Tékozló Homár

Öregeket és kismamákat kínzott a MÁV a hőségben

2007.07.16. 16:30 | szily | komment
Pályafelújítás miatt egy szakaszon buszra kelltt volna szállnia kaskantyúi olvasónknak. A szadista MÁV azonban egy egész vonatnyi emberhez egy darab buszt rendelt. Izzadás és horror hajtás után.

Tisztelt MÁV Ügyfélszolgálat,

Tegnap esti utazásom során olyan mértékű kényelmetlenségekben volt részem, hogy úgy érzem, panaszt kell tennem Önöknél, és az ügy kivizsgálását kell kérnem.

A történet röviden a következő. Tegnap, azaz július 15-én kora este a 7923-as számú Kiskunhalas - Kőbánya-Kispest között közlekedő menetrendszerű járattal szerettem volna Budapestre, egészen pontosan Pesterzsébetre utazni (szüleimet látogattam meg a hétvégén, egyébként Budapesten élek és dolgozom elég régóta). Kiskőrösön szálltam fel, a vonat meg is érkezett menetrend szerint, tehát késés nélkül indultunk el Budapest felé. Az első meglepetés akkor ért, amikor a kalauz jegyet kezelni jött: miután kezelte a jegyeket, egyesével mondta el mindenkinek, hogy pályafelújítási munkálatok miatt a Kunszentmiklós és Délegyháza közötti szakaszon pótlóbusszal kell majd utaznunk.

Kissé furcsának találtam, hogy korábban semmi hasonló tájékoztatást nem kaptunk, ám nem nem csináltam nagy ügyet a dologból, történt már ilyen korábban is és viszonylag rendben lebonyolódott. Most azonban nem így történt. Kunszentmiklósra érkezésünkkor egyetlen busz sem várta az utasokat, jó 8-10 percet kellett várnunk rá. Ez még nem is lett volna nagy gond, de ami borzalmasan felháborító volt: mindössze EGYETLEN buszt küldtek egy tele vonatnyi emberért.

Mondanom sem kell, hogy körülbelül az utasok harmada fért fel a buszra. A kalauz egy sor telefonálgatással tudta csak elintézni, hogy további buszokat kerítsen - ezekre összességében kicsit több mint egy órát várni kellett. Tudom, a kalauz a lelkét is kitette, hogy buszt kerítsen, mégis felháborítónak érzem, hogy ilyen szervezés mellett bonyolítják le a felújítási munkálatokat! Úgy vélem, amíg kellő pótlásról nem tudnak gondoskodni, addig nem szabadott volna hozzákezdeni a felújításhoz. Mindenki nyomorogva, a hőségtől fulldokolva utazott illetve várakozott.

Én ugyan felfértem az első buszra, de mivel továbbindulás előtt be kellett várni a másik kettőt, így összesen egy és negyed órát várakoztunk Délegyházán! Kisgyermekes családok, idős nénik lesték, jön, ill. jönnek-e a buszok. Így történt hát, hogy a menetrend szerinti 20.05 körüli idő helyett kb. 21.35 körül értünk Pesterzsébetre, ez másfél óra késés. A velem szemben ülő fiatal lány azt találgatta, vajon ilyenkor nyáron és vasárnap este mikor megy el az utolsó metró Kőbánya-Kispestről: 21.30-kor vagy 22.00-kor… utána ugyanis már csak éjszakai járatok vannak.

Tisztelt Ügyfélszolgálat,

Mi, akik a déli-délkeleti országrészben vagyunk, már hozzászoktunk ahhoz, hogy a fejlesztésekből legtöbbször kihagyják ezt a régiót - ez mindig is így volt, és nem csak a vasúti közlekedéssel kapcsolatban. Az átlag menetidő a fent említett vonalon kb 20-25 perccel nőtt az utóbbi években, köszönhetően annak, hogy IC-k és gyorsvonatok helyett már csak személyvonatok közlekednek (napi egyetlen IC megy, és az is csak a lefelé menő irányba, felfelé nem lehet IC-vel jönni). Ez még elviselhető volna, még ha folyamatosan emelkednek is a jegyárak… csak legalább a fent említetthez hasonló esetek ne történnének meg!

Panaszommal kapcsolatban a következőket kérném: keressék meg és vonják felelősségre azt az alkalmazottat, aki Önöknél arról döntött, hogy minden járat mellé mindössze egyetlen pótlóbuszt rendelnek, vonják felelősségre közvetlen felettesét is, aki feltehetően jóváhagyta ezt a döntést. Elképzelni sem tudom, miből gondolták, hogy egyetlen busz elég lesz a nap során legkihasználtabb járat pótlására. Kérem, figyeljenek oda a jövőben, hogy ilyen ne forduljon elő, és ne hagyják következmények nélkül az említett elképesztően szakmaiatlan és embertelen döntést.

Köszönettel:

XY

Kaskantyú

PS: jelen levél címzettjei között az Index nevű internetes újság Tékozló Homár nevű rovata is szerepel. Ezzel szeretném biztosítani azt, hogy a jövőben lehetőleg ennél jobb körülmények között utazhassunk a pénzünkért.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiNaiva 2007.07.16. 16:38:42

Összehangoltan működik a MÁV mindig.
Én múltkor csak a vonatra szerettem volna felszálni a kökin, de nem lehetett, mert még valami állítgattak a kocsikon. A munkások viszont nem voltak hajlandóak senkivel kommunikálni, nem mondtak semmit. Miután végeztek, otthagytak az legelső ajtó kivételével mindet zárva. Az utasoknak kellett végigmenni, és az ajtókat belülről kinyitogatni.

Le kell tépni az ajtajukat! :D

boribonmackó 2007.07.16. 16:39:01

Hív a Vasút vár a MÁV!

grolko 2007.07.16. 16:39:59

az semmi! debrecen-budapest, télen, 21:10es érkezés helyett éjjel fél 3 röpke 5óra a mínusz sok fokban.
na az kemény volt! másfél óra a mávnál szinte természetes. :(

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.16. 16:45:17

Meg még a felettesének is vonják felelösségre a felettesét, mer az a föfelettes, és igy együtt monnyanakle.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.16. 16:46:22

Azért ezt még lehetne fokozni is ám!

BKV ellenőröket a MÁV szerelvényekre!

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.16. 16:48:36

Deportálásgyanus a dolog....milyen busz vót az? Nem vót kiirva valami az orrára?
Ellenör vót rajta?

grolko 2007.07.16. 16:50:08

amikor átestünk a holtponton,
már az volt.

pl. kíírtuk a jeges ablakra h HELP ME!
:)

na jó, akkor ott viccesnek tűnt!
:)

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.16. 16:50:31

Vérszegény éjszakai dúvad :

Egyetértek. Az összeset egy vonatra, aztán vonatpótlóra a szutyokjával! Aki nem fér föl, azt a vonóhorogra!

KicsiNaiva 2007.07.16. 16:53:37

grolko 2007.07.16. 16:50:08
Remélem úgy írtátok, hogy kívülről is elolvasható volt... :))

De azért a mávos kalauzokat sem kell félteni, ott is van néhány, aki imád kötözködni.

rokarudolf 2007.07.16. 16:55:29

Ezt a dolgot már eljátszották valamikor tavasszal is, csak akkor a Nyugatiból Vácra menő vonat helyett próbálták az embereket egy lepattant régi Ikarusba bezsúfolni. Akkor sem sikerült. Lehet, hogy a MÁV-nál ez az előírás: egy vonat-egy busz.

tücsökbogár 2007.07.16. 16:56:18

Majd a MÁV is egymás mögé rendezi rettenetes vasútikocsi-állományát (mint most a BKV a Combinókat) és a kedves utasok végigfutatnak rajra Kiskunhalas - Kőbánya-Kispest között. A leggyorsabb visszakapja a jegy árát.

TCSA · http://make.blog.hu 2007.07.16. 17:00:44

MÁV logika: egy szerelvény=egy busz. Studenkánál még csakcsak működik, de egyébként...

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.16. 17:05:32

Azér a levéliró se kutya...A levél elején is van egy megszólitás, a közepén is, a végén meg jól megköszöni.

De mit is?

KicsiNaiva 2007.07.16. 17:09:52

Net_Elek 2007.07.16. 17:05:32
Hát a figyelmet. Feltételezi, hogy a levele nem a kukában végzi.

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.16. 17:15:00

Hehe....naiv ügyfél...
atomot nekik, arra odafigyelnek!

fagyott kutyaláb 2007.07.16. 17:15:57

Én tudom mi volt ez. A MÁV is Guiness rekordot akart dönteni úgy hogy egy egész vonatnyi embert felzsúfolnak egy buszra.

Hát ez nem jött össze, de sztem még próbálkozni fognak.

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.16. 17:39:10

A helyzet az, hogy a máv az orosz hadsereg elöretolt helyörsége. De erröl senkinek egy szót se! Igy tartják az embereket megfélemlités alatt. Egyben a testsuly csökkenéséröl is gondoskodnak. Az ideális állapot akkor következik be, ha az utas 0 kg sulyu lesz, vagy csak a jegyet veszi meg és nem utazik:)

KicsiNaiva 2007.07.16. 17:51:47

Lehet ebben valami. Mindig rám jön a hányiger a vonaton. A rendszeres hányástól meg ugye fogyni lehet...
Micsoda összesküvés, ezért nem takaríttatnak :D

Taurusz 2007.07.16. 18:05:33

Én is utaztam a sz@rházi tolvajokkal. Kökiről indult a vonat, karácsony előtt, kint baromi hideg, bent jóóó fűtés. Hat megállóval később vacogva ébredtem. Melletem kb 3-4 éves kisgyerekek. Mikor szóltam a kallernak, mondta, hogy induláskor BE KELL ÍRNI, hogy megy a fűtés. Ez alapján lopja el a mozdonyvezető a gázolajat. Ha menetközben lekapcsolja, akkor az már az ővé. Sajna akkor még nem voltam öntudatos fogyasztó, nem írtam a panaszkönyvbe. Innen üzenem neki: anyádat. De mit is várok?
A máv egy mocskos poszt-kommunista csürhe, akit elsőként fog falhoz állítani a forradalom!

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2007.07.16. 18:55:15

Hali mindenkinek!

Nekem is volt "szerencsém" azon a vonaton utazni..
Én a 3. buszra fértem fel, fosott a seggem h minket már nem vár meg a vonat.. de megvárt szerencsére :)

Csináltam képeket majd elküldöm georgejr-nak a vazzé-ra.

Amúgy az előttem levő hozzászólónak
(én, de tényleg 2007.07.16. 18:05:33)
A Budapest-Kelebia vonalon nem tudja a mozdonyvezető ellopni a gázolajat mert villanymozdonyok közlekednek arra :)

Taurusz 2007.07.16. 19:01:22

Ape!

Üdv! De én egy szóval sem mondtam, hogy azon a vonalon utaztam... Vagy kökiről csak oda megy vonat? ;) (Ezek szerint ott nem gázolajat lopnak... de akkor mit? :) )

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2007.07.16. 20:14:12

Aki vonaton utazik az nem lehet sikeres ember

japanautos 2007.07.16. 21:04:27

sz'tem mindenki járjon gépkocsival. japánnal. mer az jó. a mávt meg el kell felejteni...

fagyott kutyaláb 2007.07.16. 21:47:24

én, de tényleg 2007.07.16. 19:01:22

Ott áramot, talán.

groovejet 2007.07.16. 22:10:43

Budapest-Hatvan közt ma felsővezetékszakadás miatt az én vonatom egy órát késett, de ami a legjobb: ,,Tájékoztatjuk a Kedves Utasokat és a vonatra Várakozókat, hogy a Budapest felől érkező vonatok az említett ok miatt bizonytalan ideig késnek.

hátajókurvaédesannyukat

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2007.07.16. 22:14:32

Murva mozdonyvezetők! Műszak végén leszívják az áramot, oszt otthon azzal járatják a hűtőládát.
:)

Szil-Ka 2007.07.16. 22:26:09

A felsővezetékszakadásról nem a MÁV, hanem a hő tehet...

Amúgy ez a sztori nem semmi... Abszurdisztán.

groovejet 2007.07.16. 22:34:16

Szil-Ka 2007.07.16. 22:26:09

Tudom, télen meg a hideg, tavasszal az eső, ősszel meg az iskolakezdés. De az, hogy egyáltalán nem tartják karban arról meg én :))

ducas 2007.07.16. 22:45:43

Nekem nincsen semmi bajom a vasúttal, ha az Franciaországban van...Ott még a vonatpótás lehetősége is a legtökéletesebb megoldás a számomra, bár láttam egy esetet, amikor fel akarták akasztani a kallert, mert buszra kellett szállni...Igaz, hogy az utazóközönség ökle többnyre barna, vagy fekete színű volt...Javaslom, hogy a magyar állami vasúttársaság zrt, az utazási fegyelem illetve a szolgáltatás szinvonalásának emelése érdekében pozitív diszkriminációt vezessen be. A félelem majd emeli a színvonalat, illetve minden egyéb társult szolgáltatást.../ Idézet a jövőből: Nekünk ez jár a kurva anyádat...Csinájjad, mer elvágom a nyakadat ottan, ahun a legjobban vérzik.../
Na akkor menne a dolog...
Egyébként pedig a qrva annyukat...

birdito 2007.07.16. 23:02:23

A pécsiek tök szerencsések. Nekik van IC. Pl. amikor elindultak az IC-k kb. 11-12 évvel ezelőtt ha jól tévedek, akkor Pécs-Budapest 2.38 perc. Ma 3 óra. Ha jól számolom évente 2 perc mínusz. Ez ám a fejlődés. Lassan gyalog előbb Pestre ér az ember. (Autópályán ugye nem, mer az nincs, és nem is lesz. A vidékinek olyan nem kő.)

hivatásos naplopó 2007.07.16. 23:45:24

helyszin: Svajc, Bern-Zurich IC

indulas utan kb 5 perccel bejelentik, hogya vonat kb 15 percet fog kesni (masfel oras ut). ekkor az utakozonseg felhaborodottan elkezdett morogni. en meg fel oran keresztul nem jutottam szohoz, ugy ledobbentem.

u.i.: Svajcban a biciklis piktogram azt jeloli, hogy melyiken nem lehet bringat vinni. ez a vonatok kb 10%-a, az orszagon ativelo, valoban intercity-k.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.16. 23:51:13

No, a pécsi vonalról jut eszembe, mert eddig rendszeresen használtam, a téli vonatozás. Mivel utálom az iccéket, ezért a gyorsvonatokkal utaztam egész addig, amíg rá nem döbbentem, hogy a MÁV vagy-vagy alapon kapcsolja be - az ezek szerint extra- szoltáltatásokat. Vagy fűtés volt, vagy világítás. A kettő együtt soha.

hivatásos naplopó 2007.07.17. 00:05:19

azt elfelejtettem beleirni, hogy a bejelentes az egesz vonaton tisztan hallhato hangszorokbol jott, legalabb 2 nyelven.

es amikor nem talaltam az orias hatizsakomban (2 heti ruha + szuvenirek itthonra) a jegyemet, akkor nem alltak mellem a kallerek gyozedelmesen, hogy fogtak egy alanyt, hanem udvariasan kozoltek, hogy majd 10 perc mulva visszaneznek...

flimo13 2007.07.17. 02:48:43

"legalabb 2 nyelven"

Hu de nagy dolog egy olyan országban, ahol négy hivatalos nyelv van :D

2007.07.17. 06:00:30

Ugyebár ez az eset a naiv ügyfél kategóriába tartozik. Mert hogy ezt(is)le fogja szarni a máv, az biztos És különben is... megfogadtam, hogy többet nem fogadok. De mégis, ha a máv elfogadható magyarázatot fog adni és érdemben foglalkozik a dologgal, hogy ne történjen hasonló, akkor együltő helyemben megeszem ezt a 15 kiló nyers halat.

2007.07.17. 06:24:37

Csak egy röpke összevetés:
Debrecen-Budapest vonattal 221 km. Ez teljesáru jeggyel elvira.hu szerint:
-személyvonattal: 3ó32p, 3230 Ft
-IC-vel: 2ó49p, 3.750 Ft
plusz budapesten ha dolgod van akkor minimum 2 bkv jegy.
Autóval kb. 230 km. Egy átlagautó fogyasztása kb. 7 liter benzinből vegyes használat mellett1íí km-en. totalcar.hu szerint ma a legolcsóbb 95-ös benzin 280 Ft, de számoljuk 300-al. 230 km-en tehát az autó megeszik 4830, kerekítve 5000 forintot.
Ha egy felnőtt meg egy diák személyvonattal utazik: az ugye 3230+1610=4840 Ft
Tehát: ha egy felnőtt egy gyerekkel utazik Debrecenből Budapestre, vagy három diák, akkor annyit fizet a koszos, lassú, mindigelkéső vonatért, mintha kényelmesen, gyorsan autóval tenné meg ezt a távolségot. És autóval még a bkv ellenőrökkel se kell megküzdeni.
Most akkor melyik éri meg jobban?
Lehet, hogy túlokoskodom, de szerintem mégis jó ezt így végiggondolni.

Aaronka 2007.07.17. 07:20:41

Flimo

Melyik az a négy?

Andie 2007.07.17. 07:50:55

Csodálkozom, hogy még senki nem irta: Te felfurakodtál az első buszra, aztán itt álszent módon siránkozol a terhes öregek és járókeretes kismamák (vagy forditva) miatt? Ejnye ejnye. Inkább szálltál volna le, adtad volna át a helyed, példamutatólag, és jó mártir (újabban: hiró) módjára mentél volna az utolsó buszval, avagy gyalog.
/ironia off

Amúgymeg, én majdnem 10 hónapon keresztül, heti rendszerességgel mentem Szeged-Bécs útvonalat, céges kiküldetés ügyében. Hétfő hajnalban Szeged-Bp Nyugati - metró deáktér - metró - Keleti - Bécs. Visszafele péntek este dettó, csak épp Délibe értünk.
Na ez 7-7 óra volt, oda is, meg vissza is, ha elértük a csatlakozást.
Nem volt egyszerü dolog, nyári 35 fokban, izzó szerelvényekben, persze a cég az IC-t nem fizette, csak marhavagonokat, úgyhogy az út kb úgy nézett ki, hogy 1 óra vánszorgás, fél óra pihenö (fehérkerités), 1 óra vánszorgás, fél óra pihenő (fehérkerités)...
Hogy miért emlitem a fehérkeritést, mint rossz szellemet? Biztosan megfigyeltétek, hogy - főleg Szeged - BP közötti szakaszon - minden bakterház (dejó film is!) környékén fehérre mázolt, alacsony, függölegesen lyuggatott betonkerités van. Nemtudom miért, valszleg az átkos egyen-mániája miatt. Namost mindig ilyen mellett állt meg a vonat. A marhavagonban ekkor már közel 45 fok volt sztem, és ezek a keritések úgy beégtek a retinámba, agyamba, meg mindenhova, hogy azóta sem felejtem el. A fél órás pihenők oka meg az volt, hogy be kellett várni a szemből jövő, még 50 km-re száguldó IC-ket. Mondjuk még mindig okosabb dolog, mint közelről megnézni őket frontálisan :)

hattyú 2007.07.17. 07:59:31

A MÁV mindenkit kínoz, egy ganédomb! Még az első osztályú fülkékben sincs légkondi (gyorson), másfél év alatt kb. 500 forinttal emelkedett a jegyem ára, de ezért cserébe semmi plusz nem jár természetesen (hiszen mit is akar a seggfej utas???) :D Késnek, koszosak ésatöbbi ódon klasszikus. A MÁV-ról szerintem már nem is éri meg írni akkora szarhegy. :D

grafitmacska 2007.07.17. 08:20:15

Én kb két évig jártam Debrecen-Eger vonalon, aztán kb két évig Debrecen-Fehérgyarmat vonalon. Mindkettő a magyar vasúti közlekedés szégyene. Télen egyszer - 13 fokban, belülről is befagyott ablak mellett utaztam, ahol a két kaller gyakorlatilag mata részeg volt, és azt hiszem , már Mezőtárkánynál leszállt az egyik utánpótlásért. Azután, hogy Egerből a Füzesabonyig vezető utat ( kb 15 km vasúton ) másfél óra alatt tettük meg, mert elfagytak valamilyen vezetékek. Debrecenbe 21.05 helyett 23.00 kor érkeztem...Ja, és Füzesabonytól Debrecenig nem volt fűtés. Tiszafüreden már folyt a könnyem a hidegtől... Debrecen-Fehérgyarmat között pedig télen vagy fűtés volt, vagy világítás. De ha ezren voltak - vasárnap délután visszautazó kolisok - akkor dugig tömött vonaton, atomsötétben és kb. 35 fokban utazhattunk. Ma már mi is kocsival járunk. Nem olcsóbb, de legalább nem annyira kényelmetlen.

grafitmacska 2007.07.17. 08:22:42

Ja, arról az irtózatos koszról és a fapados kocsikról, na meg a tempóról még nem beszéltem. Ki lehet szállni Tunyogmatolcsnál például virágot szedni. Nem kell sietni, így is ugyanoda tudsz visszaszállni, ahonnan leszálltál...

bugyifiu 2007.07.17. 08:25:34

Kőbánya-Kispestről az utolsó metró 23.10-kor indul.
(Télen-nyáron, hétvégén is).

Rák Attantam 2007.07.17. 09:37:01

Úgy látszik, hogy a kocsifűtésből "megspórolt" gázolajat már felélték a mozdonyvezetők, merthogy megint sztrájkolni akarnak.

Egyszer érnénk meg már végre, hogy az utasok is sztrájkoljanak! Legalább egy pénteket és az azt követő hétvégét ki kellene hagyni mindenkinek.
Ugyanígy kell eljárni az üzemanyagár-emelések esetén is: 1 napig nem tankolni sehol. Vagy kettőig.
Dél-Afrikában így kezdődött az apartheid bukása: a színesbőrű lakosság nem volt hajlandó vásárolni a boltokban. Mondjuk ők nem egy napig, hanem hetekig kibírták. A végén lett is nagy sírás-rívás a fehér boltosok körében.

Mondjuk a magyar az nem ilyen. Itt az emberek egyik fele mindig az ellenkezőjét akarja, mint a másik. Ezért nem tartunk sehová.

Taurusz 2007.07.17. 10:18:23

Rák Attantam !

Nem mondasz hülyeséget, csak mégis... :D Szóval az, hogy vki nem tankol 2-3 napig nagyon szép gondolat, csak nem megvalósítható. Már régóta tudja a mol is, hogy oda viszi az árakat, ahová akarja, mert az emberek (dolgozó emberek) 90%-a már annyit autózik, amennyit muszály. Én is csak a melóba megyek vele, meg évente egyszer strandra... :) Eddig jutottam a benzinfelhasználással. A volán olcsóbb lenne dolgozni járásra, tudom. Kiszámoltam: kb 2500ft/hó. Hát nem röhej? Igy meg mindig akkor indulok, amikor akarok, elintézem a család bevásárlását (heti egy nap, és utbaesik: kitérő kb 300 méter... :D ). Ennél kevesebbet ugy tudok menni, hogy kilépek. De akkor meg nincs miből. És ezt tudja a mol, meg az összes "költségvetési" intézmény. Bár az egy másik cikk lenne, hogy húzzák le a motorizált társadalmat... :(

groovejet 2007.07.17. 11:40:47

Svájcban a hivatalos nyelvek: német, francia, olasz, rétó-román.

Kakadu01 2007.07.17. 11:58:54

"mikor megy el az utolsó metró Kőbánya-Kispestről: 21.30-kor vagy 22.00-kor"

Szerintem délután fél 3-kor.
Istenem, mekkora droid.

Verbalis Inkontinencia 2007.07.17. 12:12:55

Vérszegény: ezt jól megírtad helyettem... :) Szinte szó szerint... Csak nem a du/hajnali 5 körul induló csodavonit?
Te melyiket választottad? Én ált. a meleget, bár egy idő után már baromira unatkoztam a sötétben, és előfordult, h. a táskám ráolvadt az ülésre... :/

barceo 2007.07.17. 13:21:53

egyáltalán: miért kell a szülőket látogatni? :)

Karsus 2007.07.17. 14:35:04

Hát igen a MÁV xar, de igényes közönségnek, igényes szolgáltatás. Egyszer egy kaller mondta az egyik BP-Nyh ICn: "Semmi gond hölgyem, nem kötelező a vasúttal utazni, lehet lovakat tenyészteni." Én 4 éve hetente megyek oda-vissza de semmi gond nem volt még soha (csak késés de az lehet bármikor). A svájci példa meg kicsit hülye volt, ilyen alapon dícsérhetnénk is a MÁVot, h. mennyivel jobb mint az ukrán vasút...

w00t 2007.07.17. 21:16:44

omfg! ingyenpapucsot a MÁVnak meg a pótbuszvezetőknek!

Fedup Sári 2007.07.17. 21:23:35

HOGY NE KELLJEN TÜRELMETLENÜL VÁRNI AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT VÁLASZÁRA


Tisztelt XY Úr, Kedves Utasunk!

Köszönettel vettük a MÁV részére 2007. július 16-án levélben tett bejelentését. Megkeresésével kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:

Őszintén sajnáljuk az Ön által tapasztalt kellemetlenségeket. A vonatok pótlásával foglalkozó megkereséssel sajnos nem egyedül Ön fordult hozzánk. Társaságunk alapvető célkitűzése, hogy utasaink számára megfelelő környezetben, kuturált utazási lehetőségeket biztosítsunk. A vonatok pótlását a MÁV teljes területén megbízott közúti személyszállító cégek végzik.Társaságunk igyekszik ezeket lehetőségeihez mérten ellenőrizni, és ha szükséges, szankcionálni. A vonatpótló buszokon a megfelelő számú férőhely biztosítása érdekében minden esetben a szállítást végző cég rendelkezésére bocsátjuk utasszámlálási adatinkat. Sajnos úgy tűnik, hogy ebben az esetben mégsem sikerült a kellő számú férőhelyet biztosítani.

A fentieken túlmenően azonban más olyan tényezők is jelentkeznek, amelyek befolyásolják a vonatpótló autóbuszok forgalomba állításnak mértékét; például az időjárásnak a várttól eltérő alakulása nagymértékben hatással vannak az egy-egy adott járaton utazó utasaink számára.

Az említett viszonylatban jelzett problémát természetesen nem hagyjuk figyelmen kívül, és megvizsgáljuk a változtatásra vonatkozó lehetőségeinket. Igyekezni fogunk, hogy utazásai során a pótló buszokon rendelkezésre álló helyek számával kapcsolatban javuló tendenciát érzékelhessen. Ennek érdekében észrevételét továbbítottuk az illetékes munkatársaink felé.

Az átélt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a tapasztalt nehézségek ellenére sem veszíti el bizalmát Társaságunk iránt, és a jövőben elégedett utasaink között üdvözölhetjük.

Budapest, 2007. július ...

Tisztelettel:

ZZ
mb. osztályvezető

German Shepherd 2007.07.18. 17:55:30

Attól, hogy valaki nem tudja, mikor indul az uccsó metró, még nem droid, te f***.
Lehet, h te meg mást nem tudsz? GS
süti beállítások módosítása