Kedves Homár!
Egyből az álhírek/ hoax oldalra is kerülhetett volna a Tibi csokiról készült elborzasztó fotók gyűjteménye. A Bonbonetti belső vizsgálatból ugyanis kiderült, hogy az ábrázolt termék minden gyárban tárolt ellenmintája hibátlan, a minőségromlás tehát csak a kereskedelemben vagy a fogyasztónál következhetett be. Mivel a panaszos levelét a gyárunknak is elküldte, természetesen kapcsolatba léptünk vele, és arra kértük, könnyítse meg a munkánkat a termékazonosító kód megadásával. Azonban ezt a kérésünket a fogyasztó – arra hivatkozva, hogy a csomagolást már kidobta – nem tudta teljesíteni.
Ez életszerű is, hiszen miért tartana meg valaki egy kukacos csokit tartalmazó csomagolást. Az azonban már inkább média heckre utal, hogy a tollat ragadó levelében egyszerre támadja a cégvezetőt, a csokigyárat és a vezető márkát, a tibit - mindezt a karácsonyi szezon első napjaiban. Azt fel sem veti, hogy a közismert lisztmoly lárvái a kereskedőnél, vagy saját konyhája polcán is kerülhettek a csomagolásba.
Pedig, a viselkedésből ítélve a feljelentő ért a csoki gyártásához, hiszen a szavatossági időt ábrázoló fényképről gondosan kitakarta a már említett termékazonosítót, amely nehezíti a korrekt vizsgálatot.
Márpedig, ha a feljelentő ért a csokihoz, azt is tudja, hogy a helytelen tárolás (csokinál ez szobahőmérséklettől magasabb hőmérsékletet is jelenti) és a lisztmoly egy időben és térben való előfordulása vezethet kukacosodáshoz, nem csak a csokinál, de a sütőipari termékek nagy részénél. Mivel a jelenség különösen látványos, és házi eszközökkel is könnyen előidézhető, a jó időzítés és megfelelő dokumentáció elegyével alkalmas arra, hogy sok ember kedvét hosszú időre elvegye a csoki fogyasztásától.
Számunkra a legfájdalmasabb, ha rajtunk kívül álló okok miatt termékünk csalódást okoz vásárlóinknak.
Sajnáljuk, hogy ez az egyik legrégebbi és leginkább közkedvelt csoki márkánkkal történt meg. Ugyanakkor bízunk az Index.hu olvasóiban, és tudjuk, hogy bár szkeptikus, de racionálisan gondolkodó közösségről van szó, akik egy kis háttérismeret birtokában belátják, hogy az élelmiszerek helytelen tárolása bármennyire is kellemetlen, de vezethet minőségromláshoz. Éppen ezért cserélünk ki díjmentesen minden terméket – még azt is, ami nem a gyár hibájából romlott meg. Ha bármilyen, minőséggel kapcsolatos problémájuk van, kérjük, jelezzék, és a bevizsgálás után küldjük a csereterméket. Frissen a gyárból -Magyarország utolsó működő, nagy múltú csokoládégyárából! Ne hagyják magukat eltántorítani az igenis megbízható minőségű Tibi csokitól!
Üdvözlettel:
Sánta Sándor
ügyvezető igazgató
Bonbonetti Kereskedelmi Kft.
Hamisítással vádolja a Tibi csoki olvasónkat
Cuki ügy, mondanánk, ha nem csokiról lenne szó és nem utálnánk szóviccelni. A valaha volt legborzasztóbb fotók Tibi csokiról címmel posztoltuk be Anita megrázó fotósorozatát egy zacskó kukacos csokibonbonról. A bejegyzés természetesen érzékenyen érintette a terméket gyártó Bonbonettit. (Anita a panaszát eleve elküldte a gyárnak is). Postafordultával válaszolt is a gyártó, aki azonnal belső vizsgálatot rendelt el a poszt megjelenése után. Alant Sánta Sándor ügyvezető igazgató levele, amit szokásunk szerint teljes terjedelmében közlünk. Zárójelben annyit, hogy abszolúte elhisszük, hogy nem a gyár hibázott, de hogy ezért miért a fogyasztót kell csalással vádolni, az legyen Sánta ügyvezető saját problémája.
Az utolsó 100 komment: