Tékozló Homár

Adósságrendezés a Budapest Banknál

2008.02.12. 12:39 | jackyll | 101 komment
Krone elkövette a legnagyobb hibát, amit naiv ügyfél elkövethet: előbb fizetett, mint ahogy ellenszolgáltatást kapott volna érte. Azt gondolta, a Budapest Bank csak nem szalad el adósságrendező hitelének első két törlesztőrészletével és a közjegyző díjával. Lehet, hogy mégis?
Ezt a levelet tegnap (2008.02.11.) küldtem el a Budapest Banknak, mivel már 5 hónapja szivat minket a szuperjó adósságrendező-hitelével (kíváncsi vagyok mikor válaszolnak és mit).

Tisztelt Illetékes!
 
Érdeklődni szeretnék, hogy körülbelül hány hónap alatt lehet felvenni Önöknél a gyakran reklámozott 'Adósságrendező-hitelt'?  Én és a Párom ugyanis körülbelül 5 hónapja próbálkozunk vele, ebből az utolsó egy hónapban már azt az információt kaptuk, hogy mindent jóváhagytak, és már utalják. Azóta néhány naponta felhívjuk a hitelügyintéző hölgyet, aki minden alkalommal más-más dologgal 'ráz le' minket (egyszer a bank rendszere romlik el, máskor valamilyen szerződésen nem stimmel valami, aztán azt mondja, hogy most már utalták), ez így megy egész pontosan 2008.01.11-e óta, mikor bevittem a fiókukba a még meg nem kapott hitel első részletéről szóló kifizetett csekket(!!) (50.000), valamint a közjegyző papírjait (50.000), akkor azt mondták nekem az ott dolgozók, hogy most már csak egy-két nap, és meglesz a pénz.

Na azóta hívogatjuk mi az ügyintézőt (Ő egyszer sem hívott minket, csak néha visszahívott, ha kerestük), azóta már 2 havi tartozásunk van az Önök bankjánál, illetve a HVB-nél (gondolom emiatt majd fizethetjük a késedelmi kamatokat is) és az utóbbi héten az ügyintéző már fel sem veszi a telefont, nem tudjuk elérni, mert az ügyfélszolgálat nem adhat ki információt, ugye.

Most azért írok Önöknek, mert bankuk néhány perce levonta a havi törlesztést a számlánkról, amivel le is nullázott minket, így hó elején, és szeretnénk tudni, hogy egyátalán számítsunk-e az elkövetkezendő hónapokban arra, hogy elutalják a pénzt nekünk.
 
Hozzáteszem, mikor elkezdtük direkt gyorsított eljárást ígértek, szóval bele se merek gondolni, hogy más hány év alatt kapja meg a hitelét... Örülnék, ha utána néznének ügyünknek, valamint annak, hogy a késedelmi kamatokat kinek is kell fizetnie. A jóváhagyott hitel XY nevén van. Várom gyors válaszukat!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nikii 2008.02.12. 12:43:28

Emese, jöjjön velem!

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2008.02.12. 12:45:45

elegem van az elsőzősökből... :) ja meg ez a 60 másodperces limit...

kismandala 2008.02.12. 12:45:52

oh.. pedig aszittem első leszek-e.. de csak 6-ra futotta

hófehérke (törölt) 2008.02.12. 12:46:00

Gyors válaszban reménykedni ősi magyar szokás.
Lassú válaszlevelet el se küldeni ősi BB-s szokás.

Baxunyog 2008.02.12. 12:47:03

Keresd az Emesét! Majd Ő "megolgya"!

Juc Kisagyszony 2008.02.12. 12:48:44

Emese mostmár indul a buszod...

kismandala 2008.02.12. 12:50:36

én dolgoztam BB-nél.. éppen ezért sosem kezdenék velük.. a háttérinfók bírtokában ugye..

Pepin bácsi 2008.02.12. 12:52:52

fúúúdehüjevagyvazzz!

Baxunyog 2008.02.12. 12:56:05

Szokjátok meg, hogy amilyen a reklámokban szereplő -43,5 IQ-val rendelkező Emese, a korizni nem tudó CIB-es Elvisz, vagy a "hüje" Activity-t "jáccó" család az hellyel-közzel jelemzi a bankot is.
Nekem ha lenne zsozsom a párnám alatt tartanám.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.12. 12:59:42

Mi az az adóságrendező hitel? Olyan, mint amit az ország felvesz? Ebből a hitelből (újjabb adóság) törleszted a hiteledet?

Én anno egyszer kénytelen voltam pénzt felvenni a BB-nál. Az otomata offolt menet közben, majd kiköpte a kártyát. Gondoltam semmi gond, nem volt tranzakció. Aztán a következő automata jelezte, hogy limitnél tartok (100 pénz/nap) és vegyek fel 20 pénzt inkább. Tehát a jóképű BB terhelte, pedig nem adott pénzt. Azután 6 hónapig ment a fájting. AGGYÁTOK VISSZA. És lám a 190-ik napon megérkezett a 80 helyett 79 és valahány száz. Mert ugye a tranzakciós díjat nem adták vissza.

Szerintem a BB az Erste leányvállalata lehet.

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.12. 12:59:44

Nyogoggyá meg. 5-7 napon belül postán kapod a pénzt.

elwood 2008.02.12. 13:02:45

Itt ugye most te hitelezel a banknak.
Aztán ha minden részletet kifizettél akkor visszadják levonva a kezelési költséget.

Most a BB-t konszolidálják ezzel a hitellel ?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.02.12. 13:05:45

szerintem zsuzsika tékás tartozását fizetik ki előbb, aztán jöhet a te ügyed

Rák Attantam 2008.02.12. 13:07:14

Na, az úgy volt, hogy egy szép nyári napon besétált hozzám a boltba egy öltönyös ember. Oszt aszongya, hogy tulképpen ő nem is ide jött, de ha már itt van... Itt kellett volna kitenni a Zárva táblát és kitessékelni.

De nem, én hülye, meghallgattam. Szóval, hogy szeretném-e, ha a vásárlóim hitelre is tudnának nálam vásárolni? Nagyszerű Budapest Bankos ajánlata van!
Hát ja, most, hogy így mondja, ja.
Na, akkor jó, majd keressük.
Jó.
Később kerestek. Mondták, hogy ez meg ez kell.
Jó. Megvan, elpostázva.
Vártam.
Vártam.
Vártam.
(Nagy Bandós, mi?)
Vártam.
Telefonáltam. Mi van? Hát izé, szabadságon van, rossz a számítógép, az olaj világpiaci ára, az iraki háború...
Jó.
Vártam.
.
.
.
Telefonálok. Mondok: jön a Karácsony és hát jó lenne. Igen, majd hívjuk.
Vártam. Nem hívtak.
Telefonáltam. Húsvét, ballag a nyuszi, mittomén? Mileszmá? Hát majd hívjuk.
Hívtak. Sajnos Önnek ezt nem lehet, mert.

Hát akkor mi a f*sz húzgáljátok a mézes madzagot az orrom előtt?
Maaagiiiit, normáááális?

Édesapa 2008.02.12. 13:07:21

LEhet, hogy nem ki, hanem be kellett volna fizetned a csekkeket...
A Brokinet partnere a BB-nek?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 13:07:45

inkább torkoskodtál volna csütörtökön...

Most ez komoly, hogy 2 hónapot törlesztettél egy még meg sem kapott hitelre?!

Az orákulum 2008.02.12. 13:07:45

Azt kaptad amit ígértek. Rendeztek neked még egy adósságot.

lókupec 2008.02.12. 13:09:43

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

=Ford Prefect= 2008.02.12. 13:11:35

Még egy adóság. Ez jó.

ticctelet

=Ford Prefect= 2008.02.12. 13:12:50

Ne aggódj kupec! A lovakat most már adósságként kezelik...

ui: szerintem ebben is a vogonok csülke van

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.12. 13:27:07

Adósságrendezö hitel. Az olyan mint a csöbörböl vödörbe. Vagy nem?

úrilány 2008.02.12. 13:29:32

Emese nem segített rajtad?

Dr.Abál 2008.02.12. 13:29:39

Szasz Peppinem!Nyársalunk a hétvégén?Banki ügyintézőt-e?Pácoljuk csípős kommentekbe,aztán tűzre vele!

Sokorai_Atala 2008.02.12. 13:29:55

Üdv,
Tesóm és unokaöcsém hitelt lakáshitelt vettek fel és 70-80 ezer Ft-ot valami miatt még rájuk akart sózni a bank, erre mondták, hogy megjelent a saját banki közleményükb, hogy ezért már nem kell fizetni, mondták az hibás, erre unokaöcsém (ügyvéd), OK, a munkahelyem a Versenyhivatal mellett van 2 házzal, jómagam ügyvéd vagyok, majd meglátjuk ki kell-e fizetni. És elmentek. 10 perc múlva csöngött a telefonjuk, hogy valóban nem kell kifizetni.
Versenyhivatallal kell revolverezni őket, mert az több milliós büntetést von maga után, amennyiben tényleg ők a hibások.

Rák Attantam 2008.02.12. 13:31:13

Emese meg aranyos, ne bántsátok! :0)

Dr.Abál 2008.02.12. 13:31:48

Emese már a nyárson forog,görkori a lábán!
(ez biztos valami szexuális ferdeség)

Rák Attantam 2008.02.12. 13:34:27

Rohadékok! Megölték Emesét! (..)

Tréfagörény 2008.02.12. 13:36:07

Hehe, mert Emese elintézte. De úgy látom, hogy a BB-nél is úgy van, mint abban a bizonyos viccben, vagy gyorsak, vagy olcsó, vagy jó, de a 3 dolgot együtt még nem sikerült összehozni.


OLCSÓ csomag
Rendkívül alacsony költségvonzatú szolgáltatás,
hátránya a gyenge minőség, és a hosszú átfutási idő.
GYORS csomag
Megbízását szinte pillanatok alatt elvégezzük,
sajnos drágán és gyenge minőségben.
JÓ csomag
Ez a szolgáltatási csomagot a kiváló minőség fémjelzi,
hátránya a magas ár, és a lassú elkészülési idő.
Ügyfeleink részéről felmerült az igény egy negyedik szolgáltatási csomag iránt is:
OLCSÓ és GYORS és JÓ csomag
tehát kitűnő minőséget, villámgyorsan és ingyen.
Ezen szolgáltatás bevezetése idei terveinkben NEM szerepel.

Pepin bácsi 2008.02.12. 13:37:02

Hej Dr.Abál !
Hát hazajöttél, Te vén rabszolgakereskedő ?! :)))

B@lfasz ügyfelet kell nyársalni. Ki az az ökör, aki egy ki nem folyósított hitelt törleszt ?
Azért Te nyársalhatod Emesét. :)

Dr.Abál 2008.02.12. 13:38:04

Drága Rákom!Dehogy ölték!!Látszik,hogy nem nő vagy,ez nekije jóóóóóó!
Neked nem lenne annyira,vazze!Főleg lovakkal.(még jó,hogy már nincsenek,mert azokat lelövik,de a döglött ló jobb,ha Romániában van)

Tomingo 2008.02.12. 13:39:32

Tessék ezt a bankot nagy ívben kerülni. Nekem is sokba kerültek.

Dr.Abál 2008.02.12. 13:40:39

Jejhó Öreg Peppin!Pénteken hajnalban húzok vissza,hideg van,sok gond,ló sincs,csak a csücske maradt itt.Meg a balfasz Kupec.

Rák Attantam 2008.02.12. 13:41:33

Dr. Abál, Emese magassarkú görköristól van vagy 135 cm. Szerintem a "nyárs" és bárminemű szinonímája másodperceken belül megöli.

Bár lehet, hogy a szomszéd topikban parkoló Roveres "nyársa" (az autó méretéből ítélve) pont jó lenne neki, nemtom.

Pepin bácsi 2008.02.12. 13:44:30

Rák: tata kolbásza szinonima-e ?

Dr.Abál 2008.02.12. 13:48:01

Én már tata-e vagyok hozzá?Már a puhasága sem a régi!

lelkes darázs 2008.02.12. 13:49:32

nem kezdünk hivatalos levelet Na szóval

Rák Attantam 2008.02.12. 13:52:05

Na most akkor lecsókolbász vagy rúdszalámi? Nem mindegy... már puhasági szempontból sem.

Dr Kangörény 2008.02.12. 13:52:14

Kanos vagyok. Én szívesen blokkolnám Emesét. A száját is kipróbálnám, bizony.

Gumidomino 2008.02.12. 13:52:23

"Az orákulum 2008.02.12. 13:07:45
Azt kaptad amit ígértek. Rendeztek neked még egy adósságot."


mester.

Pat Bateman 2008.02.12. 13:55:05

Nem akarok reklámot csinálni az MKB-nak, de ott tényleg emberszámba vesznek és tényleg személyesen foglalkoznak az ügyeddel. Lakásvásárlási hitel cakli-pakli 1 hónap, és már utalták is a pízt.

camelus 2008.02.12. 13:56:35

A megoldás egyszerű: PSZÁF.
1. vagy azért nem kapod, mert a bank belső folyamatai közt elveszett az ügyed, akkor azért kapnak bírságot,
2. vagy azért a bank nem teljesíti a vállalást, akkor azért
De egy biztos, ha hunyú a bank, akkor megbírságolják őket és téged megvédenek.
www.pszaf.hu

camelus

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.02.12. 14:02:23

Pat:

én a CIB-nél vagyok mingyá tíz éve. tök elégedett vagyok, mindig emberszámba vesznek bár ombudsman és pszáf kétszer megvolt a javamra, ezért má csak nem váltok bankot! minek? egyforma mázas cserépedény (kötsög) mind. te is rájössz. én már megszoktam.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 14:05:05

Na ez az. Mindenkinek van legalább 1 rémtörténete egy bankról. Szóval tök mindegy, csak otp ne legyen. :)

2008.02.12. 14:09:06

Gyerekek, most komolyan: ha 3x feleslegesen telefonálsz, negyedszer mégis miért nem a főnökéhez mész eleve??? A banki ügyintéző az utolsó pont egy nagy szervezetben. Annak van csoportvezetője, annak meg fiókvezetője, annak klasztervezetője, annak meg régióvezetője, és folytathatnám. Nem a TE pénzedről van szó? Akkor mé kell birkának lenni, csókolom? Simán asztalborítás a BB-ben és még aznap a számládon van a lóvé, nem hivogatni hónapokig...

Mokele-Mbembe 2008.02.12. 14:11:04

Nem mind1. Minél nagyobb mammuttal üzletelsz, annál jobban tesznek a fejedre. Kis bank: kevés ügyintéző: kevesebb kézen megy át a cuccod: kisebb hibalehetőség. Meg az egyéni nyomoraidra is jobban vevők, mintha egy ótépé jellegű tömegdarálóval próbálkoznál.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 14:11:07

Egyáltalán: mi a faxra jó az adósságrendező hitel? Mé jó az, ha egyben van egy szép nagy adósságom, mintha több helyen kevesebb?

Mokele-Mbembe 2008.02.12. 14:12:05

Komolyan érdekel? Elmongyam?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.12. 14:13:52

Mongyad hát, azé kérdezem.

Mokele-Mbembe 2008.02.12. 14:19:19

Nos:

1.: Ki mondta, hogy jó az neked? A banknak jó, az tény.


2. Tegyük fel, hogy mégis:
Van neked egy jelzáloghiteled a lakásodra A bankban. Van egy autóhiteled B bankban. Van egy folyószámlahiteled C bankban. Nem életszerű, de lehetséges.

Adósságrendező hitellel mindebből csinálnbak egyetlen JELZÁLOG alapú hitelt, feltéve, hogy befér az ingatlanod értéke alá, sőt, még esetleg kaphacc plusz pénzt is.
Mivel a jelzáloghitel statisztikailag jóval biztonságosabb kihelyezés akár az autóhitelnél, de méginkább a folyószámlahitelnél, kisebb kamatra megkaphatod az egészet, mint külön-külön. Még az is meglehet, hogy megéri...

A végén így is, úgy is elbukod a házat, de kaptál még egy-két évet...

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.02.12. 14:20:40

Egészségrendező Hitel van már, vagy még várni kell egy-két évet?

Mokele-Mbembe 2008.02.12. 14:21:33

A gyenge pillanatodban a plazmatévé-házimozi-konyhabútor-miegyébre felvett harmincas THM-mel nyomott áruvásárlási hitelt meg sem említettem...

Mokele-Mbembe 2008.02.12. 14:22:35

baum, emese már dolgozik a koncepción

kis pittyegő barátságos zöld mütyürke 2008.02.12. 14:31:34

ez az adósságrendező hitel ez kapásból szopóág.
kissé önsrorsrontó a t. ügyfél.
még a végén kiderül, hogy én élek jól.
azt meg nemá.

Secnir 2008.02.12. 14:32:33

adósságrendező hitel?
az a "hitel hitele" ha jól értem?
ha valaki nem tudja fizetni az adósságait, akkor miért tudná fizetni az adósságrendező hitelt - természetesen még nagyobb költségekbe verve magát? áh, nem fogom fel ép ésszel...

EBL 2008.02.12. 14:36:17

Az adósságrendező hitellel esetleg lehet jobb thm-re vagy hosszabb futamidőre váltani, ha az ember túlvállalta magát. Talán a hosszabb futamidő ami miatt egyeseknek megérné. (Az alacsonyabb thm-et az egyéb banki költségek simán elviszik)

kis pittyegő barátságos zöld mütyürke 2008.02.12. 14:36:47

ja, pontosan ez az.
pár 10ezerért hagynak még élni pár hónapot, elég félelmetes.
vagy megígérte a sültgalamb, hogy addigra tutira belandol az ablakon? nem is értem.

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.12. 14:38:30

Ez akkó olyan lehet, mint amikor a pecás kifogja a halat, oszt berakja a szákba.
Úszhatsz még egy kicsit mielött kupánváglak...

Mokele-Mbembe 2008.02.12. 14:40:01

Nem jó a hasonlat, mert a halnak addig jó volt, neked meg így is, úgy is szar.

Az tény, hogy a végén mindkét delikvens megszopja...

Bit Rot 2008.02.12. 14:45:41

"vagy megígérte a sültgalamb, hogy addigra tutira belandol az ablakon? nem is értem."

Nem tudom, ki emlékszik, de elhangzott egy ígéret (azaz hazugság, mert politikus mondta) pár éve:
"Most egy kicsit megszorítunk, de utána majd jön a kánaán!"

The AVE 2008.02.12. 14:53:06

A másik klasszikus szöveg a 3 paraméterre:

"Olcsón, jól és gyorsan dolgozunk. Ügyfeleink ezen tulajdonságok közül kettőt választhatnak."

És ez nagyjából meg is felel a valóságnak, azzal a kitétellel, h maximum kettőt lehet reálisan elvárni.

Rák Attantam 2008.02.12. 14:59:26

The AVE 2008.02.12. 14:53:06
"Olcsón, jól és gyorsan dolgozunk. Ügyfeleink ezen tulajdonságok közül kettőt választhatnak."

...de a "dolgozunk"-ot NEM!!!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.12. 15:03:43

Ezeket az adósságrendező hiteleket sem értem. Sok tartozásból csinálsz egyet, sokkal nyagyobb kamattal. Megint ki járt jól? A bank..

ladislaus 2008.02.12. 15:41:12

Juc 2008.02.12. 12:48:44
Emese mostmár indul a buszod...
... és holnap ne gyere ujra, ne gyere ujra! :)

amugy bébé egy otpval egyszintu fos bank.

Asidotus 2008.02.12. 16:15:02

Magyarország egyszerű ország. A végén mindig bank jár jól.
Minden egyes politikai döntésnek van egy olyan vonzata, hogy az jó a bankszektornak. Nem félelmetes egy kicsit nagyon?

Coccinella Septempunctata (törölt) 2008.02.12. 16:17:12

Elég sokat harcoltam az urammal, amikor összekerültünk, hogy azt a kurva c hitelt törlessze le minél gyorsabban, és eszébe ne jusson többet bármiféle hitelbe belemászni, amíg velem van.

Ez megtörtént, most próbálom arra ránevelni pénzügyileg, hogy ha megkapja a fizetését, akkor ne bassza el rögtön bakelitlemezekre, meg fülesre, meg lemezjátszótűre, hanem próbáljon egy párszázezret felhalmozni, hogy legyen háttértartaléka, bármiféle baj, extra kiadás esetére.

Halálom a magyar hitelfelvételi kultúra, amiben arra próbálják bepalizni a népet, hogy a számláikat meg a "vásárolgatásaikat" 400%-os THM-ű azonnali kp hitellel fedezzék, aztán csodálkozik a pénzügyileg képzetlen nép, hogy sodródik lefele az adósságspirálba. Hát naná, ha egyszer a fix költségeket (rezsi, albérlet, kaja, cipő a gyerekre) állandó fix jövedelemből kellene finanszírozni! Nem pedig önmagát továbbgeneráló hitelből!

Nem viccből találták ki az öregek azt az örökbecsű mondást, hogy "addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér!"

Az egyik legjobb tanács, amit a szüleimtől kaptam, az az, hogy minden hónapban próbáljak megtakarítani a fizetésemből legalább 10.000 forintot. Nagyon nehéz, mert ott az a helyes blúz, elmehetnék belőle moziba, usziba, stb, de ha nem megyek el, nem veszem meg, mit veszítek? Semmit. Ha félreteszem azt a pénzt, akkor viszont egy idő után összegyűlik annyi, amiből már nagyobb és értelmesebb dolgokat lehet venni, pl. autó, lakás...

kritikusolvaso 2008.02.12. 16:23:25

igaz igaz
de milyen elet az mar ahol egy kis felelotlen vasarlast se engedhet meg az ember

van igy ertelme az eletnek
ennemtom

kis pittyegő barátságos zöld mütyürke 2008.02.12. 16:30:10

én az utóbbi 1 évben kezdtem csak el ezt, most, hogy egész jó kis píz gyűlt össze, megdöbbenve tapasztalom, hogy eddig mennyi pénzt szórtam el szarságokra, és így összegyűjtve mennyivel nagyobb, jobb szarságokat tudok megvenni felelőtlenül.
szóval így van értelme.

bankomat 2008.02.12. 16:34:38

Régen volt otp-nél folyószámlahitel (B hitelnek hívták),oszt pályakezdő koromban simán örültem,hogy mennyivel több pízt tudok levenni a kártyámmal, mint amennyi van. otp aztán pár év után gondolt egy merészet, és kitalálta,hogy ez egy elavult termék, szüntessük meg. Ha visszafizetem az egészet, akkor kapok egy hitelkártyát ugyanakkora kerettel, ha nem, márpedig nem... akkor kapok egy szépen előkészített személyi kölcsön szerződést a piacinál jóval nagyobb THM-mel. vagy a justitia házhoz jön...

bankomat 2008.02.12. 16:36:15

Inkább vettem volna lovakat...

storyline :) 2008.02.12. 16:46:45

Coccinella Septempunctata 2008.02.12. 16:17:12

hejj, a bor kimaradt!

flimo13 2008.02.12. 16:50:45

Aki helyből nem fogja fel, mire lehet jó egy adósságrendező hitel, az tényleg tartsa inkább a párnájában a pénzét...

Okádó Mikádó 2008.02.12. 16:58:28

Muháháhá.

Hát ez mekkora sztori.

Rák Attantam 2008.02.12. 16:58:45

Gyerekek, akárhogy is ragozzuk, az élet mindig, mindenkinek egyforma alapterületű!
Csak van, aki hosszan éli meg, van, aki szélesen...

Erre ugye itt a tanmese, hogyaszongya (csak a végét mondom):

"A hangya egész nyáron szorgalmasan dolgozott, gyűjtötte az ennivalót télire.
Bezzeg a tücsök végig csak muzsikált, nem dolgozott!
Őszre aztán meg is döglött mind a kettő....."

Kutymoka 2008.02.12. 17:34:35

Lehet jobb lenne visszalépned, mivel a BB bank uzsorakamattal számol, illetve olyan költségeket beletesz a törlesztő részletbe, amiről kussol a szerződés aláírásakor.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.12. 17:48:05

Provident reklám a legviccesebb. Vegyél fel hitelt, ha elromlik a Tévéd. Kár, hogy a legtöbb műszaki áruházban ingyen hitelre lehet már tv-t venni.

A LOVAK 2008.02.12. 18:37:12

lókupec!

A románoknál vagyunk, gyere értünk!

jenőke 2008.02.12. 20:33:23

Nekem nagyon rossssz a véleményem a bankokról. Felmondtam egy bankszámlát az ERSTE Bank egyik fiókájában.
Egyben mnden pénzem ki is vettem, tehát az egyenleg =0!!!
Mi történt?
A mai napig "kezelik" a nullát, mert nem találják a felmondást, mivel én a fióknál mondtam fel, a szerződést pedig nem ott kötöttem. Tehát valahol eltünt.
Ilyen szarrágó pénzeken (kezelési költség) is rajta van a BANK, akkor miért gondolja bárki, hogy bármikor jól járhat, ha kapcsolatba kerűl bármely bankkal.
Azt sem nagyon szeretem, hogy kicsiny hazánk egyik leggazdagabb embere éppen az OTP vezetője.
Legalább a látszatra!...
Más téma, és csak véletlen lehet az, ha valaki másként értelmezi.
Kedves Homár! Legyen érdeklődési tárgya a vagyonosodási, APEH nyelven vagyongyarapodási vizsgálat is. Az az igazság, hogy az adóhatóság feltár sok joellenes "gyarapodást", de ahol téved, azt képtelen beismerni.
Ugyanis a jogellenes megállapítás cáfolata esetén a revizor nem kap prémiumot, jutalmat stbstb...
A tévedés és a mundér védelem eredménye: meghurcolt emberek sokasága.

Tajparaszt 2008.02.12. 23:37:43

Tisztelettel megjegyezném, hogy "Emese" igazán remeket alakítot az uristen@menny.hu és a Pesti mese c. filmekben.

Ímádlák te győnyűrűség! Gyühet a Mónikázás:)

DonCiccio 2008.02.13. 07:11:54

Coccinella Septempunctata


Igazad van, 1000 hónap összegyűjtött pénzéből vehetsz egy közepes, felújítandó lakást.
Csak az a bibi, hogy ez több mint 80, aktív keresőként eltöltött év. :D
Micsoda boldog, fiatal pályakezdő leszek saját lakással!!!!

elwood 2008.02.13. 09:26:53

Azért nem kell átesni a ló másik oldalára.
( ... hol is vannak ... )

"a bank mindig jól jár" ... jóhogy. ebből él ehhez ért. Úgy ad hitelt hogy neki megérje, te döntöd el hogy felveszed-e.

Lehet 60 éves korodig spórolni egy szép lakásra az albérletben kuksolva aztán beköltözni és meghalni. Vagy megvenni hitelből egy majdnem olyan szépet és beköltözni egyből, aztán hatvan évig törleszteni, de akkor ki is él jobban ?

Az üzlet attól üzlet hogy mindkét félnek megéri. Ha veszek egy kiflit puffoghatok hogy a rohadt péknek megéri ezt eladni, biztos hülyére keresi magát miért nem adja olcsóbban. Ha _nekem_ megéri megveszem, ha nem nem.

Aki irigyli a banktól a pénzét ne vigye oda, ne vegyen fel hitelt, nem kötelező.

Rák Attantam 2008.02.13. 10:13:45

Ha megfigyelted a postot (nem kell elolvasni, csak átfutni), akkor kiderül, hogy nem a pénz meg a hitelek drágasága miatt van a köpködés, hanem a hanyag, nemtörődöm munkavégzés miatt, amit egy bank (könyörgöm: egy BANK!) követ el.
Ezek után hogy merje RÁJUK bízni az ember a pénzét?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.13. 11:06:09

Camelus:
pszáf...?
...egészségedre... :-(

Emiceha 2008.02.13. 11:10:47

Egyébként az milyen már, hogy a legjobban bővülő lakossági hiteltermék Magyarországon pont az adósságrendező, vagy hitelkiváltó hitel?!!!

dpspeti 2008.02.13. 11:18:10

Az adossagrendezo hitelnel nem ugy van, h nem az emberkenek utaljak, hanem annak a banknak, akinel a hitele eddig volt? Tehát ha pl az OTPnel volt az egyik hitele az Erstenel a másik és most a BB adossagrendezot veszi fel, akkor az OTPnek es az ERSTEnek kuldik el a penzt...tehát arra várhat a delikvens, hogy az ő számláján bármi is landoljon :) Or tévedek?

Monsieur Csirke/Csirke Úr/Cs.A.K. 2008.02.13. 12:00:35

Emese csak 135 cm?
mmmmh....
blokkolnám:)

kérdések órája 2008.02.13. 17:06:20

Na,egy régi stílusos kérdésem: Emese hord magas sarkú papucsot,melyben járás közben láthatom a kissé bőrkeményedéses sarkát? Elmennék igazgatónak a Budapest Bankba és felvenném titkárnőnek!

HandG 2008.02.14. 14:15:39

De jó, hogy írt kedves XY!:)
Így legalább tuggyuk értesíteni, hogy emese elégette a papírjait a csekkigazolásokkal együtt ezért kérjük, hogy fáradjon be hozzánk a másolatokkal, ha vannak olyanjai és akkorpikkpakk hamarosan tényleg tudunkfóglalkózni az ön ütyével is!

Köszike!:)

renesis 2008.02.15. 10:53:34

"Ha félreteszem azt a pénzt, akkor viszont egy idő után összegyűlik annyi, amiből már nagyobb és értelmesebb dolgokat lehet venni, pl. autó, lakás... "
na ja !látom is! 10000/hó- talán mire meghalok tudnék is venni egy lakást vagy kocsit

Ha nem baj inkább most ÉLNÉK!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.02.16. 00:44:32

Alternatív megoldás: a szüleid vesznek neked lakást (az autót megoldod magad, mert az nem feltétlenül szükséges), mely esetben két teendőd van: 1) hálás leszel nekik érte, 2) ugyanezt megteszed a saját gyereke(i)nek. (Vagy, ha ez a szüleidnek nem jött össze, próbáld meg te megtenni a következő generációnak. Nem érdemes mindent áttolni a nyakukra/nyakadra, lesz elég bajuk/bajod anélkül is...)

CENK 2010.04.26. 10:56:55

A férjem ez év januárjában elhunyt, s volt egy Cora Presztízs hitelkártyája, melyen 83.000 Ft. tartozása volt. Ezt az összeget szerettem volna kifizetni közvetlenül a halála után. Megtéve a megfelelő lépéseket (halotti ak. kivonat megküldése, megfelelő nyilatkozatok megtétele stb.) a Budapest Bank arról tájékozott, hogy ezt a tartozást csak akkor engedik kiegyenlíteni, ha megvan a hagyatéki végzés. Arról a bank munkatársai nem tájékoztattak, hogy a végzésben fel kell tüntetni a kártyán lévő tartozást, de történészként megszoktam, hogy óvatosnak és körültekintőnek kell lennem, a biztonság kedvéért megkérdeztem a közjegyzőt a hagyatéki tárgyaláson, hogy felvegyük-e a végzésbe a vonatkozó összeget? A jegyzőúr úgy nyilatkozott, hogy nem. A bank ennek ellenére nem engedi kiegyenlíteni a tartozást, s ragaszkodik ahhoz, hogy indítsak el egy póthagyatéki eljárást, ami nem nemcsak lelkileg, hanem bizony anyagilag is komoly megpróbáltatást jelentene számomra.
Véleményem szerint a bank hibát követett el, mivel nem tájékoztatott engem pontosan, hogy miként járjak el ez ügyben. Erre a telefonbeszélgetések során rögzített magnófelvételek is bizonyítékok.
S még valami: Nem tudom miféle ügyintézés történik a Budapest Bankban, de a férjem halotti anyakönyvének másolatát többször is elkeverték. Azt hittem, hogy ilyen hibát csak a Fibernet-féle szörnyűséges szolgáltatók engedhetnek meg maguknak, de tévedtem. Nagyon-nagyon csalódtam a Budapest Bankban, amely - amint tapasztaltam - , hibát hibára halmoz s nem is akármilyeneket.
süti beállítások módosítása