Tékozló Homár

Re: Duplán fizetteti ki az ingyenes biztosítást a CIB

2008.09.05. 09:56 | ge | 59 komment

Viktor elkövette azt a hibát, hogy igényelte az akciósan az új számlához járó, ingyenes biztosítást, amit aztán duplán fizettetek ki vele. A történet folytatásában a bank elismeri hogy hibázott, de csak félig, majd újra megszivatja Viktort.

Fenti történetem azzal folytatódik, hogy viszonylag gyorsan megkaptam a korábban beadott reklamációmra a választ. Lényege az, hogy elismreik, a kolléganő a kártya igénylésekor félretájékoztatott, ezért elnézést is kérnek, de mivel éppen ilyen akció nem volt, ezért a kétszer kiszámlázott éves biztosítás díjból csak az egyikre (ami adminisztrációs hiba) jogos a reklamáció, tehát azt írják jóvá.

A vicces az egészben az, hogy akkor viszont nem igényeltem volna az ingyenes szolgáltatást (esetleg később kérem), ha nem ajánlja az ügyintéző, amiért végülis nekem kellett fizetnem.

Ehhez szorosan hozzátartozik, hogy a reklamáció beadásakor leadtam régi, hamarosan lejáró Electron kártyámat (ez volt a lényeg, hogy e helyett kapjak új Classicot), közöltem, hogy köszönöm, nem kérem, most már van Classicom. És milyen meglepetés ért a héten? Megérkezett újonnan legyártott Electon kártyám, melynek éves díját már le is vonták az egyenlegemről. Mi jöhet még????
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tron65 2008.09.05. 10:16:55

Mi jöhet? Mégegyszer kiszámlázzák a biztosítást, ezúttal az Electron mellé :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 10:17:54

nem mi johet meg, hanem ki johet meg
EDE

elwood 2008.09.05. 10:21:58

tudom mi jön, kapsz egy iphone-t, ha kell ha nem.

CBF 2008.09.05. 10:22:33

mandruc tomi in the bank...

Megszeppent kisgyerek 2008.09.05. 10:32:44

A bank ügyfél-elemző rendszere szerint túl sok pénz van a számládon. Ezen igyekeznek korrigálni egy kicsit.

liven 2008.09.05. 10:35:58

Gratulálunk! Ön a játékunkon megnyert egy 2 hónapos roma gyereket. Ha 3 napon belül nem veszi át, postázzuk az egész családot!

suklemovics 2008.09.05. 10:44:13

Hasonló szitum volt, csak az Erstével...
Ezt követően megszüntettem a számlám. Mondták, 10 perc alatt meg van, bementem, leadtam a kártyám, mondták akkor ostantól 30 nap alatt meg van. Mondom jó, (de persze még egy havi számlavezetési díjat fizessek) nem baj. utána felhívom őket, nem 30 nap, hanem 40 nap. leülök, netre fel, erste ÁSZF, látom fix 40 nap. újra ügyfélszoli telefonon, kiderül, hogy a fiókban a kishölgy nem töltött ki egy papírt, így nem szűntetik meg se 30, se 40 nap alatt a számlám, de a kártyám már leadva. Vissza erste fiók 4 nap múlva, balhé kiver, fiókvezetővel 10 perc diskurál, 5 perc múlva nem volt számlám...
De mostmár legalább nem vonnak se kártyadíjat, se biztosítást se semmit...

2008.09.05. 10:46:03

Szci████tológia rulez

PioDVD 2008.09.05. 10:54:02

"Ehhez szorosan hozzátartozik, hogy a reklamáció beadásakor leadtam régi, hamarosan lejáró Electron kártyámat (ez volt a lényeg, hogy e helyett kapjak új Classicot), közöltem, hogy köszönöm, nem kérem, most már van Classicom."

Remélem, kaptál a lemondásról papírt. Ha nem, az ciki. Ha igen, tessék bemenni és verni az asztalt, utalják vissza a kártya díját kamatokkal, hogy több munkájuk legyen vele. :)

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.09.05. 10:56:40

sikeres ember otthon tartja a pénzét a párna alatt és aktatáskával-ból utal...

suklemovics 2008.09.05. 10:57:33

Így van, ha pedig hebeg-habog az ügyintéző, bizony fiókvezetőt kellm kérni, miután közölted, hogy nem vagy meggyőződve az ügyintéző maximális felkészültségéről...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 10:57:55

me' kell megverni egy asztalt?
azt maximum osszetorni
ha dohanyzo es uveglapos

suklemovics 2008.09.05. 10:58:55

SIKERES EMBER JELLEMZŐJE A FELKIÁLTÓ JEL!!!!!!!
EZ FONTOS!!!
EDE

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 10:59:25

na ma' megint
me' kell vezetni egy fiokot?
jogsi is kell hozza? vagy mi
hihhetetlen
na felkoltom Mart mert first siftes

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.09.05. 11:12:03

Pendíts meg, hogy úgy látod, akkora a bankjukban a kupleráj, hogy önerőből nem tudnak rendet tartani. Majd jelezd, hogy szándékodban áll erre a nemes feladatra felkérni a PSZÁF-et... fizetés helyett... mivel napi szinten pénzzel (is) foglalkoznak, nem csak átbaxással, számolják ki, melyik a jobb... ha téged kártalanítanak, ergo, nem csak visszafizetik a lenyúlt pénzt, hanem kárpótolnak is, vagy ha a felügyeleti szerv által rájuk mért büntit fizetik ki..

Ps: Addig vigyél nekik egy szatyor sünt..

pepipapa79 2008.09.05. 11:12:29

hagyma
már megijedtem h Maryből Mar lett.....
bár az ilyen jobb ha minél előbb kiderül:)

suklemovics 2008.09.05. 11:15:52

Személyes tapasztalat, hogy az ilyen helyeken túl sokat nem ér a PSZÁF. A hitelintézeteknek/Bankoknak elkülönített kerete van a büntetés kifizetésére. Ha viszont "megfogod" az ügyintézőt és az állását kezdi félteni, akkor reagál...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 11:17:09

minden rendben pepi
csk osoreg betuhianyos notim van es akkor se cserelem le mug meg nem doglik
ja amugy ehhez a bankos kerdeshez nem ertek
nalunk a bank agyonbombaz ajanlatokkal es ki van yalva...
az is igaz ha eluszol a credittel szetbombaznak feevel
hat ez van

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.09.05. 11:17:38

Akkor tán abból a keretből is kárpótolhatják a posztolót.. hisz már Vespanius is megmondta, hogy a pénznek nincsen szaga...

manualis mammografus 2008.09.05. 11:18:11

pszaf, apeh, vpop, fogyasztovedelem. naivak vagytok. ezek csak babszervek, megvehetok, minden egyeb. es azzal, hogy emlegetitek oket bizonyos szituacioban, csak magatokat nevettetitek ki. amugy aki a cib-banknal vezet szamlat, az sikeres?

elwood 2008.09.05. 11:20:57

Sztem telefonon reklamálj egyébként. Igaz, hogy így csak a saját üvegasztalodat csapkodhatod, viszont felveszik a beszélgetést és ha tovább eszkalálsz vissza is hallgatják.

Így nem kell fölöslegesen ide-oda utazgatni, meg nem egy csökkent gondolkodású üfsz ismereteire vagy utalva.

(Eccer lekötöttem a fölösleges pénzemet (sikeres ember lévén) és a több darab egyikére nem az akciós kamatot állították be. Interneten vettem észre. Telefonáltam, visszahallgatták, kijavították viszzamenőleg. )

suklemovics 2008.09.05. 11:21:43

és így van, ha felkészült vagy, (ezt sajnos nagyon tudatosítani kell pl: idézet az ÁSZF-ből) akkor tudsz reagálni a hülyeségeire, megfogni az ügyintézőt, és utána ha kárpótolnak, bizony két lehetőség van. Minden bankfióknak/osztálynak, van veszteség kerete. ha az még nem merült ki a hibák korrigálásából, akkor bizony azt a keretet használják fel.

elwood 2008.09.05. 11:24:09

Mi az a babszerv ? A babgulyásban is van ?

Amúgy a CIB-nél vagyok 10 éve, és nekem bejött. Kicsit drága, de a többi amit láttam nagyon lúzer volt (MKB, BB, OTP, Citibank)

suklemovics 2008.09.05. 11:24:24

Cetelemmel volt nézeteltérésem. Telefonos beszélgetáések tucatjai.
Semmit nem ért. Személyesen bemenni, semmit nem ért. Kiborítottam az ügyintézőt, közölte velem a beszélgetés végén, hogy kis köcsög vagyok. Csak azt felejtettem el közölni, hogy én is rögzítem a beszélgetést. LEvél HR osztálynak, és az osztályvezetőlyének. Bementem, elismerték a hibát, rendezték az ügyem.
Szerencsére náluk sincs már szerződésem...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 11:25:01

Hogyhogy mi jöhet még? Postán egy BOGRATSCH kék szalaggal átkötve!!!!!

EZ FONTOS!!!!

suklemovics 2008.09.05. 11:25:46

elwood:
és tömör prof?
Hitelem elhoztam tőlük, de a számlavezetés korrekt eddig... (2év)

manualis mammografus 2008.09.05. 11:28:23

a babszerv a csiracska. csak nem akartam csunyan fogalmazni :|

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.09.05. 11:33:48

Vigyétek ide a pénzeteket! Vissza itt sem fizetik, de legalább qrva látványosan költik el..


candysingle.blog.hu/2008/09/05/rajoskodj_alapitvanyi_penzbol

suklemovics 2008.09.05. 11:34:06

afta:
Abszolút igazad van!

suklemovics 2008.09.05. 11:43:35

Candy Single:
Megnéztem és gyorsan átutaltam a fizetésem... :)
De mivel foglalkozik a támogatójuk (jnagy.com...)?

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.09.05. 11:51:15

Suklemovics: Énekelnek a kórházban és látogatják az öregeket.. valamint a kiadványaikkal megmutatják a helyes utat a boldog élethez.. /Ők maguk a referencia..:)/ ott van a "magunkról" fül alatt..

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.09.05. 11:55:20

Jah.. és 30.000-ért megtanítanak bal kézzel rajzolni.. ami, ugye, nagyon fontos... :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.05. 12:05:56

Tündérmacikának (17 egész 2/3 éves)nyitottunk bankszámlát a múlt héten a CIB-nél, mert már itt az ideje, hogy önállóan és felelősségteljesen gazdálkodjon a havi apanázzsal és a nagyiktól begyűjtött támogatásokkal, és én is ott vagyok. A tájékoztatóban az szerepelt, hogy CIBEZZ számlanyitásnál feltöltik a telefonját néhány ezer HUF erejéig.

"z tutira érdekelni fog! Ha 2008. június 1. és 2008. október 31. között CIBEZZ Számlacsomagot nyitsz és hozzá bankkártyát igényelsz, mobiltelefon-feltöltést kapsz ajándékba.* Sőt, most egy csomó klassz programra is igényelhetsz (a készlet erejéig) ingyen belépőket a Kultiprogram kertében. Részletek>>

* A mobiltelefon-feltöltés összege a Pannon, Vodafone, T-Mobile ügyfelek részére 2008. július 21-től egyaránt 3000 Ft. A promócióban való részvétel feltételeit megismerheted bankfiókjainkban, vagy az iskolába, gólyatáborba kitelepült munkatársainknál, akiknél szerződést is köthetsz."

A részvételi feltételeket is megnéztük, semmi korlátozás.

Bankfiók szerint minden hétfőn töltik fel a telefonokat.

Hát ahogy hagyma, pepin, a homár vagy EDE, úgy a CIB sem töltötte fel Tündérmacika telefonját.

A valóság az, hogy sohasem fogja, mert Tündérmacikámnak nincs diákhitele és nem kap rendszeresen ösztöndíjat.

Ez SEHOL nincs leírva, a CIB telefonos ügyfélszolgálatán az ügyfélszolgának van erről egy papírja, ő olvasta fel nekem.

Tündérmacika csalódott, ez az első tapasztalata a CIB bankkal.

Mindenesetre én, az anyja természetesen feltöltöttem a telefonját, hogy ne legyen szomorú.

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.09.05. 12:08:57

Macipacilánya: Óh, bazeg, ez de gáz..:( ..és ilyenkor magyarázkodj te a gyereknek és neveld továbbra is a tisztességre, hisz látja, hogy kifizetődő.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 12:14:52

És ezzel a lendülettel hagynátok ott az egész bankot...

Édesapám 2008.09.05. 12:19:12

Keresse meg a következő részletben az elrejtett Edét:


"-Á! Dottore!

-Magának miből futja két pohár pezsgőre?

-Csináljak hidat?"

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 12:23:01

hat mamapicijanya, hogy en nem toltott, fel az tui
en eletemben nem toltottem fel telefont, na DE hogy EDE se az hihhetetlen

nemáá 2008.09.05. 12:33:30

Egy hete a Boszormenyi uti fiok automataja femszal nelkuli ezrest adott ki. Bementem, mondom ez van, kene helyette akkor 1000 Ft. A kedves penztaros holgy, mosolygo kinai gyilkos arckifejezessel azt mondta -ostyaba csomagolva ugyan, de felismerhetoen-, hogy hazudok es csalok, de o maga es a bankja is ku.va rendes es kicsereli.

elwood 2008.09.05. 12:39:38

Hát macipapilánya mostmár ott van a részletes feltételeknél:

www.cib.hu/services/lakossagi/szamla/start/index

Mondjuk ha nem szólt előre, mielőtt aláírtok mindent, akkor jöhet sün. Amúgy hívj rendőrt és az feltölti a kártyádat.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.05. 12:51:01

Lesz*rom, veszett több is mohácsnál. Csak nem fogok három fostos ezer forintért a kardomban dőlni, bár nem értem, hogy a bankfiókban miért viselkedtek úgy, mintha.

Tündérmacika most a tankönyveiben is apróbetűket bújja, mert már ő is tudja, hogy a lényeg az apróbetűben (vagy hajtás után) olvasható:))

suklemovics 2008.09.05. 12:58:21

Candy Single:
A naposok ok, hogy ezt csinálják, illetve nem ok, de értem, a támogatójukat nem vágom...
Az angol verzió nem mükszik, így csak németül lehetne elolvasni az oldalát... (www.jnagy.com)???

Megvagy hadnagy 2008.09.05. 13:11:59

Ha valamit nem kertel, azert miert fizetnel erte? Most mar ne hagyd annyiban, vesszen az az Elektron!

Secnir 2008.09.05. 13:13:57

Kulics:
nagyon megtetszett ez a █, úgy látom :)

birdito 2008.09.05. 13:22:18

1. PSZÁF, hát ja. Elsősorban arra szorítkozmak, hogy azt vizsgálják, hogy a bank időben válaszolt. Az hogy mit, az má mindegy.
2. Mivel félretájékozatttak, ezért szerintem mondd le a biztosítást, így a másik ada levonást is visszakaphatod.
3. Visszautalásnál késedelmi kamatot számítottak?
4. Netbankon keresztül érdemes levelezni. Az ingyé van, viszont rögzítve is van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 13:25:55

Hé, birdito, fogyvédre ez nem tartozhat?
Mégiscsak félretájékoztatás egy szolgáltatással kapcsolatban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 13:50:59

toccse fel mindenki a sajat telefonnyat oszt aztan huzza ki a dugot mer sok energiat sporolhatuink

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.09.05. 13:51:34

Postolónak boldog névnapot!

CIB meg szarjon sünt. Egyébként meg fordulj a fogyasztóvédelemhez.

moli 2008.09.05. 13:53:54

nem szabad hagyni a dolgot, nekem sokmindent jovairtak mar (kartyadij, smsertesito, szamlakivonat dija, ...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 13:57:40

@hagyma : Na , nagyanyám is azt hitte hogy csak áram kell ahhoz hogy telefonájon. Nem tetszett neki annyira a dolog amikor mondtuk hogy lóvé is :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 17:36:36

hat sajnos Colt en mar olyan oreg vayok, hogy az en nagymamam legkomolyabb muszaki berendezese egy macskaszemes radio volt,a z antennajat vizespoharba vezettek, meg egy Alba regia televizio
viszont istgeni aranygalskat meg makosretest tudott....

e7443251 2008.09.05. 19:37:27

Utazzon a kártyájával akcióban igényelte a kártyát, ami az jelenti 3490 Ft-ért kapott egy dombornyomott kártyát és egy éves utasbiztosítást.(Tehát a bankártyáért nem fizetett első éves díjat)Szerintem semmi átverés nincs a dologban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.06. 15:00:52

@hagyma : Szerintem a jó kajákat készítés az az öreglányoknál default :)

puncipöcögtető 2008.09.07. 03:55:55

az összes bankost, aki pénzt kér a szaros kártyájáért, meg kellene kicsit forgatni

vasvillával

a pénzünket használják és mi buták még fizetünk is érte nekik
hülyék vagyunk
(vagytok, mert én a nagy vizen túl nem
fizetek ilyesmiért, bár ettől még nem
érzem magam sikeresnek)

egyszerüen 2008.09.08. 13:40:41

Troger banktol amit ugy hivnak hogy cib mit várnak egyesek.
Hozzá nem értöek ülnek pl itt a helyi fiokban. nekem a tévedésük 1,5 millkámba került. És még én értettem félre. Kár hogy a beszélgetést rögzitettem, de a hajamra kenhettem, mert törvénytelen. 3 ügyintéző se tudta mi a pálya, sööt a kis boss se tudta, hülyeséggel kábitottak, majd a központbe telefon ott elmondták mi a pálya.

Még nem találtam olyan bankot ahol ne akartak volna hülyiteni. Tudom szar helyen lakom, lesz ez még jobb is

fishmaster · http://www.lakashitelezo.com 2008.09.09. 12:37:58

ha elismerik hogy a kolléganő félretájékoztatott, akkor miért számlázzák ki mégis?? ezt nem is értem.

amúgy jó hogy beismerték, mert egy szóbeli tájékoztatást nehezen lehetne bizonyítani a fogyasztóvédelemnél, de így az is megvan...

Baby Baba 2008.09.14. 12:48:46

mamapicilánya: HONLAP!!!!!!!!!!

Cibezz számlacsomag - az akcióban való részvétel feltételei
Ennyi. Reklamáció előtt inkább pontosan nézz utána! Én megtaláltam...
süti beállítások módosítása