Tékozló Homár

Szalámihamisítás az Intersparban?

2008.05.21. 13:03 | ge | 71 komment
Az előrecsomagolt, klasszik téliszaláminak álcázott gagyi egyéb szalámiba könnyen belefuthat a felületes vásárló, de azért az mind tudjuk, hogy milyen márkák készítik a valódi 100 napig érlelt, gyerekkorunkban csak hó elején ízlelt, népszerű magyar terméket. Gábor az Interspar saját maga által csomagolt, árcímkéje szerint Herz téliszalámiként árult, szimpla szalámival felütött téliszalámis átverését/tévedését fotókkal leplezi le.
Tegnap este az Árkádban lévő Intersparban vásároltam, s mivel a téliszalámi amellett, hogy akciós volt (vagyis a szokásos 4-5000 Ft helyett 3290 Ft-ba került egy kiló) még viszonylag frissnek is tűnt, vettem belőle 30 dekát. A vacsoránál aztán hamar kiderült, hogy a szaláminak a frissességével ugyan valóban nincs probléma, annál inkább a márkájával (vagy inkább típusával).

Röviden: a szalámi bő kétharmada nem téliszalámi volt, hanem valami elég béna (és persze jóval olcsóbb) utánzat, aminek az íze leginkább a hajdani (vagy ma is van ilyen?) turistaszalámira emlékeztet. A turpisság szerencsére nem csak nyelvvel, de valamennyire szemmel is érzékelhető (bár nem könnyen), így érdemes fotót mellékelnem.

A képen a kétféle szalámi két kupacba van rendezve: balra a kis kupacban a valódi téliszalámik, jobbra az alienek (az utóbbiak élénkebb színűek és valamivel nagyobbak bennük a zsírdarabok). A másik két fotón az árcédula, illetve a számla látható.
Széleskörű műveltségem folytán azt eddig is tudtam, hogy a heroinhoz jóformán kötelező porcukrott (finomlisztet, C-vitamint, kormánypárti képviselő borítékjából nyert fehér port) keverni és a vastag köteg százdollárossal is előfordul, hogy a két szélső bankó közül csinosan méretre vágott Helyi Téma-oldalak kerülnek elő, de ugyanez a trükk ennyire hétköznapi terepen némiképp meglep. Bár ha jöl meggondoljuk, pár nap alatt ebből is szép summa szedhető össze, kérdés, hogy a vezetőség tudtával megy a dolog, vagy a szalámiszeletelők magánakciójáról van szó. Vagy esetleg megint az a fránya véletlen, ejnye-ejnye, hát nem rossz szalámirudat raktunk a gépbe, csak itt, csak most, csak neked...

Az is jó kérdés, hogy mit szól mindehhez a Herz (akik az ominózus téliszalámit gyártják, pontosabban ezek után azt érdemes mondani, hogy akiknek a nevét feltüntetik az árcédulán)?

Üdvözlettel
vgábor
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 14:07:01

Első.

Én a gérobiban futottam bele, mikor nosztalgiából kértem téliszalámit és kérdezte a hölgy, hogy igazit? Majd a raktárból hozott...

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 14:09:18

JA, és a rencerváltás előtt az óccsóbbik a csemege szalámi nevet viselte. A téliszalámi az nem Pick egyébként?

csak Norrisz! 2008.05.21. 14:14:01

A'sszem a téliszalámi nem levédett név, mind a Pick, mind a Herz gyárt/ott ilyen nevűt. Utóbbi még óttót is kölcsönöz. Amúgy megint utolsó.

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 14:14:02

Utánaolvastam, a Herz cuccot is téliszaláminak hívják. De azt gondolom a szegedi jobb. Legalábbis nekem az az igazi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.21. 14:16:43

Wazze, ezen fennakadni? Örülj neki hogy nem haltál meg tőle...! :-D

Sajnos itt ennek már örlüni kell.
Nem vagy sikeres, mert az Intersparban vásárolsz :-D

Mária 2008.05.21. 14:18:06

Herz téliszalámi nincs, mert a "téliszalámi" a Pick terméke.

Persze tudom, hogy van a Herznek is ilyen elnevezésű vacakja, és nagyon kíváncsi lennék rá, hogy a Pick ezt miért hagyja?

Jól értem egyébként, hogy naiv ügyfél nem hogy Pick szalámit nem kapott, de a Herz szalámiját is felhígították valamilyen harmadik típusú készítménnyel?

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 14:20:33

Amúgy meg nem bántásképp, de a bolt által csomagolt, vagyis nem gyári csomagolású akciós felvágott mindég gyanus. Az a maradék, lejárat közeli cucc. Lehet, hogy simán csak két külön szeletelésből, tehát másképp oxidálódott szalámit kapott Eszter. Nyilván a friss cucc más ízű, mint a szikkadtabb.

www.hungarikum.com/hungarikumok/herz-teliszalami

Nem véletlenül védőgázas a gyári szeletes kiszerelés.

Gumidomino 2008.05.21. 14:24:56

30 dekát kértél, 30 dekát kaptál.
nem: 40 lett, maradhat?
hanem igazán pont 30.

ez a leghihetetlenebb.

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 14:25:52

Viszont legalább az Árkádban ingyen lehet szarni :)

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2008.05.21. 14:26:22

örülj hogy legalább a söröd az igazi pilsner urqelle, bár lehet abba is sima drehert tesznek, ha mo-n gyártják

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.21. 14:26:29

Ja. Azt teszik a szalámi helyére.

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 14:27:20

Domino, a száraz szalámiból sok vékony gépiszelet a 10 deka, nemám 4-5 szelet mint a pármai sonkából :)

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 14:28:57

Azér fles a bioliszt+biovaj+bohém sör+szalámi kombó. Igaz, a Pilsner is bio meg a szalámi is fúl natúr állítólag...

naneee 2008.05.21. 14:30:10

Az interspár szarjon sünbevart gagyitéliszalámit.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.05.21. 14:33:13

A sörrel minden rendben volt amúgy?
Jó választás. Nem vizezték fel a galád sparosok? :)

Téliszalámiban amúgy a Pick az igazi. A Herz téliszalámiját tovább rontani... az már inkább feljavítás.

Gumidomino 2008.05.21. 14:34:28

Vászka, a legvékonyabb és a legvastagabb felvágottal is meg tudják csinálni, hogy ártatlan arccal felnézve megkérdezik: 37 lett, maradhat? hát ja, persze, maradjon.


kérek egy dinnyét.
kettő lett, maradhat?

elvi(s)kérdés 2008.05.21. 14:46:42

A Herz és a Pick végeredményben nem-e egy tulajdonosi körben van-e?

nem várt fordulat 2008.05.21. 14:48:24

GaBko: magyarországon nem gyártanak Pilsnert tudtom szerint.

Widár 2008.05.21. 14:48:41

A Pick az eredeti, de ez itt most tökmindegy. Az a fura, hogy ha már trükköznek a csemegepultban, ennyire kretének hogy lehetnek, hogy két eltérő cuccot rakjanak a csomagolásba? Állítom, ha nem lett volna benne egy falat Herz sem, észre se vette volna a család, hogy mit vacsizik. :)

boog 2008.05.21. 14:49:30

legyet oly keszivesek és mondjátok már meg nekem, ha minden áruház, amiben vásárolni lehet "szarjon sün-t", akkor a sikeres emberek hol vásárolnak? Vagy ők nem esznek semmit? Esetleg házi készítésü téliszalámit fogyasztanak?

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.05.21. 14:52:55

Herz hosszú ideig jó volt, akadtak saját boltjaik is, de a termékeik az utóbbi időben messze nem egyenletes és jó minőségüek, ellenben olcsóbbak, könnyen lehet, hogy mindkét féle szalámi Herz, szerintük téliszalámi, csak...

elvi(s)kérdés 2008.05.21. 14:56:10

"Ma a Pick-csoport Magyarország vezető húsipari vállalkozása, hozzá tartozik a budapesti Herz Szalámigyár Rt., a kapuvári-győri Ringa Húsipari Rt., a Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Rt., a makói Hentes- és Szárazárugyár Kft., valamint a ceglédi húsüzem. Egy idei felmérés szerint a magyar lakosság körében a Pick a legmegbecsültebb hazai márkanév."

Mondom és hogy egy cég ezek.

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 15:00:20

Boog 2008.05.21. 14:49:30

A sikeres emberek a párizsit is a benzinkúti sopban veszik és a halászlét is lazacból főzik, azt hallottam. A tornacipőt meg Pandorfban, a csokit meg a Bilában Bécsben soppolják.

Remélem segítettem :)

Dr. Körömlakk ® 2008.05.21. 15:13:41

Vászka a legszebb, hogy a szegedit tartod a legjobbnak... a tegnapi után!!! :-)
na, gyűjteni nekem a kis matricákat, amit ezer forintonként adnak, vagy elsumákolnak.
ésutána elküldeni részemre emberbaráti szeretetből.
köszi

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 15:19:12

Na ja, azt még én is tudom, hogy az igazi téliszalámi érleléséhez és nemespenészéhez a speciális szegedi ájer kell :)

Nick-son 2008.05.21. 15:27:20

A Metros ARO -nak is van téliszalámija.
2.000 Ft/kg környékén van az ára és szerintem kva jó.

4-5.000 forintért én elvből nem veszek szalámit. Azt vegyék csak a sikeresek :)

jéjé 2008.05.21. 15:39:59

elviskérdés, nézd már meg hogy mikori a cikk amit bevágtál... a herz már nem pick, ettől függetlenül a tulajok nem tehetnek róla, ha "vizezik" a téliszalámit. Maria, nem hinném hogy a pick levédte a "téliszalámi" elnevezést, különben is, ha egyszer téliszalámi van a csomagolásban, mit írjon rá, "tojásrántotta"-t ?

Én lennék terrorista! 2008.05.21. 15:40:55

Miért vásárolsz a labanctól?

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 15:42:21

Igaz, magyar seggbe magyar lófaszt!
Sőt!
Minden lófaszt magyar seggbe :)))

Mária 2008.05.21. 15:49:50

Jéjé: írja rá, hogy télizsalámi, vagy hogy táliszalámi, vagy ilyesmi.

Tanuljon egy kicsit a kínai koppintósmaffiától :)

NkrisszA 2008.05.21. 16:07:50

Mé nem pickket vetté?

jéjé 2008.05.21. 16:08:57

:) mi köze van a herznek a labancokhoz??
Mária, te ezek szerint ezt tennéd?
Csak azért mert a pick régebbi, és közkedveltebb, nem kell lehúzni a herzet, örülj neki, hogy ő is gyárt téliszalámit, nem egyeduralkodó a pick, nem viszi a csillagos égbe az árakat, ezt hívják "versenynek", hallottál már róla?

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.05.21. 16:16:24

Két nap alatt kétszer "tévedtek" az eladók. Egyszer 70, utána 695 forinttal. Háromszor ütötték be, amiből kettőt vettem. Persze bocsánatot kértek és visszaadták a pénzt, de amíg a fogyasztóvédelem szinte kizárólag bejelentésre dolgozik, akkor sem minden esetben, ez sajnos nemigen fog változni.

vgab 2008.05.21. 16:23:09

Sziasztok, én írtam a levelet a Homárnak.

Vászka: természetesen tudom, hogy gyakran a lejáratközeli (= nemrég lejárt) felvágottakat akciózzák, de ez most frissnek tűnt (mint írtam is), sőt azt is írtam, hogy a frissességével tényleg nem volt gond egyik típusnak sem. A nagyobbik fele egyszerűen egy sokkal olcsóbb fajta szalámi volt.

A Pilsner teljesen rendben volt, egyébként ha jól tudom, nem adják el a licencét, így ez is eredeti cseh darab volt. Pozitívum, hogy lényegében ugyanannyiba kerül, mint Prágában.

Vad.Korte (törölt) 2008.05.21. 16:27:19

Workoholic, jelentsd be! Talán elsőre nem mennek ki, majd kimennek ötödikre!

Amúgy én valahogy zsigerileg nem bízom az ilyne előcsomagolt dolgokban. Persze nem látom, hogy honnan került a szeletelt dolog a felvágottas pultba, de ott, ahol hol 20, hol 30 dekát vágnak, nehezebb közétenni a vacakot. acsak a csöcskét szokták, ami persz másfél centi vastag.

Rosszindulatú Vászka 2008.05.21. 16:33:03

Vgab 2008.05.21. 16:23:09

Esetleg, ha van a közeledben és belefér a világképedbe, a lidliben egész korrekt és olcsó szalámik vannak. Pesze a Téliszalámi az más, az unikum :)

Mária 2008.05.21. 16:35:14

Jéjé: én nem ezt tenném, de alternatív javaslatot kértél.

Lehet, hogy nálad a Pick szalámi helyettesítő terméke a Herz szalámi, annak meg helyettesítő terméke a pulykapárizsi :))) és mindegyik azt szeretné, ha őt ennéd meg vacsorára.

Az én ízlésem szerint viszont a Pick szalámival a Herz szalámi ne akarjon versenyezni, mert nincsenek ugyanabban a kategóriában :)

Mária 2008.05.21. 16:37:11

Abban egyébként mi a logika, hogy valaki a számla egyik felét kártyával, a másik felét meg készpénzzel fizeti a kasszánál?

vgab 2008.05.21. 16:48:14

Vad.Körte: nem előrecsomagolt volt, a pultnál kértem harminc dekát, de ez egy elég nagy hely, előre fel van szeletelve pár kiló, és folyamatosan pótolják.

Vászka: a világképembe beleférne, de nincs a közelben, így nemigen ismerem.

Mária: nagyon komoly logika van benne: nem volt nálam elég készpénz, és épp a kártyámon sem, együtt viszont igen. Persze ha kevés a pénz, ne vegyek szalámit, pláne ennyiért...:)

jéjé 2008.05.21. 16:58:29

Mária, szerintem uabban a kategóriában vannak, de ízlések és pofonok.. amúgy az a logika, hogy vsz nem volt nála elég pénz.
visszatérve a témához, sajnos előfordulhat, hogy más néven próbálnak eladni (bevétel / terméktől való megszabadulás érdekében) utánzatokat. Az a gáz hogy még örülhetünk, ha csak a típus más, és nem romlott vagy hasonló.

B4c4rd1 2008.05.21. 17:36:44

Szerintem amelyik nő sört iszik otthon az nem lehet sikeres ember :D:D

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.21. 18:29:55

én most vettem a cébéában olyan pulykasonkát aminek löncshúz íze van.

DrOctagon 2008.05.21. 18:45:58

Nem eszem rendőrt, mert a rendőr az disznó

kugel2 2008.05.21. 18:58:05

I szalámi nem frisses, hanem friss. Következésképpen, nem frissessége van, hanem frissesége.

lápi lidérc 2008.05.21. 19:52:50

kugel2 2008.05.21. 18:58:05
Talán mielőtt hülyeséget írnál, lapozd fel a helyesírási szótárat.

(Mellesleg akkor frissége lenne, nem frissesége, mert friss, nem frisse. A nyelv meg nem minden esetben logikus.)

Viszont valaki magyarázza már meg, mitől védőgázAs. Mert ugye házas(ember), mázas (cserép), vázas (bicikli), de ugye gázos és nem gázas.

Dr F. 2008.05.21. 22:21:00

Ha tudnátok mit esztek,többet nem vennétek ilyeneket.Ott rugdossák napokig a húsüzemben a sok visszavitt,megzöldült,megrohadt árut,mire újra feldolgozzák.Persze a rotható ízt,már jobban kell fűszerezni,hogy el lehessen adni.Paprikázni is jobban kell,sőt téglapor is kell bele a színe miatt.Aztán mindebbe egy veder tartósítószar és irány a védőgáz.Majd az üzletek.Teco spar.Ezeken a helyeken van az a vásárlóréteg,amelyik mindent megzabál.D
És ezt nyugodtan elhihetitek nekem,én már csak tudom,minden boncolásnál ilyen és ehhez hasonlót találok a gyomorban.S

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.21. 22:46:07

lehet csak a minoseg valtozo
a bkaver is mas kicsit evjaratonkent
a sor az allando
vician amugy szerette a turistat
abban a boltban ahol vette minden reggel vot egy pltos csj, hat annak komolyan belelogott a cickoja mikor vagta fel a szalamit, a zsirpapirba
akkor meg nem elektromos volt
a szeletelo

Tajparaszt 2008.05.22. 07:51:54

Megvetted?
Szemed becsuk, megeszed:)

homár molla 2008.05.22. 08:40:51

nohát, már a téli szalámit is felütik? ezek a lehúzós dílerek mindenhova beszivárognak. a csomagolópapír kilóját meg szintén téliszalámi-árban verik rád.
a turista szalámi fincsi. előre csomagolt felvágottat, húst venni nem sikeres dolog, ahol nem látszik, mindig a fostos darabok vannak.

Gumidomino 2008.05.22. 08:52:52

a felvágottakkal is van egy kétszemélyes játék, azazhogy a pultban lévő előre szeletelt termékek egy része már órák óta ott van, azon azért látszik, hogy világosodott vagy netán sötétedett a színe, de mellette van friss adag is, viszont ha kérsz, akkor a régebbiből fog szedni.
nyugodtan lehet szólni, hogy abból szeretnék húsz dekát, de a másik kupac tetejéről. lehet hogy egy kicsit húzza a száját a pultos, de a vevő fizeti, a vevő választ. talán akkor egy idő után már nem szeletelnek fel másfél kilót jó előre.

bikafity 2008.05.22. 09:58:24

Mi az a téliszalámi?
Engem a farháttal még sosem vertek át!
A sarki boltban egyszer 20 dkg szalámihoz 3db csücsköt raktak,és mind másfajta volt.
Ez az átverés meg a Kiválasztott!
Kakiljon sündisznót az "Interspór"!

anarch 2008.05.22. 09:58:34

Visszajáró: 163Ft, három?

Szumi 2008.05.22. 15:03:50

A HERZ sohasem kölcsönzött autót - az a HERTZ.
Szerintem pedig a HERZ téliszalámja ehetőbb, mint a PICK. Az utóbbi nagyon penészes utóízű.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.05.22. 15:14:18

Nekünk nem mindig került asztalunkra pick szalámi, mert nem vagyunk sikeresek, de voltunk eccer nyaralni Bánkon (Vácról megy arra a vonat...)

Na ott a kisboltba nincsen előre szeletelt áru, hogy ne rontson a minőségéből géppel szeletelik amikor kéred. Kértünk is, sőt: észrevettük az akciót: a szalámi csücskök NEM kerülnek a csomagolásba, azt külön árulták ott kb. fél áron!!!

nem, nem lejártak, még a jelzés is rajta volt (gondolom szabódna a Köjál előtt, ha nem így lett volna) igaz nem friss, de megfelelően tárolt.

Nem is az akciót kell itt nézni, hanem végre egy boltos aki a maradékot NEM teszi bele a csomagolásba neked! Mert máshol 10 deka párizsiban is 3 csücsök van..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.22. 18:32:30

minden vonat Vacrol megy
az en gyerekkoromba telleg ho elejen vettunk inkabb, olyan 10 dekat
ha premium is volt akkor lehet 20-at
jo vastag vajaskenyerre ra 3 szelet, 4 tagu csaladnak kijott 2-2 kenyer
meg zodhagyma, retek, paprika, paradicsom
es akkor meg tejet is ittam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.22. 18:34:35

ja amugy itt is lehet kapni, de valahog ma' nem olyan
nem beszelve kenyerhelyzetrol

bedoboember 2008.05.22. 21:25:17

Legalább szartál ingyér? Ott lehet. Én nem hagytam volna ki a helyedben. :D

SolidSnake 2008.05.22. 21:59:54

Pilsner-ügyben: a sör maga valóban cseh, de a palackozás magyar, minden második üvegnek egérszaga van, csak a dobozos verzió fogyasztható.

mocsika23 2008.05.22. 22:12:29

En dolgoztam pult mögött, interspärban, es nekem nem tudtäl ujjat irni! A vezetöseg utasitäsära megy ez a dolog, a leltärhiäny kiküszöbölesere! A vezetö elbaszott valamilyen rendelest es igy hozzäk be a hiänyt!Sok furcsa dolgok törtennek ott, talän jobb ha nemis tudjätok!

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.05.22. 22:34:05

Az ingyenes, plázában lévő helyet én is nyugodt szívvel igénybeveszem :D

Komolyra fordítva a szót, sztem a Herz nem annyira sós, mint a Pick.
De szeretem még a Duna és Rákóczi szalámit is.
Az olcsóbb nagyon sz.r volt?

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.23. 19:12:35

A neves szalámiknál a névért fizetsz, a Pick azért drágább mint egy xy szalámi, mert ugye a Pick egy védjegy ami már X éves meg stb...
Bár a recept miatt mindnek ugyanolyannak kellene lennie előfordul hogy nem pontosan ugyanolyan, az egyik rúd ilyen a másik meg olyan, aztán csomagolják és kapod egyiknek a végét meg a másik elejét, a csücskét nem mert az külön kerül csomagolásra, az a jegyes kaja amit olcsobban lehet venni ha a cégnél dolgozol.Nincs ebben semmi átverés, simán csak belefutottál két nem pont egyforma rúdba :D Ha a szalámi közé 10deka zalit beleszelnek majd kiabálj addig meg iszogasd a söröd és légy elégedett :p

pablo 2008.05.24. 13:54:21

arra nem gondolt senki hogy maga a herz csinált rosszabb minőségű szalámit???Lehet egyik tovább ért a másik pedig nem.ennyire egyszerű és nem egyből a rossz indulatot feltételezni bár mindenki magából indul ki:) egyébként baromi egyszerű a megoldás ha nem volt jó akkor vissza kell vinni és kicserélik vagy vissza fogják fizetni az árát,nem tudom miért kell ezt túlbonyolítani.Ha nem kártalanítanak na akkor kell dumálni.Egyébként a túrista az teljesen másképp néz ki mint a képen szereplő

vgab 2008.05.24. 23:17:08

Kedves flexsnake:
Nem arról volt szó, hogy kaptam két kicsit különböző téliszalámit. Az egyik téliszalámi volt, a másik meg valami teljesen más (olyat is ettem már korábban, csak nem tudom a nevét). Körülbelül annyira lehetett összekeverni őket, mint mondjuk a narancsot meg a citromot.

pablo:
1. Nem érési különbségről volt szó, hanem teljesen különböző termékekről.
2. Ismerem az Interspart és kevéssé tartom valószínűnek, hogy ha visszamegyek, akkor elnézést kérnek és kicserélik a nem valódi téliszalámikat. Feltehetőleg azzal hajtottak volna el, hogy nem tudom bizonyítani, hogy a kétféle szalámi tényleg egy csomagban volt eredetileg is. (Ami igaz is, hiszen csak kóstolás után derült ki a dolog.)
3. Azt pedig nem mondtam, hogy a másik szalámi turista volt, csak azt, hogy az íze hasonlított rá.

vauvauvau 2008.05.26. 01:25:13

Az Interspór ZRT., amely Magyarországon 1245 óta piacvezető és jelenleg az első, azonnali kezdéssel keres leinformálható, érettségizett munkatársakat
>>> Sausage Selecting Manager

vauvauvau 2008.05.26. 01:27:06

pozició betöltésére.
Várjuk azon munkatársak jelentkezését, akik affinítást éreznek és szívesen dolgoznának egy dinamikusan növekvő vállalatnál.
Motivációs levelét és önéletrajzát fizetési igény megjelölésével várjuk.

Fedup Sári 2008.05.27. 22:06:38

Az a sör nem Pilsner, hanem Plzensky. Pontosabban Plzeňský. Plzeňský Prazdroj. Vagy magyarul: pilzeni. De németül? Pilsner? Aztán mér?

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.28. 06:16:06

Jó magyar szokás feltételezni majd jóhírnevet sérteni.A spár is megtehetné hogy egy ilyen posztért feljelentést tesz.Már csak ő tudja bizonyítani az igazát mert te nem vitted vissza.Akár otthon is cserélgethetted a cumot, ki hiszi el neked...

occhi di gatto 2008.05.29. 17:23:09

Mint "echte" budapesti, egy kicsit szeretném védeni a mundér becsületét.

1. A Herz egy budapesti cég, 1888 óta! IX. kerületben van/volt/lesz. Lehet utánanézni.

2. 1994-ben volt a Pick csoport tagja, aztán a parti véget ért és szétment a csoport, köztük a Szegedi Paprika, Ringa stb. Ennek szerintem inkább beszerzési okai voltak, mármint a társulásnak.
3. a Pick szalámi volt az első, Herz a második, technológiában kvázi azonosak, ízben hasonlóak (szerintem a fűszerezésben érződik némi eltérés inkább). Ugye senki sem gondolja komolyan, hogy pl. a Ford T-model óta minden autó csak koppincs??

4. A Spar sara, hogy rombolja mások imázsát.

Mivel a gyártól nem egészen 1,5 km-re lakom, kötelességemnek érzem megvédeni. Nevezzétek lokálpatriotizmusnak, de ezen felül én még sosem csalódtam a szalámikban, kolbászokban. Ráadásul én a szalámiboltjukban vásárolok, úgyhogy átverés nuku.
Időnként Pick-et is veszek, miért ne?

occhi di gatto 2008.05.29. 17:28:17

És egy kiegészítés (éssel nem kezdünk mondatot, ejnye):
1) szerintem inkább legyünk büszkék a régi magyar márkákra...kevés van belőlük.
2) én visszavittem volna a Sparba, és belenyomtam volna a boltmenedzser orrát...

Uff.

occhi di gatto 2008.05.29. 17:31:01

belejöttem.
még egy utolsó komment:

elvi(s)kérdés 2008.05.21. 14:56:10 idézetére reagálva.

Tessék update-elni az információkat!!
8-10 évvel ezelőtti anyagok idézése nem ér.
Én is utánanéztem.
süti beállítások módosítása