007.07.02. 14:03:41

Nekem is volt Dr.Batzom, azért választottam, mert fele annyiba került, mint a Scholl. Háááát, occsó husnak hig a leve.... Vegyél Schollt, az kényelmesebb is, meg a talpa se megy szét egy szezon alatt. Az EP azt is támogatja.

froccsos 2007.07.02. 14:04:20

Én csak azt nem értem, hogy ha utcai papucsot vesz, akkor miért érdekli egy két szaros karcolás.

Zaklató_Panda 2007.07.02. 14:04:38

A papucsok karcolgatása és a bőr összegyűrögetése ősi román szokás!

ex-Zep 2007.07.02. 14:08:36

igen, igen, de hát a szar kell a magyarnak vazze

tobo 2007.07.02. 14:24:55

ki jár papucsban utcán a csövesszarban? nem is értem a hisztit. erről a dr baccról sem hallottam még, akármennyire "agyonreklámozzák". uborkaszezon van?

Dr Gregory House 2007.07.02. 14:48:36

Melankólika:

Pont ugyanez a tapasztalatom: háromszor volt Dr.Batzom: először, utoljára és soha többet...

Pogo 2007.07.02. 14:55:46

nem lehet, hogy direkt volt karcos? Lehet, hogy ez az uj design :)

zskrisz 2007.07.02. 15:08:54

Nem vennék olyan cipőt, ami egy-két pár perces próbától tönkremegy. Akkor a sokadik boltban talált példány is tönkre fog menni hamar, nem?
Inkább keress egy nem selejtes fazont és vedd meg a legelső boltban hibátlanul, és viseld egészséggel sokáig!

Opopanax 2007.07.02. 15:20:42

Dr. Batz monnyon le!

Kozika · http://www.k-1.hu 2007.07.02. 15:54:21

kezd visszatérni a jó öreg homár-hangulat :)

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2007.07.02. 15:59:32

Vegyé occó kici papuc ötszá, szokat vesze háromszá, és tisz pár lesz jó neked egy év, szokka occó, mint Doktó Batsz, vadzs Stól papuc, lenni műbőr, de neked van puma, nájkí amit akasz... :D

Zoltan Baranyai · http://mindennapibetevo.blog.hu 2007.07.02. 16:12:45

Csak a szandál! Abban lehet futni is, ha gáz van.

demizson bobby 2007.07.02. 16:26:02

Nem értem miért nem Birkenstock-ot vesztek?!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.02. 16:46:57

Tényleg: A kínai cuccok vásárlásával tulajdonképpen támogatjuk a Kínai Népköztársaságot?

Szumi 2007.07.02. 17:03:01

Papucsra TB támogatás???
Megáll az ész - farmerra nincs?
Ezért van vizitdíj bakker, hogy mások papucsot tudjanak venni támogatással.
Szörnyű probléma...

Gasztonyi_Ádám 2007.07.02. 17:47:08

Répalaki Edömér 2007.07.02. 13:58:21

Vazzeg mi a bajod a sportboltommal?
Megdobjalak egy ütős DrBatz papuccsal?

Amúgy, ma voltam-e már?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.02. 18:40:13

"El lehet menni Szlovákiába", oszt' venni a patikába' Protetika papucsot.
A reklámozott nyugati nevű, de Romániában gyártott gyógypapucsok csak kutyaütőnek jók.

Az alapkérdésre visszatérve: igen, itt a szart árulják, meg azt, amit már a tótoknál sem tudnak eladni leakciózva sem. A legszörnyűbb az, hogy már a kínaiak is tudják ezt, és élnek is vele. Itt még javában árukták a patacipőt, amikor a Felvidéken már ki sem merték tenni a boltokba, és állítom, hogy ezeket az elmebetegeknek és követőiknek kitalált nadrágokat, amelyekből kilátszik a "ganyéhányó lyik" (ahogy Gyimesben mondják) itt még akkor is árolni és hordani fogják, amikor a tótországi cigánykurvák is eldobják örökre.

cinderella1 2007.07.02. 19:13:06

Csak hogy tudjátok:

A Dr Batz magyar termék, és mielŒtt bármit is leírsz a föcímbe legalább nézd meg hol gyártották!!!!!!

Illetve a kedves kis kínai emberkék már mindent hamisítanak, még a Prince Olivért is ami csakugyan híres magyar termék.


degi2004 2007.07.02. 20:40:28

Szentendren is kapni a vasvari patikaban, karcmentesen, szamlara...

nilsholgersson 2007.07.02. 21:42:19

Nekem a puma mintás, sport feliratú ill. a cichago bullb-os papucs vált be. Mondjuk ezt sem kapni mindenhol. Pláne nem számlára. Utcára csak "tennis-es" , nemzeti színű csíkos zoknival veszem fel, melynek a tetejéből visszagöndörgetek kb. 3 cm-t.
Dr. Batz (akiről sosem hallottam) meg szégyelje el magát. Pernahajder!

_B_ 2007.07.02. 23:35:35

Nekem alap, hogy ha vásárolni akarok nem megyek Westend-Mammut-MOM belvárosi szarokba, onnan mindent elvisznek/leamortizálnak. Árkád + Campona messze veri őket ebből a szempontból.

Megdobbent 2007.07.03. 03:02:19

Ezaz! Ti tudjatok a tutit, csak szegeny poster nem: ha papucsot akarsz, mert az utcan abban vaganykodsz, akkor repulojegy NY-ba -> 3 nap szalloda, alapos utanajaras -> hazaut economy-n, itt aztan horukk es flappogsz, mint a kurvaelet. Ez a kiralysag, egy szaros papucs utan a Fold korul!!! Nehogy vazze mar az 1 papucs/ev szegyenteljes ongyulolet bunebe ess, 20k alatt ne vegyel semmit, de komolyan! Es igen, szamoltatsd el az EP-vel, amit innen csokoltatok, hogy fedezi :> Wehe, ha megtudja a munkaltatod, mire vered az EP-jet, hamar a papucsod sarkaval fogod csak surolni az aszfaltot (osszekarcolod vele, vigyazz!) :>

hattyú 2007.07.03. 07:09:42

Ugorj át Bécsbe :) Vagy Pozsonyba :) Bár nem biztos, hogy aztat, amit ott veszel támogatni fogja valami anyagilag. Gombás magyar lábnak műanyag és bides kínai papucs kő! Az a tuti! Legalábbis a kommentekből ez derült ki...brrr :)

penztaros 2007.07.03. 08:01:13

Inkább vadász Scholl-ra, mert a Dr. Batz már nem nyerő a PSZAF-nak.

"
A beküldött szakvélemények alapján a Dr. Batz biokomfort lábbelik nem minősülnek orvostechnikai eszköznek, így azok vételára – a hatályos jogszabályok alapján – nem számolható el az egészségpénztári tagok egyéni számlájának terhére."

www.mkbep.hu/pszaf/pszaf20070308.doc

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.07.03. 08:13:39

Sok minden viszont egységesen kommerszebb lesz:

dRRRága bRRRRRRRRaun !
vilagnezet.blog.hu/2007/07/03/drrraga_brrrrrrrraun

emzéperiksz 2007.07.03. 09:05:21

Nekem is Schollom van, jó az, vegyed azt. Vagy ha nem kell, vegyél másfélét. Nem értem baccátok meg, mit lehet ennyit vacakolni egy rohadt papuccsal. Még ha báli ruha volna, na de egy nyavalyás papucs! Kevesebb válogatás, azt tíz perc alatt megveszed.

Neménvótam 2007.07.03. 09:36:48

Aki dr. Batz papucsban jár, az nem lehet sikeres ember

Szil-Ka 2007.07.03. 09:46:15

Én a budaörsi auchanban vettem batzot, és a mai napig semmi bajom nincs vele, bár lehet, hogy azért mert már sok éve vettem.

Egyébként már a második kudarc után beláthattad volna, hogy nem terem babér e téren: Ennyire sok a szabadidőd? Akkor nézz még körül a többi nagyvárosban is.

pazzo · http://pazzo.hu 2007.07.03. 09:52:12

Érdekes.Bementem A Flórián-ba,az emeleti cipőboltba.Dr.Batz papucsokat szemrevételeztem (a kiállitottak is jó állapotuak), volt minden méretben,semmi bajuk nem volt.Vettem egyet.Azóta is nyúzom.Javaslom,ne plázában nézelődjön.Ott minden drágább.De ehhez ész kell.

momehu 2007.07.03. 11:27:13

Én a netről rendeltem dr. Batz-ot a cipőexpresszről és bevált! Igaz lustáknak való és az igazi vásárlás élményét nem adja vissza de...

Mrs.Sveet 2007.07.03. 14:50:51

Vegyél bocskort, mert megérdemled!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.03. 15:59:54

A Dr.Batz papucsnak nincs párja!
A tolókocsit csak ez állja!

rexter 2007.07.03. 21:39:49

bameg elmesz 7 helyre egy nyavalyas papucsert, ot helyen latod h gyurott szar lesz mar attol is, hogy fel tucat vasarlo felporbalja, de azert folyik utana a nyalad. egyebkent a Scholl is szar ma mar, minden gagyi a mai vilagban. de papucsot venni - nem venni- ennyi hercehurca aran, es utana meg le is irni, az egeszen szanalmas.

Keehaar 2007.07.04. 16:58:52

Nem mindegy, mit vesz a saját egészségpénztári megtakarításából? Az olyan pénz, amit ő keresett meg, hadd költse már arra, amire neki tetszik. Nem a munkáltató pénze, és nem is a tiétek. Ha nem vagytok tisztában vele, mi az az egészségpénztár, ne hőbörögjetek. Semmi köze a tb-hez meg a vizitdíjhoz.

renugard 2007.07.04. 17:13:00

Van még olyan idióta aki plázákba jár cipőt venni?? Próbáld meg egy cipőboltban. Számtalan van a városban. Meg fogsz lepődni.

Findel Mundo 2008.06.28. 15:54:45

Hát nekem akkora lúdtalpam van, hogy az már gágog:DCipőimben hordom is a lúdtalpbetétet szorgalmasan, de hát a papucsba azt nem lehet belerakni...Éppen ezért minden papucsomban fájt a talpam rövid idejű hordás után (általában elég volt egy 25-30 perces séta is). Ezért elhatároztam, hogy megadom a lábamnak a tutit, é veszek neki egy olyan gyógypapucsfélét. Egy bevásárlás alkalmával, a ....-i nagyteszkóban lévő egyik boltocskában, ahol cipőt és gyógyteát lehet kapni(érdekes párosítás:)) kerítettem sort erre a beruházásra. Rövid nézelődés után számomra egyértelművé vált, hogy a School nem az én márkám lesz, mert a legolcsóbb (és egyben legcsúnyább) darab is 15 ezernél kezdődött. Ezért elkezdtem a Dr. Batz-ok között nézelődni. Nagyrészükön látszott, hogy tervezőjük elsősorban a kényelmet tartotta szem előtt, és nem éppen az aktuális divat szerint öltözők kedvencének szánta ezeket a lábbeliket. De akkor megbújva egy kis sarokban megpillantottam egy helyes kis darabot...Amikor beledugtam a teszkózástól sajgó lábamat, úgy éreztem magam, mint hamupipőké érezhette magát anno. Tudtam, azt a papucsot nekem teremtették! Azóta is hű társak vagyunk, lúdtalpam benne nyugalomra lelt, és végre tehetek hosszú nyáresti sétákat kedvesemmel, anélkül, hogy ahhoz minimum bakancsot kéne húznom.
Nálam Dr. Batz bevált, és külön öröm, hogy ezzel támogathattam a magyar ipart:D

dr33 2008.07.26. 16:51:48

én imádom a dr batzot,és a család többi tagja is. anyumnak 3 db van.sőt NÉGY,mert az otthoni papucsa is ez.a munkahelyemen 3 éve nyúzok egy fekete bőrklumpát.picit kopott már a bőr,de egyébként semmi baja.csak ezt a márkát fogom venni,ha egyszer szétnyúzom.

klubgenesis 2008.11.07. 17:06:52

Csak a tényszerűség kedvéjért, mi vagyunk a MOMParki-i Batzosok...

Az elég nagy hülyeség, hogy a számlára valaki nem írhatja rá, a termék nevét. Ez eddig senkinek sem tünt fel észlények? Megbuktatok Fogyasztóvédelmi ismeretekből kedves homárok... ami csak azért vicces, mert úgy tudtam ez valami fogyasztóvédelmi blog. Na ennyit akkor erről is.

Kötelező a számlára ráírni a termék nevét, mást helyette tilos. +VTSZ szám.

Ami meg a Dr.Batz papucsokat illeti, általában valóban mindenki egyet tart belőle méretenként és fajtánként. Ennek az az oka, hogy a Dr.Batznak az a koncepciója, hogy biobolokban forgalmazza a termékeit, nem pedig cipőboltokban, és mivel a biobolt nem cipőbolt, nincs is kapacitása papucsokat tonnaszámra raktározni. Viszont mivel
sok helyen kapni, ezért a lakóhelyhez legközelebbi boltban meg kell kérni, hogy akkor a jövő hétre egyet szeretnék kérni (karcmenteset). És nem kell egész nap rohangálni, elég visszamenni ugyanoda egyszer. Hacsak nem sürgős...
Karcolatok: a bőr karcolódik. Főleg az állványon, próbálgatás közben. Hordás közben is. Dobozban nem. Az egy baromság.
Amúgy aki akar vegyen Scholt dupla áron, ugyanazt tudja mint a Batz.

Üdv.

vércica 2008.12.19. 23:10:38

Findel Mundo, te reklámszövegíró vagy?

vasagasa 2008.12.20. 20:31:49

vércica!
Nem,ő nem reklámszövegíró, hanem olyan ember akinek volt már batz papucsa....
A többieknek: próbáld ki aztán ócsárolj.

erkóka 2010.05.09. 13:38:26

7éve tavasztól öszig ilyen dr.Batz-os papucsot viselek van vagy 10 pár sose volt gond velük

sammy_ 2010.10.01. 04:26:25

Hát nekem épp a sokak által ajánlgatott schollal volt/van minőségi problémám, nem is egyszer. Azon túl, hogy rendszeresen szétfeslett a varrás 2-3 hónap használat után a nyári szandáljaimon, vagy behasadt a talp, a parafatalpas papucs totálisan szétmorzsolódott fél év alatt (nem ázott, nem mostam, csak ikerterhesen hordtam, de lehet ez volt a bibi, az már nem rendeltetésszerű használat), még anyunak is alig találtunk cipőt náluk. Topánka gyártásra hajtanak vagy nem tudom, de a sok fazonból egybe fért bele a lába. Nem kellett volna annyira erőltetni, de dm-es kupont akart beváltani.
Ellenben van batz papucsa töredék scholl áron, nagyon kényelmes, ha náluk tanyázom rendszeresen elcsenem. 2 éve már biztosan nyúzza. Vidéki kisvárosban vete, ahol 1db üzletben kapható.
süti beállítások módosítása