2006. június 29.-én vettem át az új Skoda autómat a csepeli Q-rrens Autóház Kft. által birtokolt Skoda márkakereskedésben. A vásárlás tárgyát képezte mind az autó, mind az egy évig a kereskedő által fizetett CASCO biztosítás is. Ez akkor akció volt, ez nem alku tárgyát képezte, ez alapból az ajánlatuk része volt. Az autót ugyanazon feltételekkel a lakóhelyemtől 300 méterre fekvő márkakereskedésben is megvehettem volna (a város másik oldalán), lényegében a kereskedő által alapból felajánlott CASCO döntötte el a vásárlás helyét.
Az autóm egy éves lett, az egy éves szerviz kapcsán e-mailben megkerestem 3 márkakereskedést, természetesen köztük a csepeli szervizt is. Ők a mai napig nem válaszoltak, ellenben a másik két kereskedés/szerviz a levelem elküldésének napján reagált, válaszolt. Az autóm biztos0tását elmletileg egy évig fizette a kereskedés, ezen egy év lejárta után körülnézve a piacon lényegesen kedvezőbb ajánlatokat kaptam, így megkerestem a jelenlegi biztosítót, hogy információkat ill. ajánlatot kapjak.
Megkeresésemre a biztosító közölte, hogy náluk pedig nincs CASCO szerződés az én autómra.
Megkerestem a kereskedést, ahol ezt furcsállották, s megígérték, hogy az összes ezügyben rendelkezésükre álló dokumentumot megküldik számomra e-mail-ben. (Ez a mai napig nem történt meg (kb. 2 hete.). A megkeresés napjának délutánján felhívott a márkakereskedésből a szalonvezető, s előadta, hogy a papírjaim az alkusz cégnél elkeveredtek, ezért nem jutottak el a biztosítóhoz, de ne aggódjak, biztosítva voltam.
Itt már nem értettem. A szalonvezető ajálata a következő volt:
1., felejtsük el az elmúlt egy év biztosítását, menjek be, kössek egy újat a most kezdődő biztosítási évre,
2., megkötik VISSZAMENŐLEG a biztosításomat, akkor viszont a felmondási határidő túllépése miatt maradnom kell a számomra nem kedvező költségekkel dolgozó biztosítónál.
Az én ajánlatom a volt, hogy az alkusszal rendezzék le egymás közt a hibát, számomra pedig kössenek a maguk költségén egy CASCO-t a következő egy évre. Ezt természetesen a szalonvezető az alkuszra hivatkozva elutasította. Abban maradtunk, hogy másnak felhív több biztosító ajánlatával, hogy választani tudjak. A várt hívás nem történt meg, én viszont felhívtam az alkusz céget, és érdeklődtem.
Az ő elmondásuk szerint a biztosítás azért nem köttetett meg, mert a biztosítónak nem tudták eljuttatni az én eredeti aláírásommal ellátott Biztosítási Ajánlatot, mivel ezt a Q-rrens Autóház Kft. többszöri kérésükre sem juttatta el hozzájuk. Az alkusznál a hölgy napra pontosan tudta, mikor kérték utoljára a papír pótlását. Ha a hegy nem megy Mohamedhez, akkor Mohamed megy a hegyhez alapon délután felhívtam a szalonvezetőt, aki közölte, hogy azért nem hívott, mert minden el van rendezve, ő mindent megbeszélt az alkusz céggel, és rendbetették a biztosításomat. Másnap ismét az alkusz cég hívásával kezdtem a napom, ahol csak annyit tudtak mondani, hogy nem biztosak abban, hogy a márkakereskedés rendelkezik megfelelő (tehát eredetiben általam aláírt) papírral, mivel előző este faxon kértek másolatot tőlük, hogy legyen mit aláiratniuk.
Ekkor már kissé morcos voltam. Újra hívtam a szervizvezetőt, aki szerint a megfelelő papir már postán elindult az alkuszhoz. Kértem, hogy mind az eredeti aláírásommal ellátott papírt, mind a postai feladóvevényt e-mail-ben küldjék meg részemre. Előbbit megtették, utóbbit nem. Közben próbáltam beszélni a Q-rrens Autóház Kft. ügyvezetőigazgatójával is, aki állítólag beteg, üzenetet hagyni nem lehet, és a cég tagjai nem tartják vele a kapcsolatot (az ügyintéző hölgy szerint). Ekkor jött el az a pillanat, amikor felemeltem a hangom. Ennek a vége az lett, hogy a hölgy kioktatott, miszerint nekem van biztosításom, majd lecsapta a telefnt.
Ezután már a szalonvezetőt sem értem utol, hívásaimat nem vette fel. Ez után érkezett meg az e-mail, amiben benne volt az általam aláírt Biztosítási Ajánlat, viszont nem volt benne a feladóvevény, amivel állítólag elküldték a papírt az alkusznak. A levélre írt válaszomban közöltem, szívesen várom bármilyen dokumentumot, ami igazolja azt, hogy én az elmúlt egy évben érvényes, a biztosító által is elismert CASCO biztosítással rendelkeztem. Eltelt másfél hét, nem kaptam ilyen jellegű infót. Ma felhívtam az alkusz céget - mondom, eltelt másfél hét - ahova még mindig nem érkezett meg a hiányzó papír. Kérdem én, hova tűnt el egy kb. 160eFt-os szolgáltatás?
Eltűnt a CASCO Csepelen
Történt-e mással is olyan a csepeli Q-rrens Autóháznál, hogy egy éves Cascval vett autót, aztán kiderült, hogy a cég meg sem kötötte a biztosítást? Mert L-lel ez történt meg. Aki éppen autóvásárlásban van, feltétlen olvassa el az alábbi sztorit!
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.18. 00:05:11
KicsiNaiva 2007.07.18. 00:08:10
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.18. 00:10:46
Pitiáner ez a Q-rrens autóház... Le kell tépni az ajtajukat.
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.18. 07:27:56
Ja, meg a szolgáltatás igénybevevője sem vész el, csak átalakul! Jelen esetben naív ügyfélből ügyvezetővé.
ALCU 2007.07.18. 07:39:40
ducas 2007.07.18. 07:54:49
Fel kellene jelenteni a picsába, vagy valami qrva nagy tacepaót feszíteni a bót elé, hogy ne gyere ide, mer EZEK LOPNAK és vaspálcával /vö.: puskavessző.../, baszni a kezére, ha piszkálni meri a köcsög...Kár, hogy csepelen van ez, kimennék pálcakezelőnek...
Monnyon le, mer megbaxa valaki...
Aaronka 2007.07.18. 08:06:12
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.07.18. 08:17:25
Mladá Boleslav
headquarters:
ŠKODA AUTO a.s.
Václava Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
Czech Republic
Switchboard operator:
+420 326 811 111
Fax: +420 326 721 328
new.skoda-auto.com/COM/about/contacts/Pages/Contacts.aspx
Ékes angol kell hozzá vszinüleg
digiton 2007.07.18. 08:43:02
Fékbetétcserénél pölö simán be akarta adni a Zsolti nevű munkafelvevős csávó, hogy a tárcsákat is jó lenne kidobni. Aztán, amikor látta, hogy nem eszem meg a lehúzási kísérletet, simán átváltott normálisba. Mindenkinél bepróbálkoznak. Viszont ha reggel odaviszem éves szervíz+vizsgára a kocsit, akkor délután egykor vihetem, plusz simán beengednek a műhelybe végignézni, hogy mit hogyan "lopnak" ki belőle. Máshol, olyan szervízekben, amiket istenítenek mindenféle fórumokon, beveszik a kulcsot, forgalmit, aztán két napig nem látod a kocsit. Az meg, hogy megnézd, mit alakítanak vele? Ugyan már! Üzemi terület, idegeneknek tilos... (tapasztalat)
Nem védem őket, mert nem érdemlik, de vannak olyan előnyeik, amik miatt -ügyesen - érdemes lehet odajárni.
Egyébként nálam az új kocsit újrafújt gépháztetővel akarták adni és sunnyogtak az átvételkor. Utána viszont egyetlen csúnya nézésre fülfarok behúz volt, elintézés és ajándékba egy Sony hifi! (cd-s rédijó).
Lehet, hogy személyesen érdemesebb kontaktálni velük...
Aaronka 2007.07.18. 08:43:21
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.18. 09:00:55
Azt hová kell beírni, hogy a Zindex hírszerkesztői HPP* kategóriások?
"Savval fenyegették meg
a Versenyhivatal vezetőjét
A szolgálati Audit a lökhárítótól a faráig végiglocsolták kromofággal."
Lehet, hogy a monogramjában is HP** HavárisPresstől kopipaszta át, de ha nem eellenőrzi az információt, akkor bejön neki a konzumidióta minőségét jelző 3. P.
HPP-k kedvéért: a Kromofág szerves oldószerek elegye, nem sav. Mint neve is mutatja, festékek lemarására használják. Festéken kívül egyes műanyagokat is old, a biztonsági szélvédő-üveget is elhomályosítja.
Meg az újságírónak kinevezett analfabétákat is.
*Hülye Pláza Picsa
**Hülye Picsa
Rosszindulatú Vászka 2007.07.18. 09:39:57
De: úgy elhozni egy új autót a szalonból, hogy nincs benne a dossziéban (számla szervizkönyv stb.) az összes biztosítási szerződés nem bölcs dolog. Főként annak ismeretében, hogy mihejst elhagytad a szalont már nem vagy ügyfél. De, lehet, hogy csak bátor tett. Sztem.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.18. 09:47:14
Kritika többi része a http:/kitalator.blog.hu oldalon.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.18. 09:48:44
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.18. 10:15:53
hbe 2007.07.18. 11:05:36
A biztosítási ajánlatot elhozhatta az ügyfél a szalonból, a végeredmény szempontjából mindegy, ha a kereskedő vagy az alkusz nem küldte azt el a biztosítóhoz. Továbbá ha a kereskedő nem fizette be az első díjat sem, akkor az csak egy darab papír, legfeljebb a kereskedővel szemben jelent valamit, ha ellopták volna a kocsit az első hónapban, akkor vele vagy az alkusszal lehetett volna pereskedni.
De nem kellett volna kb. egy hónapon belül postán megkapni az ügyfélnek a casco kötvényt a biztosítótól? Ennek gyanúsnak kellett volna lennie. De a fentiekkel együtt szerintem csak befizetett első casco-s csekkel célszerű eleve a kocsit elhozni a kereskedésből, mert akkor a kötvény megérkezéséig illetve általában az első egy-két hónapban sem mondhatja fel könnyen a biztosító a casco-t, ha valami akkor lesz a kocsival.
instant vízpor 2007.07.18. 12:13:21
instant vízpor 2007.07.18. 12:16:35
dvorcsakl 2007.07.18. 13:21:37
hbe 2007.07.18. 13:39:37
Aztán ha ezt a biztosító elfogadja, akkor kiküldi a kötvényt, és elvben hivatalosan onnantól kezdve él a szerződés.
Ha ez az ajánlat be sem érkezik a biztosítóhoz, mint valószínű a fenti esetben, akkor abból nyilván nem lesz szerződés soha. Ha beérkezik, akkor lesz szerződés, arról kapsz kötvényt, ami aztán megszűnik, ha nem fizetsz. De a fenti esetben se kötvény, se felszólítás, tehát sosem érkezett be az ajánlat a biztosítóhot, és sosem volt szerződés, sem díjfizetés. Ez az egyik dolog.
A másik kacifántosabb, és ettől részben független kérdés, hogy mi lett volna, ha az ajánlat kitöltését és a díjfizetést követően lesz valami az autóval, mielőtt a kötvény megérkezik, vagy kevéssel azelőtt. Ilyenkor a biztosítók hajlamosak kitáncolni a casco szerződés alól, ezt valami pont alapján egy-két hónapig megtehették régebben. Azaz megkötötted a casco-t, a kocsit két héttel később ellopták, a biztosító meg felmondta a friss casco-t, és nem fizetett. Mostanság már ez nem annyira divat, főleg ha az első csekk be lett fizetve.
Én úgy tudom, a casco-t bármikor felmondhatod, csak ha nem évfordulókor mondod fel, akkor nem viheted tovább a bónuszt, vagy nem kapsz bónusz visszatérítést. A felmondó nyilatkozattal már tudsz új casco-t kötni máshol.
Lexxx 2007.07.20. 22:53:14
Eltelik 1-2 hónap, postán jön a következő időszaki csekk. nem fizetem be, helyette levél az ügyfélszolgálatnak, h. ugyan már, számlát is sziveskedjenek küldeni, az autó ui. céges, és nekem nem adott az apeh egyedi mentességet a költségelszámolási szabályok alól. (=költséget csak számla alapján számolunk el) Reakció persze semmi, én meg számla nélkül nem fizettem. Pár hónap után figyelmeztetés, hogy törlik a cascómat, ha nincs fizetve. Levél erre az ügyfélzolgálatnak, az ügyfélszolgálati vezetőnek meg a vezérigazgatónak, h. ugyan már, legyen már végre számla. Válasz persze most sem jött. Ismét eltelt néhány hónap, levél a finanszírozótól, érdeklődnek, hogy mi a problémám, mert tudomásuk szerint nincs fizetve a casco és így sajna kénytelenek felmondani a szerződést (=fizessem ki egyben az autó hátralékát). Erre írtam a banknak is, majd e levelet megküldtem a biztosítási brókernek is, elújságolva benne, hogy sajna a Hungária nem hajlandó számlát adni én pedig ennek hiányában nem fogok fizetni, egyben kértem érdemi közbenjárásukat az ügyben. A levelezgetésnek ismét nem lett semmi eredménye, csak azt értem el vele, h. kb. másfél évig megúsztam casco fizetése nélkül a gépkocsi finanszírozását. De ekkor még mindig volt hátra a futamidőből pár hónap, egybe kifizetni meg nem tudtam az autót, a bank meg azonnal cascót akart látni, különben... ekkor újra kötés, újra a Hungáriánál (mivel messze a legolcsóbb volt), ismét csak 1 havi díj lett befizetve, de már előre jeleztem a brókernek emailben, h. legyen szives a biztosítóval egyeztetni, h. legyen már számla, ha már egyszer van ez a fránya áfa törvényünk, ami ugye előírja a számlakiállítás kötelezettségét. mondanom sem kell, hogy számal ezután sem jött, én meg ismételten nem fizettem be az első csekken kívüli további díjakat.
Hát ennyit a Hungáriáról. Azért ha olvasná valami Hungáiás PR-os ezt a hozzászólást, megtisztelne, ha válaszolna, és elárulná: ugyan, mi a tetves kurva anyjukért nem hajlandóak az ügyfél kifejezetten erre irányuló kérése ellenére sem kibocsátani a casco biztosításról a számlát? A probléma ráadásul nem egyedi: a munkahelyemen 3 céges autót vittem a Hungáriához, természetesen itt sem kaptunk a befizetett díjakról számlát, de az első év után át is vittük másik biztosítóhoz a biztosításokat.
Tudatlan07 2007.07.21. 00:30:56
Hát casco témában elég sok féligazságot olvastam itt most...amiket ha érdekel valaki szívesen leírok, ami a lényeg, hogy az alkusz nem továbbította a biztosítőnak akokr ő a hibás, ha pedig a szalon nem továbbította akkor meg ő a hibás, kérdés Ügyfél kivel állt megbízásos viszonyban!
üdv :)
Vodkabacsi 2007.07.21. 12:33:00