Tékozló Homár

Fukar Xbox-akció a Saturnban (frissítve)

2007.10.25. 11:47 | jackyll | komment
A Homár nem vette a fáradtságot, hogy összeírja a 10 legtipikusabb lehúzást, de valahol az élmezőnyben lehet az "elektronikai áruház nyitása kamu akciókkal", ami csak kicsivel előzi meg az "elektronikai áruház heti promótálása kamu akciókkal" tételt. Tamás a Saturn Duna Plazaból jelenti Xbox-vásárlási élményét, ahol 2 perccel a nyitás után elfogyott "mind a 15 darab" akciós termék:
Szeretném veletek megosztani reggeli történetemet a Saturn megnyitásával kapcsolatban. Múlt héten futottam bele a hirdetésükbe, és egyből kiválasztottam az Xbox360 elite terméket, ami a hátsó oldal kb. felét töltötte be.  Ma reggel már hatkor elindultam, hogy az elsők között legyek. 1/2 7 körül értem a Saturnhoz, volt már kb. harminc ember előttem. Hét óra körül beengedtek minket a duna plazaba, mindenki mint az őrült berohant az ajtóhoz. Negyedóra múlva eszébe ötlött valakinek a kordon ötlete, és megpróbálták a már ott álló tömeget kordon közé szorítani, de nem nagyon ment. A szemfülesek már felső emeletre mentek, de ott is terebélyesedett a sor. Nem értem minek kell két helyen is kinyitni a bejáratot? Nyolc óra körül fent kinyitották a kapukat, majd 1 perc múlva lent is. Mint a megveszett tömeg, mindenki rohant be. Első utam a konzol részleghez vezetett, de 8 óra 2 perckor már egy darab akciós Xbox nem volt.

Mindenki vitte a sokkal rosszabbat és drágábbat abban a hitben, hogy az az akciós. Kérdem az eladót, hol van az akciós? Hát az nincs. Másfél óra sorban állás és két percel nyitás után nem ezt a szöveget vártam volna. Állítólag volt 15 db. Már azt sem hiszem el. Ha megreklámozzák, akkor ne 15 db hozzanak, hanem 115 darabot, hogy legalább aki nyitásra megy, az kapjon. Tehát aki korán kel, biztos nem aranyat lel, csak idegeskedést és sorbanállást.
update 14:43 Már meg is jött a hivatalos válasz, ami szerint a Microsoft szállított kevesebbet, viszont senki nem marad le az akcióról:
A Mega Saturn nyitási akciójában 79.900 Ft-ért meghirdetett XBox Elite szett a nyitásra megérkezett, de nem akkora darabszámban, mint amennyiben a Microsofttal megegyeztünk. Az áruházban előjegyzést vettünk fel, így akik ma reggel nem jutottak hozzá a termékhez, azoknak a napokban ingyen házhozszállítjuk. Az esetleges kellemetlenségért elnézést kérünk, akkor is, ha önhibánkon kívül alakult így a helyzet.

Üdvözlettel
Balogh Péter
Koncepciómenedzser
Saturn
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a kertész tömlővel 2007.10.25. 13:54:15

xbox ugyanmá...ps3 lessz a zsir granturismo 5 csak azon lessz.

ez a akciora futás meg egyenessen gáz.

2007.10.25. 13:56:48

az 85 000 Ft
és se játék, se HDMI és csak 20Gb HDD.

Ps3-t láttam és Wii-t de mindeki az Xboxot akarta :-)

xombat.com 2007.10.25. 14:04:57

vaci nagy mellu csajra hol lehet feliratkozni?

mrgarris0n 2007.10.25. 14:09:41

premium cucc 2 tetszőleges játékkal volt 60 rugó, szal az is elég jó bót.

ZePY 2007.10.25. 14:15:29

Fedor 2007.10.25. 12:02:31: "... első Electro World nyitása Budaörsön. Aznap reggel kilenc óra helyett tizenegyre! jutottam be, még a máskor totál kihalt Repülőtéri út is egyhelyben állt..." ===> Nem olyan rég láttam, és még mindig egyhelyben áll az az út, valahogy azóta sem akar megmozdulni...

Gumidomino 2007.10.25. 14:20:07

"xombat.com 2007.10.25. 14:04:57
vaci nagy mellu csajra hol lehet feliratkozni?"
Viciannal.

Gera 2007.10.25. 14:28:07

Világos, hogy nem fognak ezer darab xboxot veszteséggel eladni, mert nem hülyék, hanem kereskedők. Volt 15 darab, ez szerintem teljesen rendben van, mint készlet, semmi problémát nem látok.

sanya64 2007.10.25. 14:28:50

hagyma, a váci nagymellű boltoscsajt én is szívesen meglátogatnám, egye-fene, az se gond, ha nem is tesz félre nekem semmit, csak a nacciciket hagyja elöl... ))

homár molla2 2007.10.25. 14:32:12

jahogy először a plázába, ott egy óra a bótba... mégrosszabb.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.10.25. 14:33:50

Hja, nekem is volt bent egy kollégám, odament reggel 7-re, oszt 9.30-ra jött be... De legalább vett 3 db fapados SonyEricson telcsit 3e-ért.. én azt hittem univerzális távirányító... :)
Hja meg vmi MP3 lejátszót 5e-ért aminek szintén nem láttam sok értelmét.. mondjuk egy jó kis HDD-t vettem volna, de sztem az máshol is van.

Amúgy Vácon volt egy büféscsaj... szép szeme volt és hosszú haja. És mindig kedves volt és ha esetleg elfogyott az amit vásárolni akartam, de délután hoztak be, akkor mindig felhívott, hogy most menjek...

Mokele-Mbembe 2007.10.25. 14:38:25

sanya64 2007.10.25. 14:28:50
hagyma, a váci nagymellű boltoscsajt én is szívesen meglátogatnám, egye-fene, az se gond, ha nem is tesz félre nekem semmit, csak a nacciciket hagyja elöl... ))

sanya barátom, a vaci nagymellű boltoscsaj minimum tíz éves emlék, ha utánakutatsz. Már a térdénél lóg neki. Így is köll?

sanya64 2007.10.25. 14:44:40

valamit összekeversz mokele, nekem lóg a térdemnél, és nem a mellem... ))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.25. 14:46:32

sambala
1 bufebol mi a turo tud lefogyni?
elfogyott a virsli, aztan addig nem ettel meg nem telefonalt?
amugy minden buffet ismerek vacon, de oda csak kv-zni jatrtunk
tudod kivel

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.25. 14:48:58

na megoldodott az x box
az a kerdes fel tudsz-e meg iratkozni

2007.10.25. 14:56:02

Jó kérdés:
Csak munka után megyek oda, maximum holnap informálom a homárt az eseményekről. :)

DeadBodiesEverywhere 2007.10.25. 14:58:02

Szerintem ferdites az egesz cikk.

Xbox forumban total mas sztorit lehet olvasni es azt hogy par ember nagyon jol jart, megha nem is elite verziot vitt haza, de premiumbol is volt arengedmeny es ugyanugy 2 jatekkal...

Az termeszetes volt hogy nem 115 darab lesz es hogy paran lemaradnak. De azert nem is kellene ennyire maskepp talalni a sztorit.

2007.10.25. 15:02:15

Én csak azt írtam le, amit láttam.
Lehet hogy a premiumhoz is volt játék, de az sem volt tovább három percnél.

arcsi 2007.10.25. 15:03:51

Gera!

Szóval hülye azért nem vagyok?:)
Vagy azt a fukar mindenit?
Egy cég a kettő......egy helyre folyik a pénzt....herr Stiefel kasszájába.
Nem kell attól tartani, hogy olyan jól jár a vásárló.Ezek az üzleti fogások a legjobb reklámok.

moli 2007.10.25. 15:05:25

"koncepciomenedzser" :DDD

vargatom 2007.10.25. 15:12:50

3-5 Elite verzió volt, és maximum 30 Premium, amihez utólag szóltak, hogy 2 játékot is lehet választani.

A rohamot az indokolta, hogy a 80 ezerért hazavihető verzió értéke 110e, a 60 ezresé 85, és mindkettőnél a két játék darabja 15e; tehát jó 50 ezer forintot lehetett (volna) megspórolni.

Az akció meg nyilván arról szólt, hogy sambala kollégája és még sok száz másik ember "ha már ott vagyok" alapon a tervezett cuc helyett megvegyen valami gagyi izéket, amikre egyébként még kevesebb szüksége lenne...

Beaujolais 2007.10.25. 15:17:17

Zártkörűen működő részvénytársaság

olyan Rt. amely részvényeivel nem kereskednek az értékpapírtőzsdén

nagymedve 2007.10.25. 15:20:09

Tisztelt Balogh Péter
Koncepciómenedzser úr!
Sajnos én is hiába utaztam 300 km-t azért a bizonyos xboxért önökhöz. Tisztelettel kérdezem, hogy hivatkozhatok majd erre a válaszára, ha megérkezik az előjegyzett gépem? Mivel a vevőszolgálaton nem voltak hajlandóak vállalni a házhozszállítást, még akkor sem ha kifizetem, mert a számlán -amit kifizettem, bár de semmit nem hoztam haza-, nem szerepel, hogy házhozszállítást kérek! Kérem válaszoljon, vagy valamilyen elérhetőséget adjon meg nekem amelyen ezt elintézhetjük. Köszönettel: Maczka Sándor kiábrándult vevőjelölt

stamp7 2007.10.25. 15:33:47

hagymának:
Zrt:
Zártkörűen működő részvénytársaság
A zártkörűen működő részvénytársaság, röviden zrt., a cégek azon formája, amely részvénytársaság ugyan, de a tulajdonosok köre zárt, a részvények nem kerülhetnek nyilvános forgalomba. Magyarul, sem tőzsdén, sem másutt nem lehet részvényeket venni csak a tulajdonosi körtől magától. Ők meghatározhatják például azt, hogy azok kiknek adhatók el, vagy hogy a részvényeseknek elővásárlási joguk van kívülállókkal szemben. A zártkörűen működő részvénytársaságok meghatározhatják, korlátozhatják a részvények elidegenítését. Ez a forma főleg a kisebb cégekre jellemző, illetve a nagy multinacionális cégek országos leányvállalataira, ahol nem szeretnék még azt sem, ha a tulajdonosi kör egy kis része cserélődne bizonyos időközönként. A részvénytársaság elnevezésének tükröznie kell működési formáját.

koga75 2007.10.25. 15:36:59

A GVH-nak lehet jelenteni, ha egy akciós termék túl hamar elfogy, és a kereskedő csak széttárja a karját. Ilyenért már több multit meg is büntettek.

koga75 2007.10.25. 15:37:06

A GVH-nak lehet jelenteni, ha egy akciós termék túl hamar elfogy, és a kereskedő csak széttárja a karját. Ilyenért már több multit meg is büntettek.

punpa 2007.10.25. 16:09:30

A fukar mindenit!

Én akciós laptopot szerettem volna vásárolni, de már nem volt egy sem. A pultnál lévő koncepciómenedzser (eladó) azt mondta, hogy szerencsém van, mert nyertem egyet ingyen az úton lévő darabok közül. Jövő héten kapom meg, ingyen!

Csak a nyereményadót kellett előre kifizetni. Ezt kicsit furcsállottam, de ajándék lónak ne nézd a papucsát.

DeadBodiesEverywhere 2007.10.25. 16:17:19

punpa: LOL :) te otthon aludtal v eppen meloba mentel, ne kamuzz


Viszont olyanba nem mentem volna bele hogy ma kifizetem es x ido utan kapom meg...

joa 2007.10.25. 16:48:30

ez hülye marketingszöveg, muhaha.
de azért rendi, ha tényleg annyiért kapja meg az igyekvő vevő azt, amit kinézett magának :o)

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2007.10.25. 17:20:14

Megnyitott a hipermarket. Akció. Ha letolja a gatyáját, és négykézláb azt üvölti, hogy "Éljen a hipermarket!", kap ajándékba egy kvarcórás golyóstollat.

Kilenc nappal a nyitás előtt már letáboroztam. Már voltunk jó néhányan. A szemétségek már ekkor elkezdődtek: odébb kellett tennem a sátrat, mert valami barom biztonsági azzal jött, hogy nem tudják miattam szállítani az árut, meg különben sem szabad az autópálya belső sávjában sátrat felállítani. Barom állat.

A nyitás napján a megye közlekedése lebénult. Éjfélkor körülbelül nyolcvanezren voltunk már, hajnali négykor kettőszázharmincezren. Több minisztert is láttunk, marha nagy, sofőrös A6-osokban üldögéltek, és testőrök hada kísérte őket.

Reggel 8-kor kinyitották az ajtót. Addigra mindenkinek le volt tolva a gatyája, és négykézláb állt. Felharsant az üvöltés, hogy "éljen a hipermarket", hátborzongató volt ezt vagy félmillió torokból hallani. Állítólag Bécsig elhallatszott. A Nemzetközi Űrállomásról is látták az eseményt, azt hitték, világháború tört ki.

Sokan hoztak kést, géppisztolyt, kézigránátot, és nem szégyellték ezeket használni sem. Igazán nem értem, a buzi hipermarket miért nem volt erre felkészülve. Én magam csak láncfűrészt vittem magammal, jókat röhögtem a röpködő levágott kezek és egyéb végtagok láttán, ahogy az egészséges verseny szellemében a küzdelembe vetettem magam, hogy időben megkaphassam a kvarcórás golyóstollamat.

Persze elég nehéz volt négykézláb vonszolnom magammal a fűrészt, a szlogent üvöltve. És ekkor ért az újabb csalódás: a biztonsági őrök alig akartak beengedni. Mondták, hogy nem férünk be, 200 ezer négyzetméteren nem fér el félmillió ember. Én kértem a vásárlók könyvét, kérésemet a fűrész lengetésével nyomatékosítva. Közben elnézést kértem a biztonságitól, amiért félbeszakítottam, de az a modortalan állat totál összevérezte a letolt nadrágomat.

Bent megéheztem, de szerencsére rengeteg volt a feldöntött élelmiszerpolc meg szendvicses pult, szóval mindenki jól tudott lakni, aki kellően szemfüles és agilis volt. Egy őrnek ezzel is baja volt (nem tudom, az ilyenek miért csinálnak akciót), de szerencsére egy felháborodott vevő bezúzta a koponyáját egy ott talált plazmatévével. Ezen is jót szórakoztunk többen.

Aztán, amikor megérkeztünk a pulthoz, ahol a golyóstollakat osztották, kiderült, hogy csak háromszázezret rendeltek. Na, erre kitört a balhé. Nem részletezném, a lényeg az, hogy a hipermarket soha többet nem nyitott ki.

A barom nyugati tulajdonos azzal védekezett, hogy Angliában csak négy ember vállalta, hogy "méltóságát kissé feladva" jelentkezzen a golyóstollért (ott nem kellett a gatyát sem letolni, sem pedig négykézlábra ereszkedni), ő a biztonság kedvéért háromszázezer tollat rendelt, de végül nyolcszázezren jelentkeztek, letolt gatyával üvöltözve.

Persze elkaptuk, és karóba húztuk.

Én még életemben nem láttam ilyen köcsög céget, aki ennyire ne lett volna tekintettel az öntudatos magyar fogyasztók speciális igényeire. Remélem, tanultak ebből.

csakazértse 2007.10.25. 17:38:26

Ha ilyen szarságra van lóvéd, akkor jó neked a nem akciós is öcsém. Ha már a szívroham határán vagy, hogy nem lesz ilyen kütyüd, jusson eszedbe, hogy van aki akciós farhátért áll sorba bazdm@eg.

civistroll 2007.10.25. 17:42:07

Én nem pesti,haver által felíratkoztam az elitre!
mert:
Az új szállitmányban már az új nanochip-es lesz,és nem füti szét a kecot!
Sikeres lehetek-e még?

jesszumpepi (törölt) 2007.10.25. 17:46:03

hagyma!

Alice-t hiányolod,oszt örökké a nagy ciciket emlegeted.
Tisztáztátok már a melltartója méretét?

A Harmadik Oldal 2007.10.25. 17:49:48

csak nekem tűnik kamunak a válasz?

szerintem ezt ugy tervezte a koncepcijómenedzserelvtárs,hogy rendelne3k belőle 10-15db-ot oszt ha nagyon karattyolnak a népek,akkor bukóra előjegyezteti velük.
Persze ez is csalizós,pláne ha már elkurtad a kszbokszra félretett pézedet.

Mikor fogja megtanulni a sok butuska,hogy hájpermárketbő tilos vásárolni.

Várom a "Saturn nem váltja vissza a hibás kszbokszokat" vagy a "Saturn nem azt szállította házhoz imgyé,ami ki lett fizetve" cikkeket

jesszumpepi (törölt) 2007.10.25. 17:51:59

Zrt?

Zártosztályon Rúgdosó Tetőfedők.

nikii 2007.10.25. 17:58:41

Pók!

Nagyon jó!!!

cuidado llamas 2007.10.25. 18:07:56

A Saturn igenis korrekt! Másfél éve szinte minden héten betérek a Mammutos üzletükbe, és egy rossz szavam se lehet(és nincs is)róluk!!!

Harvolf 2007.10.25. 18:19:50

Mi az a Káháté? Káros Hátrányos Ténfergő?

Harvolf 2007.10.25. 18:22:30

És a Hákáté? Hátrányos Káros Tévedő? Vagy ilyesmi? Vagy nem? Vagy mégis? He?

Harvolf 2007.10.25. 18:23:58

Ja, és a forradom... Holnap blokád! Vagy mégsem?

alicecsodaorszagban 2007.10.25. 19:23:16

Jesszumpepi!
Nagyon köszönöm az észrevételed!
Amikor szóvá teszem, mindig azt mondja, tudod drágám, hogy örökké a tiéd vagyok.
Nem hallotuk ezt már valahol? :)

princessophia 2007.10.25. 19:29:39

koncepciómenedzser?!
Tisztáztuk hogy mi az a ZRT. Tudom már, hogy mi az NYRT.
De mi a bánat az a koncepciómenedzser?

Vladimir Harkonnen 2007.10.25. 19:45:30

Anno a sógoromék elmentek a Westend nyitására: Majd biztos lesznek jó kis akciók!
Taposták egymást a sok marhával, az üzletek 1/3 volt nyitva, nem vettek semmit, de láthattak román feketemunkást talicskát tolni, mert néhol még vakolták a falakat!
Már nagyon várom azt, amikor a "fogyasztói társadalom öntudatra ébred", és egy beharangozott nyitáskor senki nincs ott a dolgozókon kívül!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.25. 20:14:35

jesszum, engem a melltartoja nem erdekel
a melle jonak tunik, de meg nem lattam:)
csak gondolom
csak nehez ugy,
hol Viciannal van, hol cigizovel cigizik...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.25. 20:16:51

alice tudod, hogy orokke a tied vagyok, de....
tenyleg hanyas melltartot hordassz?:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.25. 20:23:16

a koncepcimenedzser az koncepciokkal fekszik es kel
menedzseli is oket
aztan koncepciot valt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.25. 20:25:03

most innen eluldoznek ha elmondom Viciannak hany koncepcioja volt, pedig nem is menedzser
allitolag hamburgeres

Kifordított kacagány 2007.10.25. 20:29:35

karácsonyra ennyiért még a torkodra is lenyomnák, csak vidd már el tőlük.
megdöbbenve látom, hogy itt komolyan vannak olyanok, akik azt hiszik, hogy ha akciós cuccot vesznek akkor jól járnak és akár százezreket is spórolnak. mikor döbbennek már rá végre, hogy semmiről nincsenek lekésve?
hihetetlen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.25. 20:37:25

kacagany
ezt hivjak fogyasztoi tarsadalomnak
mikor a KILL bill 2kijott ejfeltol lehetett venni wal martban es a fiam is kepez volt elmenni erte az ejszaka kozepen pedig tok normalis csavo
most mar szinte ingyen megkapna
a Targetben volt minden evben egy akcio ahol menyasszonyi ruhakat adtak igen olcso
Te olyan futoversenyt meg nem lattal ahogy a csajok rohantak es szedtek ossze kiprobalni
pedig meg volegenyuk sem volt szerintem
ez ilyen
amennyiert meghirdettek annyiert jo lett volna eki ez a doboz vagy mi ezert elment erte es nem kapott
akkor ne hirdessek meg

kujoon 2007.10.25. 20:47:27

Pók!
Ez odab@szott rendesen... :-D

Megdobbent 2007.10.25. 21:18:53

"Koncepciómenedzser" navazza, idaig jutottunk. Valaki fog egy koncepciot, haloval csapdaba ejti, aztan elkezdi menedzselni, mint egy boszme allat. Hat volt az a szep vilag, amikor a logo meg emblema, a project tema, a floor management group takarito brigad volt, es hat az utcai rongalokat REF-eltek, miutan par honapot lehuztak a Csillagban.

princessophia 2007.10.25. 21:33:59

köszönöm mindenkinek,aki megpróbálta megértetni velem a koncepciómenedzser szó jelentését.:-)

fidel73 2007.10.25. 21:58:08

Nem semmi gamer lehetsz, ha bevállalsz egy amerikai stílusú tülekedést az áhított konzolért! Hihetetlen.

Thomas_007 (törölt) 2007.10.25. 21:59:30

Köszönöm a homár segítségét, és a pozitív és negatív hozzászólásokat is. :)
Persze hogy nem egy világmegváltó kérdés a dolog.

Csakazértse:
Legközelebb ha bekapcsolod a számítógépedet, gondolj arra hogy sok ember nem tud számítógépet venni se internetet. És kérlek, ne légy álszent.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.25. 22:04:28

Még jó hogy nem mentem oda.
Holanp is vesznek fel előjegyzést? Mert az akció elvileg 28-áig tart.

Thomas_007 (törölt) 2007.10.25. 22:05:30

Fidel73:
Tudod 40 000 forint nekem is pénz, és ha ennyivel kevesebbel megúszom, akkor meg is érte azt a 1-2 órát. De a probléma pont az volt hogy a semmiért álltam sorba.

Thomas_007 (törölt) 2007.10.25. 22:07:49

Ma még felvették, de valamikor jövő hónap közepén szállítanak csak( és persze ki kell fizetni előre).
Ha érdekel, menj a szoftver osztályra.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.25. 22:25:20

Előre perkálni? Ezt meg hogy? Előleget hajlandó lennék letenni, na de az egészet? Pfff...

MADcat 2007.10.25. 22:48:55

"hkt 2007.10.25. 12:32:46
MADcat: áhh, hagyd.. :P "

Nem ám összeveszünk!!! :P:P

uns97 2007.10.25. 23:09:04

@Kifordított kacagány

nem fogjak azt karacsonykor ennyiert adni, az tuti. :D Ha 350 euroert eltudja adni a Premiumot, nem fogja ennyiert az Elite-t adni. Ez egy nyitasi buli, Mo-on altalaban EVENTE 1x-er van ilyen akcio.

Masik meg aki a "szetfuttesrol" papol,majd 1 ev mulva terjunk erre vissza (mikor mar a 3.ik xbox-od csereli a Saturn, ja ha meg mutott akkor ugye gari zerus :D) megjegyzem SEMMI sem garantalja hogy az Elitben a Falcon kodnevi GPU legyen. Persze lehetne, de ha egy raktarban pihent szeria (marpedig 1 eves szeriak vannak a piacon a Premiumbol is) van a polcon, akkor nyugodtan elfelejtheted a "jobb" GPU-t. (megjegyzem, meg senki sem bizonyitotta be hogy az nem futtene/korrodalna szet a balling forraszokat) Persze a remenykedes nagy ur. En inkabb mentem volna a 60e-s sima Premiumert. )

alicecsodaorszagban 2007.10.26. 00:00:32

hagyma, most azt várod tőlem, hogy a fél országgal megosszam a melltartóméretemet?

ja, és én nem cigizhetek cigizővel, nem mehetk el viciánnal, mikor te meg folyvást csajozol ?!?

alicecsodaorszagban 2007.10.26. 00:02:15

xboxra nekem legalább akkora szükségem van, mint elmora.

king_one 2007.10.26. 00:38:37

hát elég lightos volt... én kb 7.55re értem oda, földszinten állt a sor kb a moziig, emeleten senki. a biztonsági őrök úgy szoltak az emberekre, hogy "fent is van bejárat". mondjuk én a 6300-ért mentem ami nem érdekelt senkit, volt 50-60 darab egy raklapon. 10 perc sorban állás (az összes pénztár ment, és az emberek többsége csak egy-egy dolgot vett), meg 5 perc garancia intézés és negyed kilenckor már sétáltam a metróhoz.

a plazmatévét azt vitte mindenki, este biztos melegséggel a szívükben nézték a grízes RTL klubot a 3X4 méteres nappaliban...

civistroll 2007.10.26. 00:40:35

uns97
Addig elő sem jegyeztettem,amig utánna nem kérdeztek.
Falconos lesz,amugy én is 60-ast vettem volna.
Öreg motoros vagyok ebben,ha beszarik megírom!
Mütött azért nem jó,mert a legújabb fejlesztésű játékok egyes vagy akár befejező pályái csak a neten lesznek elérhetöek"kóddal".

HAND MADE BILL GATES

freddyD 2007.10.26. 00:52:57

Legalább annak örülhet a kedves póruljárt, hogy megúszta másfél órás várakozással, illetve embertelen tömegnyomor nélkül (szövegből ez derült ki).

Berlini Media Markt-ban kicsit más volt a helyzet
www.youtube.com/watch?v=RR0S_coLqPg

Secnir 2007.10.26. 06:07:15


"...A Mega Saturn nyitási akciójában 79.900 Ft-ért meghirdetett XBox Elite szett a nyitásra megérkezett, de nem akkora darabszámban, mint amennyiben a Microsofttal megegyeztünk..."
"...Üdvözlettel
Balogh Péter
Koncepciómenedzser
Saturn"


Balogh úr!
rossz volt a koncepció nem?

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2007.10.26. 09:14:47

Az a baj, hogy magyar ember ar orientalt, hiaba kapja meg igy olcsobban az xboxot , egy jatek hozza 15-25 penz , egy konzolnal a nagy love az eladott jatekokban van

szal most 15 vagy mennyi szerencses vett ilyen boxot .. "szerencses" aztan amikor elmennek konzolboltba hogy "olgyuk meg okosba gyerek jachassa a "biztonsagi masolatokat netrol" boltos meg rohogve tarja szet a kezet ;) kellet neked elite verziot venni ez nemfog menni"


csak arra jukadnek ki , hogy neh a abeeteteos olcso a dragabb ;)

civistroll 2007.10.26. 10:45:37


Mindegyiket lehet okositani,ha akarod.
Játék gyári 10-15$ a ebayon.
Ezért nem csapatom szét.
A normál xbox-ot 7 éve nyúzom "okosan".
Mindent kibirt!!!

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2007.10.26. 11:22:19

civistroll!

Igazad van nekem 5 éve van sima x,semmi gond vele.2 éve chippelt,E-mule-ről jönnek a játékok.Jobb nem kell.Csak ha lesz full HD-tévém,sokpontsok rendszerű erősítőrendsrerem,na meg sok-sok időm!

civistroll 2007.10.26. 11:39:45

Ha visszaolvasol én most vetettem meg az elitet.2 éve vágyom rá,olvasom a szakirodalmat hozzá.Az elite a legjobb vétel. Ennyiért meg nem gondolkoztam rajta.Mint írtam még nem érdemes chippelni.
+40"" lcd
brutál 2 aktivos hm rendszer onkyoval támogatva
projektor nec,mert többen is szoktunk játszani
hál istennek sok idő
(itthon dolgozom)

Kifordított kacagány 2007.10.26. 14:30:52

hagyma: a fogyasztói társadalom tiszta sor, azzal nem is lenne bajom. tudomásul veszem, hogy a gazdasági növekvéshez vásárolnom kell mindenféle hülyeséget, különben borul a bili. azt is tudomásul veszem, hogy erre a legfurmányosabb eszközökkel akarnak rábírni. de ami itt olvasható és egyáltalán ami itt megy az már debilség(ami nálatok megy az is), nem fogyasztói társadalom. élünk már pár éve ebben az eltorzult értékrendű társadalomba, mindenkinek lehet már annyi tapasztalata, hogy tudja, az "akciós" cuccokat vagy drágábban kapja meg a normál árnál, vagy egyáltalán nem kapja meg. ennek ellenére odamegy tolongani, idegeskedni, hogy megkapjon egy ilye felesleges vackot, megy rá az ideje, mikor már régen tisztába lehetne azzal, hogy a végén hoppon marad(és persze majd legközelebb is elmegy, mert semmiből nem tanul). teljes mértékben megértem a kereskedőket akik nem rendelnek árut. minek, mikor a hülye magyar a semmiért is képes tolongani?

Kifordított kacagány 2007.10.26. 14:41:20

uns97: ha nem karácsonykor akkor húsvétkor, ha nem ilyent, akkor hasonlót. ne gondold már, hogy akkora nagy értéket kapsz(főleg azt ne, hogy ez egy hűde értékálló termék). gyártási költségben néhány száz, esetleg néhány ezer ft a különbség az alapverzió meg ezek között, te mégis képes vagy sokezer forinttal többet kiadni érte amikor arra a plusszra amit nyújt igazán nem is lenne szükséged.
arról nem is beszélve, hogy nem elég, hogy hozzánk a minőségileg legócskább darabok jutnak el(mert ezeket itt eladhatják minden jogi következmény nélkül), valószínűleg a gyártó által ilyen "extra akciós" csomagban árult termékek még a szokásosnál is rosszabbul szerepeltek a minőségellenőrzésen(esetleg a minőségellenőrzésen egyszer már megbukott, utólag buherált példányok. erre is volt már több példa).
te meg odamész és meg vagy győződve róla, hogy az évszázad üzletét kötötted meg. ne sértődj meg, de ilyen mentalitással nem leszel sikeres ember.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.26. 16:05:42

alice
akkor hazuggya
veled egy 90 xxl c-vel is megelegszem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.26. 16:11:59

kacagany
itt azert nem ugy van, vagy nem mindig
persze van tobb kategoria
a kifutott aruknak kulon aruhazaik vannak, vagy az illeto aruhaz nyomja le az arat, hagy menjen ki az aru
aztan vannak a nyito aruhazak ott is divat akciozni
es vanak sima akciok, amik 1 hetig tartanak mondjuk aztan visszamegy eredeti arra
hat etelrol italrol nem is beszelek ott idoszakosan megy a jatek
es az amerikaiak koltenek de szeretnek sporolni
megvesznek a 95 centes 2 literes coca colabol 60 litert, mert utana egy darabig megint 1 .o5 lesz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.26. 16:16:33

ja es a kupon a maniajuk
vagdossak ki minden ujsagbol
kezdek en is raszokni
kifejezetten jo volt a multkor 1 araert ket hamburgert venni a mekibe
oszt csak egy kupont kellett kivagnom valamlyik vasarnapi ujsag mellekletebol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.26. 17:50:17

amugy meg nem tudom mit vagy ugy oda alice
annak britni sporsznek meg a naomi kambellnek a fel vilag tudja a merteit
mit titkolodzol?:)
es ja
te csak ne cigizgessel viciannal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.26. 17:52:20

jovan akkor kuldok alice egy x boxot is a 2 elmo utan...
kicsit sokba vagy

Kifordított kacagány 2007.10.26. 20:25:57

gondolom, hogy ott nem egésze úgy van mint itt. szerintem ott, ha megpróbálnák megjátszani azt, hogy a beharangozott akciós cuccból nincs egy darab sem, akkor elég szépen fizethetne a "leleményes" kereskedő. itt mint írtam egy eltorzult értékrendű társadalom van, ami még nem tud mit kezdeni az ilyen bonyolult szavakkal, hogy demokrácia, meg piacgazdaság, meg jog, meg ilyenek. itt az akció csak névleges, esetleg olyan ami a +30%-ból enged 5%-ot. kupon is van, ami hasonló elven működik. a lényeg, hogy jobban jársz ha nem kuponos időszakban vásárolsz. kifutott áruk áruháza nálunk nincs. a kifutó árukat simán eladják ugyanannyiért(azért néha van, hogy egy kicsit engednek belőle). elvétve előfordul olyan is, hogy ha nem akarják, hogy nagyon rájukrohadjon valami, akkor azt nagyon megakciózzák. persze ezek többnyire olyan termékek, amivel még kertet sem érdemes trágyázni.
nyitó áruházak szintén a felárazzuk és engedünk belőle, vagy a meghirdetjük de nem lesz módszerrel üzemelnek.
van olyan is, hogy egy hétig akcióznak valamit. na azon a héten azt nem lehet megkapni, de hasonló terméket 5-10x áron igen. természetesen ahogy lejár az akció, rögtön lesz belőle.
nálunk olyan is van, hogy a törött, szakadt, tönkrement terméket beteszik egy nagy turkálós kosárba és rátesznek egy akciós táblát. na ezeket akár féláron is meg lehet kapni. jobb helyeke az ilyent kidobják, de itt képzeld el, még erre is van hülye vevő.
az élelmiszert maximum felakciózzák(ritkán azért tényleg engednek belőle egy kicsit), aminek meg lejár a szavatossága, azt átdátumozzák. és elfogy.

Kifordított kacagány 2007.10.26. 20:30:34

amit ott felétek nem tartok normálisnak(sehol sem), az az akiók miatti sátorban alvás. azért ott is az akciók azok amik a legnagyobb tömegeket képesek megmozgatni. nagyobb tömegeket, mint egy jó kis tüntetés rombolással, gyújtogatással egybekötve

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.26. 21:28:36

a vicc az hogy a halozsakos alvas az ajtoban meg ilyenek nem elsosorban az akciora, hanem az uj termekre mennek ki
dvd, egy uj jatek, xbox,playstation a fene tudja mi
meg akarjak szerezni gyorsan
varnak ra
es akkor mennek este es filing van:)

hz 2007.10.27. 00:02:20

...egyszer, 4 évvel ezelőtt pont nyitásra értem a "madaras tescó" ajtajához, mit sem sejtve arról, hogy mi ez a sok ember, és miért fut, rohan, - emlékeimben a bújócska, ipi-apacs megvagy :-D - jutott eszembe. Nagyon furán néztem a "betegesen futkosó" emberekre...

S rádöbbentem, hogy akció első napja volt aznap.
Sajnáltam őket, de nem vetettem meg. Nekik ennyit ér. Jó, én várok inkább egy évet, amikor ugyanannyi, mint most akcósan, s nem valami szar széria. Türelem ez vagy józan ész, fene sem tudja. Legkönnyebben akkor is a kispénzű nagy(obb)ra vágyókat b@sszák át ezek a multik.


ennyi...

moli 2007.10.27. 11:53:37

"""a gyártó által ilyen "extra akciós" csomagban árult termékek még a szokásosnál is rosszabbul szerepeltek a minőségellenőrzésen(esetleg a minőségellenőrzésen egyszer már megbukott, utólag buherált példányok"""

nekem forditott a vilagkepem, en ugy gondolom, hogy a teljes aru aru is pontosan ugyanolyan szar minosegu, csakhat van aki ugy erzi, hogy a magas arral minoseget vesz. mert a kaptializmus errol szol, mindennek van piaca, lehet teriteni ugyanazt az arut magasabb arkategoriaban is, az ERZET miatt.

tehat en ugy gondolom, hogy a tesco markas (nem value) termekek pontosan ugyanazt tartalmazzak alacsonyabb aron, mint a dragabb "markas" (esetleg superbrands-es, haha) termekek.

erted, pont forditva..

malkolmcole 2007.10.27. 23:41:52

Thomas!

Nem kötelező a Saturn-ban vásárolni. Egyébként pedig volt 15 db, csak volt olyan vásárlótársad, aki elsőként ért az XBOX-hoz, és rögtön 3-db-ot vitt el!!! A hangosbemondó folyamatosan mondta, hogy csak 1 db-ot lehet az akciós termékekből vásárolni. Ezek után ne csak az áruházat hibáztasd, hanem vásárlótársaidat is.

Egyébként a történeted "egyéni szociális probléma".

malkolmcole 2007.10.27. 23:49:58

A reklámújságok nem jelentenek ajánlatot, csak tájékoztató jellegűek. Ezt jó lenne xbokszos barátom, ha észben tartanád. Aki pedig 300 km-ert utazott az xbokszért, az sikeres ember soha nem lehet.

Felmerült, hogy az összeg kinek a zsebébe vándorol... :-) Ez nagyon vicces! Ugyanis egy 80 eFt-os xbox-ból szerintetek mennyi haszna volt a saturn-nak? Lehet, hogy -20.000 Ft??? Ezt is észben kellene tartani.

Amúgy volt, aki "vidékről" jött egy 399 Ft-os hajszárítóért. Ő sikeres ember?
:-))))))))))))))))))))

uns97 2007.10.28. 12:07:17

@Kifordított kacagány

mint emlitettem, en NEM mentem a Saturnba akcios Xbox-ert, leven megcsak nem is az orszagban voltam/vagyok. Errefele ha betevedek ilyen intezmenybe, akkor vehetek >NEM< akciosan raklapszam (!!!) 300 euroert, igaz nem elite-ot de az kell a fenenek. Mint irtam, az Elite es a Premium kozti kulonbseg nekem anyagba nincs 5e Ft, azaz egy burkolat es egy HDD csere ennel tobbet nem kostal errefele. (ezek szerint lehet megiscsak sikeres ember vagyok ???) Az meg hogy egy gep mennyit er karacsonykor, husvetkor, stb nem izgat. Ilyen elven az egesz elet egy nagy atbaszas, ugyanis NAGYON keves kivetellel az emeberek tobbsegenek MINDENE egyre kevesebbet er a vasarlas utan. Azaz ha azon idegeskednek hogy az altalam megvett UJ autot 1 ev mulva X Ft-tal olcsobban adjak akkor ne haragudj mar 1 eves koromba idegbeteg lettem volna. Aki MANAPSAG akar(t) Xbox-ot venni, es ilyet annak IGENIS jo buli volt/lett volna ez.

A selejt temaban igazad van, ha direkt kimutatni NEM is fogjak, azert azt MINDEN karacsonyi nagyroham utan kitudnam mutatni hogy az elektronikus eszkozok nagy resze sokkal silanyabb minosegu mint pld augusztusban. Mert karacsony korul MINDEN szart el lehet adni, mert vevo mindig lesz ra. (ez viszont az emberi BUTASAGNAK tudhato be, amit aztan a gyarto/kereskedo ki is hasznal EROSEN !!!) Amig a hasznalt gep dec 23.-an 10e-rel TOBBERT megy el mint a vadonatuj szept 23.-an addig NE csodalkozz hogy MIERT ilyenkor vannak ezek az "akciok".

Elite amugy szinten mutheto, s igazabol az uj fw-ekkel a netrol sem nagyon tud leszorni. Nem beszelve 5-6 eredeti jatekon nagyobbat bukik az ember mint a gep, azaz ha pld 10-20 game utan bannol, eladja es vesz egy ujat es kesz. Macska-eger harc ez. Az ebayt-es rendelgetesnel meg ha MINDEN koltseget hozzavesz valaki akkor ugyan nem 10-20 dollar egy game. (de ha annyi is, backupal meg mennyi ? 1 dollar es kesz...)

uns97 2007.10.28. 12:20:29

Apropo meg egy akcios tema Mo-rol. Ocsem meseli, hogy volt par hete Tesco Pepsi akcio. 2 literes normal + 2 literes Max egyutt 280 penz. Ocsem elment a helyi Tescoba par kartonert, kapott 1 azaz egy darabot (nem kartont, 1-1 palackkal) mondvan ELFOGYOTT. Akcios elso nap del korul, azaz a dolgozo nep pentek delelott elvileg rohant a Tescoba Pepsiert, masra nem tudok gondolni, leven elfogyni ilyen hamar mashogy nem igazan tudna (kisvarosi tesco, napi 100 vevo :D). Na jart kelt az orszagban azokban a napokban munkalya soran, s 3-4 helyen megnezte, 1 helyen volt NORMALISAN tenyleg akcioban kaphato *Veszprem*, mashol volt hogy a raktarban szetbontottak es 240/240 Ft/DARAB aron tettek ki a polcra, volt aki nem is tette ki, hanem az akcio lejarta UTANN a mar nem akcios aron... Na ez a baj, behulyitik az embert es utanna meg "nincs".

Visszaterve Xbox-ra, jobb orszagokban akcio eseten (foleg nyitasi akcional) NEM 15 darab var a fogyasztokra, s ilyen felirasi megoldast sem hallottam meg, kiveve nagyon rendkivuli - gep megjelnes pld - esetben. (nem beszelve ismeros meselte hogy masnap mar NEM lehetett feliratkozni, mondvan elfogyottt a "feliratkozasi keret is" (ujabb 15 gep :D))

Kifordított kacagány 2007.10.29. 06:47:50

moli: természetesen azonos minőségű terméket kaphatsz különböző "márkanév" alatt is különböző árakon. általában a noname termék is ugyanaz mint a márkás, ugyanott készül. mivel nálunk mindenből csak a maradékot lehet kapni, így minőségbiztosítási szempontból sincs különbség(ugye normálisan működő helyen a márka az egy elvárható minőségi szintet is jelent). ettől függetlenül azért itt is vannak jobb és rosszabb termékek(más kérdés, hogy legtöbbször a jobb is selejt), így azért nem feltétlenül igaz, hogy a legolcsóbb vacak is ugyanolyan lenne mint néhány drágább termék(lásd pl. tescos virsli).
viszont itt most arról volt szó, hogy a hűdenagyon akciós cuccoknál nagyobb az esélyed, hogy selejtet kapsz.

Kifordított kacagány 2007.10.29. 07:01:16

uns97: ezt írtad: "nem fogjak azt karacsonykor ennyiert adni, az tuti. :D Ha 350 euroert eltudja adni a Premiumot, nem fogja ennyiert az Elite-t adni. Ez egy nyitasi buli, Mo-on altalaban EVENTE 1x-er van ilyen akcio."
erre válaszoltam azt, hogy előbb utóbb meg fogod kapni olcsóbban is az adott terméket. a karácsony csak példaértékű volt. amúgy mindennel egyetértek amit írtál. úgy látszik félreértettem a hozzáállásodat a dologhoz.
a tescon nem kell csodálkozni. azóta működik így amióta megnyitották az első üzletüket. és nem azért nem kapni náluk valamit, mert nincs, hanem mert nem teszik ki. nekik jobb üzlet, ha később drágábban megveszi a pórnép a cuccokat. erről pedig a sok birka vásárló tehet, aki hagyja magát folyamatosan megvezetni, mert még a legócskább trükköket sem veszi észre.
ha lenne egy csomó ráérő időm, akkor biztosan azzal szórakoznék, hogy akciónyitásokra odamennék és ha nem kapom meg az akciós cuccot, akkor jó hangosan kiverném a balhét és a gvh-val fenyegetőznék. mivel ráérő időm nincs, ezért az egyszerűség kedvéért nem látogatom az objektumot(ha meg mégis betérek valamiért, akkor nagy ívben teszek az akcióikra).

Kifordított kacagány 2007.10.29. 07:03:38

hmm, igazából már úgy működöm, hogy ha piros akciós cimkét látok azt már meg sem nézem, inkább választok valami másik terméket:)

civistroll 2007.10.29. 15:11:07

Ki.ka.!
Nekem megérte,eladom feltelpités után a2gyári gamet,oszt50-60 közt megállt a gép!
Érted végre?

Kifordított kacagány 2007.10.30. 07:14:52

persze, hogy értem. így ugyanannyiba fog kerülni ez a gép, mint a legspúrabb verzió. már ha találsz rá balekot akinek kell az a két vacak játék. igaz, 1-2 mindig akad. kár, hogy a sok trükközéssel olyant kapsz amire semmi szükség és a legspúrabb verzió ugyanúgy megtenné. és nézzük a befektetett energiát is. órákig tolongsz egy gusztustalan masszába, abban reménykedve, hogy jut neked is belőle, amire az ismert számok alapján kb 1-2% esélyed van. ha mégis sikerül szerezned egyet, akkor abba befekteted a pénzedet, majd megpróbálsz túladni a számodra felesleges dolgokon. ha sikerül, boldogan hátradőlsz és némi pihenés után ráveted magad az új szerzeményedre ami semmivel nem nyújt majd több élményt, mint másnak az a készülék, amit megrendelt a netről ugyanezért az árért és a lakása küszöbén átvette a csomagszállítótól. illetve, talán mégis. az az illető talán nem fogja végigélvezni a "garanciális" javíttatás minden hercehurcáját ami rád hatványozottan leselkedik.
igazad van, ha jobban belegondolok, én is így csinálnám. már bánom, hogy nem mentem én is oda tolongani. csak 400km-t kellett volna utaznom érte, de igazán megérte volna.

uns97 2007.10.30. 08:29:35

Azert azt a ket jatekot 20-30-ert el nem lehet adni az is biztos. Akinek mutott a gepe, egy krajcart sem ad ertuk, ujban meg meglehet venni 7e korul darabjat. (foleg az ilyen mellecsomagolt game-ekre nincs igazan igeny, foleg nem JO penzert, leven minenki tudja hogy kb mennyiert (ingyen) jott az ilyen csomagolt game.

@Kifordított kacagány:

sokat nyom am a latba, hogy ez "Elite" verzio, meg fekete (hurra), meg HDMI *normal TV-re, hehe*, ja meg 120-as a HDD (minek ?) es a legfontosabb meg mint emlitettem, hogy ez "nem eg le" (mondja a szaki, no meg a Saturn "hardware mernoke" mellesleg ezt allitottak a regirol is, es mi tortent... :D) Na mind, 1 utcara lakoknak, tolakodoknak megerte, de esszel fel nem fogom milyen gagyi ceg ez a MAGYAR Saturn Dunaplaza, hogy 15 db/2 millios varos mennyiseggel operal ES utanna meg 15-os "elorendeles szallitas 1 honapon beluli" megoldassal allnak elo. 1 honap alatt a ketmillio darabot is lelehetne szallitani, nem 15 darabot. (na ja valaki mar irta, nem akart bukni darabjan 20e-t... akkor meg mi a F@SZERT akciozza le ilyen eszetlenul ? 100-ert is elvittek volna es akkor nem bukik (akkorat)

civistroll 2007.10.30. 21:24:48

1.Nem álltam érte sorba!
2.A haverom felhívott kell-e,mert ott volt(én meg 200km-re!)
3.40 colos lcd-m van hozzá
4.A karácsonyi örületben igenis elfogom adni/ha akarom/a 2 gamet
5,Tájékozodjatok egy kicsit a témában,én 10 éve konzolozok!

Kifordított kacagány 2007.10.31. 09:39:37

civistroll:
1. gondolom 200km-t neked sem ért meg
2. a haverod se 100-as
3. most hova sz.rjak? mi köze ennek ehhez a vacakhoz? vagy úgy gondolod ettől bárkinek is hasra kellene esni?
4. ez a "ha akarom" trükkös dolog. pont úgy hangzik mint a "bármikor le tudok szokni a cigiről, ha akarok, de nem akarok"
5. nekem kb. 10 percbe tellett körbejárni a témát. igaz ehhez hozzátartozik az is, hogy zseni vagyok és az is, hogy tudom mit kell nézni az ilyen technikáknál.
egyébként meg 10 év játék még nem tett senkit semmihez hozzáértővé.

nagymedve 2007.10.31. 17:21:32

kicsit pontosítani kellene ezen, a napokban szövegen, mivel egy hete sehol semmi!

Píter 2007.10.31. 20:50:24

Jaja! Ugyanis érdekes hogy egyesek ki sem fizették előre a cuccost és már másnap megkapták... Speciel én meg kiperkáltam és itt várok, az ígért napok elteltek, a konzol meg sehol. *asza

madelon 2007.11.12. 23:11:46

Nagyon szomorúan olvastam a kommentjeiteket. Egy barátom ott dolgozik az áruházban, aki egyébként nagyon kedves a vásárlókkal. Nem a szoftver osztályon dolgozik, hanem az információban, ahol elég sok elégedetlen ügyféllel van dolga.
Ő mesélte, hogy sajnos tényleg csak 15 darab volt az x boxból, de aki feliratkozott, az kapott.
Viszont gáz a helyzet, mert a k...csög microsoft nem hajlandó szállítani, mert megmakacsolta magát. Ők senkit nem akartak átverni.
De emberek sokasága írt be pl a vendégkönyvbe azzal a szöveggel, hogy a szórólapok több ezer példányban készülnek, miért nincs elég készlet (lcd tv, amiből volt vagy 600 darab készleten a 3 nap alatt) Nos, azért néha az emberek is összeszedhetnék magukat. Azok az emberek akik ott dolgoznak nem tehenek arról, hogy a vezetőség nincs felkészülve... pedig ők kapják a nehezét... És természetesen nem fog veszteséggel árulni túl nagy készletet...Akkor ingyen adnák...
Csak ezt szerettem volna leírni.

(mellesleg volt valami telefon 3000 ért, motorola vagy mi, abból is több száz fogyott, és nem hitte el a tömeg, hogy délután négyre már nincs...)

szarkad 2007.11.19. 19:14:18

Most 49990.- lehet kapni xbox 360 arcade-t. Az se olyan rossz ár.

nagymedve 2007.12.02. 17:15:20

Na, így utolsó kommentnek, bár sajnos senki sem fogja már elolvasni, lefordítanám magyarra a koncepciósmeneddzerúr szavait! napokban = 30 nap múlva
ingyen házhoz szállítjuk = el kell menni érte, az ország másik végéből is, ahol az eladók nagynehezen hozzávágják az emberhez az előre kifizetett terméket! Köszönjük kedves Balogh Péter
süti beállítások módosítása