Tékozló Homár

Inkálos belépőért vertek az inkálosok a BalatonSoundon

2007.07.22. 22:35 | jackyll | 250 komment
A Homár elképzelni sem tudja a napfoltok zavartak be vagy az amerikai hadsereg új serkentőszerének titkos tesztelése zajlott a BalatonSound fesztiválon, mindenesetre több inkálos incidenst is jelentettek. Legrosszabbul István járt, aki érvényes jegye birtokában egy tavalyi inkálos belépővel a nyakában próbált a fesztivál területére jutni, aminek kergetőzés-pofozás-gázsprézés-rugdosás lett a vége:
Igen, 10 százalékkal lassabban írok, hiszen a jobb kezemen az ötödik kisujj kissé meg lett gyötörve, miközben a kezemből a telefonom akarták kitépni. Lehet a végén át is kell majd fogalmaznom, mert még a hatása alatt vagyok a történteknek. 200 kilométert utazva Délután 4 re érkeztünk Zamárdiba, a balatonsound fesztiválra, megvásároltuk a jegyet, majd bementünk. Pénzt akartam felvenni a kés hás bankautomatából, amiben egy fillér sem volt, így kifelé vettük az irányt barátnőmmel és egy kedves barátommal együtt. A nyakamban volt egy in-kal security-s pass, amit még a tavalyi szigeten kaptam és nem adtam vissza, hiszen évente mindenki változtatja a "igazolványát", ha normális cégről van szó, ők nekem nem küldtek semmilyen kérést erre, hogy vissza kell szolgáltatnom.

Visszatérve kiértünk a főúton kb. 80 métert, amikor két kékruhás in-kálos nyúlt felém, és "menjek velük". Hová és miért? Ijedtemben elfutottam egyenesen tovább a főúton, a kezemben lévő 1.5 literes ásványvizes többletsúlyommal, közben a barátnőm, sem a barátom nem futott utánam. Ezek eléggé lomhák, könnyen hagytam le őket, gondoltam majd megunják. A sarkon vártam rájuk egy kicsit, ne érezzék magukat annyira lemaradva. Követtek továbbra is mint a kutyák, futottak felém kidögölve, nem is értek volna utol, ha nem kocsival jönnek, egy sötétzöld Volkswagennel, amit egy srác vezetett.

A "kékmajom" kiugrott a kocsiból, majd tovább kergetett. Futottam tovább, megint kiugrott, újra futás, féltem, hogy most mi lesz. Kifáradtam, körbezártak, 4-en próbáltak megfogni. Ez már sok volt. A szemüveget egy ökölcsapással leverték rólam, ami azt jelenti, hogy már nem is láttam sokat (-3.5 dioptria). Szinte könyörögni kellett, hogy vegyék fel a szemüvegem, de a lencséket kidobták belőle. Közben félelmükben még erősítést kértek, pedig nem vagyok csak 85 kiló és 178 magas, a csajom szerint "zsírci vagyok, meg duci", tehát átlagos testalkatú, kissé presszerpicis arcú gyerek. Vertek ahol tudtak, az amatőrök.

Újabb próbát tettem a menekülésre, hiszen a telefonomat is el akarták venni, meg, hogy "kapcsoljam ki", kicsúsztam a 4 mackós kezéből, és futottam tovább. Ekkor már nehezen, mert nem láttam jól, lefújtak gázsprével és olyat rúgtak a lábamba, hogy azon a sarupánt kifordult. Megint elkaptak, ekkor már kettő fogott és egy ugatott nekem, hogy "hol van a pass", (amit a zsebembe tettem közben), letépték a 20 perce vásárolt jegyemet is, "erre már nincs szükséged".

Hátulról az egyik bakanccsal akart tökönrúgni, valamilyen úton módon ezt is túlélte "pöpi". Úgy csináltam, hogy azt higgye eltalálta. Nincs vége, mert elmenekültem újra és befutottam egy kocsmába, miközben hívtam a zsarukat, akik persze nem vették fel, vagy csak kapcsoljuk a "mittomént". Berohantam tehát a kocsmába, és próbáltam segítséget kérni. Felugrottam a pultra és próbáltam beugrani a túloldalra, közben megérkezett a kékek serege, akik azt mondták, hogy én loptam valamit és ezért rohanok. Futó ember csak rossz lehet...

Kirángattak a kocsmából, majd a főúton cipeltek végig, mikor megláttak a barátnőmék és nem mertek közelebb jönni, leültettek a főbejárathoz egy székre, ahova 8 vagy több ilyen majom gyűlt össze, majd egy rendőrnek magát kiadó kissé hadarós okostoljás érkezett. A hangfelvételen könnyen kivehető a hangja "egyébként rendőr vagyok", fenyegetés és kikérdezés kezdődött, hogy adjam oda a passt, és hogy hol van (ez volt e vesszőparipájuk), és én "hivatalos személy elleni…", (magamban:kérdem mikor? az orrommal megkarcoltam az öklét?) majd, hogy 2 választásom van:

1, hátravisznek a susnyásba és jól szájbarugdosnak, majd lefújnak gázspével, amire már nem emléxem, de lehet rám is fogta, ami ebben az esetben akár vakságot is okozhat közelről.

2. odaadom a passt és nem is jövök a közelükbe és örüljek, hogy nem vernek jobban meg, de ez már nem is biztos. Nagyon megrémültem, mikor "figyelsz rám" szöveg hangzott el, majd azonnal egy rúgás a térdemen, "akarsz még?", na most ki az, aki akar?:( Hülye barom )

Ezt látta sok ember is, hogy itt ülök hátrafeszített kézzel és majd nyolcan fenyegetnek, de senki nem hívott rendőrt, hiába is kiabáltam ezt végig a főúton. Ha eszméletemet vesztettem volna, mit csinálnak, végighúznak és a fejem meg pattog a betonon? Ez a személyi szabadság korlátozása. Most így leírva döbbenek rá sok más részletre, rájövök, hogy ezek csak akkor nagyok, ha sokan vannak, bátraknak érzik magukat, hogy én ártatlanul lefogva szenvedek, fenyegetve vagyok, egy kibaszott cetli miatt, amit egy jó fényképezőgéppel és egy színes nyomdával és egy laminátorral, könnyedén replikálhat bárki.

Odabasztam a passt, ha ennyire odavan érte, megaláztak azzal, hogy gyere vedd fel rendesen, ittvan... "mit kell ilyenkor mondani", "bocs srácok, kissé kifáradtatok?" "elnézést a kellemetlenségért, hogy futottatok." elengedtek, közben megkaptam a szemüvegkeretem, "köszi", nagyon kedves:) Így kihívtam a zsarukat, egyszerű 112, na megérkeztek, elmeséltem a történetet, majd azt mondta a rendőrúr, hogy tegyek feljelentést, de előtte kell hozzá látlelet, ami bizonyítja a sérüléseket. Egy tanú adatait vették még fel, aki látott engem cipelni és kergetni…

Néha kissé köhögök, akkor szúr a felsőtestem, mintha izomlázam lenne, lehet az is van, de gyanítom, hogy a verés folyamodványa. Kis ember vagyok, de elég sok ismerősöm van a médiában, eljutott a szervezők fülébe is a történet, akik az In-kal tulaját hívták hozzánk el a szabadstarndra. Elmondtam a történetet, sokat rugóztak a in-kal pass-ról, miközben nem az volt a lényeg, különben is aki ad magára, az állandóan tudja kinek ad és hová ilyen "igazolványt", például változtatja a felépítését a grafikának évente.

Elmondtam, hogy: - az összes emberedet lefutottam
in-kal: - Engem nem biztos, hogy le tudtál volna futni, atletizáltam.
erre én: - szerintem nem (,) biztos.

Elmondták, hogy sajnálják, hogy a srácoknak elszakad a cérna, de amikor nekem elszakad akkor pihenek, ezek meg, futottak... Mondjuk a sport is valamiféle pihenés, persze ha van egy focilabda, nevezetesen én, ütnek rúgnak. Kiengesztelésül felajánlották, hogy kapok egy jegyet vissza, majd VIP passokat hármunknak, és nem esik semmi bántódásunk, garantálják.

Nem, hagyom annyiban, a látlelet is kész van, az ügyvédem is szívesen perelné az In-kalt, tehát ennyi eddig... 2 napom megy el arra, hogy próbaidőm alatt el próbálom intézni az orvosi vizsgálatokat, szemészet, röntgenek, ideggyógyászat. A kiszolgáltatottság kegyetlenebb érzés lehet mint bármi, lelkileg lassan dolgozom fel az igazságtalanságot és a megaláztatást. Nem látszik rajtam, de szenvedek, bár csak egy nap telt el. A szemüvegem majd 30000, de ez nem érdekes, ha közben lesz valami vérfaszom a fejemben, na köszike.

Óriási, féltenyérnyi, néhol mély sérülés van a jobb lábamon, amikor letepertek a földre, akkor kaphattam, grátiszba néhány rúgás is volt. A bal térdemen is a bántalmazás jelei láthatók. Az állkapcsom is fáj, gondolom nem a 3 napja elrágott rágógumi okozott izomlázat. Karcolások a nyakamon, a csuklómon a szorítás és bőrhiányok jelei, a vállamon is látható nyomok, a szemem körül egy véraláfutás… A mellkasom fáj, mikor köhögök, a lábfejem is megdagadt.

ÖRIZNEK ÉS VÉDENEK, de kit?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 15:10:11

Másrészt én nem tudom (te biztos igen), de kötve hiszem, hogy vip részlegen inkalosok fogyaszthatnak csak úgy. Kérlek válaszolj, megöl a kíváncsiság, hogy működik ez a dolog.

IMO 2007.07.23. 15:22:39

yoda, ekkora fantáziával írhatnál inkább könyvet...

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 15:25:37

Ha lehet, sci-fit, ott lehet elrugaszkodni minél messzebbre a valóságtól, és ott írhatsz szakértő módon a KHZ-10 lengeringenekről, holott az utolsó működő, amit láttál egy KHZ-2 volt, az is fényképen.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2007.07.23. 15:30:06

Ami azt illeti én nem voltam tanuja a történteknek, és ennek hiányában épp az ellenkezője volt az összbenyomásom a rendezvényt biztosítókról. Történetesen 2 dolog tűnt fel:

1) a biztonsági őrök előre köszönnek a bejáratnál (ez merőben újszerű élmény)

2) annyi az egyenruhás rendőr, hogy Dunát lehet velük rekeszteni (ennek is örült pici szívem)

darthyoda 2007.07.23. 15:36:49

Borivije
Rendben, beletőrődök a kritikai észrevételedbe.
Csak nekem nem stimmel ez-az:
ha egy tavalyi (lopott, vagy talált) passal mászkál, és amikor hozzászólnak, akkor elrohan, az annyira hülye, hogy nem tud írni, és nem ismeri a netet, tehát ez kizárva.
A másik, hogy valami sunyiság van a történetben.

Namostakkor engedd el magad, igyál valami hideget, és oszd meg velünk a teóriádat. De szépen ám, mert pontozni fogom!:)

dy

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 15:37:49

Utóbbi években én is határozott (mondhatni ég és föld) javulást véltem felfedezni a biztonsági személyzetnél, sajnos barmok mindig lesznek :( Volt olyan is, hogy megkérdezte, van-e nálam fegyver vagy drog, megkérdeztem, miért, mire lenne szüksége... és bár ez tényleg durva volt, de röhögött és szó nélkül beengedett. Nyilván azért ezt nem kell az összessel megjátszani.

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 15:40:12

Persze, hogy hülye, ebben nincs vita. Nincs teóriám, csak amit az előző mondatban leírtam: hülye volt mint a segg. Valószínű menőzni akart a pass segítségével, de ezt is leírták már, aki így menőzik... :D gondok vannak. Mindenesetre szerintem ez sem és az sem, hogy elfut, hatalmazza fel az őröket, hogy hatan nekiugorjanak, űzzék a városban (NEM a fesztivál területén), letépjék a karszalagját stb.

boldog viziló 2007.07.23. 15:45:58

darthyoda 2007.07.23. 14:43:09

Vazz, ez nagyon jóóóó!!!!! :))))))))))))

moli 2007.07.23. 15:48:13

igazabol nem esik jol kimondani, de megerdemelted a verest.
az egyeduli, amiben igazat adok, az a civilek nemtorodomsege, ez szomoru.

darthyoda 2007.07.23. 15:53:11

borivoje
nekem meg az a személyes véleményem, hogy nem annyira hülye, mint amennyire valmit tett odabent (pl. lopott), és ezért volt a cicó. Te komolyan el tudod hinni, hogy pusztán jaszkariból felvette a passt, aztán amikor megszólították, akkor betojt, és elrohant? Tehát mindössze ennyi? És vannak médiakapcsolatai, meg ügyvédje? Akkor ez a csávó csak a Kiszel Tünde menedzsere lehetett...:)

dy

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 15:58:04

Én el tudom hinni... durva, hogy mik vannak, maradjunk annyiban, de csak körbe kell nézni :D
Egyébként én is láttam rendezvényen egy évvel korábbi security-s pólóban nagydarab embert, akit szemem előtt kértek rá, hogy cserélje le a pólóját... mikor kérdezte, miért, azt mondták neki, hogy megzavarhatja a vendégeket.

moli 2007.07.23. 16:00:53

olvasva a kommenteket, van itt egy nagy felreertes. az inkalosok nem azert vertek el a gyereket, mert pass-a volt, hanem azert, mert *INKALOS* pass-a volt. a teljes eset teljesen fuggetlen a rendezvenytol, ha az utcan setalva talalja meg ez a 8 kigyurt allat, es o meg nekiered futasnak, akkor is szetvertek volna.
ezert felesleges EBBEN AZ ESETBEN alkotmannyal jonni meg miegymas.

Szmoki Deszperádó a vadnyugati kapcsolat 2007.07.23. 16:16:19

Bazgem, az nálunk is megzabálták a kajám a hűtőből. Zsirci jössz nekem két kefirrel (Danone) és 10 dkg sértés párizsival.

dr. trafik nomac 2007.07.23. 16:26:42

freaky, meg hasonlo idiotak:
Tudom a suli meg altalanosban is nehez, de ettol meg ott futsz ahol akarsz, sot midnenfele mintas cuccot is rakhatsz a nyakaba. A biztonsagi oroknek semmi okuk, se joguk nem volt igy fellepni. Az meg egy idiotizmus, hogy mer' hat okot adtal ra. Mondjuk nem is tudom minek irok, tudsz egyaltalan olvasni ?

A sertettnek: en nem kispalyaznek, ha eleg sokat osszeirsz, akkor lesz ott 8 felguggesztett, ami valoszinu letoltendo, a selytheto eloeletek alapjan, meg neked 2-3 milla le kell essen, csak nem add alabb, persze lesz vagy 2-3 ev.

megegyszer: a biztonsagi or semmilyen modon nem korlatozhatja a szabadsagod ! Ez igy sorban: csoportosan elkovetett eroszak, onbiraskodas, szemelyi szabadsag korlatozas, 8 napon tul gyogyulo... Eleg szep summa.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.07.23. 16:42:02

a n00bság teteje :D

gondolom jaszkarizni akart a passzal... SZíVÁS :DD

lehetőleg menj le a metropass passtartóra akasztott, MÁJUSi bérletszelvénnyel, azt mikor kérdezne az ellenőr kezdjél ell rohanni :DD

vagy járják olyan kocsival, aminek ebben a hónapban jár le a műszakija, azt mikor meg akar állítani a rend őre, akkor padlógáz...
azt mikor utólér és lekever két hatalmasat, kezd el lobogtatni a vizsgapapírt, hogy az meghosszabbítja az érvényességét a forgalminak...

vannak még ötleteim, ha elakarod veretni magad, csak szóljál :DD

darthyoda 2007.07.23. 16:45:21

te nomac:
szerintem "selythető", hogy te nem tudsz írni. De sebaj, majd belejössz, te kis jogász, te!:)
És ugye, ha a bíróság nem fizet, akkor jól fel kell lebbezni?:)))))

Ozmodiar 2007.07.23. 16:46:40

SZAVAZZATOK

FEL-E JELENTSE (mindet)

VAGY SE ?


FEL: 1

freaky (törölt) 2007.07.23. 16:46:54

nomac: Hehe, "selytheto"...(Google -> selythető, 153 találat. Sejthető, kb. 86 000 találat.)...hehehe...és az ékezetek? És te nyomod rám?

Másik dolog, amit elrontottál: Megkérték, hogy menjen velük, erre futni kezdett. Ha biztonságiőr fejjel gondolkodsz, mire következtetsz? Lehet nem csak a pass a probléma, van még más is...Elképzelhető, hogy bűncselekmény történt, azért szalad.

nomac, nem kellett volna minősítened...nem vagyunk egy szinten. Többet ne is írj nekem.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.07.23. 16:48:05

És? Nekem meg 18 Ft-os villamosjegy van a tárcámban! Sőt, olyan, amit még a felszálláskor lyukasztott a kaller az ajtóban, fillérekért lehetett venni (tehát nem Forintért).

Ha ezért agyonvernek, az jogos? Pedig már kurvára nem érvényes!

Öcsém meg időnként (ha itt az F1 szezon) a nyakába akasztja a tavalyelőtti hungaroring belépőjét. Nem érvényes. De büszke rá, hogy ott volt. Verjük meg a szemétjét!

dr. trafik nomac 2007.07.23. 16:50:31

freaky:
Csak ezt felejted el, hogy mindez nem a rendezvenyen tortent, a leiras szerint legalabb is. Amugy tok mindegy mit hisz a tusko biztonsagi or, a jogszabaly attol meg vonatkozik ra.

habitang · www.nst.blog.hu 2007.07.23. 16:52:00

darthyoda

Ködoszlatás:

Nem "tavalyi lopott vagy talált".
Tavaly dolgozott nekik, és az In Kal nem jelezte, hogy vissza kellene adnia a akkor érvényes passt.

Egyre nagyobb baromságokat írsz.

freaky (törölt) 2007.07.23. 17:02:32

nomac: Ennyire ismered a jogot? :)
Akkor tudod, mi az a tanú? Bent nem látta senki, hogy a nyakában lóg, ugye?

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 17:05:17

Hm... tehát, tisztázzuk: mikor áll jogában 6 biztonsági őrnek összeverni egy barmot a nyílt utcán? Írjátok!

freaky (törölt) 2007.07.23. 17:06:12

Nem az In-Kal -nak játszom, csak próbálom összerakni. Megfigyelés alatt állhatott, attól még, hogy nem vette észre...
Továbbá, megkérdezném, mit jelent a kint?

De most már tényleg hagyjál. Leidiótázol, utána meg beszélgessünk?

dr. trafik nomac 2007.07.23. 17:06:28

freaky:
Milyen szabalyt, vagy torvenyt sertett meg vele, hogy viselte ? Kivacsi vagyok mostmar, meg ha nem is vagyok a szintetden...

darthyoda 2007.07.23. 17:07:51

habitang:
egyre kevésbé figyelsz.

freaky (törölt) 2007.07.23. 17:08:10

Ja, és ne szivassátok már azzal, hogy "pöpi"... Az egy szó becézve...petite. :)

De ne izgulj, nekem is kicsi.

freaky (törölt) 2007.07.23. 17:25:17

nomac, utolsó segítség: Például megtévesztő magatartást tanúsíthatott volna. De nem vagyok jogász, valaki, aki ért hozzá, megmondhatná.

darthyoda 2007.07.23. 17:30:52

Jajjaj, kezd a dolog zűrös lenni...

nomac:
Miért gondolom, hogy Te lány vagy? Na mindegy, mondok egy példát: 7 éves kislányod alapos kioktatás után (amit tőled kapott), odamegy inkal felíratú bunkóhoz, és aszongya:
-bácsi kérem, hol lehet itt pisilni?
-gyere kislány, megmutatom!
aAztán az első bokorban megmutatja mint egyszeri rendőr a Zsanettnek.
Tehát a történet adott, most te keresd meg a jogszabályt (elvégre te vagy a jogász), hogy miért nem hordhat megtévesztésre alkalmas cuccokat valaki.

Borivoje:
nem verték össze, csak elkapták, és visszavitték, amíg jött a rendőr. Ha te nem így csinálod, amikor valaki meglop és próbál meglépni, akkor te valami másik bolygóról jöttél, és még nyertél a lottón is.

Habitang:
honnan az infó, hogy tavaly bihztőr volt? Végülis lehetett, innen a médiakapcsolat. Ő volt a portás az ATV-n.

dy

dr. trafik nomac 2007.07.23. 17:33:33

freaky:
Ajaj, azok a szocialista beidegzodesek. "Volna", sot meg is olhetett volna mindenkit, irtak is mar fentebb... Akar mit is csinalt volna vele, akkor is maximum kikiserhetik, esetleg rendort hivhatnak, csak eppen itt ment magatol. Nem jon ez ki sehogyan sem, amugy meg a gyuras tonkreteszi az agyat, meg az is gaz, ha nem all fel tole, de egy kis veres, legalabb levezeti az ideget. Olvasd csak at a jogszabalyokat picit, nehogy belefuss egy onbiraskodasba, amikor az sem tudod, hogy van olyan. Lehet okos vagy, de nem fognak megdicserni erte, eleg jo a buntetesi tetele.

freaky (törölt) 2007.07.23. 17:36:51

Bocsánat, már az megtévesztő magatartás volt, hogy fölvette.

dr. trafik nomac 2007.07.23. 17:37:51

darthyoda:
Namegyeszer mert nem ertem, nalam is meleg van, de probalok ertelmeset irni, fujd ki magad, es ird be maskepp, hatha te is talasz logikat benne.

Namost akkor ha nem vertek ossze, akkor valaki itt nem mond igazat, valos az infod, mert akkor mea culpa ?

Nem csak, hogy nem vihetik vissza, de hozza sem erhetnek, az a baj. Nem jol van ez igy, popi nalad rendben van ? Csak a gyuras vegett kerdem...

dr. trafik nomac 2007.07.23. 17:39:48

freaky:
Amugy igazad van a megteveszto magatartas, az jogi kategoria. 11-es rugast is azert vettek ki a focibol. Jo (I)isten...

moli 2007.07.23. 17:42:23

nem, itt nem az a baj, hogy tavalyi engedely, HANEM AZ, mintha egy boxvilagbajnokiovvel maszkalnal boxolok elott, vagy kamu aranyeremmel a nyakadban pucsitanal egy olimpian a fotosok elott, vagy al-tallarral az alkotmanybirosag elott. csak az alkotmanybirak mashogy intezik maguk kozott a dolgokat (beszelnek).

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 17:43:35

Darthyoda:
Nem, nem verték össze. "A szemüveget egy ökölcsapással leverték rólam", "Vertek ahol tudtak" (itt kapták el), "lefújtak gázsprével és olyat rúgtak a lábamba, hogy azon a sarupánt kifordult"
Aztán előjött az intelligens énük is:
"1, hátravisznek a susnyásba és jól szájbarugdosnak, majd lefújnak gázspével, amire már nem emléxem, de lehet rám is fogta, ami ebben az esetben akár vakságot is okozhat közelről.

2. odaadom a passt és nem is jövök a közelükbe és örüljek, hogy nem vernek jobban meg, de ez már nem is biztos. Nagyon megrémültem, mikor "figyelsz rám" szöveg hangzott el, majd azonnal egy rúgás a térdemen, "akarsz még?", na most ki az, aki akar?:( Hülye barom )"

Tehát szó nem volt arról, hogy ezek most azért űzték, mert hajjaj, valószínű azért fut, mert más törvénytelenséget is elkövetett, és ugye mi törvénytisztelő állampolgárok vagyunk mind a hatan, ezért a nyílt utcán megrugdossuk és leverjük a szemüvegét és lefújjuk gázsprével.

De megkérdezem mégegyszer: mikor van joga 6 biztonsági őrnek nyílt utcán rugdosni, gázsprével lefújni, fejéről szemüveget leverni, sértegetni, fenyegetni és egyéb finomságokat elkövetni egy ember ellen?

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 17:50:11

Másrészt mi az, hogy valaki meglop? Itt ki lopott meg kit? Kitaláltál egy teljességel lehetetlen sztorit a nagy vip-s élményeiddel, amik totál nem illenek ide, és azon lovagolsz, de megsúgom, mégegyszer: VÁSÁROLT KARSZALAGGAL és SECURITYS PASS-szal NEM_LEHET_INGYEN_FOGYASZTANI. Érted? Nem lopott senki.

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 17:51:17

Jah, meg visszavitték, amíg jött a rendőr, gondolom a telefonját is azért kapcsoltatták ki vele, hogy ne az ő kártyájáról menjen a pénz, majd ők hívják a rendőrséget, igaz?

dr. trafik nomac 2007.07.23. 17:57:35

borivoje:
Megnyugtatlak, az egadta vilagon semmi joguk sincs, raadasul nem lehet or aki mar volt buntetve, ha ilyen van akkor azert a fonokuknek kell elszamonia, azert irtam, hogy itt lehet perelni szepen, gurulni fog a zse.
MONDJ NEMET AZ EROSZAKRA ! A tobbiek megy csak gyurjanak, en sepcial futok, szal megerten a delikvenst, sot en is szivatom oket, kapjak be, ez nem jogalap, nyugodtan lekurvaanyazhatok barkit, akkor sem uthet meg, max. merlegelik, es lehet megussza egy felfuggesztettel, csak itthon meg be van mindenki szarva, meg az ugyeszseg is lepaszolja a temat, ha nem nagy horderejeu (pl. eppen nem halsz meg), de itt olyan szepen meg van a cselekmeny hogy csak na.

dr. trafik nomac 2007.07.23. 18:05:23

Az az egeszben a vicc, hogy szegeny csavonak kell vedekeznie, mikor itt eleg komoly buncselekmeny tortent serelmere, es ez semmilyen modon sem indokolhato a korabban tortnetekkel, ha volt ilyen, ha nem.
Egy dolog meg nekem fura, van tobb biztonsagi or baratom is, de erdekes modon ismerik a szabalyokat, es mar sajnos meg is vertek oket tolvajok, de meg a kutyat sem fujjak le gazspervel mert az is buntetendo, es ha mar buntetik, akkor lottek a melonak... Nyilvan mutatja ez is, hogy nem minden biztonsagis hulye.

zzoci 2007.07.23. 18:10:05

inkál ezjó, ilyet még nem ettünk.

monccs 2007.07.23. 18:30:49

inkálosokkal még szóba állni sem szabad kb. kemény legény mind. és legalább annyira tufák, mint amennyire keménykednek.
hülyeség volt a passukat felvenni, de amit ezek művelnek még mindig, az azért felháborító kicsit. volt olyan "fesztivál", ahol két fiú haveromat verték véresre azért, mert az egyik kezén látni véltek egy olyan órát, ami állítólag eltűnt valahonnan. az óra akkor is ott volt haverom kezén, mikor mentünk (az talán fel sem merült bennük, hogy tényleg az övé). jó ürügy volt arra, hogy kicsit lazázzanak, illetve, hogy a buli végeztével meglátogassuk az ügyeletes kórházat némi fércelés reményében...igazi ostoba csürhe az egész...

darthyoda 2007.07.23. 18:34:02

Hát legyen. Elmondom.
nomac: most meg mit nem értesz?
A megtévesztő magatartás jogi kategória. A csalás úgyszintén. Sőt, vannak fokozatai, de ezt neked -mint jogásznak- tudnod kéne.És ezek halmazatban is megállják a helyüket. Van olyan, hogy közokirat, meg van olyan, hogy magánokirat. Ha te rendőrnek adod ki magad, az megtévesztés, és csalás, valamint közokirat hamisítás. Ha ugyan ezt teszed, csak nem rendőrként, hanem biztőrként, akkor a fentiek csak annyiban módosulnak, hogy magánokiratot hamisítasz. A csalás vétség megállapítható akkor is, ha az elkövetőnek ebből sem közvetve, sem közvetlenül nem származott anyagi haszna. Ha származott, akkor értékhatártól függően bűncselekmény. A vétség 2év,míg a bűncselekmény akár 8 évvel honorálható.
Amit a bunkók elkövettek: ha 8 napon belül gyógyul (a leírás alapján igen), akkor csoportos garázdaság. Feltéve, hogy nem tudják bizonyítani, hogy szökni próbált. De tudják, mert elrohant. Amiket leítál, az hülyeség. Fogalmad nincs az önbíráskodásról. Ebben az esetben ilyenről szó sincs. "csoportosan elkovetett eroszak" nem létezik. Van olyan, hogy csoportosan elkövetett szemérem elleni erőszak, meg olyan, hogy csoportosan elkövetett garázdaság/könnyű-súlyos testi sértés stb. Szerintem inkább ne játsz jogászosdit.

Borivoje:
Ezek olvashattuk Zsírci kis színesében. Tegyük fel, hogy ezek mind megtörténtek, és úgy, ahogy állítja. Akkor is az rendőrség/bíróság/akárki kérdése, hogy miért futott el. Mert nyilván elkövetett valamit. Félre ne értsd, nem személyeskedem, csak próbálom megvilágítani: mi van akkor ha este valami idősebb hölgyrokonod arról mesél, hogy délután a teszkóban vásárolt, amikor valaki lekapta a táskáját a karjáról. Visított, erre a teszkós (40kilós, szemüveges) őr elkezdi kergetni a 178 centis 82kilós zsírcit. Zsírci megáll, és csúnyán néz. Teszkós beéri, megáll, mert megijed. Zsírci tovább fut, teszkós összeszedi magát, és utána. De hoppá, ott az ajtó. Tehát teszkós megáll, majd szomorúan visszacammog, és közli a nénivel, hogy sajna ugrott a nyugdíj.
Ez így igazságos?
Lásd már be, hogy a bunkó őr is elsősorban állampolgár. És az alkotmány véd, ha utána eredsz, és elkapsz egy bűnözőt, mert ez a normális. És nem kell megállnod csak azért, mert mégvalaki elkezdi kergetni. És ha rúg, meg harap, akkor nem kell kivárnod, hogy az első állampolgárt kifektesse. Előbb is ráugorhatsz. Stimmel?
Gázspré: na pont ez egy vitatható dolog, kb. annyira, hogy egy első éves joghallgató bebizonyítja a szükségszerűségét.
Túlkapás: meglehet, ezt csak akkor tudnánk meg, ha tudnánk, hogy mit követett el még zsírci, amiről elfelejtett szólni. Bár fenntartom, hogy a megtévesztő passz hordásai is büntethető vétség.

dy

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 19:01:49

Figyelj, értelme szerintem nincs tovább vitázni (legalábbis velem). Ha szerinted ez a helyzet így ok, ám legyen, nekem nem ok.
Érdekes mindenesetre, hogy semmiféle megtévesztésről nem is beszélt senki, amíg elő nem hoztam, hogy én láttam ilyet, hogy ugye tavalyi pólót levetettek a gyerekkel.
A másik: kíváncsi vagyok, ha megkérdezed a 6-8 őrt, hogy ugyan miért is történt mindez, mit mondanak? Azért mert megtévesztő lehet, így veszélyezteti a fesztivállátogatók nyugalmát? Vagy mert lehet verekedni? Tippelj.
A másik: gondolom egy biztonsági őrnek fel kell lennie készülve fizikailag és mentálisan is, tudva a jogait, főleg egy ekkora cég őreinek, amik gyakorlatilag hazánkban az összes nagyobb fesztiválon szolgálatot teljesítenek.
Szerinted az OK, hogy hat ilyen rohan le egy 85 kilós szerencsétlent, lefújják, kirúgják a lábát, fenyegetik, stbstb? Mindez azért persze, nehogy véletlenül megtévesszen valakit. Ezúton gratulálok.
Mondom, ha neked ez ok, ám legyen, igazából semmi közöm hozzád, azt gondolsz és úgy, ahogyan akarsz.
Mindenesetre szerintem bőven a bíróságon a helye az ügynek, ott eldöntik aztán szevasz. Viszont a másik, ha annyira vétlenek és szabályszerűek voltak az őrök (gondolom azok voltak, mind a hatan, gázspréstül, fenyegetéstül, pofánbaszástul), akkor miért ajánlott fel a főguru egyből 4 VIP jegyet? Biztos nem azért, mert kimaradt.
Mondom, ha neked ez így ok, ám legyen, nálam nem elfogadható, de ettől a világ még megy tovább.

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2007.07.23. 19:03:44

Uhh, klasszikusokat csak pontosan :D 3 jegyet. A lényegen nem változtat.

Rák Attantam 2007.07.23. 19:17:52

Tökmindegy, mit követett el Zsírci, állampógár MAX hívhatja a rendőrséget, és ha 49 perc múlva megérkeznek, akkor abba az irányba mutathat, amerre Zsírci szaladt.
Megverni, rúgdosni, de még visszatartani sem szabad. Biztonsági őrnek is csak akkor, ha ojjektumon belül van a zillető. Ha kívül van, akkor már az őr is csak állampógár = hív rendőrbácsi és vége.

Ennyit kellene csak felfogni mindenkinek.

Azért csodálkozom, hogy a BKV-s topicokban meg mennyire ki vagytok kelve magatokból, ha a zellenőr hozzáér, neadjisten visszatartja a bérletét nem megfelelő módon felmutató rohadék utast.

Gondókozzatokmáheee! (Bocs, kitörött belőlem az inkal.)

Süsündér 2007.07.23. 19:18:02

komolyan mondom én egy béketűrő honleány vagyok, de az úriembert már csak ezért a levélért megveretném - ha én tenném, annak sok látszatja nem lenne. gyanús nekem, hogy valaki csúnyán nézett rá, elszaladt, részeg volt elesett. de ez így nem egy hősies történet, így kerített mesét köréje szépet. mellesleg engem próbálna így otthagyni a pasim, én biztos nem csak a kisujját törném el

dr. trafik nomac 2007.07.23. 19:43:01

darthyoda:
A csoportos elkovetes besorolasat mejd megteszi a rendorseg, ebbe ne is menjunk bele. Onbiraskodas: na vilagosits mar fel, akkor ez megis minek szamit ? Garazdasag mi, na ezt nem veszem be. Gazspre hasznalat: nem tudom mit tudnak az elsoevesek, de azert nem olyan konnyu ezt indokolni, plane, hogy elve nem is alkalmazhatja csak onvedelmre, vagy megmutatni az iranyt. Es miert nem futhatok el ? Hol van ez leirva ? En is csak azt tudom mondani, hogy ha neked renben van ez, akkor legyen, remelem egyszer a te csaladobol vernek valakit pepesre az orok, akkor mondhatod, hogy minek ment oda a hulye.
Megtevesztes: nagy HAHA, ha ezt rahuzod valakire akkor sikeres jogi palyad lesz. Okirathamisitas mi ? ;) Olvasd mar el, egy kiallitott belepot hasznalt, teljesen jogosan, semmifele megtevesztes nincs itt, de ha lenne is, se lenne egyszeru bizonyitani, es akkor sem jogosit fel senkit, semmifele korlatozasra.
Nem ertem miota lehet ebben az orszagban barkit is bantani ?
Mar latom a hireket, hogy X.Y. kivegeztek a nyilt utcan, mert inkal-os beleponek latszo targyat huzott elo a zsebebol. Szep jovo... ja igen, es plasztikot, amivel akarmikor elvaghatja 4 ember nyakat (egy mozdulattal!), uhh, meg jo hogy idoben lottek.

szeloka 2007.07.23. 20:08:01

Igen egyszerűen el lehetett volna kerülni. Mikor szólnak neked odamész és max elveszik azt a szart.De te nem,neked menekülni kell,sajnos ennyi eszed van. Szerinted ha egy közúti ellenőrzésnél elhajtasz szó nélkül akkor a rendőrök integetnek és mosolyognak? Saját hülyeséged áldozata vagy és persze annak hogy az In-kal idegbeteg majmai a kísérleti telepről engedily nélkül távoztak.

HollyFcuk 2007.07.23. 20:16:25

Az itt a baj, hogy legtöbben fel sem fogják, hogy itt miről is van szó! Na ők meg is érdemelnék ami az egyébként balfasz sráccal történt!

darthyoda-val meg nem érdemes vitatkozni mert észérvre érzelemmel felel, érzelemre meg észérvvel, amit fél-negyed igazságokkal tűzdel meg így teljes a kommunikációs zavar, sohasem lesz közös nevező.

HollyFcuk 2007.07.23. 20:24:53

Azért még az egyik sarkallatos pontra kitérnék, mielőtt teljesen felb@szom az agyam.
Ha valakit tetten érsz bűncselekmény elkövetése közben, akkor visszatarthatod míg megérkezik a rendőrség.
Viszont itt sem bűncselekmény, ebből kifolyólag tetten érés sem történt. Történt viszont szaladás meg összerugdosás, ami viszont már b.csel. tehát itt max Zsírcinek lett volna lehetősége jogszerűen visszatartani a barmokat de ez utópiának bizonyult...

Más!
A megtévesztés max elkövetési magatartás lehet, de önmagában ilyen b.cselekmény nincs, úgyhogy felesleges róla vitázni!

rozsef 2007.07.23. 20:32:02

Aki ekkora ipari balfasz az ne csodálkozzon ha néhanapján elverik.

Sanyi 2007.07.23. 21:27:27

Fuggetlenul attol, hogy mennyi esze van meg mit kellett volna csinalnia egyesek szerint, ez az eljaras nem normalis. Sajnos nincsen megfelelo buntetes a legtobb PTK-ban, szerintem az inkalosoknak mondjuk husz-otven korbacsutes bunteteskent valamint karteritest lenne a megfelelo kiszabni. Ehelyett kapnak majd penzbuntetest meg - ha nyolc napon tul gyogyul es a leiras szerint igen -, akkor akar meg felfuggesztettet is. Hacsak nem volt mar ugyuk, mert akkor becsuszhat egy letoltendo is. Mindenesetre abnormalis viselkedesu biztonsagi suttyok voltak az biztos, akik ha igy tortent az eset akkor bizony pellengerre kell, hogy allittassanak.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.23. 21:28:04

Nézzük a gondokat.

1.) Lejárt belépő kérdése: Ha nincs rajta lejárati idő, és te kaptál egy "állandó" passt, nem szóltak hogy add le, nem szóltak hogy új van és nem kapsz, miért ne lehetne rajtad?

2.) HA tudod, hogy az InKal nem a rendező cég, tehát nem adhat neked belépést, egyéb extrákat, mert nem az ő kontójára mennek ezek, akkor miért ne vehetnél jegyet?

3.) Miért ne viselhetnéd a PASSt, ha azért kaptad hogy viseld?

4.) A security-s srác eldöntheti szabályosan intézkedik, ekkor nem szabad futni, vagy szabálytalanul keménykedik. Utóbbi esetben akár önvédelemre is jogod van. Ha gyenge vagy futni

5.) InKalos passt nem csak a biztonsági őrök kapnak, sőt. Szerinted a biztonságszervezés is tanulható pl. egyetemen. Ugye nem gondolod, hogy akár ők, akár mondjuk az InKalnál lévő titkárnők, stb. feltétlenül nagy bunyósok lennének.

6.) Tetszik nem tetszik biztonsági őrből sokfélére lenne szükség. A szervezéshez értőre, aki a valós veszélyt szakszerűen el tudja hárítani (megfelelő specialistákra is akár), de őket nem feltétlenül látod. ÉS van a tahó, aki "reprezentálja a céget" a célja, hogy megfélemlítse, elriassza a bajkeverőt, pár gyengébb embert megverjen.

Utóbbi jellemzője: Nagy darab, brutális, sokszor hülye, akad közte nem egy ami csak falkában támad, szükségtelenül erőszakos.

Na őket, ideális esetben megfelelő vezeők kontrollálják. Az, hogy a megrendelő csak és kizárólag a legolcsóbb hülye parasztokért hajlandó fizetni nagy hiba, meg az is, hogy ezt egy biztonsági cég felvállalja.

7.) Otthagyni a barátnőt, stb. valóban nem egy gerinces dolog, akit patkánynak tartanak azt pedig jobban megverik.

8.) Gyáva ember nem kevésbé, hanem jobban üti azt aki nem jelent veszélyt.

Az így kiosztott verés, a homáron megszerzett hírnév hozzájárul ahhoz, hogy az emberek féljenek az őröktől, ez pedig az ilyen őrök célja, naná, hogy nincs komoly következmény amitől tartaniuk kéne. Max. a rendőrsg, de akit elvernek általában csinált valamit, ergo nincs feljelentés.

9. HA én InKalos lennék én is írnék ilyen történeteket...

[] (törölt) 2007.07.23. 21:34:49

"VÁSÁROLT KARSZALAGGAL és SECURITYS PASS-szal NEM_LEHET_INGYEN_FOGYASZTANI. Érted?"

nem a szart nem. nem minden szervezo vallalja be a kulonbozo szinu karszalagokat, talan mert kicsi a buli, vagy nem gondol ra, vagy kifogyott a piros festek, faszomtudja.

lenyeg a lenyeg, hogy egy haverom vesztett mar el VIP passt, es ott helyben el kellett mennunk megkeresni, mert csak az azonositotta a fogyasztast (tokegyforma karszalagja volt mindenkinek, mert az maradt az elozo bulirol). szerencsere meglett.

babsz 2007.07.23. 23:05:53

Azert ha valaki lop, csal, hazudik, az meg a rendort sem jogositja fel utesveresre, nemhogy egy inkalost.

Ylmor 2007.07.23. 23:18:14

Az összes In-Kalos-nak pici a fütyije és így kompenzálnak.
Ylmorné

BalatonSound 2007.07.23. 23:58:43

A Balaton Sound fesztivál szervezőjeként engedjetek meg nekem pár gondolatot.

Szeretném leszögezni, hogy fesztiválszervezőként nyilvánvalóan a legfontosabb szempontunk az, hogy a hozzánk érkező vendégek kizárólag pozitív élményekkel távozzanak a fesztiváljainkról. Úgy gondolom, butaság volna ennek elenkezőjét feltételezni, még a legnagyobb rosszindulat mellett is.

Fesztiváljainkon - így a Balaton Soundon is - egy időben egyszerre több ezren dolgoznak: vendéglátósok, technikusok, takarítók, vagy éppen biztonsági őrök. Tapasztalatból mondhatom, hogy a legnagyobb odafigyelés mellett is elkerülhetetlen, hogy a sok-sok közreműködő közé keveredjen időnként olyan, aki nem odavaló. Legyen az egy bunkó kocsmáros, vagy éppen egy agresszív szekus...

Mielőtt bárki félreértene: nem gondolom, hogy ezt tényként el kell fogadni. Ellenkezőleg: mindent meg kell tenni ellene. Magam és kollégáim mindent elkövetünk annak érdekében, hogy az ilyen jellegű "problémákat" idejében felismerjük, megelőzzük, vagy legalább orvosoljuk.

A leírt "incidensről" a helyszínen egészen véletlenül értesültem, és rögtön megpróbáltam kapcsolatba kerülni az "In-Kal-passos" fiúval.

Egy kissé fájlalom, hogy a leírt történet utolsó részében különösebben nem tér ki arra, miről beszélgettünk órákon át a szomszédos strandon, milyen "megoldást" találtunk, miben értettünk egyet, miben nem...

(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a beszélgetésünk közben derült ki, miként jutott a Fiú ehhez az In-Kalos igazolványhoz. A tavalyi évben jelentkezett biztonsági őrnek a Szigetre, a munkát azonban nem vette fel, csak az igazolványt, amit azonban elfeljetett leadni. Fogadjuk el, nem tudta, hogy le kell adnia, de azt semmiképp sem nevezném jófej gesztusnak, ha valaki egy In-Kalos igazolvánnyal a nyakában indul fesztiválozni. Egy sorszámozott igazolvány azonosításra is szolgál, azt nem hordhatja "bárki"... A sorszámos igazolánnyal rendelkező biztonsági őrökért az In-Kal felelősséget vállal.

Abban egyetértettünk a helyszínen - legalábbi úgy tűnt -, hogy a "veszekedés" oka minden bizonnyal ez az igazolvány lehetett, aztán az, hogy a lebukást követően az igazolvány viselője megpróbált elszaladni.

Természetesen ami ez után - a leírtak szerint - történt megengedhetetlen, viszont ezeknek a részleteknek az elhallgatása is furcsa számomra...)


Ahogy említettem, természetesnek tartottam, hogy azonnal meghallgassam, mi történt pontosan, majd megkértem az In-Kal 3 vezetőjét, közöttük a két tulajdonost, hogy jöjjenek velem, és azonnal vizsgáljuk ki ezt az ügyet.

Szervezőként a magam részéről természetesen elnézést kértem (tudom, hogy ez nem sokat ér), megadtam a mobilszámomat, az In-Kal vezetősége pedig - hosszas beszélgetés után - azonnali vizsgálatot indított, és arra kérte a "károsultat", hogy vetessen látleletet, tegyen feljelentést.

Így váltunk el Zamárdiban.

Ha panasz érkezik hozzánk, fesztiválszervezőként majd' minden esetben a közönség mellett állok, egészen addig, amíg be nem bizonyosodik a panasz ellenkezője. Számomra a legfontosabb, hogy a fesztiváljainkon kulturált, kedves személyzettel talákozzanak a vendégeink, így bármiféle (szerencsére nem túl gyakori)túlkapás után nyomon követem a vizsgálatokat.

Azt azonban legalábbis igazságtalannak érzem, ha valaki a saját történetének elmesélésekor elfelejti leírni azokat az apró részleteket, amelyek egy picit rontanának a sztori és a főszereplő makulátlanságán, meg persze azokat a részleteket, amelyek a szervezők és a biztonsági szolgálat hozzáállását írnák le...

Kedves Jackyll! Ebben az esetben is megígérhetem, hogy számíthatsz a segítségünkre és támogatásunkra - akár a szervezők, akár az In-Kal részéről, hiszen mindegyikünknek az az érdeke, hogy a nemkivánatos személyek távol maradjanak a fesztiváljainktól. Ehhez azonban szükséges, hogy az általad elhallgatod részletek se maradjanak titokban...
Hadd tegyem hozzá: szerintem nemkívánatos az a résztvevő is, aki In-Kalosnak adja ki magát egy fesztiválon, viccből...

Üdvözlettel:

Lobenwein Norbert

System failure. :) 2007.07.24. 01:09:11

Nekem 3 kidobó ismerősöm van, ebből 2 tök hülye...
Szerintem az olyan illetőket, akik nemcsak ütni tudnak, hanem udvariasak is, őket testőröknek hívják...
De valszeg drágák lehetnek, ezért alkalmaznak nagy "melákokat".
Amúgy az ilyen faszokat, akik arcoskodnak, aztán meg sírnak én is rühellem.

Nekem sose volt bajom a biztonsági emberekkel, még satu részegen is odafigyelek másokra.
Aki hőzöng, nem az adott szituációnak megfelelően viselkedik, vigyék ki azért vannak.

Egy pozitívum:
Egy diszkóban látok egy csajt, egy Konan
alkatú benga állattal dumcsizik. Odamegyek, mondom a a csajnak: gyere táncoljunk...
A benga állat: - Ezt nem így kell. Add ide a kezed. Odaadtam, bár féltem hogy eltöri. Belecsapja a csaj kezét, hogy húzzad... Én meg vittem is. Később mondják a barátaim, hogy jó nagy fasz vagyok hogy pont a kidobó csajához mentem oda.
El nem tudom képzelni mire gondolhatott, mikor odamentem hozzájuk. (Ez vagy tök hülye, vagy nagyon tud...)

freaky (törölt) 2007.07.24. 01:11:23

BalatonSound-ot sajnálom, jó fej, mikor fontosabb feladatai helyett ezzel a beteg seggfejjel kellett foglalkoznia.

nomac, vázolom: :D Hehehe. Tehát, a srác lopott egy In-Kal passt még tavaly, a BalatonSound fesztivál alatt észrevették rajta, azonosításra került, majd, mivel a kártya az In-Kal tulajdonát képezi, megpróbálták tőle elkérni. Az elkövető menekülni kezdett, a biztonsági őrök megpróbálták visszatartani. M ivel folyamatosan változtatta a helyét, ezért követték a kocsmáig. Ha ott ráfekszenek, nincsen semmi hiba. Igaz, túlkapás volt (ezt el lehetett volna kerülni, de nem szeretnék tippekkel szolgálni), de én rohadt jól szórakoztam, (miután megkérdezték tőle hol van a pass, még egyszer elfutott) ahogy küzd az a pöcs, egy lopott pass-ért. Érted már? :) De most már tényleg hagyjál békén. Különben is, örülj, hogy szóbaállok veled, véleményed leírását sértő személyeskedésssel kezded...

freaky (törölt) 2007.07.24. 01:16:41

nomac, többet meg ne mondd nekem, hogy okos. Nem is ismersz. :)

dr. trafik nomac 2007.07.24. 01:19:20

BalatonSound: respect, de ha beverik az agyad, akkor nem biztos, hogy annyira fogekony vagy a kompromisszumra, ez azert ertheto. Amugy meg barmifele pass, azt vagy a bejaratnal szurod, vagy kesobb, de akkor a penzt is jogosan keri vissza az illeto, ha a jegy melle nem tajekoztadod arrol, hogy nem hasznalhatja, megha magatol erthetodonek is tunik.
Es a homarom mar kicsit unalmas, hogy a rendezok magyarazkodnak, nem debil itt senki, a pass szivas, de az orok csesztek el, mar ott, hogy beengedtek, tehat rajuk is kell elverni, hogy mennyire, azt ok megmutattak azt hiszem. A rendezok igy nem hibaztathatoak, meg akkor sem, ha gagyi ceget bereltek fel.

VaReG4 · http://morbidia.blog.hu 2007.07.24. 01:22:03

Szerintem tok vicces hogy megagyaltak ezt az eletkeptelen amobat, en jot rohogtem.
Meglassatok, legkozelebb a "zsirci" majd egy medve ketrecebe maszik be az allatkertben, aszt az meg lekapja a labat :)

CoolKoon 2007.07.24. 01:22:05

Csak annyit üzenek mindenkinek, aki beszólt, hogy ő legyen az első, akit bárhol, bármiért hülyére verik. Az teljesen mindegy, hogy villogni akart a tavalyi jegyével/bármi, az, hogy egyszerre hat buzeráns bunkó verte őt agyba-főbe, nem kultúrált emberhez méltó dolog.
Ja és persze Nyugaton MINDENKIT kirúgnak/feljelentenek/bezárnak, ha ilyesmi történik......

dr. trafik nomac 2007.07.24. 01:27:43

freaky:
Meg mindig nem ertesz valami, egy ceg nem alkothat torvenyeket, igy lopni csak akkor lophatott toluk, ha a pass valamilyen joviszony kereteben kerult hozza, es ezt mind a ket fel alairta. Ha igy van akkor akar lopas is lehet, de ez meg nem enged meg hasonlo banasmodot sem, magyaran lehet perelni, vagy ha visszael vele, akkor pedig ki lehet kiserni, nem tobb. Legalabb is egy demokraciaban. A biztonsagi or jol el tudja donteni a fennallo jogviszont gondolom... Es megegy, nincs semmifele jogi vedelme a pass kinezetenek, ezert irtam, hogy belepeskor szurheti, de ezt mar a jegy eladasakor fel kell tuntetni, innetol mar az inkal balfaszsaga az egesz, eleg durva torvenysertessel, es erre harapok.

HandG 2007.07.24. 08:41:32

Úgy tudtam, hogy a privát örzővédők aggyal is dolgoznak már.
Püff neki,biztos nem mind.

Ha üldözés helyett utána kiálltanak, hogy öreg ha nem veszed lesz azt a lejárt igazolványt a nyakadból nem tudsz visszajönni. Szerintem hallotta volna még, akár futás közben is.:)
Dehát nem azért edzenek, hogy ne hozzák ki magukból a legjobbat!:)))

A pancserok!:)

Ozmodiar 2007.07.24. 08:42:55


Ha valaki elhalgat valamit, az lehet memóriazavar, ami az ütésektől is előfordulhat.
Vagy csak csupán a történet egyoldalúsága, ami ebben az esetben könnyen elképzelhető, valószínű, hogy én sem a koncertekre emlékeznék és a sok-sok "jóra".

Ha adsz valakinek egy cukorkát, és megkérdezed, hogy: - Na milyen, fincsi?
majd azonnal lebaszol neki egy pofont, szerinted a pofon vagy a eperíz marad?

Jogtalan volt a fellépés, tettlegesség.

Rák Attantam 2007.07.24. 08:43:12

darthyoda, most az egyszer az erő nem volt veled: megdőlt az elméleted.

De nem baj, a presserarcú ettől még balf*sz marad, az In-Kal-os "őrök" meg leendő elítéltek. Már ha Zsírci jól csinálja. Persze nagy rá az esély, hogy ezt is elbalf*szkodja és újra verés lesz a dologból... :D

vernarancs 2007.07.24. 08:47:50

Az In-Kal az Al-Kaida hazai sejtje, vagy ez nem igy van?

Rák Attantam 2007.07.24. 08:59:32

Nem, az az Alkaloida, amire te gondolsz.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.07.24. 10:03:26

Ha ez ilyen mesélős akkor mesélek én is régi történetet, ami bizonyítja, hogy semmi sem változik.

Helyszín Közgáz, még a régi szép idők amikor nem tuctuc szólt, de már nem is rock (sajnos) Szóval pont ez volt a bajunk féltesómmal és barinőkkel amikor elhagytuk a helységet. A úton menve szemben a Közgáz épületével megálltunk könnyíteni magunkon (pisi). Hopp egy inka termet mellettünk, kicsi, vézna.. nem sportalkat és közölte h azonnal hagyjuk abba a műveletet. Monduk: - Öreg ezt nem lehet abbahagyni. Na erre megjelent 3 spanja akikkel szóváltásba keveredtünk. Már éppen kidumáltam magunkat a szarból amikor barinőm mondott vmi olyat, ami az izmok és a szteroidok kölcsönhatására utalt. Na és ettöl az egyiknek elszakadt a cérna. Be akart mosni a csajszimnak, ezt nem szerettem volna ezért beleálltam az ütésbe. Mivel ekkoriban már túl voltam 1-2 küzdősport leckén ezért levettem arcal a maflást és a csajokat védve hátrálni kezdem féltesommal közösen. Közben hátunk mögül megjelent az erősítés 4 inka személyében, csajokat fellökve tülekedtek a közelünkbe. Én mondtam h hivják a zsarukat, addig mi megoldjuk, majd 2-en a 8 elleni bunyóba kezdünk. Szerencsére nem voltak túl képzettek és elég lassuak is lehettek, mert komoly ütést nem kaptam, de én adtam párat. Féltesóm egyes sajna bekapott, de ezen felbuzdúlva a földön talált kődarab sietett segítségére. Ez eltartott pár percig, de kitartottunk a zsaruk kiérkezéséig. Jó, bunyónak vége, zsaru elkéri szmeyélinket majd odaadja az inkák főnökének. Hopppá. Ez mintha nem lenne törvényes. Ezt meg is jegyzem : - Fogd be köcsög, mert már tudjuk a címed és megtalálunk ha pofázni mersz. Na ezt nem szeretem, és nem vagyok az a befosi valaki.
- öreg nekem te ne ugassál mert most rosszal kezdtél - mondom én
-Mé ki vagy te?
-Nem az számít ki vagyok hanem h kiket ismerek. Gondolom ismered XY (alvilági figura) nevét, szét fogja kúrni a seggedet ha szólok neki.- blöffölöm
Inkavezér kicsit megszeppen de kontárzik. - Itt ül a kocsimban, mingyá szólok neki.
- Remek mond neki h én keresem, úgyis jön nekem egy szivességgel.
- De tényleg a kocsimba ül..
- Az jó, mejnük úgyis rég láttam
- De tényleg...
- Akkor hivd ide!
- Izé, nem akarunk mi rosszat, meg a fenyegetés se úgy kell érteni.
Na innen tudtam h nyert ügyem van, Pattogtam még kicsit, meg közöltem h kivel mi lesz ha bárki is baszogat közülük. Rendőr persze ez idő alatt lepacsizott az inkákkal majd inkavezér hozta vissza a személyiket, Sűrű eszkuzálás stb... Nem lett belőle baszogatás, de a móka, hogy a zsaruk feljelentést tettek garázdaságért! 2 évig tartott az eljárás, évente egy kihallgatással:) Nem kapkodtak. A másodikon mondtam h elismerem h elvertem 8 inkálost, semmi gond, csak kerüljön be a hírekbe. De nem került, A garázdaságból verekedés szabálysértés lett, végül elévült az ügy. Ennyi. Szóval én is járhattam volna rosszabbül, meg az inkál nem a fair küzdelemről híres. A dolog azóta sem változott!

moli 2007.07.24. 10:50:45

meg mindig nem ertitek a lenyeget. aki egy krokodil orrat pockolgeti, nem csodalkozzon, hogy leharapjak a karjat.
itt a lenyeg az, hogy a pass INKALOS volt. nem maga a pass. hanem, hogy INKALOS.

stellaz1 2007.07.24. 10:50:45

A levélíró kifejezetten jó fej és bátor :) A barátját és barátnőjét hátrahagyva elkezdett futni :)

Rák Attantam 2007.07.24. 10:55:06

Hát ha Gézának hívnák a barátnőmet, én is elkezdenék futni. Tán még a verést is tűrném egy darabig... :P

dr. trafik nomac 2007.07.24. 11:01:58

moli:
Hu lehet kihagytam par reszlet elolvasasat, hol van a krokodilos resz ? :) Vagy ez ilyen inkalos borbe bujt krokodil :)
Mindenesetre cseppet sem vicces ha megvernek valakit, sajnos a bameszkodo tomeg az azert sokat elarul az orszagrol, de egyszer en is megkerdeztem 2 biztonsagi ort, hogy miert rugjak a figurat mikor elegge artatlannak tunt, erre szo nelkul leutottek :(, szal meg tudom ertenik a tobbi ember is. Ilyenkor szokott az jonni, hogy ledolgozzuk a helyen a serelmeket, al la G-Roby:)

Ozmodiar 2007.07.24. 11:05:36

ha ezek kutyák, akkor szájkosárral mehet velük ki a gazdi, szépen visszarántja, ha valaki esetleg kekec, vagy nem tetszik, de ha elengeded őket, akkor vállald a felelősséget, te vagy az okosabb, te kutyáid...

ugatni lehet, mert az utca nem a tiéd, hanem mindenkié, tehát futhat rajta bárki, csak a kutyaharapás már szinte egy késelés kategória.

ha esetleg nem esne le, akkor kutya=in-ka*

Ozmodiar 2007.07.24. 11:14:44

A hülye kutyákat is szájkosárral kell kivinni az utcára, ami mindenkié, nem a tiéd, nem magánterület, aki elengedi a kutyáját, és az megharap valakit, az vállalja fel a gondatlanságot.

don07 2007.07.24. 11:31:20

"Ezek olvashattuk Zsírci kis színesében. Tegyük fel, hogy ezek mind megtörténtek, és úgy, ahogy állítja. Akkor is az rendőrség/bíróság/akárki kérdése, hogy miért futott el. Mert nyilván elkövetett valamit."

Bazdmeg!! Az nem jut eszedbe, hogy azért futott el, mert maga alá csinált az izomarcoktól????? Egyszerű beszari alak...nem tolvaj.
Egyáltalán nem biztos, hogy akármit ellopott (talán magadból indulsz ki??). Az mondjuk tény, hogy oltári nagy barom a lejárt pass-al való arcoskodás miatt.

vernarancs 2007.07.24. 12:13:59

Zsirci komp akart lenni de nem komplett. Egyre inkabb elhiszem, hogy valami vaj volt a fule mogott es nem csak ugy siman a pass miatt ruhaztak meg.

szgyula 2007.07.24. 12:25:03

Vernarancs: Nem tok mindegy mi van a fule mogott? Lehetne akar Osama bin Laden is, ha N ember megveri, az buncselekmeny. Hogy mi van a fule mogott, azt majd a rendorseg eldonti, de az fuggetlen a megveresetol.

vernarancs 2007.07.24. 12:48:24

szgyula: alapjaban veve igazad van, de ha mar provokalta a balhet es raadasul meg valami egyeb dolgot is elkovetett akkor ne sirankozzon. Vagy legalabb mondja meg az igazat. A veres persze igy is ugy is buntetendo. Egyebkent ha Osama lenne akkor a veres jogos, mert neki verdijjat tuztek ki a fejere. Vadaszhato.

ASDF01 2007.07.24. 13:37:24

Kedves Mindenki!

Én sem értem, miért kellett a régi belépőt felvenni, és elfutni, de azt hiszem, hogy ez a történet szempontjából nem is fontos!

Most mindenkit megkérek, hogy kicsit vonatkoztasson el a mai magyar viszonyoktól, és akinek megy, gondolkozzon kicsit úgy, mint egy EMBER!!

Nos:
Az senkiben nem merül fel, hogy hogyan lehet az, hogy teljesen egyenjogú állampolgárok, akiknek a MUNKAHELYE egy örző-védő (?) cég, bántalmaznak (fizikailag, vagy szellemileg mindegy) egy másik embert? Csak nekem szurja ez a szemem? Milyen kategóriába sorolnátok ezt? Önbíráskodás? 8 napon tul gyógyuló fizikai bántalmazás? Biztos eszetekbe jut nektek is pár megfogalmazás.

Kérdem én: Nem büntetendő dolog ez? Miért szidjátok az "áldozatot"? Még ha ő is bepancsolt volna valamelyiknek, akkor sincs joga, a másiknak elverni, pláne nem a "haverjaival"....

Szóval mielőtt mindenki lehülyézi a küldőt (ami lehet hogy igaz) talán a történet morális mondandójával kellene törődni..

Szerintem!

Üdv mindenkinek!

szgyula 2007.07.24. 13:40:51

ASFD01: Sajnos ez nem az az orszag. Zsanett ugy erkolcsi mondanivaloja is az lett, hogy tancos lany/fehernemu modell ne provokalja a zsarukat kihivo oltozkodessel...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.07.24. 15:36:23

Viszont azt is hozzá kell tenni, emberként gondolkozva, hogy nincs joga viselni egy olyan pass-t amivel később visszaélhet. Pláne, hogy nem is dolgozott az In-Kalnál csak behúzta a passt. Persze a verés és maga a végrehajtása is elítélendő, szörnyű, hogy milyenek az emberek. És nehogy elhigyjétek ám magatokról, hogy ilyet biztos nem tennétek meg, mert elárulom, hogy igen, hisz emberek vagytok. Ha az ember egy kis hatalmat is kap vagy érez rögtön visszaél vele. Lásd a buszsofőrt aki jól megfuttat és becsukja az ajtót. Említhetném a Kísérlet című filmet, amiben családapák szadiztattak számukra ismeretlen embereket. Egyszerűen élvezik a helyzetet és elállatiasodnak ilyenkor. Félreértés ne essék, akár én is megtehettem volna mindezt ha a körülmények adottak, hisz csak a cérnának kell elszakadnia.

jesszumpepi (törölt) 2007.07.24. 15:59:57

szgyula


Zsanett ügyében sok vélemény megfogalmazódott,amit leírtál az is,de vannak más vélemények is.

ASDF01 2007.07.24. 16:38:34

EnZsolt!

Remélem nincs teljesen igazad, hogy mindenkit elvakit a hatalom! Szeretném azt hinni, hogy ez nem vonatkozik mindenkire, igy rám sem, de természetesen csak remélem, ugyanis nincsen hatalom a kezemben, és sikerült a alkalmatlannak bizonyulni a katonaságon is, egy fellebbezés után, ott kiképző lettem volna...
Talán azért is nem derül ki sok emberről, hogy hogyan viselkedne, mert automatikusan, tudat alatt védekezik minden hatalom ellen, aki pedig önként jelentkezik ilyen poziciora, az nem véletlenül teszi!
És hát lássuk be, ma Mo-n szinte semminek nincs következménye.. Ez nagyban felbátoritja oly sok "barátunkat".

Ez sajnos ma szinte minden "hatalommal rendelkező" társulat tagjaira igaz, és mivel szeretném remélni, hogy vannak mindenhol normális emberek, valószinüleg hamarosan azok fogják otthagyni a jelenlegi munkájukat, mert látják mit tesz vele a többség. (gondolok itt rendőrségre, BKV ellenőrre, sofőrre, secu-sra, stb). Sajnos ez már legtöbb boltban az eladókra is igaz, aki a halálba kíván, mert bementem, és szeretnék venni valamit a segítségével. Ha ez igy megy tovább, akkor lassan jobban tesszük, ha ki sem mozdulunk otthonról, és berendezzük a Home-office-t.

És akkor elmondhatjuk, hogy GYŐZETETEK, reméljük most boldogok vagytok.

Remélem ezt a napot nem fogom megérni, és nem azért, mert nem tetszett az arcom egy secu.snak a boltban, hát lelőtt, hogy példát statuáljon!!!

jesszumpepi (törölt) 2007.07.24. 17:40:01

ASDF01


Én nem látom olyansötéten a helyzetet,mint te.Vannak rossz tapasztalataim is,de jók is.A BKV-ellenőröket sokan szapulják,nekem soha nem volt még rossz tapasztalatom,holott évek óta BKV-val járok,igaz,egy kivétellel nem volt érvényes bérletem,figyelmetlenség miatt,szó nélkül kifizettem a büntetést.Nagyritkán taxiba ülök,és évek óta gyorsak,pontosak,udvariasak,és nem vágnak át.Rendőrökkel nagyon kevés dolgom volt,de nem volt probléma.Egyszer hívtam telefonon segítséget,nem túl hamar jöttek ki,de utána tették a dolgukat,és udvariasak voltak.Ilyen is van.Továbbá véletlen találtam egy ritka rendes biztosítási ügynököt,akivel nagyon meg vagyok elégedve.
Normális dolgok is vannak,de jobban elterjednek a rossz hírek,tapasztalatok.Hogy ennek mi az oka,az jó kérdés.

Rák Attantam 2007.07.24. 18:24:20

El kellene híresztelni, hogy az In-Kalosok érvényes passzal ingyen utazhatnak a metrón, ha a Deák téren szállnak fel.
Aztán meg ki kellene hívni a rendőrséget a tömegverekedéshez. ;)

babsz 2007.07.24. 22:02:21

Balatonsound: amikor megláttuk, hogy az In-Kal Security védi a rendezvényt, egy félórás parázs vitámba került, hogy egyáltalán bemenjünk, ugyanis mindenkinek a kiszolgáltatottság jut eszébe róluk.

Talán ezt - a reputációjukat - megfontolás tárgyává lehetne tenni, amikor őrző-védőt választotok. Hozzájuk kapcsolódik ugyanis a legtöbb ilyen történet, és nehezen hiszem, hogy ezt ne tudnátok ti is.

Ábelesz-kobelesz 2007.07.24. 22:17:30

"A "kékmajom" kiugrott a kocsiból, majd tovább kergetett. Futottam tovább, megint kiugrott," ??? Honnan? A gatyájából? Tényleg át kellett volna fogalmazni az írást, mert így elég értelmetlen.

Én sem értem, miért rinyálsz? Érvényes volt a pass? NEM! Megkérdezted mit akarnak? NEM, csak futottál. Mit vártál? Dobogóra állsz, mert lefutottad őket?

Tényleg hülye állat minden biztonsági őr, pláne az aki ma a győri korházban ledoktorált és tovább küldte az agyvérzéses beteget. Azt is le kellene csukni. Bár csökkentették a fizuját és áthelyezték. Ez aztán a bünti. A beteg pedig meghalt :((

Kismacska (BELLA) 2007.07.25. 14:06:03

Erre egy idézetet tudok írni, méghozzá az Egy becsületbeli ügy című film elejéről, ami mindent elmond a jelen esetről, miért is volt jogszerűtlen (és büntetendő) amit csináltak az inkálosok:

"Az ügyfelem idióta, de azt nem tiltja a törvény."

... ellentétben a bántalmazással. Semmilyen felhatalmazásuk nem volt erre. Még akkor sem, ha tényleg fizetés nélkül akart volna távozni a srác. (Ahogy itt valaki felnyitotta a szemeket.)

suger 2007.07.25. 19:54:45

Ez egy idióta kis görcs...

Felrakta a tahó passt, mert azt a látszatot akarta kelteni Ő is közéjük tartozik... aztán nem volt elég gyors...

Elsírom anyucinak, és nem játszok tobbet az In Kal-os bácsikkal...
(Én nem szaladtam volna utánna az tuti...)

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.07.25. 20:33:54

Zsirci, még örülhetsz, hogy nem áldoztak fel valamelyik istenüknek.
Tiszta Apocalypto.

johevi 2007.07.26. 15:08:24

Fel kell jelenteni őket és addig járni a Bíróságra, amíg meg nem büntetik őket. Sok keménykedő, fontoskodó barom.
VISZONT: Te meg minek villogsz jogosulatlanul igazolvánnyal? Csak úgy felvetted, mi? Ez kábé olyan, mint aki rokimatricával parkol, közben semmi baja. Jobbulást.

gyöngéd barbár 2007.07.26. 19:29:06

nekem is volt egy esetem a b.soundon az Inkal-osokkal. A barátom szombat reggel hat óra két perckor kikisért egy csajt a kapun túlra, és nem emgedték vissza - mondván a belépőjegy csak reggel hatig érvényes. Csórikám hiába mondta, hogy bent van a sátra, a cucca! Azok a köcsögök csak röhögtek, hogy majd hétfőn visszakapja. Erre ő bepipult és a bemászott a kempingbe. persze egyből kiszúrták, kicsavarták a karját, végighúzták a fesztivál területén stb. Ekkor hívott fel engem, hogy mi történt. Mivel médiageci vagyok, presses pass lógott a nyakamba. Az Inkalosok persze egyből felvették az emberálarcot, és elkezdtek nekem arról hadoválni, hogy ők milyen jófejek voltak, és a barátom egy köcsög, mert nem érti, hogy a szabály az szabály. reggel megnéztem a B.Soundos Est-kiadvényt: fekete fehéren az áll benne, hogy a belépő reggel nyolcig érvényes.

Más. Aznap délelőtt azt is végignéztem, ahogy 3 Inkalos egy német turistát rugdal, lökdös, az meg csak áll, kezében a gumimatraccal, mondván, hogy ő csak le akart menni a partra. Azok meg vörös fejjel üvöltöttek, hogy mi van nem tudsz magyarul?

És még egy: miért kell nekik gázspray-jel mászkálni mindenhova? (nem is olyan retikülös minivel, hanem olyat, amivel a rendőrök oszlattak tavaly) Visszajön az, ami régen volt a szigeten? Amikor az inkalosok úgy érezték, ők a pokol angyalai?

V. 2007.08.10. 09:32:56

Nem is értem mit kell egy ilyen történeten csodálkozni.Ilyen kopaszinkálszekuskidobó trogloditák ennyit tudnak...Az lesz ilyen biztonsági "szakember" aki még katonának vagy rendőrnek is hülye.Esténként megvan a fix 2-3000 ft +lehet keménykedni.Luzerek...:)

gotka 2007.08.10. 10:34:46

Az In-Kalt rég fel kellett volna már számolni. Na az az igazi félkatonai magánhadsereg és úgy is viselkednek mintha lennének valakik. Mindíg is durva állatok voltak, rengeteg embert vertek már nyomorékra, csak ugye a jó politikai kapcsolatok (tele van régi jó volt komcsi rendőrrel) miatt mindíg elsimították az ügyeiket. Ti hallottatok már arról, hogy egy inkalost lesitteltek, mert összevert valakit? Én nem nagyon.
A sok hülye, aki a kiskölyökre fröcsög, meg menjen el demokráciát tanulni.
Milyen jogon ÉR egyáltalán hozzá egy szaros biztonsági őr bárkihez, aki nem támadja meg???!!! Milyen jogon üldöznek szaros biztonsági őrök egy állampolgárt az utcán???!!! A szaros igazolványukért ugyan milyen jogon ütnek meg bárkit is???!!! Honnan veszik a bátorságot?! Kik ők?! Félanalfabéta bunkók, akik szeretnek embereket verni. Szégyen, hogy a Sziget még mindíg ezeket a pribékeket alkalmazza. Remélem, hogy a kissrác legalább kiperel belőlük néhány millát, de ha én lennék az apja, már lenne pár képem a biztonságiakról akik a fiamhoz nyúltak és éjellente vadásznék rájuk.

XxanaduU 2007.08.17. 12:52:53

Itt már rég nem azon van a hangsúly, h ki tudja jobban fdikázni az arcot...
Ha majd a keményeknek,meg a többi inkal baráti társaság résztvevőinek is majd jól szétrugják a pics@j@t akkor majd lehet pirosat csorgatni a kerámiába...Feltehető a fiatalember reakciója nem az volt h, -"Huhhh, de jó volt"... Ténylegesen sértve érzi magát,csak a görénykedők nem akarják megérteni,hanem még beletaposnak eg kétszer az inkalosok után.Gratula.
süti beállítások módosítása