Tékozló Homár

Leütik az érdeklődőket a Praktikerben?

2007.10.15. 11:45 | jackyll | 90 komment
Inti képes volt haza- és visszamenni a budaörsi Praktikerbe, csak hogy bebizonyítsa az eladónak, márpedig ő náluk vette a lámpát, amit keres, és az igenis létezik. A túlfűtött lelkesedésben viszont nem osztoztak az alkalmazottak, akik közül a kiválasztott a levél szerint egy idő után t. vásárló leütésével fenyegetőzőtt:
2007. 10. 13-án este hét óra körül betértem a budaörsi Praktiker áruházba, hogy –többek között- egy adott speciális típusú előzőleg már ott vásárolt lámpából újabb darabokat vegyek. Mivel a lámpát a múltkori helyén nem találtam, az osztályon dolgozó úr (István) segítségét kértem. Kérdésemre, miszerint GU10-es foglalatú fénycsöves spot lámpát hol találok, azt a választ kaptam, hogy ilyen nem létezik (pontos típus: Realm LUXGU50722 GU10). Hamar szakmai vitába keveredtünk, mivel mindketten kitartottunk az álláspontunk mellett. A vitát azzal zártam hogy hazamegyek, és hozok egyet az otthoniak közül, hogy lássa létezik, és még itteni számlám is van róla. Így is tettem, miután kifizettem a többi árut amit vettem, gyors forduló után visszatértem az áruházba.

Mikor megérkeztem, a kolléga épp öltözött, úgyhogy megvártam. Mikor előkerült megszólítottam, hogy visszajöttem és megmutattam neki a lámpát. Mire állította hogy az nem létezik és hogy hülye vagyok. Felháborodásomnak adtam hangot, mire közölte, hogy hagyjam békén és tűnjek el azonnal különben úgy leüt, hogy nem fogok tudni felkelni. Eközben a mellettünk álló biztonsági őr is beszállt a „beszélgetésbe” hogy bizony vigyázzak mert tényleg megteszi, és akkor nekem annyi. Ezután mindkettőjük sietősen távozott a helyszínről. Az ügyfélszolgálati pultnál (előhívott) áruházvezető nem adott hitelt a szavamnak, állította hogy ilyen nem történhet, és ezzel az ügy le is van zárva. Igyekezetemet, hogy hallgassuk meg az esetnél jelen lévőket, említésre sem méltatta. Ezután az esetet megírtam a vásárlók könyvébe, majd távoztam.

Felháborítónak tartom, hogy ilyen megtörténhet, és ezek után a vásárló tehetetlenül nézi ahogy még hülyét is próbálnak csinálni belőle.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

srajos 2007.10.15. 11:49:52

brrrr..... dobogos......
undorito... de legelabb talaltal ott valakit... nalunk meg eladot sem talalsz vagy ha meglatsz egyet hamarabb eltunik mint a havi fizum...

annamacska 2007.10.15. 11:52:15

Én a helyedben kerestem volna egy másik eladót, másik Praktikert, vagy üzletet, de az, hogy még otthonról visszaügetve a kívánt termékkel bizonygassam az igazamat, teljesen felesleges. Előre megmondtam volna, hogy ez lesz. Kár erősködni, ennyi pénzért birkák ülnek ott (tiszt.kiv.)... Egyáltalán nem értem a viselkedésed, akin elsőre látszik, hogy tök, ott kell hagyni a francba, nem visszaügetni és tovább erősködni. Vagy?

nikii 2007.10.15. 11:53:15

- Az igazán kemények reggelire szögeket esznek. Chuck Norris a Praktikerben veszi a tízórait.
- CN elszámolt a végtelenig... Kétszer.
- CN egy forgóajtót is be tud vágni maga mögött.
Összes Chuck Norris:
www.vicc.hu/index.php?tz=8310,8310

232323 2007.10.15. 12:34:01

történet a sikeres emberről, batz-papucsról és .

alicecsodaorszagban 2007.10.15. 12:43:58

akkor Te közel lakhatsz a Praktikerhez

nikii 2007.10.15. 12:49:14

Ha gonosz lennék, azt mondanám, hogy biztos közel lakik, hisz nincs más ok, amiért odamenne.
De nem vagyok gonosz, a Praktiker meg egy rendes cég, mindig mindent megtalálok náluk, ha meg szart veszek, szó nélkül kicserélik, vagy visszaadják a pénzt.

punpa 2007.10.15. 12:50:49

Praktiker, mindenre van több ötle... ökle!

dr. _mmm_ 2007.10.15. 12:52:55

Szerencsés ember vagy, hogy olyanra van időd, hogy viszavidd a lámpát MEGMUTATNI az eladónak.

d_zs (törölt) 2007.10.15. 12:54:24

www.realm.hu/products_list12full.php?id=3


Esetleg egy e-mailt megér a forgalmazó felé, hogy a Praktikerben szívatnak, de neked mindenképp ez a típus kell. Lehet, hogy nem hajtanak el. Ki tudja...?

pakesz (törölt) 2007.10.15. 12:54:56

Tipikus a jelenseg, es a hozzaallas.
"En vegig udvariasan beszeltem a jegyellenorrel, aztan egyszer csak elkezdett karomkodni..."

bizonytalan  2007.10.15. 12:55:36

szerintem fotosóp. szerintem.

ekkerjoz 2007.10.15. 12:57:45

Oszt lese ütöttek, waze?

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.10.15. 12:58:13

sarkany ellen sarkanyfu
kar hogy messze van elolvasnam en azt a jegyzetet abban a vasarlok biblijajaban

papugaja 2007.10.15. 13:07:06

Nna!
Mosmár kifigyelted, hogy mikor végez.
Holnap szépen megvárod, és a parkolóban pofán vered egy tálca lejárt, büdösödő sertésmájjal.
A folpackot előtte húzd le, úgy viccesebb.

Terveüdekszi 2007.10.15. 13:09:59

Hogy neked mennyi időd van vazze.... Tul.képpen csodálkozom is, hogy nem tekertek le neked egy kiadós fülest. Az ilyen bugris okostojásokkal ezt szokták csinálni. Ha nem lehet ilyet kapni a Praktikerben, akkor elmehettél volna bármelyik másik boltba, mert a legtöbb helyen azért kapható ilyen szar. Azért írtam szart, mert valóban szar. Egyesíti magában a spot és ET izzók hátrányait. Egy pontba világít, de ott legalább nincs fénye. Emlékeztet a hangtompítós riasztópisztolyra.

BiG_ 2007.10.15. 13:10:04

Asszem mindenhova digitális diktafonnal kell menni...

Üdv!

stichus 2007.10.15. 13:13:05

gasztonyi volt ma már?

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2007.10.15. 13:13:27

Anyám amit nem lát, az szerinte nem is létezhet, praktikerben ezt továbbfejlesztették, amit számlástol az orruk alá raknak, az sem létezik :)

KritiQs · http://kultur.blog.hu 2007.10.15. 13:49:25

Naná, hogy megtörténhet! A budaörsi Media Markt egyik kedves hölgy eladója is pofátlanozott már le engem és egy barátom, mert kinyitottuk az egyik kávéfőző dobozát (merthogy raklapnyi mennyiség volt belőle,de bemutató példány egy sem, sőt: segítőkész eladó sem), és nem voltunk hajlandóak megvenni, holott a saját szabályzatuk szerint a "doboz kinyitása vásárlásra kötelez".

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.10.15. 13:59:35

De miért a festékosztályost kellett az égőkről kérdezni?
Égő.

kyanzes (törölt) 2007.10.15. 14:03:44

Honnan a viharból tudod, hogy a festékest kérdezte? :)

Parapitty · http://parapitty.blog.hu 2007.10.15. 14:07:27

Én is pont arra gondoltam, hogy úgy látszik ma már mindenhova diktafonnal kell menni, beszarás.
A telefonomban van is ilyen fícsör és ha a nyakamban lóg, nem is gondolják, hogy épp adásban vannak :)

csapdani 2007.10.15. 14:28:14

ez így semmi
még ha leütöttek volna
de így...
magyarországTM

liliom 2007.10.15. 14:35:22

A legszörnyűbb az, hogy mindenhol ez van. Én a múltkor a Szentendrei úti Baumax-ban próbáltam zuhanyblokkot venni, de semmi információ nem volt róla. Mikor az eladót kérdeztem, hol gyártották, mennyi garancia jár hozzá, stb. szerintem normális kérdések vásárlás előtt, az leüvöltötte a fejem, hogy hagyjam őt békén. Nem igazán értettem, azt hittem, ez a dolga, és még egyszer próbálkoztam, sniccerrel jött nekem...

fourgee 2007.10.15. 14:38:37

Szerintem meg itt arról van szó, hogy egy "okos emberrel" futottál össze. Ők a legveszélyesebb állatfaj. Az okos ember mindig erősködik. Mindig kitalál dolgokat, hogy te ezt mondtad, meg azt mondtad. Aztán egy szép napon telepítesz egy hívás közbeni hangrögzítő programot a telefonodra, felveszed a beszélgetéseteket, és megint elkezdi a "te ezt meg ezt mondtad" szöveget, és lejátszod neki hogy nincs igaza, akkor a "te szemét" jelző a legfinomabb azok közül, amit rád aggat. Ez az eladó is ilyen volt, nem tűri hogy más jobban tudja...

Más, de ilyen "okos ember" eset ma történt velem. 2 évig dolgoztam a reptéri biztonsági szolgálatnál. Szóval tudom hogy mi hogy megy ott. Egyik kolléganőm elkezdett magyarázni nekem, hogy amikor az ismerőse utazott, akkor otthonhagyta az mp3 lejátszóját, mert tilos felvinni a gépre, viszont másnak meg engedték hogy laptopot vigyen és használja. Mondtam hogy ez f@szság, mert fel lehet vinni telefont is, meg mp3 lejátszót is, tudom, mert ott dolgoztam. Mi volt a válasza? "- DE TE MÉG SOHA NEM REPÜLTÉL!". Amikor megismételtem hogy ott dolgoztam tudom hogy megy ez, akkor mindig ismételte az idézőjelben szereplő mondatot. Aztán úgy zártam le a dolgot, hogy felhívtam egyik volt kolléganőmet, és ő is megerősítette, hogy nagy f@szság az, hogy ne lehetne telefont meg mp3 lejátszót felvinni...

Az a baj, hogy túl sok ilyen "okos ember" vesz körül engem, egyszer elborul az agyam és elintézem az egyiket... :)

Virus 2007.10.15. 14:41:27

én is igy cselekedtem volna, mint ahogy a fenti történetben szerepel. nincs jobb ötletem. mindenesetre elképesztő.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.10.15. 14:45:00

De ráérsz bazmeg... Érdekes, hogy velem ménem szoktak üvöltözni az eladók? Talán azért nem, mert ha látom, hogy az egy fasz, akkor egy másikhoz megyek? Vagy egy másik áruházba talán.
Nade ilyet, hogy hazamegyek a lámpáér, hogy bemutassam Istvánnak, aki épp végez a műszakkal:D
Hát ezért nem vagy te sikeres ember! Szerintem örülj inkább, hogy nem hívták ki a mentőket.

Rák Attantam 2007.10.15. 14:46:32

Ha már itt tartunk, utaskísérő vagy pilóta egyenruhát szabad felvinni a repülőgépre?
Gondoltam, bemennék a WC-be, átöltöznék, némi ketchup-ot kennék az ingemre meg a szám szélére és hörögve végigbotladoznék az utasok között, miközben azt kérdezgetem elhaló hangon: Tud önök közül valaki repülőgépet vezetni?... X(

nikii 2007.10.15. 14:51:56

Megszólal az utasszállító repülőgép hangszórója:
- Itt a pilóta beszél. Ha van az Önök között orvos, kérem jöjjön a pilótafülkébe!
Az utasok ijedten összesúgnak, egy öregúr feáll és előremegy a sorok között. Néhány perc múlva egy reszelős hang szólal meg a hangszóróból.
- Itt az orvos beszél. Ha van az Önök között pilóta, kérem jöjjön a pilótafülkébe!
www.vicc.hu/index.php?tz=7177,7178+5

saq 2007.10.15. 15:17:09

én megértem az eladót!
a helyében döglött macskával vertem volna szét azt az okoskodós fejedet. a faszt képzeltek magatokról? rabszolgának nézitek az embereket?

tikmony 2007.10.15. 15:18:54

avatatlan sam-nek van igaza. nem is igazán hihető a történet annyira barom mindkét oldalról

2007.10.15. 15:19:05

Szerintem meg nem zárás előtt kellene szórakozni... (Praktiker 8kor zár, szombaton is.)
Ha hét körül estett be a pali először és még utána hazarohant a lámpájáért, akkor adjon hálát az égnek, hogy nem csukták rá éjszakára az üzletet...

hunluigi 2007.10.15. 15:19:07

És most ez mire is volt jó? Lámpád sincs, még meg is aláztak, volt egy utad az ördögnek stb. stb.

Jókat mosolygok amikor az emberek maguknak kártokozva is képesek a saját igazukat bizonygatni. No nem a "kedves" eladót védem (az ilyen bunkóknak nincs helye a kereskedelemben) de téged sem értelek, hogy mit is akartál ezzel a lámpa mutogató ügyel. Gondoltad ha elégtételt veszel akkor lesütött szemmel előtolnak neked egy raklapnyit?

Egyébként elég ritka típus és hazánkba is szürke importal kerül be. Elég nehéz ilyet szerezni... én inkább valami világítástechnikai szakboltban próbálkoznék

saq 2007.10.15. 15:19:19

liliom, persze snicerrel ment neked..... persze. sokkal nagyobb sikert arattál volna az ideírók között, ha rögtön azzal kezded, hogy egy krokodillal támadott meg. az eszem megáll...

sok pofátlan idióta, aki pökhendi módon beszél a szegény alkalmazottakkal, és máris azt hiszi, hogy neki mindent lehet.
hát a faszt!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.15. 15:25:27

Értem. Tehát van ilyen összerakós játék izzó, amiből lehet visszamenve újabb darabokat vásárolni. PuzzleSpot. Vagy nem lehet?

vernarancs 2007.10.15. 15:35:51

Szerintem meg tok igaza van a vasarlonak. Mindig igaza van egyebkent is. Nekem ne mondja egy ott dolgozo elado, hogy amit keresek nem letezik. Plane akkor ne ha ott vettem naluk. Legfeljebb o nem latott meg olyat. Mondja azt, hogy nem ert hozza es csak lopja ott a napot es nem tud segiteni. Ne kezdjen okoskodni ha nem is ert hozza. Azert van ott, hogy segitsen. Ha en igy vegeznem a munkamat mar az utcan lennek. En jol bevertem volna a pofajat azzal a lampaval es egy szava sem lehetne, hiszen az a lampa nem letezik, ergo nem lehet vele pofanverni senkit.

hümér 2007.10.15. 15:37:15

100%-ig igazad van.
Azon kívül, hogy gusztustalan volt a komplett cég működése (Tahó Pistástul,Gyökér Igazgatóstul, Görény Biztonságiőröstül), még törvénybe is ütközött, mert ugye fenyegetni valakit erőszakkal azt nem díjazzák normális helyeken.
Hamar kikopnának a rendszerből ezek a férgek, ha mindenki ilyen karakán lenne mint te.

saq 2007.10.15. 15:37:53

persze narancska, te beverted volna, de zseni. a neten mindenki szuperharcos, a való életben összeszartad volna magad, ha megindul az eladó, akinek a helyében én forgórugással intéztelek volna el

Kopasz Mercis 2007.10.15. 15:43:53

Inti, igazad volt, na és.
Nem szabad barmokkal vitatkozni.
Nekem igazán túlfejlett az igazságérzetem, de azért erre még én sem lettem volna képes. Jó látni, hogy ilyen emberek is vannak, ha hazaér család többi tagja felolvasom nekik, lássák még nálam hülyébbek is vannak.

balibaa 2007.10.15. 15:45:14

és még örülj, hogy nem ütöttek le! Amúgy mit vártál, hogy majd egy ELADÓ tudni fogja, mit árul?

a kertész tömlővel 2007.10.15. 15:47:04

néha érdemes megkérdezni a veszekedés közbe az eladot:

v: amugy mi ismerjük egymást?
e: nem
v: én a vevö vagyok,biztos hallotál már rolam.


és ezek után szemberöhögöd azt otthagyod.

Fedup Sári 2007.10.15. 15:54:48

Helló Inti, asszem, teszkóban láttam ilyen lámpát múltkor kilenccá valamennyiért.

Ybl 2007.10.15. 15:58:42

Kicsit sántít ez a story ! Mi az, hogy átöltözés után megvárta az eladót??? Tudtommal ilyen helyeken személyzeti ki és bejárókon közlekednek az alkalmazottak. Ergo: az utcán és nem az eladótérben történt a "második felvonás". Ott meg ugyebár már nem vevő-eladó viszonyban folyt a társalgás.... Szerintem ez a történet így, ebben a formájában köszönő viszonyban sincs az igazsággal.

saq 2007.10.15. 16:04:32

ybl, szerintem is neked van igazad. caskhát itt az emberek a múló népszerűség aprócska szikrájáért, szeretnek úgymond nagyot mondani!

vucsidol 2007.10.15. 16:06:46

Aki ért hozzá, nem a Prakti Max Store-ban vásárol barkácsgépet, anyagot, alkatrészt, meg valójában semmit. Max kávét a bejárat-
nál az autómatából mert arról nem is gondolja hogy iható lesz. És tényleg nem az.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2007.10.15. 16:11:58

Pár nap múlva majd érkezik egy levél a b.őrtől meg az eladótól. Kiderül a vevő inzultálta őket.
Vevő vs. eladó: 1-1

olcsóJános 2007.10.15. 16:19:28

Turk Hava Yollari 2007.10.15. 16:11:58
" Pár nap múlva majd érkezik egy levél a b.őrtől meg az eladótól. Kiderül a vevő inzultálta őket.
Vevő vs. eladó: 1-1 "

már nem azért de szerintem nem.
lásd fent.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.10.15. 16:24:29

Hú valaki csekkolja má be olcsóJános linkjét. Az érdekel, hogy tényleg ez a fickó-e volt a pofonokkal érvelő praktiker-alkalmazott. Na maj most minden kiderül:)

olcsóJános 2007.10.15. 16:27:12

kérdezzük meg tőle skype-on :)

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2007.10.15. 16:27:47

olcsóJános 2007.10.15. 16:19:28

"már nem azért de szerintem nem.
lásd fent."

Mea culpa, mea culpa :-)

megamenn 2007.10.15. 16:42:54

"A mandró karbantartó, szal..."

...és ezért nem tudta, hogy van-e ilyen lánpa...

olcsóJános 2007.10.15. 16:49:21

ne lánpázz mert leütlek...szal...

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.10.15. 16:50:53

Jaja. Énis a Skype-ra gondoltam, csakhát hang vagyok felmenni és bekérdezni, hogy:
"Jónapot! Maga teccett lenni az a paraszt, aki letagadta a szpotlámpát a kedves vevő előtt?"

vernarancs 2007.10.15. 17:02:48

saq 2007.10.15. 15:37:53

Vagy nem. IQ harcos. 105 kilo vagyok es 196 cm magas. Praktikeres eladokat eszem reggelire. Szerintem a labadat sem tudod ilyen magasra felemelni :)

Harvolf 2007.10.15. 17:06:42

Az udvariatlan alkalmazott leküzdésére ajánlom az egérszaros Szága Virszlit orcába nyomni.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.10.15. 19:03:07

Aki hazarohan, hogy bizonyítékot (véres kardot) hozzon, az megérdemli az álcsúcsost... Szerintem lejárt műszakost zaklatni ősi román szokás.

Viccet félretéve. Előbb-utóbb Isti-Pisti is megtalálja a párját és egy ilyen kijelentésre úgy leüti valaki, hogy fel sem kel. Az a szerencse, hogy az ilyenek mágnesként vonzák egymást.

avatartalan 2007.10.15. 19:08:40

Látod wazzze minek kekeckedsz???Ha egyszer nincs olyan lámpa,akkor nincs olyan lámpa és kész!!!
Elpocsékoltál 1 csomo benzint és majdnem megvertek....mindezt 1 vacak lámpa miatt....nem lehetsz túl sikeres...

Law enforcer 2007.10.15. 19:50:23

és ha tudnátok hogy a Realm-os viharlámpában nincs is izzó...

renugard 2007.10.15. 20:06:03

Hümér, osztán bizonyíték, vagy látlelet vót-e? Ha nem akkor vizesnyócas
Andreiground: ha olyannal találkozik, mint ő, akkor biztos irtó udvarias lesz hírtelen. Pláne ha be van ígérve a saller.

megamenn 2007.10.15. 20:26:44

olcsóJános : lánpalánpalánpalánpalánpa!

Magam_a_Mondomét! 2007.10.15. 21:26:41

Én azért amellett, hogy nem adok igazat az eladónak,azért azt is megkutatnám: miért ilyen kekec ez a jókéű vásárló, miért olyan jó ez neki, Kicsodának a kicsodája?

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.15. 21:49:39

Az üzletvezetőt jól elküldtem volna a kurva anyjába (így, szó szerint), Istvánt meg megvártam volna műszak után és úgy leütöttem volna, hogy nem tud felkelni. Egyszer kössön belém egy ilyen tapló, komolyan várom már!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.15. 22:09:50

hat, ugy emlekszem Vacon nem volt praktiker, meg mi Gyorgyivel gyertyat hasznaltunk ha nem volt aram, vagy ha jova kellett tennem valamit...

Leonard Zelig 2007.10.16. 09:53:05

Nekem azt mondták a Praktikerben, hogy nincs Batz papucs, Hazamentem aztán jól fejbekúrtam vele az első biztonsági embert, aki szembejött. Igaz, hogy az meg lelőtt, de megérte, mert nekem volt igazam akkor is, na.

Leonard Zelig 2007.10.16. 09:54:15

Különben sem volt taggyűlés, így meg nincs jegyzőkönyv.

2007.10.16. 10:32:50

Praktikerbe lámpát visszavinni ősi román szokás. (ez nem volt még ma ugye ? )

groovejet 2007.10.16. 13:40:55

Lehet én is becsaptam volna neked egy sallert. Ilyennel húzni mások idejét

gazsi 2007.10.16. 21:54:05

Praktiker?? Nálunk,ha nemúgy szólsz az ÚJSÁGOSNÁL(!!),ahogy ő elvárja, egyszerűen kizavar!!(Volt rendőr ezredes)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.17. 02:54:30

most ugsem hiszitek el ge Vacon volt egy boltos no/nem a nagymellu/ rendes kozertben rendes mellekkel
a felvagottaknal dolgozott es ha valaki ragozva kert valamit azt nem szolgalta ki, sot leugatta
es ez komoly

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2007.10.17. 15:32:45

Minek ell erősködni,bizonygatni,visszamenni stb?Tudhatnád hogy az eladók nagy része (t.a kivételnek)hülye ahhoz amit csinál,sőt még nem is érdekli!!
Az iwiw képen is látszik,hogy hozzáértő villamosmérnök:-)

gazsi 2007.10.17. 21:01:01

Meg olyan taxist is ismerek,aki hazament,elrendezte a mamát vacsi,pihi,utána vissza a taxiba,amiben egy hóttrészeg osztrák már 7 órája aludt!Miután felébresztvén nem akarta a labanc kifizetni a néhány százas summát (persze euróban) lefejelte,mint vasorrú bába a mágnesasztalt.Majd pedig a vérző újra csak ájult matadort nemes egyszerűséggel levitte a detoxba,hogy az utcán találta.

kb 2007.10.17. 22:00:34

Az iwiw-es illető nem az az István, akivel tartalmas beszélgetést folytatott a kedves vásárló.

Szép estét mindenkinek:)

nyulambulam 2007.10.17. 22:22:06

Nézzétek, a Praktiker mindenhol ilyen. Németországban is. Messze el kell kerülni. Van még elég barkácsáruház. Néhánynál még korrektek is...

kb 2007.10.17. 23:29:35

:) Nem fogom védeni egyik félt se, de rengeteg tahó paraszt vásárló van magyarországon. Eleve a magyar emberek többsége ilyen, ezért utálják is mint a sz@rt rengeteg helyen.

gazsi 2007.10.18. 20:17:18

Lásd pl Bala barátunkat,tahóságból fekete öves!

kb 2007.10.18. 22:59:49

De mégsem olyan paraszt, mint a hozzászólók többsége pl: gazsi!

kb 2007.10.18. 23:12:15

Érdekes, hogy arról amiröl senki nem is tud "semmit" milyen vélemények születnek! Az egész történet is hülyeség úgy ahogy van, és a fele sem igaz...:)

Kifordított kacagány 2007.10.19. 08:32:04

hagyma: így már érthető, hogy kimenekültél.

;-P 2007.10.19. 18:35:29

Én ismerem az alperes urat személyesen és azt kell mondjam szerencsére. Intelligens, megfontolt, béketűrő. Szerintem. Egy dolgot utál jobban a hülyéknél, az okoskodó hülyéket. Megkérdeztem tőle mi igaz a történetből (tudjátok a másik oldal) és azt mondta szinte minden. Szinte. Az egész ügy kirobbantója az a szar, kínai, fényforrásnak sem nevezhető szar. (A fényforrás!!! gyártók nem véletlenül nem csinálnak ilyet, Terveüdekszi is leírta miért.) A felperes, aki kereste ezt a szart, nem pontos információkat közölt Pistával. Nem idézem, mert nem hallottam, de az alperes szerint olyasmit kérdezett: Hol talál bajonettzáras fénycsövet? A bajonettről mindenki tudja mi, a zárról is, és valószínűleg a fénycsőről is. Szó sem volt GU10-ről meg spot lámpáról, bár nekem itt a lámpa fogalmával kapcsolatban is lennének fenntartásaim. Főleg egy lámpa osztályon. Hívhatta volna mondjuk égőnek, izzónak (bár ez sem igaz), de legalább segített volna a beazonosításban. És végül a leütéssel fenyegetés körülményeit illetően is eltér a körítés, de ezt már mindenki képzelje el magának.

;-P 2007.10.19. 20:34:54

Intinek. Remélem a fájdalomdíjként kapott utalványon kínai ütvefúrot veszel és az első adandó alkalommal jól fejbefúrod magad. Vagy legalább szájba.

gazsi 2007.10.19. 22:10:53

Akkor már értem,hogy innen a szitok:Fúrd szájba az anyádat,te gyökér!
süti beállítások módosítása