Világcsúcs! De legalábbis magyar rekord, hogy az ismert barkácsáruház mintegy hazai pályán, a kamu árleszállítós akciók területén nemhogy megverte a Versenyhivatal által folyamatosan milliókra büntetett hipereket, hanem laposra, bucira, gyurcsányistára verte őket. A Bricostore-trükk lényege, hogy nem egyszerűen meghirdetek valamit irtó olcsón, ami persze sosem járt a boltjaimban, hanem utána előrendelés címén kifizettetem az árát a hülye törzsvásárlóimmal, majd nem persze szállítom le nekik az árut. Bravó, a következő fokozat az lehet, hogy overallos szakembereim kimennek a vevő címére, megverik és elveszik a pénztárcáját. Sergeant rekorder sztorija alant. Figyeljenek arra az elemre, hogy Sergeant egy SMS-reklámnak dőlt be, és vonják le a megfelelő következtetést.
A Bricostore áruházlánc 10. születésnapja alkalmából akciót tartott! Minden napra más termék volt meghirdetve! "Születésnapi ajánlatunk: Június 3.-án kedden a 850W teljesítményű PRO WORK fúrókalapács kofferben, kiegészítőkkel csak 4995 Ft. www.bricostore.hu" szövegű SMS-t kaptam a 20/9000628 telefonszámról. Az üzenetet eltároltam! Felkeltette érdeklődésemet a gép, vásárolni szerettem volna. Ellátogattam tehát a fóti Bricostore áruházba, ahol alig több mint egy órával a nyitás után közölték, hogy már régen elfogyott a készülék, mert "központilag" kevesebbet rendeltek a kelleténél. Amennyiben gondolom, előszámlát állítanak ki (csak ha törzsvásárló vagyok) és az újabb rendelésből biztosan jut majd. Közölték: kérdezzem meg hányadik vagyok a sorban, mert maximum 50 db-ra vehetnek fel rendelést!
Azt az információt kaptam továbbá, hogy több nappal előre tudták, hogy kevés lesz a rendelt mennyiség, tisztában voltak azzal, hogy botrány lesz.. Ez egy belső konferencián hangzott el, tudtam meg egy segítőkész alkalmazottól. Azt is tőle hallottam, hogy nem is a meghirdetett PRO WORK készüléket adták, hanem egy másik, EINHELL márkájút! Abból is bevásároltak a dolgozók, a maradék néhány darabot vihették a szerencsés vásárlók!
A vevőszolgálaton ELŐRE KIFIZETTETTÉK a 4995 Ft-ot, ezt az általuk előszámlának nevezett dokumentummal tudom igazolni. Ezzel kell majd mennem a gépért. Kérdeztem, hogy mikor vehetem át a gépet, azt válaszolták, hogy 1-2 nap, de legkésőbb június 10.-én megkapom! Eközben jött egy férfi (dolgozó), aki a fülem hallatára nevetve megvitatta a -valószínűleg nem véletlen- vevőszolgálati pulthoz állított biztonsági őrrel, hogy még nem is volt balhé a meghirdetett, de nem létező fúrókalapácsból! Ekkor kértem a vásárlók könyvét, ahova bejegyeztem, az eljárás helytelenségét.
Június 10.-én telefonon érdeklődtem a Bricostore központi telefonszámán! Közölték, hogy nem ők rontották el a rendelést, hanem áruházanként rendelnek, ők csak összesítik a rendeléseket. Szíveskedjek az áruházban érdeklődni. A bricostore áruházlánc weblapján az "írjon nekünk!" funkciót kihasználva kértem korrekt tájékoztatást, hogy mikor vehetem át az egy hete kifizetett terméket! Egy automatikusan generált e-mail volt a válasz: "Üdvözöljük! Köszönjük, hogy írt nekünk! Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot. Üdvözlettel: Bricostore Hungária Kft." Természetesen azóta sem válaszoltak!
Telefonon felhívtam a fóti Bricostore áruházat, ahol kértem az ügyvezető igazgatót. A telefont felvevő hölgy -mikor elmondtam, hogy milyen ügyben kérem a vezetőt- közölte, hogy nincs bent az illető (három napos konferencián vesz részt a központban). TALÁN a jövő héten bent lesz! Nincs bent senki, aki vezető beosztású! A néhány kérdés után, amit nem tudott megválaszolni, közölte: Ő csak egy huszadik senki, adja az ügyeletes vezetőt.
Az illető Kálmán László néven mutatkozott be, elmondása szerint a faosztály vezetője, egyébként az adott napon az áruház ügyeletes vezetője! Sajnos csak annyit tudott mondani, hogy TALÁN 24.-én megkapom a fúrókalapácsot! Elismerte, hogy legkésőbb 10.-re igérték, de NEM HOZTA A BESZÁLLÍTÓ, nem tudnak mit csinálni! Majd valamilyen módon kárpótolnak, szólni fog a szerszámosztály vezetőjének ez ügyben!
Problémám az üggyel kapcsolatban:
- Kifizettettek valamit, amiből még mintapéldányt sem tudtak mutatni!
- Miért nem tájékoztatták a vevőket, pl. a weboldalon, hogy nem érkezett elegendő mennyiség, fölöslegesen ne utazzanak oda. Ezt ingyen megtehették volna.
- Ahogy a reklám SMS-ekkel tudnak bombázni, úgy jelezhették volna, hogy akadozik, vagy nincs szállítás!
- Meg sem tudják mondani, hogy mikor kapom meg amit kifizettem! Legyek türelemmel!
- Amikor nem hozta a beszállító, miért nem értesítettek? Regisztrálva vagyunk, hiszen CSAK törzsvásárlóknak állítottak ki előszámlát! Az ügyeletes vezető szerint ez a szerszámosztály vezetőjének lett volna a feladata! Milyen büntetést kap a mulasztásért, és a TÖRZSVÁSÁRLÓKNAK okozott kellemetlenségért?
- A meghirdetett PRO WORK típus NEM IS VOLT!
- Úgy gondolom, hogy a NAPI AKCIÓ azt jelenti, hogy nyitástól-zárásig lehet megvásárolni a meghirdetett terméket. Nem zárás előtt öt perccel estem be, hanem nyitás után egy órával!
- Ha megérkezik a termék, mégegyszer utazhatok fótra! Ha feladom és esetleg visszakérem a pénzem, akkor is! Ez nekem költséget jelent, amit megspórolhattam volna, ha korrektek! A telefonokat is..
- Miért nincs bátorsága az áruház vezetőjének átvenni a telefont, és azt mondani, hogy elnézését kérem, hibáztunk, ekkor és így orvosoljuk a problémát! Ehelyett élő védőfalként letagadóművészeket tartanak!
- Miért, és meddig csinálhatják mindezt büntetlenül?
Sergeant
Az utolsó 100 komment: