T.P. végignézte, ahogy a Plus pénztárosa a sóskát a spenóttal összekeverő vevőt abuzálta, majd feldúltan megírta a történteket az áruház vezetőségének, végül a levelet szétküldte, ahová csak bírta.
Tisztelt Plus Áruházak Vezetősége!
A tegnapi napon fél 11 körül vásároltam az Önök egyik üzletében (1144 Budapest, Ond Vezér u. 34.), már itt megjegyzem, utoljára. A párbeszédet, ami elhangzott az előttem fizető hölgy és az 50 év körüli pénztáros között, sajnos nem tudom írásban hatásosan érzékeltetni, csak próbálom visszaidézni.
Az éppen fizetni akaró hölgy bűne az volt, hogy a fizetés pillanatában vette észre, hogy gyorsfagyasztott spenót helyett sóskát rakott a kosarába, és ezt szerette volna kicserélni. Elnézést kért, majd kérte, hogy oldják meg ezt a cserét (ez, mint kiderül, valami rettenetesen tragikus, és nagyon bonyolult az önök szakképzett munkatársainak). A pénztáros hölgy úgy beszélt a vásárlóval, mint a felmosóronggyal, miközben pofákat vágott hozzá. A pénztáros kihívta azt a hölgyet, aki pénztárgép kulcsának őrzője volt, valószinűleg a főpénztáros, ha Önöknél van ilyen pozíció. Ezután már ketten beszéltek úgy a vásárlóról, mint egy kisiskolás gyerekről, mintha az ott sem lett volna. Az egész helyzet felháborító volt, a vásárló szóvá tette, hogy, hogy mernek így beszélni vele, mire a pénztáros azt mondta a vevőnek, hogy neki kellene bocsánatot kérni, hogy nem nézi meg mit akar venni és hogy feltartja a sort (vele együtt hárman álltunk) Nem nekünk, sorban állóknak okozott problémát a várakozás, vagy munka(?) hanem neki.
Ritkán megyek be Plus áruházba, de akkor mindig valami visszataszító bunkósággal találkozom. Ez volt az utolsó, hogy betértem az Önök pocsékan működtettet alpári személyzettel bíró áruházába (biztos vannak normálisan gondolkodó emberek is az Önök cégénél, csak ritkán jutnak szerephez) Nem vagyok naív, nem gondolom, hogy ezek után bármi is változni fog, és nyugodtak lehetnek nem fogok visszajárni ellenőrizni, hiszen igaz a mondás „fejétől bűzlik a hal”. Tisztában vagyok vele, hogy az egyetlen megoldás, ha többet nem megyek Plus áruházba vásárolni. Azt is belátom, hogy a kiszolgálás minősége más áruházakban is problémás, de ilyen szintű, viselkedéssel ezidáig nem, és remélem ezután sem fogok találkozni. Egyszerűen csak szerettem volna megosztani Önökkel és még pár, ezzel foglalkozó fórumon, honlapon ezt a pozitívnak nem nevezhető élményemet.
Üdvözlettel: T.P
Budapest, 2009. január 3.
Az utolsó 100 komment: